Το νέο Duster στην Ελλάδα

0

Το νέο Duster έχει ακόμα πιο έντονη προσωπικότητα, τόσο όσον αφορά στην εξωτερική εμφάνιση, όσο και στο εσωτερικό. Το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από τις δυναμικές γραμμές που ενισχύουν το στιβαρό χαρακτήρα του μοντέλου. Το εσωτερικό ξεχωρίζει για την άνεση που προσφέρει, ενώ ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στα υλικά, το φινίρισμα και το επίπεδο της απτής ποιότητας.

Το νέο Duster διαθέτει νέο σχεδιασμό στο εμπρόσθιο μέρος με ξεκάθαρη ταυτότητα και ισχυρή προσωπικότητα. Η ευμεγέθης γρίλια και τα τοποθετημένα στα άκρα του αμαξώματος φωτιστικά σώματα έχουν σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να δείχνει ακόμα πιο πλατύ. Το μοντέλο χρησιμοποιεί μια νέα φωτεινή υπογραφή, με φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, τα οποία αποτελούνται από τρία τμήματα. Το, σχετικά πιο οριζόντια τοποθετημένο, κάλυμμα του κινητήρα με τις έντονες πτυχώσεις, προσδίδει στο νέο Duster ένα ιδιαίτερα στιβαρό στυλ.

Η κάτω γραμμή των παραθύρων έχει ανέβει ψηλότερα ενισχύοντας την αίσθηση στιβαρότητας και ασφάλειας που προσφέρει το νέο Duster. Το παρμπρίζ ήρθε πιο μπροστά κατά 100χλστ. και είναι πιο κάθετο με αποτέλεσμα η καμπίνα των επιβατών να έχει μια πιο ευρύχωρη αίσθηση.Οι νέες μπάρες αλουμινίου στην οροφή, αποτελούν προέκταση της γραμμής του παρμπρίζ, προσδίδοντας ένα πιο δυναμικό προφίλ.

Στο πίσω μέρος, τα φαρδύτερα φτερά ενισχύουν την αίσθηση σταθερότητας που αποπνέει το μοντέλο. Το νέο Duster χρησιμοποιεί τη φωτεινή υπογραφή της Dacia και στο πίσω μέρος με τα τετράγωνα φωτιστικά σώματα να βρίσκονται στις άκρες του αμαξώματος. Το σύνολο συμπληρώνουν οι φαρδύτερες προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω που τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου.

Στο εσωτερικό, η εστίαση βρίσκεται στη εντελώς αναθεωρημένη θέση οδήγησης, η οποία τώρα προσφέρει κορυφαία άνεση και πρακτικότητα στις καθημερινές μετακινήσεις. Οι αναλογίες του νέου ταμπλό είναι πιο μεγάλες και στην κεντρική κονσόλα φιλοξενείται τοποθετημένη ψηλότερα και σε πιο εργονομική θέση, η οθόνη του συστήματος MediaNav Evolution, για πιο εύκολη χρήση. Τα τρία κυκλικά χειριστήρια του αυτόματου κλιματισμού συνεχίζουν το μοτίβο που καθορίζουν οι τρείς αεραγωγοί στο κέντρο του ταμπλό. Στην κεντρική κονσόλα οι νέοι διακόπτες τύπου piano, ξεχωρίζουν για την αισθητική τους, αλλά και την ευκολία χρήσης.

Ο επανασχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας δημιούργησε επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους, ενώ επέτρεψε και την τοποθέτηση του επιλογέα του συστήματος τετρακινησης στη βέλτιστη θέση (δίπλα στο χειρόφρενο). Το τιμόνι ρυθμίζεται και στους δύο άξονες (ύψος κατά 4 0χλστ. και βάθος κατά 50 χλστ.). Η θέση του οδηγού διαθέτει υποβραχιόνιο, ρύθμιση οσφυϊκής μοίρας και ένα νέο σύστημα ρύθμισης του ύψους που προσφέρει 60 χλστ. διαδρομής (σε σχέση με τα 40 χλστ. της πρώτης γενιάς του Duster).

Η έδρα του καθίσματος έχει μεγαλύτερο μήκος κατά 20 χλστ. για καλύτερη στήριξη. Ο νέος σχεδιασμός των καθισμάτων προσφέρει καλύτερη πλευρική στήριξη, άνεση και αντοχή στη χρήση, ενώ στο πίσω κάθισμα τα τρία προσκέφαλα τύπου «κόμμα» προσφέρουν βελτιωμένη ορατότητα όταν δεν φιλοξενούνται πίσω επιβάτες.

Οι αποθηκευτικοί χώροι στην καμπίνα του νέου Duster φτάνουν τα 27,2 λίτρα, συμπεριλαμβανομένων και 2,8 λίτρων που προσφέρει ένα νέο συρτάρι το οποίο βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Ο χώρος αποσκευών κάτω από την εταζέρα είναι 478 λίτρα για την έκδοση 2WD και 467 λίτρα για την έκδοση 4WD και με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος η συνολική χωρητικότητα φτάνει τα 1,623 λίτρα.

Το νέο Duster συνεχίζει να εφοδιάζεται με μία σειρά αποδοτικών και αξιόπιστων κινητήρων του GROUPE RENAULT. Οι κινητήρες ξεχωρίζουν για την πολιτισμένη λειτουργία τους, την οικονομία καυσίμου, αλλά και το χαμηλό κόστος συντήρησης. Διαθέσιμος είναι ο κινητήρας βενζίνης 1.6 SCe 115 (εκδόσεις 2WD και 4WD) που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο και ο κινητήρας πετρελαίου 1.5 dCi 110 (εκδόσεις 2WD και 4WD) ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο, αλλά και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC (μόνο στην έκδοση 2WD).

Παράλληλα το νέο Duster εφοδιάζεται με μια σειρά χρήσιμων οδηγικών βοηθημάτων για μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια.

Προειδοποίηση τυφλού σημείου (Blind Spot Warning) σύστημα που αποτελείται από 4 αισθητήρες υπερήχων τοποθετημένων στο εμπρός και πίσω μέρος του οχήματος. Οι αισθητήρες εντοπίζουν οχήματα που κινούνται στις πλευρές του αυτοκινήτου σε ένα πλαίσιο απόστασης 3 – 5 μέτρων. Μια προειδοποιητική λυχνία ανάβει στους εξωτερικούς καθρέπτες όταν υπάρχει όχημα στην τυφλή γωνία του Duster ειδοποιώντας τον οδηγό. Το σύστημα λειτουργεί σε ταχύτητες από 30χλμ./ώρα έως 140 χλμ./ώρα
Το Cruise Control με σύστημα περιορισμού ταχύτητας επιτρέπει στον οδηγό είτε να επιλέξει την ταχύτητα που επιθυμεί και να τη διατηρεί σταθερή, είτε να επιλέξει την ταχύτητα που δεν θέλει να ξεπεράσει.
Το νέο Duster είναι διαθέσιμο με αυτόματο σύστημα ενεργοποίησης των φώτων.

Παρά τη σημαντική αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα, το νέο Dacia Duster διατίθεται στις δημοφιλέστερες εκδόσεις του στην ελληνική αγορά χωρίς απολύτως καμία αύξηση της τιμής σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενες γενιάς. Με αυτό τον τρόπο διατηρεί στο ακέραιο τον κορυφαίο Value for Money χαρακτήρα του. Το νέο Dacia Duster εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο από τις 13.670 ευρώ, ενώ η πλήρως εξοπλισμένη έκδοση 1.5 dCi 110 4Χ4 Sportive, παραμένει σταθερά στις 17.350 ευρώ. Σταθερή παραμένει και η διάθεση του μοντέλου με 5 Χρόνια Εργοστασιακή Εγγύηση και 3 Χρόνια Οδική Βοήθεια.

www.automoto.com.gr/ 

Share.

Τα σχόλια είναι κλειστά σε αυτό το θέμα


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων