Μαζεύουν τα όπλα από τους κληρικούς.

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 61 έως 75 (από 122 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/10/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    4563
    ΜΠΕΦ στις #406157

    ΜΠΕΦ wrote:
    Διονυση αν θελεις την γνωμη μου δεν εχει καμια σχεση το ιερατειο και η πιστη γιατι απλα τα ρασσα δεν κανουν τον παπα.Αυτο εχει αποδειχθει δυστυχως ανα τους αιωνες.Το θεμα δεν ειναι τι κανουν οι αλλοι αλλα αν εμεις φερομαστε σωστα και ωραια.Επισεις θα σου πω οτι η γνωμη μου για τους σημερινους κληρικους ειναι οτι υπαρχει μια μικρη μεριδα που εχει φιλοτιμο και μια μεγαλη μεριδα που ειναι απλοι δημοσιοι υπαλληλοι για να μην παω παρακατω. Ομως επειδη σημερα οτι συμβαινει στην κοινωνια συμβαινει και στον κληρο δεν σημαινει οτι η <<θεωρεια>> εχει καμια σχεση με τα πρακταια των ανθρωπων.Η θεωρεια ειναι γνωστη και ολοι ξερουμε τι ειναι σωστο και τι λαθος.Τωρα το τι εγινε με τον Γρηγοριο τον 5ο λιγο παιζει ρολο στην καθημερινοτητα ολων μας. Καθολου μικρο ρολο. Αναλογισου αν πραγματι σταθηκε το φαναρι εμποδιο στην επανασταση ανα τους αιωνες οπως εγινε στα ορλοφικα οτι μπορει η Ελλαδα να ειχε επαναστατησει συντεταγμενα 100-200 χρονια πριν. Αυτο θα εβαζε την χωρα μας στο επικεντρο της βιομηχανικης επαναστασης με οτι αυτο συνεπαγεται για την αναπτυξη και την απαγγιστρωση απο το ανατολιτικο οικονομικο μοντελο που ακουλουθουμε ακομα και σημερα. ΑΠΑΝΩ ΣΟΥ…

     

    Εγω φιλε Αντρα δεν κατεχω πολλα ομως ξερω οτι το σωστο πρεπει να λεγεται και να γινεται.Το τι κανανε η κανουν η θα κανουν οι παπαδες δεν με ενδιαφερει.Τον παπα μπορω να τον διαλεξω αμα θελω τον Θεο δεν μπορω γιατι ειναι ενας και μοναδικος.Εγω στο καλο και σωστο πιστευω και ολοι μεσα μας εστω ξερουμε τι ειναι σωστο και τι οχι.Το αν η Ελλαδα επειρεαστηκε απο τους παπαδες λιγο με ενδιαφερει γιατι ο λαος ειναι αυτος που καθοριζει τους ηγετες του ητε ειναι εκκλησιαστικοι η πολιτικοι η στρατιωτικοι.

    Αρα ας κανανε οτι θελουνε εμενα με ενδιαφερει να κυκλοφορω και να μην κινδυνεθω να με ληστεψουν και επισεις να κυριαρχει ειρηνη αξιοκρατια δικαιοσυνη αλληλεγγυη και ολα τα καλα.Τα κακα τα θελουν μονο οι παρτακιδες.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/12/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    8
    Αποστόλης M. στις #406159

     

    Είναι κάποια ιστορικά γεγονότα που δεν δέχονται απολύτως καμία αμφισβήτηση διότι πολύ απλά υπάρχουν υπογγεγραμένα κείμενα που μπορεί να τα διαβάσει όποιος θέλει. Μιλάμε λοιπόν για την επανάσταση και για τον ρόλο της εκκλησιας στον αγώνα των Ελλήνων για απελευθέρωση . Ειναι γνωστό ότι η Εκκλησία αφόρισε και καταδίκασε την επανάσταση του 21. Το κατάπτυστο κείμενο ( το οποίο όποιος το διαβάσει θα τραβάει τα μαλιά του ) το συνέταξε ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Γρηγόριος Ε” ο οποίος μέσα σε όλα είχε φροντίσει να αφορίσει και τον Κολοκοτρώνη και τον Ρηγα Φεραίο. Οταν λοιπόν η Εκκλησία έχει παίξει και παιζει σημαντικότατο ρόλο ακόμα και στην καθημερινότητά μας , είναι ξεκάθαρο για μένα τουλάχιστον, ότι θέλω να γνωρίζω ιστορικά την συμμετοχή της σε σημαντικότατες φάσεις του Ελληνισμού. Οποιος μπερδευει την πίστη με τον κλήρο και γενικότερα με την Εκκλησία για μένα κάνει μέγα λάθος.

    “Γνώμην δύνανται να έχουν άπαντες, γνώσιν δια να έχουν γνώμην έχουν;

    Αν και νέος στο φόρουμ δεν μπορώ να μην τραβήξω τα μαλλιά μου απ’τα ανιστόρητα που γράφεις. Αν αυτό που λες ισχύει, τότε γιατί απαγχόνισαν τον Πατριάρχη ανήμερα του Πάσχα του 1821 μαζί με τον Μουσουλμάνο Σεϊχουλισλάμη;
    Δεν ξέρω ποιές είναι οι γνώσεις σου επί του θέματος αλλά θα ήθελα τις ιστορικές πηγές σου. Ο συγχωρεμένος Νεοκλής Σαρρής (ουδείς αμφισβητεί τα δημοκρατικά φρονήματα και την επιστημοσύνη του) έχει αποδείξει με ΕΓΓΡΑΦΑ πως ο αφορισμός απ’τον Πατριάρχη Γρηγόριου του Ε’ έγινε γιά τα μάτια του κόσμου και σε συνεννόηση με τον Σεϊχουλισλάμη της Αυτοκρατορίας Χατζή Χαλίλ (που εξέδωσε φετφά) γιά να σωθούν οι Χριστιανικοί πληθυσμοί (Ρωμιοί και Αρμένιοι) της Πόλης και της Ιωνίας (αλλά και οι Κύπριοι αδελφοί μας) που σε κάθε επανάσταση που κάναμε οι Έλληνες της Ελλάδας, πλήρωναν την οργή των Οθωμανών με δεκάδες χιλιάδων σφαγμένα θύματα και ποταμούς αίματος αθώων.
    Δεν ξέρω αν ανήκεις στους λεγόμενους οπαδούς της “πατρώας θρησκείας” αλλά λίγο παραπάνω διάβασμα δεν κάνει κακό και κυρίως όχι μοναδική “ιστορική” πηγή μας ο Δαυλός και το Ιχώρ. Λίγος περισσότερος σεβασμός στο νεομάρτυρα Πατριάρχη του Γένους, δεν βλάφτει.
    Φιλικά πάντα.

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/10/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    4563
    ΜΠΕΦ στις #406170

    Για οποιδοιποτε πραγμα υποστηριζει ο Χριστιανισμος υπαρχει και το αντιθετο επιχειρημα συνηθως με την μορφη παραπομπων σε συγγραφεις οι οποιοι οπως ολοι μας εχουν τις πεποιθησεις τους περι του δογματος και του θεματος.

    Δεν προκειται να βρητε ακρη γιατι απλα αν καποιος θεολογος εμπαινε στην κουβεντα και ηταν αυθεντια στο θεμα θα σας εστελνε στις δικες του παραπομπες κτλ κτλ.Το θεμα ειναι οτι η πιστη θελει πρωτα τον ανθρωπο ελευθερο απο τις κακες συνηθειες του ,τα ελλατωματα του ,τα παθη του ,τις κακιες του και γενικα απο τα εγκληματα των ανθρωπων απεναντι στους ανθρωπους και την κτιση.Αν καποιος εβαζε τον εαυτο του σε αυτη την υγιη θεση σιγουρα θα ανακαλυπτε την ουσια της πιστεως και θα πιστευε στον Θεο.Τωρα καποιος εχει δικιο η αδικο σε κατι και γενικα αν η θεση του ειναι σωστη η λαθος εχει να κανει με την συνολικη θεση του απεναντι στον διπλανο του και γενικα την ποιοτητα η την πεζοτητα της ζωης του.Το καλο το δεντρο θα κανει και καλους καρπους το αρρωστο ολο σαπιλες και κομπινες θα βγαζει.Βεβαια σημερα η κουτοπονηρια και η κομπινα εχει αντικαταστησει την εξυπναδα και την τιμιοτητα και γενικα για καθε τι σωστο υπαρχει το αρνητικο υποκαταστατο του. Ολα κρινονται εκ του αποτελεσματος το οποιο δεν εχει παντα το χρωμα του χρηματος και την ανεση ενος πολυτελους αυτοκινητου.

    Αυτα τα λεω γιατι οι απανταχου κριτες του Χριστιανισμου δεν εχουν αποδειξει οτι οι δικες τους θεωριες μπορουν να αποδοσουν οχι μονο για τους αλλους αλλα και για τους ιδιους.Πες τε μου ποιο δογμα μπορει να δωσει η εδωσε πραγματικη ευτυχια σε καποιον ?

    Στο τελος καποιοι που εχουν ψαχτει λενε ολοι λενε οτι τους συμφερει γι΄’αυτο και εγω κανω οτι με συμφερει.Αλλα τι συμφερει αραγε τον καθενα ?Η μαραζωση του ψυχικου κοσμου του ατομου η η ευτυχια και ελευθερια απο την εξαρτηση απο οποιο πραγμα η λαθος αντιληψη που σφιγγει την δοιανεια του ανθρωπου και στο τελος τον αφηνει αβοηθητο και χωρις κανενα οφελος πραγματικο ?Ποσοι δεν αυτοκτονησαν ενω ειχαν τοσα που και οι ιδιοι δεν θα μπορουσαν να απαριθμησουν ανετα ?

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    7067
    Ανώνυμος στις #406173

    ?

    Αν και νέος στο φόρουμ δεν μπορώ να μην τραβήξω τα μαλλιά μου απ’τα ανιστόρητα που γράφεις

     

    Ποιο είναι το ανιστόρητο που γράφω?Υπήρξε η δεν υπήρξε το κείμενο του αφορισμού? Αν υπήρξε που βλέπεις το ανιστόρητο?

     

    Ο συγχωρεμένος Νεοκλής Σαρρής (ουδείς αμφισβητεί τα δημοκρατικά φρονήματα και την επιστημοσύνη του) έχει αποδείξει με ΕΓΓΡΑΦΑ

    Παρακαλώ να μας καταθέσεις εσυ τα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι οι αφορισμοί έγιναν για τα μάτια του κόσμου.Μην ξεχνάμε ότι εκείνη την εποχή ο αφορισμός ήταν ότι χειρότερο μπορούσε να συμβεί σε κάποιον άνθρωπο.Αντε λοιπόν να εξηγήσεις σε απλοικούς και ταλαιπωρημένους ανθρώπους ότι τα κείμενα του αφορισμού που υπογράφηκαν απο πατριάρχες και απο ένα πλήθος συνοδικών αρχιερέων ήταν ουσιαστικά για το καλό του έθνους.

    Φανταστείτε -για μια στιγμή μονάχα- ποιες θα ήταν οι εξελίξεις αν ο Πατριάρχης ευλογούσε την Επανάσταση και καλούσε όλους τους χριστιανούς και τους μουσουλμάνους υπόδουλους των Οθωμανών (Ρωμιούς, Βούλγαρους, Σέρβους, Ρουμάνους, Ούγγρους, Αλβανούς κλπ) σε γενικό ξεσηκωμό κατά του Σουλτάνου. Ποιες κατακλυσμιαίες αλλαγές θα είχε προκαλέσει η ευλογία του αντι του αφορισμού του.

    Με ρωτάς γιατί τον απαγχόνισαν. Φυσικά για να τρομοκρατήσουν τους ξεσηκωμένους ραγιάδες.

    Ποιός οπαδός της ¨πατρώας θρησκείας¨ είναι αυτά που μου λες? 😆

    Οπαδός την ανοικτής σκέψης είμαι με τις παροπίδες να με εκνευρίζουν απίστευτα.

    Ο δαυλός και το ιχωρ τι είναι?

    υγ Περιμενω εναγωνίως να μου παραθέσεις τις πηγές σου που φαντάζομαι να είναι απο αξιόπιστους ιστορικούς αναλυτές και όχι απο την επίσημη εκκλησία.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/10/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    4563
    ΜΠΕΦ στις #406178

    Τσακωνεστε αδικα αφου ητε το ενα εγινε ητε το αλλο δεν αποδεικνυει οτι η πιστη ειναι λαθος.Η ενεργειες των ρασσοφορων η πολιτικων μπορει να εχουν καλες η κακες συνεπειες αλλα δεν συμαινει οτι επειδη ο ταδε ρασσοφορος εκανε λαθος φταιει η πιστη γιατι πολυ νομιζουν οτι περα απο τους ρασσοφορους δεν υπαρχει τιποτε αλλο.Εγω ειμαι υπερ καθε ανθρωπου ητε ειναι μαυρος η ασπρος η πασοκατζης η νεοδημοκρατης  η κουμονιστης η αερικανος η ρωσσος αρκει η ενεργεια του να εχει καλο κινητρο και προθεση.Βεβαια δεν ειμαι υπερ του οτι ο σκοπος αγιαζει τα μεσα γιατι αυτο ειναι μεσο φανατισμου και φασισμου.

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    7067
    Ανώνυμος στις #406184

    Μιχάλη δεν τσακωνόμαστε απλά κουβεντιάζουμε. Εγω είμαι έτοιμος να ακούσω τα πάντα  και μάλιστα αποζητώ την άλλη αποψη χωρίς να τραβάω τα μαλιά μου 😉

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8660
    victz στις #406188

    Σημερα παντως ετυχε να βρισκομαι σε ενα μνημοσυνο της μανας ενος καλου φιλου. Εκεινο που μου εκανε τρομερα αρνητικη εντυπωση, ηταν οταν μαζευτηκε ο κοσμος για να κερασει ενα καφε για τη μνημη της μανας του, βρηκε ευκαιρια ο παπας και εκανε κυρηγμα για καμποση ωρα, εως οτου δεν αντεξα και σηκωθηκα και εφυγα. Καθως μιλουσε λοιπον, βρηκε ευκαιρια να κατηγορησει οσους αγοραζουν κολυβα ετοιμα αντι να τα φτιαχνουν οι ιδιοι, οσοι αγοραζουν προσφορα απο φουρνο αντι να ζυμωνουν αυτοι, οτι κοσμος παει στα μνημοσυνα και κανει επιδειξη και δημοσιες σχεσεις, οτι δεν εξομολογηται και δεν πηγαινει στην εκκλησια. Ειλικρινα αηδιασα , και συγνωμη απο οσους θιγονται επειδη πιστευουν, επειδη ο συγκεκριμενος κυριος, δεν βρεθηκε να πει 2 λογια να παρηγορησει,  αλλα διαλεξε να κανει διαλεξη περι μνημοσυνων και καλης συμπεριφορας στην εκκλησια.

    Με συγχωρητε κυριοι αλλα δε θα παρω. Οντας προσφατα ευρισκομενος στην ιδια θεση, εγω ξερω πως το παλευω για να μην σαλταρω εντελως, και το γελιο και η καθημερινη κουβεντα με φιλους, ειναι αυτο που με βοηθαει να σκεφτομαι οτι υπαρχουν ανθρωποι που με χρειαζονται εδω και με χρειαζονται με σωας τας φρενας. Συγνωμη λοιπον αν δεν αυτομαστιγωνομαι και δεν μοιρολογιεμαι καθε 3 και λιγο οπως ο καλος ιερεας συνεστησε σημερα, αλλα και να το εκανα, δε θα εκανε τον πονο μικροτερο ή μεγαλυτερο.

    Sorry και παλι αν καποιος θιχτηκε, μιλαω για ενα συγκεκριμενο παπα, και τα οσα εγιναν σημερα το πρωι.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/10/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    4563
    ΜΠΕΦ στις #406193

    Μην στεναχωριεσαι οι υποχρεωσεις ενος <σωστου> πιστου συμφωνα με την πιστη ειναι πολυ μεγαλες για τον μεσο καθημερινο ανθρωπο.Οταν ομως συνταχθηκαν αυτα τα πραγματα ηταν ολα καπως διαφορετικα.Φαντασου τι επανασταση εγινε οταν προτακουστηκαν πραγματα που σημερα τα θεωρουμε λιγο πολυ δεδομενα,γι’αυτο και υπηρχε διαφορετικη απηχηση και αντιδραση.

    Ολα εχουν την βαρυτητα τους και την σημασια τους αλλα οταν δεν γνωριζεις το <γιατι> σου φαινονται χωρις νοημα.Σιγουρα επρεπε ο καθε ενας που παει σε ενα τετοι γεγονος να συμπασχει οσο μπορει τουλαχιστον αλλα φαντασου και καποιον που παει καθε λιγο και λιγακι για ποσα ξερω και γω χρονια…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/11/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    810
    andreas1453 στις #406203

    Παιδια η εκκλησια σαν θεσμος εχει κεκτημενα που βλεπει να τριζουν συθεμελα. Για πρωτη φορα στην ιστορια της  εγειροντε ερωτηματα περι περιουσιας φορολογησης διαχωρισμο κρατους εκκλησιας κτλ.Λογικο ειναι να προσπαθει να τα συγκρατησει.  Το θεμα ειναι ο τροπος. Θα θυμαστε τα ωραια με τους Βαβιληδες και τους εκβιασμους με κασετες επι μακαριστου Χριστοδουλου. Εδω κολαει ο σκοπος αγιαζει τα μεσα. Απλα πρεπει να αντιληφθειι η εκκλησια οτι δεν ειμαστε στο 1950 με τις γιαγιαδες με τα τσεμπερια και πρεπει να αναπροσδιορησει το ρολο της βαση των συνθηκων του 21 υ αιωνα

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8660
    victz στις #406237

    Ακριβως αυτο που λεει ο Αντρεας. Συν το γεγονος οτι βλεπουν πως παρολο που μπορει να κρατανε τα κεκτημενα τους, ο λογος τους πλεον δεν εχει την απηχηση που ειχε καποτε. Θες επειδη ο κοσμος μορφωθηκε παραπανω, και επιλεγει συνειδητα αν θα πιστευει και αν θα συμμετεχει στην εκκλησια, θες επειδη αηδιασε απο τα οσα βλεπει και ακουει, το θεμα ειναι οτι τα οσα λενε δεν βρισκουν παντα “ωτα ευηκοα”. Αντι ομως να κοιταξουν να συμμαζεψουν τα του οικου τους, και κυριως να αντιληφθουν οτι το 1950 εχει παρελθει και οσο και αν το αναπολουν καποιοι, η αμορφωσια και η τοτε κοινωνικη κατασταση δεν προκειται να γυρισει

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/12/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    8
    Αποστόλης M. στις #406246

     

    ?

    Αποστόλης M. wrote:
    Αν και νέος στο φόρουμ δεν μπορώ να μην τραβήξω τα μαλλιά μου απ’τα ανιστόρητα που γράφεις

    Ποιο είναι το ανιστόρητο που γράφω?Υπήρξε η δεν υπήρξε το κείμενο του αφορισμού? Αν υπήρξε που βλέπεις το ανιστόρητο?

    Αποστόλης M. wrote:
    Ο συγχωρεμένος Νεοκλής Σαρρής (ουδείς αμφισβητεί τα δημοκρατικά φρονήματα και την επιστημοσύνη του) έχει αποδείξει με ΕΓΓΡΑΦΑ

    Παρακαλώ να μας καταθέσεις εσυ τα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι οι αφορισμοί έγιναν για τα μάτια του κόσμου.Μην ξεχνάμε ότι εκείνη την εποχή ο αφορισμός ήταν ότι χειρότερο μπορούσε να συμβεί σε κάποιον άνθρωπο.Αντε λοιπόν να εξηγήσεις σε απλοικούς και ταλαιπωρημένους ανθρώπους ότι τα κείμενα του αφορισμού που υπογράφηκαν απο πατριάρχες και απο ένα πλήθος συνοδικών αρχιερέων ήταν ουσιαστικά για το καλό του έθνους. Φανταστείτε -για μια στιγμή μονάχα- ποιες θα ήταν οι εξελίξεις αν ο Πατριάρχης ευλογούσε την Επανάσταση και καλούσε όλους τους χριστιανούς και τους μουσουλμάνους υπόδουλους των Οθωμανών (Ρωμιούς, Βούλγαρους, Σέρβους, Ρουμάνους, Ούγγρους, Αλβανούς κλπ) σε γενικό ξεσηκωμό κατά του Σουλτάνου. Ποιες κατακλυσμιαίες αλλαγές θα είχε προκαλέσει η ευλογία του αντι του αφορισμού του. Με ρωτάς γιατί τον απαγχόνισαν. Φυσικά για να τρομοκρατήσουν τους ξεσηκωμένους ραγιάδες. Ποιός οπαδός της ¨πατρώας θρησκείας¨ είναι αυτά που μου λες? Οπαδός την ανοικτής σκέψης είμαι με τις παροπίδες να με εκνευρίζουν απίστευτα. Ο δαυλός και το ιχωρ τι είναι? υγ Περιμενω εναγωνίως να μου παραθέσεις τις πηγές σου που φαντάζομαι να είναι απο αξιόπιστους ιστορικούς αναλυτές και όχι απο την επίσημη εκκλησία.

    “Γνώμην δύνανται να έχουν άπαντες, γνώσιν δια να έχουν γνώμην έχουν;

    Θ’αφήσω τον ίδιο τον Υψηλάντη που “αφορίστηκε”από το Γρηγόριο, ν’απαντήσει (σ’επιστολή του στους Σουλιώτες):

    Ὁ Πατριάρχης βιαζόμενος ὑπὸ τῆς Πόρτας, σᾶς στέλνει ἀφοριστικά καὶ ἐξάρχους, παρακινώντας σας νὰ ἐνωθῆτε μὲ τὴν Πόρταν. Ἐσεῖς ὄμως νὰ τὰ θεωρεῖτε αὐτὰ ὡς ἄκυρα, καθότι γίνονται μὲ βίαν καὶ δυναστείαν καὶ ἄνευ τῆς θελήσεως τοῦ Πατριάρχου

    Ο ίδιος ο Πατριάρχης:

    Μὲ προτρέπετε εἰς φυγήν. Τότε μάχαιρα θὰ διέλθει τάς ὁδούς τῆς Κωνσταντινουπόλεως καὶ τῶν λοιπῶν πόλεων εἰς ταῖς χριστιανικαῖς ἐπαρχίαις.

    Ἐσεῖς ἐπιθυμεῖτε ἐγὼ μεταμφιεσμένος νὰ καταφύγω εἰς κάποιον πλοῖον ἤ εἰς κάποιαν οἰκίαν οἰουδήποτε εὐεργετικοῦ ξένου πρεσβευτοῦ καἰ ν’ ἀκούω ἀπὸ ἐκεῖ τάς σφαγάς του ποιμνίου μου; Ποτὲ. Ὄχι. Ἐγὼ διὰ τοῦτο εἶμαι πατριάρχης: Διὰ νὰ σώσω τὸ ἔθνος μου καὶ ὄχι διὰ νὰ χαθεῖ αὐτὸ ἀπὸ τὰ δολοφονικὰ χέρια τῶν γενιτσάρων. Ὁ θάνατός μου ἴσως ἐπιφέρει μεγαλυτέραν ὠφέλειαν παρὰ ἡ ζωὴ μου. Οἱ ξένοι χριστιανοὶ ἡγεμόνες, ἀφ’οὗ ἐκπλαγοῦν ἀπὸ τόν ἄδικον θάνατόν μου, θὰ ἐνδιαφερθοῦν περισσότερον διὰ τὸ γένος τῶν Ρωμιῶν.

    Νᾶ φύγω; Ποτὲ. Δέν θὰ γίνω ἡ χλεύη τῶν ζώντων. Δέν θὰ ἀνεχθῶ, ὥστε εἰς τούς δρόμους τῆς Ὀδησσοῦ ἤ τῆς Κερκύρας διερχόμενος, νὰ μὲ δακτυλοδείχνουν λέγοντες ὅτι εἶμαι ‘ὁ δειλός καὶ φονεύς πατριάρχης τοῦ γένους μας.’

    Ἐάν τὸ ἔθνος μου σωθεῖ καὶ θριαμβεύσει, τότε εἶμαι πεπεισμένος ὅτι θὰ μοῦ ἀποδώσει θυμίαμα ἐπαίνου καὶ τιμῆς διότι ἐξεπλήρωσα τὸ χρέος μου.
    Γνωρίζω τήν τύχην μου, ἡ ὁποῖα μὲ ἀναμένει, ἀλλὰ ἐάν φύγω, σώζω μεν ἐγὼ τήν ζωήν μου, θὰ ἴδω ὅμως νὰ ἐξαγοράζεται αὔτη μὲ τὸ αἷμα ἀπείρων ἀθώων. Ἡ φυγὴ μου θὰ βεβαιώσει ἀκόμη περισσότερο τάς περὶ ἐνοχῆς τοῦ Γένους μας ὑποψίας τοῦ Σουλτάνου, ὁ ὁποῖος θὰ καταπνίξει τὸ γένος μας εἰς τὸ ἴδιο του τὸ αἷμα μὲ γενικάς σφαγάς.

    Ματαίως μοχθεῖτε, μάταιοι οἱ λόγοι σας. Ὁ Πατριάρχης τῶν Χριστιανῶν ἀποθνήσκει χριστιανός καὶ εἶναι ἔτοιμος νὰ ὑποστεῖ τάς βασάνους καὶ τὸ μαρτύριον διὰ τὸ ὄνομα τοῦ Χριστοῦ

     

    Είναι άλλο πράγμα να γουστάρουμε ή όχι τους παπάδες (γιά κάποιο λόγο δικό μας) και άλλο να διαστρέφουμε τα ιστορικά γεγονότα γιά να τις κάνουμε να ταιριάζουν με τις απόψεις μας. Τον απαγχονισμό του Γρηγορίου ακολούθησαν άλλες τέσσερις εκτελέσεις επισκόπων του Οικουμενικού θρόνου. Αν τα είχαν κάνει πλακάκια με την Τουρκιά, γιατί τους απαγχόνισαν;

     

     

     

     

     

     

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    7067
    Ανώνυμος στις #406268

    Είναι άλλο πράγμα να γουστάρουμε ή όχι τους παπάδες (γιά κάποιο λόγο δικό μας) και άλλο να διαστρέφουμε τα ιστορικά γεγονότα γιά να τις κάνουμε να ταιριάζουν με τις απόψεις μας. Τον απαγχονισμό του Γρηγορίου ακολούθησαν άλλες τέσσερις εκτελέσεις επισκόπων του Οικουμενικού θρόνου. Αν τα είχαν κάνει πλακάκια με την Τουρκιά, γιατί τους απαγχόνισαν;

    Λοιπόν κουβέντα έτσι δεν γίνεται.Σου ζήτησα τις πηγές σου για να καταλάβουμε την αξιοπιστία και την αντικειμενικότητα αυτών που υποστηρίζεις και εσυ μου κάνεις copy paste απο κάποιο θεολογικό βιβλίο η από κάποιο άλλο βιβλίο  που είναι φιλικά προσκείμενο στην εκκλησία.

    Στοιχεία απο κάποιον ανεξάρτητο ιστορικό αναλυτή έχεις?

    Ποιός διαστρεβλώνει την ιστορία? Υπάρχουν τα γραπτά του αφορισμού και μετά υπάρχουν οι δικαιολογίες της εκκλησίας . Εκτός από το αφορισμό, ο Γρηγόριος Ε’ είχε αποστείλει και δύο ακόμη εγκυκλίους: Μία ανοιχτή για να διαβαστεί στους κληρικούς και μία ακόμη εμπιστευτική προς τους μητροπολίτες, αν αγνοία του Σουλτάνου, την οποία φυσικά κανένας δεν τον υποχρέωσε να συντάξει.
    Αξίζει να σημειωθεί, πως οι «πατέρες» υπέγραψαν τον αφορισμό πάνω στην Αγία Τράπεζα (αναφέρεται άλλωστε και μέσα στο κείμενο), προσδίδοντας έτσι με αυτή την συμβολική κίνηση όλη την «ιερότητα» που απαιτούνταν και αποδεικνύοντας την σημασία που του έδιναν, διαψεύδοντας ταυτοχρόνως τους ισχυρισμούς περί εξαναγκασμού.

    Με λίγα λόγια.Την στιγμή που το έθνος χρειαζόταν συσπείρωση και τόνωση του ηθικού η εκκλησία διάλεξε να αφορίσει τον αγώνα για να κάνει καλό.Αν θες εσυ να τα πιστέψεις είναι δικαίωμα σου .Εγω δεν τα πιστεύω αυτά τα παραμύθια.Δεν μπορώ να πιστέψω ότι σε μια κρίσιμη στιγμή η μοναδική λύση ήταν ο αφορισμός.

    Είναι γνωστό της πάσης ότι η εκκλησία αλλοτε μέσω της αποσιώπησης, άλλοτε μέσω της διαστρέβλωσης οι πλαστογράφοι προσπαθούν να «καθάρουν» την Εκκλησία από τα ανομήματά της. Μάταια… Η ιστορική αλήθεια είναι αμείλικτη.

    υγ1 Ο αφορισμός αφου ήταν για τα μάτια του κόσμου γιατί δεν αποσύρθηκε ποτέ?

