εμπλοκη σε beretta 391 urica

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 16 έως 30 (από 65 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Posted In: Beretta

  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/01/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    406
    Tasos75 στις #399769

    Τάσο κάνε μου μια χάρη, βάλε την κάνη στην βάση,χωρίς την πάπια και δοκίμασε να τραβήξεις πίσω το κλείστρο να δεις αν ανοίγει. Κάντο πολλές φορές κρατώντας με το ένα σου χέρι την κάνη, ενδέχεται να φταίει κάτι με την πάπια, όσο περίεργο και αν σου ακούγεται. Την ξύλινη έχεις ή τη πλαστική; Μήπως έφαγε κάνα πέσιμο και έχει κάνει καμιά ρωγμή η πάπια; Μήπως όταν σου έκανε αυτές τις εμπλοκές δεν είχε πατήσει καλά η πάπια, στον οδηγό της βάσης;

    http://www.youtube.com/user/AltairLusso

    Εuklidis σορυ που μπαίνω σφήνα στο θέμα σου αλλά είπα να μην ανοίξω καινούργιο γιατί 2 θέματα με πρόβλημα σε μπερέτα την ίδια μέρα….καταλαβαίνεις το κράξιμο από τους απέναντι. 😆

    Γιώργο δοκίμασα αυτό που είπες και μια από τα ίδια. Το πρόβλημα εμφανίζεται όταν πατήσει τελείως το κλείστρο. Όταν δεν το αφήνω να κάνει αυτό το ¨κλικ¨, δηλ 2-3 mm πριν να κλείσει τελείως όλα δουλεύουν καλά. Μπας και έχει θέμα ο εξολκέας (λέω εγώ τώρα….);


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/07/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1278
    vagos-benelli1 στις #399778

    Καλημερα και χρονια πολλα . θελω την γνωμη σας σε μια εμπλοκη που μου παρουσιασε προσφατα . ριχνει το πρωτο φυσιγγι και το δευτερο μισομπαινει στη θαλαμη αν το ακουμπισω απλα οπλιζει . το οπλο πηγε στον οπλουργο [αντιπροσωπο berettas ] του αλλαξε το ελατηριο που ειναι στο κοντακι [πιο ισχυρο] καμια βελτιωση .

    καλησπερα ποσες φορες στο εκανε και με ποια φυσιγγια?

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    27/10/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    3347
    ALTAIR_LUSSO στις #399783

    ALTAIR_LUSSO wrote:
    Τάσο κάνε μου μια χάρη, βάλε την κάνη στην βάση,χωρίς την πάπια και δοκίμασε να τραβήξεις πίσω το κλείστρο να δεις αν ανοίγει. Κάντο πολλές φορές κρατώντας με το ένα σου χέρι την κάνη, ενδέχεται να φταίει κάτι με την πάπια, όσο περίεργο και αν σου ακούγεται. Την ξύλινη έχεις ή τη πλαστική; Μήπως έφαγε κάνα πέσιμο και έχει κάνει καμιά ρωγμή η πάπια; Μήπως όταν σου έκανε αυτές τις εμπλοκές δεν είχε πατήσει καλά η πάπια, στον οδηγό της βάσης; http://www.youtube.com/user/AltairLusso

    Εuklidis σορυ που μπαίνω σφήνα στο θέμα σου αλλά είπα να μην ανοίξω καινούργιο γιατί 2 θέματα με πρόβλημα σε μπερέτα την ίδια μέρα….καταλαβαίνεις το κράξιμο από τους απέναντι. Γιώργο δοκίμασα αυτό που είπες και μια από τα ίδια. Το πρόβλημα εμφανίζεται όταν πατήσει τελείως το κλείστρο. Όταν δεν το αφήνω να κάνει αυτό το ¨κλικ¨, δηλ 2-3 mm πριν να κλείσει τελείως όλα δουλεύουν καλά. Μπας και έχει θέμα ο εξολκέας (λέω εγώ τώρα….);

    Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε 15 λεπτά πριν από τον Tasos75.

    Δεν νομίζω, ο εξολκέας είναι ένα “αγκίστρι” που γλυστράει πάνω σε μια κεκλιμένη λεία επιφάνεια. Δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να κλειδώνει την κάννη πάνω στο κλείστρο. Φαντάζομαι ότι η μόνη περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο θα ήταν να έχει πετάξει κάποιο δόντι αυτή η μικρή επιφάνεια και αντί ο εξολκέας να βρίσκει στον κάλυκα, να καβαλάει αυτό το δόντι. πολύ δύσκολη περίπτωση όμως.

    Πριν πάτε επάνω μήπως την έλυσες για να την καθαρίσεις; Μήπως έβγαλες το κλείστρο και τον μηχανισμό της σκανδάλης; Ωστόσο αφού σου έχει μπει η ιδέα του εξολκέα, για κάντον με το δάχτυλο σου λίγο μπρος-πίσω να δεις αν δουλεύει.  Όταν συμβαίνει αυτό και κλειδώνει το κλείστρο, πως ανοίγει μετά; Τι κάνεις;

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/01/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    406
    Tasos75 στις #399785

    Vagos με ή χωρίς φυσίγγι εμφανίζεται το ίδιο πρόβλημα. Δηλ δεν μπορώ να ανοίξω το κλείστρο με το χέρι

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/11/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    1868
    Chris-Kaz στις #399787

    Παιδιά δείτε αν κατά λάθος πατιέται έστω και λίγο με το χέρι ή από κανένα αντικείμενο στα ρούχα (π.χ. φυσίγγι) το πλαϊνό διακοπτάκι Cut-off. Το γράφω αυτό γιατί το έχει πάθει φίλος μου. Είχε ακριβώς τα ίδια συμπτώματα σε urika II. Αφού έριχνε την πρώτη τουφεκιά το δεύτερο φυσίγγι έμενε στα μισά της διαδρομής από αποθήκη προς θαλάμη. Αφού διαλύσαμε τα πάντα και είδαμε ότι δεν φαίνεται κάτι στα εξαρτήματα, τελικά είδαμε σημάδι εσωτερικά ακριβώς στο σημείο Cut-off.

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    27/10/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    3347
    ALTAIR_LUSSO στις #399788

    Vagos με ή χωρίς φυσίγγι εμφανίζεται το ίδιο πρόβλημα. Δηλ δεν μπορώ να ανοίξω το κλείστρο με το χέρι

    Δεν ρώτησε εσένα … 🙂

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/01/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    406
    Tasos75 στις #399803

    ALTAIR_LUSSO wrote:

    Δεν νομίζω, ο εξολκέας είναι ένα «αγκίστρι» που γλυστράει πάνω σε μια κεκλιμένη λεία επιφάνεια. Δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να κλειδώνει την κάννη πάνω στο κλείστρο. Φαντάζομαι ότι η μόνη περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο θα ήταν να έχει πετάξει κάποιο δόντι αυτή η μικρή επιφάνεια και αντί ο εξολκέας να βρίσκει στον κάλυκα, να καβαλάει αυτό το δόντι. πολύ δύσκολη περίπτωση όμως.

    Πριν πάτε επάνω μήπως την έλυσες για να την καθαρίσεις; Μήπως έβγαλες το κλείστρο και τον μηχανισμό της σκανδάλης; Ωστόσο αφού σου έχει μπει η ιδέα του εξολκέα, για κάντον με το δάχτυλο σου λίγο μπρος-πίσω να δεις αν δουλεύει. Όταν συμβαίνει αυτό και κλειδώνει το κλείστρο, πως ανοίγει μετά; Τι κάνεις;

     

    http://www.youtube.com/user/AltairLusso

    Τον εξωλκέα τον έβγαλα και τον καθάρισα και μου φαίνεται ότι δουλεύει σωστά. Το μηχανισμό της σκανδάλης δεν τον έχω ανοίξει ποτέ. Όταν συμβαίνει αυτό, λύνω την κάνη και το κλείστρο έρχεται πίσω χωρίς πρόβλημα. Γι’αυτο μου μπαίνει η ιδέα ότι κάτι παίζει μεταξύ κάνης-κλείστρου. Μπορείς να φανταστείς τώρα τί πέρασα στο Δέλτα! Το θέμα είναι ότι μάλλον πάει για το μάστορα και μέχρι να κατέβω Αθήνα έχω μείνει χωρίς όπλο και εδώ πάνω παίζουν παπιά!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/11/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    1868
    Chris-Kaz στις #399818

    ALTAIR_LUSSO wrote:
    ALTAIR_LUSSO wrote: Δεν νομίζω, ο εξολκέας είναι ένα «αγκίστρι» που γλυστράει πάνω σε μια κεκλιμένη λεία επιφάνεια. Δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να κλειδώνει την κάννη πάνω στο κλείστρο. Φαντάζομαι ότι η μόνη περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο θα ήταν να έχει πετάξει κάποιο δόντι αυτή η μικρή επιφάνεια και αντί ο εξολκέας να βρίσκει στον κάλυκα, να καβαλάει αυτό το δόντι. πολύ δύσκολη περίπτωση όμως. Πριν πάτε επάνω μήπως την έλυσες για να την καθαρίσεις; Μήπως έβγαλες το κλείστρο και τον μηχανισμό της σκανδάλης; Ωστόσο αφού σου έχει μπει η ιδέα του εξολκέα, για κάντον με το δάχτυλο σου λίγο μπρος-πίσω να δεις αν δουλεύει. Όταν συμβαίνει αυτό και κλειδώνει το κλείστρο, πως ανοίγει μετά; Τι κάνεις; http://www.youtube.com/user/AltairLusso

    Τον εξωλκέα τον έβγαλα και τον καθάρισα και μου φαίνεται ότι δουλεύει σωστά. Το μηχανισμό της σκανδάλης δεν τον έχω ανοίξει ποτέ. Όταν συμβαίνει αυτό, λύνω την κάνη και το κλείστρο έρχεται πίσω χωρίς πρόβλημα. Γι’αυτο μου μπαίνει η ιδέα ότι κάτι παίζει μεταξύ κάνης-κλείστρου. Μπορείς να φανταστείς τώρα τί πέρασα στο Δέλτα! Το θέμα είναι ότι μάλλον πάει για το μάστορα και μέχρι να κατέβω Αθήνα έχω μείνει χωρίς όπλο και εδώ πάνω παίζουν παπιά!

    Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε 14 λεπτά πριν από τον Tasos75.

    Τάσο είσαι Κομοτηνή; Δες αν βρίσκει στην κάννη ή στη πάπια  η ράβδος από το μανίκι που περνάει πάνω από την αποθήκη και κουμπώνει στο κλείστρο.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    497
    alex στις #399852

    Καλημερα και χρονια πολλα . θελω την γνωμη σας σε μια εμπλοκη που μου παρουσιασε προσφατα . ριχνει το πρωτο φυσιγγι και το δευτερο μισομπαινει στη θαλαμη αν το ακουμπισω απλα οπλιζει . το οπλο πηγε στον οπλουργο [αντιπροσωπο berettas ] του αλλαξε το ελατηριο που ειναι στο κοντακι [πιο ισχυρο] καμια βελτιωση .

    Αν κοιτάξεις εσωτερικά στη βάση (γυρνώντας την από την κάτω πλευρά που είναι η γλώσσα) θα δεις αριστερά ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο ασημένιο λαμάκι, είναι ο αναστολέας αποθήκης (αν θυμάμαι καλά έτσι  ονομάζεται) αυτό ευθύνεται για το πρόβλημά σου, προκαλεί delay κάποια δέκατα  δευτ/πτου στο συγχρονισμό με το κλείστρο. Το αλλάζεις με καινούργιο. Αυτά που γράφτηκαν περί σταβωμένων μετάλλων κλπ ….απλά σε αυτό το όπλο δεν υπάρχουν. Don’t worry 😉

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    27/10/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    3347
    ALTAIR_LUSSO στις #399854

    Λοιπόν για να μην πηγαίνει το κλείστρο πίσω, ο λόγος είναι ένας. Αν αυτή η γλώσσα που δείχνει το βέλος είναι επάνω, δεν κάνει πίσω το κλείστρο.

    [/URL]

    Uploaded with ImageShack.us

    Αυτήν την γλώσσα την κατεβάζει μια πολύ μικρή διαδρομή που κάνει το χερούλι όταν το τραβάμε πίσω. Τραβώντας το κλείστρο με το χέρι, θα δεις ότι πριν ξεκινήσει να κατεβαίνει ολόκληρο, κάνει μια πολύ μικρή διαδρομή. Αυτή λοιπόν η μικρή διαδρομή κατεβάζει αυτήν την γλώσσα και απελευθερώνει το κλείστρο να πάει πίσω.

    [/URL]

    Uploaded with ImageShack.us

    Όπως βλέπεις στην δεύτερη φώτο αυτή η γλώσσα έχει μπει μέσα και το κλείστρο πάει πίσω. Δες αυτό που σου είπα από την αρχή, για την πάπια και αυτό που σου λέει ο Chris πάλι για την πάπια. Αρκεί μια πολύ μικρή πίεση σε αυτήν την ράβδο ώστε να βγάλει το κλείστρο από την θέση του και να μην κατεβαίνει. Βρίσκει σε έναν μικρό οδηγό που έχει η βάση από την (μέσα) απέναντι μεριά .

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    497
    alex στις #399860

    Φίλε efklidi ξέχασα να σου  ότι δεν είμαι …..οπλουργός!!

    Απλά το ίδιο πρόβλημα στο δικό μου 391 λύθηκε  με τον τρόπο που σου ανέφερα. 😉

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/01/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    406
    Tasos75 στις #399861

    Γιώργο – Χρήστο τελικά έχετε δίκιο, όταν δένω την πάπια (ξύλινη, δεν έχει ρωγμή ή σπάσιμο) το cut off δεν λειτουργεί όπως πρέπει, δηλ φαίνεται ότι όταν τραβάω το κλείστρο, στην αρχική διαδρομή το γλωσσίδι μένει πάνω. Όταν βγάζω την πάπια το πρόβλημα δεν υφίσταται και όπως είπατε, πρέπει η ράβδος του μανικιού με το πέρασμα της πάπιας να αλλάζει λίγο τη θέση του κλείστρου.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/07/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1278
    vagos-benelli1 στις #399863

    Γιώργο – Χρήστο τελικά έχετε δίκιο, όταν δένω την πάπια (ξύλινη, δεν έχει ρωγμή ή σπάσιμο) το cut off δεν λειτουργεί όπως πρέπει, δηλ φαίνεται ότι όταν τραβάω το κλείστρο, στην αρχική διαδρομή το γλωσσίδι μένει πάνω. Όταν βγάζω την πάπια το πρόβλημα δεν υφίσταται και όπως είπατε, πρέπει η ράβδος του μανικιού με το πέρασμα της πάπιας να αλλάζει λίγο τη θέση του κλείστρου.

    κανε εναν ελενχο για σπασμενο κλειστρο η σπασμενο λαμακι [πλαινο]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/11/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    1868
    Chris-Kaz στις #399878

    Τάσο επίσης να προσέξεις αν η πάπια κουμπώνει σωστά στο όπλο. Δηλαδή αν μπάινει ακριβώς στο αυλάκι της βάσης. Διαφορετικά δες αν στράβωσε η ουρά του μανικιού. Στο λέω μόνο υποθετικά γιατί γνώσεις οπλουτγού δεν έχω. 😉

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/11/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    300
    EFKLIDIS στις #399882

    ALTAIR_LUSSO wrote:
    Τάσο κάνε μου μια χάρη, βάλε την κάνη στην βάση,χωρίς την πάπια και δοκίμασε να τραβήξεις πίσω το κλείστρο να δεις αν ανοίγει. Κάντο πολλές φορές κρατώντας με το ένα σου χέρι την κάνη, ενδέχεται να φταίει κάτι με την πάπια, όσο περίεργο και αν σου ακούγεται. Την ξύλινη έχεις ή τη πλαστική; Μήπως έφαγε κάνα πέσιμο και έχει κάνει καμιά ρωγμή η πάπια; Μήπως όταν σου έκανε αυτές τις εμπλοκές δεν είχε πατήσει καλά η πάπια, στον οδηγό της βάσης; http://www.youtube.com/user/AltairLusso

    Εuklidis σορυ που μπαίνω σφήνα στο θέμα σου αλλά είπα να μην ανοίξω καινούργιο γιατί 2 θέματα με πρόβλημα σε μπερέτα την ίδια μέρα….καταλαβαίνεις το κράξιμο από τους απέναντι. Γιώργο δοκίμασα αυτό που είπες και μια από τα ίδια. Το πρόβλημα εμφανίζεται όταν πατήσει τελείως το κλείστρο. Όταν δεν το αφήνω να κάνει αυτό το ¨κλικ¨, δηλ 2-3 mm πριν να κλείσει τελείως όλα δουλεύουν καλά. Μπας και έχει θέμα ο εξολκέας (λέω εγώ τώρα….);

    Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε 12 ώρες, 50 λεπτά πριν από τον Tasos75.

    Συναδελφε το  κλειστρο σταματαει και  το  φυσιγγι εχει  μισομπει στη  θαλαμη αγγιζεις  απαλα το φισιγγι  και  κλακ κλεινει το  κλειστρο .

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 16 έως 30 (από 65 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων