Απαγόρευση κυνηγίου σε πάνω από 150.000 στρμ στη Θάσο

Προκειμένου να εξασφαλιστούν  οι απαιτούμενες συνθήκες προστασίας, αναπαραγωγής και ανάπτυξης της πανίδας της περιοχής, μετά την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στις 10/09/2016,  και προκειμένου να αποκατασταθεί η βιολογική και οικολογική σταθερότητα, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης αποφάσισε την απαγόρευση της θήρας, παντός θηράματος, για τρία (3) έτη και συγκεκριμένα για τις κυνηγετικές περιόδους 2016 – 2017, 2017-2018 και 2018-2019, σε έκταση εμβαδού 152.452 στρεμμάτων, στην Π.Ε. Θάσου.

Η περιοχή απαγόρευσης θήρας η οποία περιλαμβάνει τις εκτάσεις που έχουν καεί από την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στις 10/09/2016 καθώς επίσης και μη καμένη περιφερειακή ζώνη, απεικονίζεται στο απόσπασμα χάρτη το οποίο συνοδεύει και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας, η δε οριοθέτηση της περιγράφεται ως ακολούθως:
Βόρεια – Ανατολικά. Από τη διασταύρωση της ΕΟ 69 «Λιμένα – Λιμεναρίων» – δημοτικού δρόμου Ραχωνίου, ακολουθεί το δρόμο «Σκάλας Ραχωνίου – Ραχωνίου» προς οικισμό Ραχωνίου. Από οικισμό Ραχωνίου, ακολουθεί τη διαδρομή Καβαλαρόπε- τρα – Κεδριά – Νερούδια μέχρι την κορυφή Τσέτσου και από εκεί στην κορυφή Τούμπα. Συνεχίζει στα όρια των τμημάτων 8 και 9 του δημοτικού δάσους Πρίνου στη θέση Γέννα, κατά μήκος του δασικού δρόμου «Παγκάλ λάκκος – Σπαθί» στο εργοτάξιο του Δασαρχείου Θάσου. Συνεχίζει κατά μήκος του δασικού δρόμου «Μαριές – Θεολόγος» μέχρι τη θέση Βάτο και ακολουθεί το δασικό δρόμο «Βάτο – Κάστρο» μέχρι τον οικισμό Κάστρο. Από τον οικισμό Κάστρου, συνεχίζει στα όρια των συ- στάδων 3ε και 3ζ Λιμεναρίων στο Μεγάλο Λάκκο Λιμεναρίων και περιοχή Βαθιάδικα και από εκεί στην περιοχή Σταυρού, ακολουθεί το δασικό δρόμο «Βάτος – Θεολόγος» συνεχίζει στον οικισμό Θεολόγου και στην περιοχή Αγ. Γεωργίου, στα όρια των τμημάτων 17,18 και ακολουθεί την αντιπυρική ζώνη στο Κουφόκαστρο – Υψηλάντη – Βράχο και στην κορυφή Κτούλες. Από εκεί στην κορυφή Τσουτσούλα και καθοδικά στην περιοχή Καβαλέριζος Βράχος -Αρως – Κλεισίδι, καταλήγοντας στη θάλασσα στην περιοχή του αρχαιολογικού χώρου της Αλυκής
Νότια – Δυτικά. Από τον αρχαιολογικό χώρο της Αλυκής φτάνει παραλιακά μέχρι την περιοχή Αμπά. Ακολουθεί πορεία ΒΔ  στην κορυφή Τούμπα και από εκεί στην περιοχή Γεωργατζά, κορυφή Λούστρα και Βράχο Δημητρούδη. Από εκεί συνεχίζει στα όρια των συστάδων 16α, 16β του δημόσιου δάσους Θεολόγου, στο ρέμα Μέλισσας και ακολουθώντας τα όρια των συστάδων 12 και 13 φτάνει στην κορυφή Τραγί. Στρίβει στα όρια δημόσιων-δημοτικών μέχρι Ρίζου Πεύκου. Ακολουθεί καθοδική διαδρομή στο Μεγάλο Λάκκο Κάστρου μέχρι την περιοχή Ραχίδια Λιάκο και από εκεί προς την κορυφή Κουκουγιάννη Τούμπα. Από Κουκουγιάννη Τούμπα ακολουθεί νοητή ευθεία ΒΔ προς περιοχή Αγίου Βασιλείου στον επαρχιακό δρόμο «Σκάλας Μάριων» και συνεχίζει με ανοδική διαδρομή στα όρια των συστάδων 8δ και 8ε, στην κορυφή Μαρλού και από εκεί στο Λαιμό Σκαρά. Από Λαιμό Σκαρά, Οστριά και Κρεβατίνα στο δασικό δρόμο «Αγ. Γεωργίου- Μεταμόρφωσης» και από εκεί στον οικισμό Καλλιράχης, στο δρόμο «Καλλιράχης-Σκάλα Καλλιράχης» φτάνει μέ- χρι τη διασταύρωση με τον ΕΟ 69. Ακολουθώντας τον ΕΟ 69 από Σκάλα Καλλιράχης, Σκάλα Σωτήρος, Πρίνο καταλήγει στην αφετηρία.

Το Δασαρχείο Θάσου να εκδόσει απαγορευτική διάταξη θήρας. Οι παραβάτες της παρούσας διώκονται και τιμωρούνται σύμφωνα με τις ισχύουσες περί θήρας διατάξεις. Η τήρησή της ανατίθεται στην Δασική Υπηρεσία, στην Ελληνική Αστυνομία, στην Κυνηγετική Ομοσπονδία Μακεδονίας – Θράκης, στους Κυνηγετικούς Συλλόγους της περιοχής και σε κάθε φιλόνομο πολίτη.

thaso

Share.

Τα σχόλια είναι κλειστά σε αυτό το θέμα