    υγ 2 Αν μου παραθέσεις πάλι στοιχεία απο θεολογικά βιβλία δεν θα σου απαντήσω .Αν θέλεις να μιλήσουμε με ιστορικά ντοκουμέντα έχει καλώς.

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/12/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    8
    Αποστόλης M. στις #406272

    Αποστόλης M. wrote:
    Είναι άλλο πράγμα να γουστάρουμε ή όχι τους παπάδες (γιά κάποιο λόγο δικό μας) και άλλο να διαστρέφουμε τα ιστορικά γεγονότα γιά να τις κάνουμε να ταιριάζουν με τις απόψεις μας. Τον απαγχονισμό του Γρηγορίου ακολούθησαν άλλες τέσσερις εκτελέσεις επισκόπων του Οικουμενικού θρόνου. Αν τα είχαν κάνει πλακάκια με την Τουρκιά, γιατί τους απαγχόνισαν;

    Λοιπόν κουβέντα έτσι δεν γίνεται.Σου ζήτησα τις πηγές σου για να καταλάβουμε την αξιοπιστία και την αντικειμενικότητα αυτών που υποστηρίζεις και εσυ μου κάνεις copy paste απο κάποιο θεολογικό βιβλίο η από κάποιο άλλο βιβλίο που είναι φιλικά προσκείμενο στην εκκλησία. Στοιχεία απο κάποιον ανεξάρτητο ιστορικό αναλυτή έχεις? Ποιός διαστρεβλώνει την ιστορία? Υπάρχουν τα γραπτά του αφορισμού και μετά υπάρχουν οι δικαιολογίες της εκκλησίας . Εκτός από το αφορισμό, ο Γρηγόριος Ε’ είχε αποστείλει και δύο ακόμη εγκυκλίους: Μία ανοιχτή για να διαβαστεί στους κληρικούς και μία ακόμη εμπιστευτική προς τους μητροπολίτες, αν αγνοία του Σουλτάνου, την οποία φυσικά κανένας δεν τον υποχρέωσε να συντάξει.
    Αξίζει να σημειωθεί, πως οι «πατέρες» υπέγραψαν τον αφορισμό πάνω στην Αγία Τράπεζα (αναφέρεται άλλωστε και μέσα στο κείμενο), προσδίδοντας έτσι με αυτή την συμβολική κίνηση όλη την «ιερότητα» που απαιτούνταν και αποδεικνύοντας την σημασία που του έδιναν, διαψεύδοντας ταυτοχρόνως τους ισχυρισμούς περί εξαναγκασμού. Με λίγα λόγια.Την στιγμή που το έθνος χρειαζόταν συσπείρωση και τόνωση του ηθικού η εκκλησία διάλεξε να αφορίσει τον αγώνα για να κάνει καλό.Αν θες εσυ να τα πιστέψεις είναι δικαίωμα σου .Εγω δεν τα πιστεύω αυτά τα παραμύθια.Δεν μπορώ να πιστέψω ότι σε μια κρίσιμη στιγμή η μοναδική λύση ήταν ο αφορισμός. Είναι γνωστό της πάσης ότι η εκκλησία αλλοτε μέσω της αποσιώπησης, άλλοτε μέσω της διαστρέβλωσης οι πλαστογράφοι προσπαθούν να «καθάρουν» την Εκκλησία από τα ανομήματά της. Μάταια… Η ιστορική αλήθεια είναι αμείλικτη. υγ1 Ο αφορισμός αφου ήταν για τα μάτια του κόσμου γιατί δεν αποσύρθηκε ποτέ? υγ 2 Αν μου παραθέσεις πάλι στοιχεία απο θεολογικά βιβλία δεν θα σου απαντήσω .Αν θέλεις να μιλήσουμε με ιστορικά ντοκουμέντα έχει καλώς.

    “Γνώμην δύνανται να έχουν άπαντες, γνώσιν δια να έχουν γνώμην έχουν;

    Αντικειμενικό θα ήταν το βιβλίο της Ρεπούση ίσως γιά σένα; Τον Απόστολο Βακαλόπουλο τον ξέρεις; Προφανώς και θα κάνω copy paste γιά σοβαρά ιστορικά θέματα και ειδικά γιά την Ιστορία της Επανάστασης από τον Βακαλόπουλο. Τα υπόλοιπα που γράφεις είναι φληναφήματα. Η Ιστορία δεν γράφεται με υποθέσεις του τύπου “είναι γνωστό της πάσης ότι η εκκλησία αλλοτε μέσω της αποσιώπησης, άλλοτε μέσω της διαστρέβλωσης οι πλαστογράφοι προσπαθούν να «καθάρουν» την Εκκλησία από τα ανομήματά της” αυτές είναι προσωπικές σου απόψεις, απολύτως σεβαστές, Ιστορία όμως δεν είναι. Επαναλαμβάνω το απλό μου ερώτημα: Αν όλα όπως τα λές έγιναν, γιατί τον πρώτο καιρό της επανάστασης εκτελέστηκαν ο Γρηγόριος Ε’, ο πρώην γηραιός Πατριάρχης Κύριλλος ΣΤ’, 4 Επίσκοποι του Πατριαρχείου, 11 Μητροπολιτάδες της Ελλάδας και 4 Μητροπολιτάδες της Κύπρου; (έχω και τα ονόματά τους ένα-ένα αν τα θες στα γράφω να τα ψάξεις). Ποιός είναι ο Ιστορικός λόγος που τις πρώτες μέρες της Επανάστασης απαγχονίστηκαν με συνοπτικές διαδικασίες 21 επίσκοποι της Ορθόδοξης Εκκλησίας σε Ελλάδα, Μικρασία, Πόλη και Κύπρο;

     

     

     

     

     

     

     

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    7067
    Ανώνυμος στις #406277

    Αντικειμενικό θα ήταν το βιβλίο της Ρεπούση ίσως γιά σένα;

    Είπα και εγω….και πολύ άργησες.Πιστεύεις στα σοβαρά ότι τώρα με πρόσβαλες?

    Κλασσική περίπτωση.Ολοι οι άνθρωποι της εκκλησίας έχουν ένα μένος , μια κακία προς οποιονδήποτε έχει διαφορετική άποψη απο την δική τους.

    Φυσικά  θα διαβάσω και την ρεπούση και τον βακαλοπουλο και τον κορδάτο και όλους θα τους διαβάσω και στο τέλος θα βγάλω τα συμπεράσματα μου.Ευτυχώς που το ίδιο με μένα  κάνουν και έκαναν και άλλοι και μπορέσαμε και βγήκαμε απο το σκοτάδι του θρησκευτικού φανατισμού.

    Δυστυχώς όμως υπάρχουν και  άλλοι που αδυνατούν να διαβάσουν οτιδήποτε άλλο εκτός απο αυτό που επιβεβαιώνει αυτό που ήδη γνωρίζουν.Τα αποτελέσματα αυτής της πρακτικής τα βλέπουμε σταδιακά απο πολύ παλιά μέχρι σήμερα με την κατάντια της εκκλησίας.

    Εχω κάνει και εγω αρκετά ερωτήματα στα οποία δεν έδωσες καμία απάντηση.

    Νομίζω ότι η συνέχιση της κουβέντας μας είναι μάταιη μιας και ο φανατισμός  για μένα είναι άγνωστη έννοια.

    Φιλικά Διονύσης.

    υγ.Εύχομαι να τα πούμε σε κανά κυνήγι η σε κανα τραπέζι.. 😉

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/12/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    8
    Αποστόλης M. στις #406279

    Αποστόλης M. wrote:
    Αντικειμενικό θα ήταν το βιβλίο της Ρεπούση ίσως γιά σένα;

    Είπα και εγω….και πολύ άργησες.Πιστεύεις στα σοβαρά ότι τώρα με πρόσβαλες? Κλασσική περίπτωση.Ολοι οι άνθρωποι της εκκλησίας έχουν ένα μένος , μια κακία προς οποιονδήποτε έχει διαφορετική άποψη απο την δική τους. Φυσικά θα διαβάσω και την ρεπούση και τον βακαλοπουλο και τον κορδάτο και όλους θα τους διαβάσω και στο τέλος θα βγάλω τα συμπεράσματα μου.Ευτυχώς που το ίδιο με μένα κάνουν και έκαναν και άλλοι και μπορέσαμε και βγήκαμε απο το σκοτάδι του θρησκευτικού φανατισμού. Δυστυχώς όμως υπάρχουν και άλλοι που αδυνατούν να διαβάσουν οτιδήποτε άλλο εκτός απο αυτό που επιβεβαιώνει αυτό που ήδη γνωρίζουν.Τα αποτελέσματα αυτής της πρακτικής τα βλέπουμε σταδιακά απο πολύ παλιά μέχρι σήμερα με την κατάντια της εκκλησίας. Εχω κάνει και εγω αρκετά ερωτήματα στα οποία δεν έδωσες καμία απάντηση. Νομίζω ότι η συνέχιση της κουβέντας μας είναι μάταιη μιας και ο φανατισμός για μένα είναι άγνωστη έννοια.

    “Γνώμην δύνανται να έχουν άπαντες, γνώσιν δια να έχουν γνώμην έχουν;

    Δηλαδή μου τη λες κι από πάνω; Λες εμένα φανατικό όταν εσύ ο ίδιος θεωρείς τη Ρεπούση “ιστορική αυθεντία” και παίρνεις τις προσωπικές σου απόψεις ως θέσφατα; Και από πού συμπέρανες ότι είμαι άνθρωπος της Εκκλησίας; Επειδή δεν συμφωνώ με τις απόψεις σου; 🙄

    Φιλικά Διονύσης. υγ.Εύχομαι να τα πούμε σε κανά κυνήγι η σε κανα τραπέζι..

    Πιες κανένα ποτηράκι και στην υγεία εμάς των….φανατικών

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 61 έως 75 (από 122 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων