Η Jeep ξεσαλώνει με 6 πρωτότυπα Gladiator!

0

Είναι αυτή η εποχή του χρόνου. Το Moab Easter Safari πλησιάζει και για το 2019 και η Jeep έχει ετοιμάσει 6 ολοκαίνουρια πρωτότυπα για να επιδείξει τις δυνατότητες του Gladiator – ακριβώς όπως είχε κάνει το 2018 με το νέο, τότε, Wrangler. Αυτό που κάνει τα πρωτότυπα ακόμα πιο ενδιαφέροντα, είναι το γεγονός ότι, με εξαίρεση το M-715 Five-Quarter που είναι ένα εκτεταμένο restomod, όλα τα υπόλοιπα μοιάζουν σχεδόν έτοιμα για την παραγωγή. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα πάρουν το πράσινο φως βεβαίως. Επίσης, όλα (και τα 5) εξοπλίζονται με τον εργοστασιακό V6 των 3.6 λίτρων με νέα εισαγωγή αέρα από την Jeep Performance Parts.

Ξεκινάμε την “περιήγηση” μας στον κόσμο των πρωτοτύπων της Jeep με το J6 Concept που μοιάζει με προπομπός ενός μονοκάμπινου Gladiator. Η αφαίρεση των δύο θυρών επέφερε την αύξηση στο μήκος της καρότσας κατά 30 εκατοστά ενώ σχεδιαστικά, το συγκεκριμένο πρωτότυπο αντλεί στοιχεία από τα κλασικά Jeep της δεκαετίας του ’70 και του ’80. Η ατσάλινη roll-bar με τα LED φώτα, οι ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών με τα ελαστικά 37 ιντσών και το kit αύξησης της απόστασης από το έδαφος κατά 5 εκατοστά, συμπληρώνουν το πακέτο για το J6.

Μέχρι να αποκαλύψει η Jeep το όνομα του Gladiator, όλοι πιστεύαμε ότι αυτό θα ονομαστεί Scrambler καθώς έτσι λεγόταν το τελευταίο pickup της εταιρίας. Η Jeep όμως είχε άλλα σχέδια, ονόμασε το pickup της Gladiator και αναβιώνει το “Scrambler” για το δεύτερο στη σειρά πρωτότυπο. Αυτό είναι λοιπόν το JT Scrambler που, όπως και το J6 Concept, διαθέτει ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών με ελαστικά 37 ιντσών, λευκή αυτή τη φορά LED-ο-μπαρα και ανάρτηση που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 5 εκατοστά. Το αμάξωμα είναι λευκού χρώματος, με ενδιαφέροντα γραφικά ενώ στο πλάι, εξοπλίζεται με προστατευτικά “rock rails”.

Τρίτο, το Gravity που δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας αποκλειστικά εξαρτήματα της Jeep Performance Parts – εξαρτήματα που είναι ήδη διαθέσιμα στο κοινό. Η μοναδική “παραφωνία” είναι οι 17άρες ζάντες που συνδυάζονται με ελαστικά 35 ιντσών. Κατά τα άλλα, έχουμε τα κλασικά: επιπλέον LED, αυξημένη κατά 5 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, rock rails κλπ. Στα highlights του εν λόγω concept δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε τις σωληνωτές πόρτες και την custom καρότσα που προσφέρει επιπλέον, προστατευμένο, αποθηκευτικό χώρο καθώς και ένα καλάθι.

Εν συνεχεία, έχουμε το Wayout που προφανώς, απευθύνεται σε ανθρώπους που απολαμβάνουν το camping στην εξοχή, αφού έρχεται εξοπλισμένο με μία τέντα στην οροφή και μία ενσωματωμένη σκαλίτσα που παρέχει πρόσβαση. Το Wayout διαθέτει επίσης δύο πρόσθετα ρεζερβουάρ καυσίμου, ζάντες 17 ιντσών με ελαστικά 37 ιντσών, “αναπνευστήρα” για την εισαγωγή αέρα του κινητήρα και σύστημα αέρα της ARB σε περίπτωση που τα ελαστικά χρειαστούν φροντίδα. Δεν θα μπορούσε να λείπει και το lift kit για την ανάρτηση, που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 5 εκατοστά.

Σειρά έχει το Flatbill, με τους αναβαθμισμένους Dynatrac Pro-Rock 60 άξονες εμπρός και πίσω, την αναβαθμισμένη ανάρτηση που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 εκατοστά και τις ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών με ελαστικά 40 ιντσών. Τροποποιημένοι είναι και οι προφυλακτήρες για να αυξηθούν οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής ενώ νέα είναι και τα φτερά που επιτρέπουν στους τροχούς αυξημένη διαδρομή. Τέλος, το Flatbill εξοπλίζεται με ένα ανθρακονημάτινο καπό με επιπλέον αεραγωγούς. Με λίγα λόγια, τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει το συγκεκριμένο πρωτότυπο.

Τελευταίο, αφήσαμε το καλύτερο. Το M-715 Five-Quarter σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε ως φόρος τιμής στο στρατιωτικό M715 της δεκαετίας του ’60 και ενώ βασίζεται στο Gladiator, είναι πολύ διαφορετικό. Το εμπρός μέρος έχει κατασκευαστεί από ανθρακονήματα ενώ η καρότσα στο πίσω μέρος, είναι αλουμινένια και στρωμένη με ξύλο. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι HID με LED “υποβοήθηση” και πίσω, έχουν τοποθετηθεί αυθεντικά σώματα από το M715. Η καμπίνα προφυλάσσεται από τα στοιχεία με ένα soft-top και ακόμα δεν έχουμε φτάσει στα μηχανικά.

Εκεί, έχουμε τον Dynatrac Pro-Rock 60 άξονα εμπρός και τον Dynatrac Pro-Rock 80 άξονα πίσω, μία ολοκαίνουρια ανάρτηση, ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά εκτός δρόμου 40 ιντσών ενώ οι εισαγωγές αέρα στη μάσκα, προϊδεάζουν για αυτό που “κρύβεται” κάτω από το καπό. Για τον Hellcat V8 βενζινοκινητήρα των 6.2 λίτρων δηλαδή, που αποδίδει περισσότερα από 700 άλογα! Είπαμε, ξεσάλωσε η Jeep!

Share.

Τα σχόλια είναι κλειστά σε αυτό το θέμα


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων