Ξανανοίγω το θέμα γιατί ούτε μετην αναζήτηση μπορώ να το ξαναβώ (η υπομονή έχει και τα όριά της με την κατάσταση στο forum 😉 ). Λοιπόν μόλις άκουσα στην εκπομπή του Ευαγγελάτου ότι στα μέτρα είναι η εξίσωση του φόρου πετρελαίου κίνσησς με το υγραέριο!!!
Υγραεριοκίνηση
-
εγω εχω μεινει στην διαβεβαιωση οτι δεν θα γινει εξισωση του φορου και οτι ολα οσα ακουγονταν ειναι φημες.
αν καποιος συναδελφος ξερει κατι νεοτερο ας μας ενημερωσει.
ΑνενεργόςΗμ. εγγραφής:
25/09/2007
Αρ. μηνυμάτων:
7067Νατα μας!!!!!!!!!!!!
Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα είδηση .Μιλάμε ότι αν γίνει όπως τα λένε θα έρθουν τα πάνω κάτω.Διαβάστε με προσοχή……
Έρχεται το φυσικό αέριο στα ΙΧ
ην προώθηση της αεριοκίνησης στα αυτοκίνητα σχεδιάζει η ΔΕΠΑ, με την παροχή ισχυρών κινήτρων για τη μετατροπή του κινητήρα σε φυσικού αερίου. Πού θα μπουν πρατήρια σε πρώτη φάση
του Αλέξανδρου Μητάκη
mitakis@voria.grΜια νέα εποχή στην κίνηση των οχημάτων, με καύσιμα φιλικά προς το περιβάλλον, επιχειρεί να φέρει η Δημόσια Επιχείρηση Αερίου (ΔΕΠΑ), η οποία έχει στα σκαριά σχέδιο δράσης για την προώθηση της αεριοκίνησης τόσο στα επαγγελματικά οχήματα όσο και στα ΙΧ.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, η εταιρεία προωθεί συνεργασίες με τους μεγαλύτερους εισαγωγείς και αντιπροσώπους στη χώρα, σε μια προσπάθεια να πραγματοποιήσει δυναμική είσοδο στην αγορά αυτοκινήτου, δημιουργώντας δυνατότητες για σημαντική μείωση του κόστους μετακίνησης, σε μία εποχή που τα συμβατικά καύσιμα καίνε τις τσέπες των οδηγών. Για να στηρίξει τη συγκεκριμένη δράση η ΔΕΠΑ εξετάζει την παροχή ιδιαίτερα ελκυστικών κινήτρων στους ιδιοκτήτες ΙΧ, που δεν αποκλείται να φθάσουν μέχρι και την πλήρη κάλυψη του κόστους για την τοποθέτηση κινητήρα φυσικού αερίου.
Με άλλα λόγια, μόλις τεθεί σε εφαρμογή το σχέδιο – κάτι που εκτιμάται να γίνει μέσα στους επόμενους 1-2 μήνες – οι οδηγοί θα μπορούν να πηγαίνουν στην αντιπροσωπεία απ’ όπου έχουν αγοράσει το αυτοκίνητό τους και να ζητούν την μετατροπή του σε αεριοκίνητο είτε καταβάλλοντας ένα χαμηλό αντίτιμο είτε εντελώς δωρεάν. Μάλιστα θα λαμβάνουν και εγγύηση ασφάλειας μετατροπής από τον αντιπρόσωπο, προκειμένου να είναι πλήρως καλυμμένοι.
Στο παραπάνω πλαίσιο η ΔΕΠΑ σχεδιάζει να αναπτύξει ένα δίκτυο πρατηρίων φυσικού αερίου σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Βόλο, ενώ, σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα τοποθετήσει αντλίες φυσικού αερίου σε 15 ήδη υπάρχοντα πρατήρια στην εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης.
Παράλληλα, η επιδότηση μετατροπής του κινητήρα σε αεριοκίνητο θα ισχύσει και για εταιρείες με στόλο οχημάτων (όπως μεταφορικές με φορτηγά, βαν κτλ), ενώ παρόμοιες συνεργασίες μελετάται να γίνουν και με τις εταιρείες ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Εξάλλου, ήδη η ΔΕΠΑ έχει κάνει τις πρώτες επαφές με την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) για τον εφοδιασμό των απορριμματοφόρων με φυσικό αέριο.
Σήμερα μόλις 3 εταιρείες σε όλη την Ελλάδα ασχολούνται με μετατροπές κινητήρων σε οχήματα, με το κόστος να κυμαίνεται από 1.500 ευρώ έως 2.500 ευρώ για τα αυτοκίνητα και 5.000 – 10.000 ευρώ για τα φορτηγά. Παρά το σχετικά υψηλό κόστος εγκατάστασης κινητήρα CNG (Compressed Natural Gas), τα οφέλη για τους οδηγούς είναι ιδιαίτερα σημαντικά, καθώς η τιμή του φυσικού αερίου είναι σήμερα στα 0,45 ευρώ/λίτρο, λιγότερο από το 1/4 της τιμής της αμόλυβδης αλλά και σχεδόν στη μισή τιμή του υγραερίου
ΑνενεργόςΗμ. εγγραφής:
25/09/2007
Αρ. μηνυμάτων:
7067Επανέρχομαι στο θέμα της ΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ το οποίο μετά απο το χθεσινό δημοσίευμα με απασχόλησε ιδιαίτερα και το έψαξα πιο προσεκτικά.
Οπως φαίνεται οι εξελίξεις θα είναι σύντομα ραγδαίες .Οι μελέτες έχουν γίνει , οι ετοιμασίες έχουν γίνει , οι άδειες για σταθμούς ανεφοδιασμού έχουν ήδη δωθεί , η τεχνογνωσία υπάρχει και μάλιστα σε υψηλό επίπεδο οπότε το μόνο που μένει είναι η εφαρμογή.
Η οικονομία στην κατανάλωση του καυσίμου σε μερικά εγοστασιακά αυτοκίνητα μπορεί να φτάσει και το 150% 😯 Παραθέτω Ενα παραδειγμα απο τεστ που έχει στην Ιταλία….
<<<<το Fiat Doblo 1,4T 120 PS Natural Power (που κάνει χρήση βενζίνης και φυσικού αερίου) καταναλώνει κατά μέσο όρο 7,4 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης/100 χλμ. Με μέση τιμή 1,81 ευρώ/λίτρο το ιταλικό μοντέλο χρειάζεται 13,39 ευρώ/100 χλμ. Οταν όμως ο οδηγός κάνει χρήση φυσικού αερίου χρειάζεται 4,9 κιλά/100 χλμ., δηλαδή 5,29 ευρώ. Ετσι, το όφελος του οδηγού μεγιστοποιείται όχι μόνο επειδή το φυσικό αέριο είναι πιο φθηνό από τη βενζίνη αλλά και επειδή ένα μοντέλο που καίει φυσικό αέριο απαιτεί λιγότερες ποσότητες σε σχέση με την αμόλυβδη βενζίνη. Ετσι, το όφελος στο ιταλικό μοντέλο από τη χρήση φυσικού αερίου αγγίζει το 150%. >>>>
Φυσικά τα οφέλη θα κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα για την τσέπη μας και στις μετατροπές που το μόνο που αλλάζει ουσιαστικά σε σχέση με το lpg είναι τα δοχεία αποθήκευσης του συμπιεσμένου φυσικού αερίου.
Περισσότερα θα έχουμε προσεχώς αφου πλέον θα έχω και θα έχουμε τον νού μας προς αυτη την κατεύθυνση αφου είναι ίσως η μοναδική ευχάριστη είδηση που έχουμε ακούσει τον τελευταίο καιρό .
Μπράβο ρε Διονύση, πολύ ενδιαφέροντα τα δύο πόστ.
Μακάρι να είναι έτσι για να μπορέσει ο κοσμάκης να παίρνει και λίγο το αμάξι του… πάντως δεν νομίζω να είναι όλα τόσο ρόδινα, όλα και κανά φόρο και κανά κερατιάτικο θα προστεθεί στο τέλος και μάλιστα μετά την εγκατάσταση του όλου συστήματος…Επανέρχομαι στο θέμα της ΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ το οποίο μετά απο το χθεσινό δημοσίευμα με απασχόλησε ιδιαίτερα και το έψαξα πιο προσεκτικά. Οπως φαίνεται οι εξελίξεις θα είναι σύντομα ραγδαίες .Οι μελέτες έχουν γίνει , οι ετοιμασίες έχουν γίνει , οι άδειες για σταθμούς ανεφοδιασμού έχουν ήδη δωθεί , η τεχνογνωσία υπάρχει και μάλιστα σε υψηλό επίπεδο οπότε το μόνο που μένει είναι η εφαρμογή. Η οικονομία στην κατανάλωση του καυσίμου σε μερικά εγοστασιακά αυτοκίνητα μπορεί να φτάσει και το 150% Παραθέτω Ενα παραδειγμα απο τεστ που έχει στην Ιταλία…. <<<<το Fiat Doblo 1,4T 120 PS Natural Power (που κάνει χρήση βενζίνης και φυσικού αερίου) καταναλώνει κατά μέσο όρο 7,4 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης/100 χλμ. Με μέση τιμή 1,81 ευρώ/λίτρο το ιταλικό μοντέλο χρειάζεται 13,39 ευρώ/100 χλμ. Οταν όμως ο οδηγός κάνει χρήση φυσικού αερίου χρειάζεται 4,9 κιλά/100 χλμ., δηλαδή 5,29 ευρώ. Ετσι, το όφελος του οδηγού μεγιστοποιείται όχι μόνο επειδή το φυσικό αέριο είναι πιο φθηνό από τη βενζίνη αλλά και επειδή ένα μοντέλο που καίει φυσικό αέριο απαιτεί λιγότερες ποσότητες σε σχέση με την αμόλυβδη βενζίνη. Ετσι, το όφελος στο ιταλικό μοντέλο από τη χρήση φυσικού αερίου αγγίζει το 150%. >>>> Φυσικά τα οφέλη θα κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα για την τσέπη μας και στις μετατροπές που το μόνο που αλλάζει ουσιαστικά σε σχέση με το lpg είναι τα δοχεία αποθήκευσης του συμπιεσμένου φυσικού αερίου. Περισσότερα θα έχουμε προσεχώς αφου πλέον θα έχω και θα έχουμε τον νού μας προς αυτη την κατεύθυνση αφου είναι ίσως η μοναδική ευχάριστη είδηση που έχουμε ακούσει τον τελευταίο καιρό .
δηλ αν καταλαβα καλα οσοι εχουν υγραεριο στο αμαξι το μονο που θελουν ειναι αλλη μπουκαλα;
ΑνενεργόςΗμ. εγγραφής:
25/09/2007
Αρ. μηνυμάτων:
7067διονυση καπου πηρε το ματι μου οτι η τιμη του φυσικου αεριου ειναι 1.07-1.12 το λιτρο δεν νομιζω 0.45 παντως
Μήτσο ακριβώς εδω – μπερδεύτηκα και εγώ- δεν έχει καμία σχέση το λίτρο που είναι μονάδα μέτρησης όγκου με το κιλό που είναι μονάδα μέτρησης βάρους.
Το κιλό το φυσικό αέριο κοστίζει περίπου 1,05 .Αυτο ερμηνεύεται περίπου σε 0,45 το λίτρο.Αυτό που μας ενδιαφέρει στην περίπτωση του φυσικού αερίου είναι ότι ΟΛΑ τα αυτοκίνητα και οταν λέω ΟΛΑ εννοώ ΟΛΑ δεν μπορούν να καταναλώσουν λιγότερο απο 4 κιλά αέριο ανα εκατο χλμ και περισσότερο απο 7 κιλα αέριο ανα εκατο χλμ.
Τα δεδομένα είναι νέα γι αυτό τα ψάχνουμε για να τα ξεκαθαρίσουμε.
υγ Ξέχασα να πω ότι βρίσκεται και σε καλό δρόμο η μελέτη ώστε να μπορούν τα αυτοκίνητα ( όπως γίνεται και στο εξωτερικό) να ανεφοδιάζονται και απο το οικιακό δίκτυο φυσικού αερίου………Εδω θα είμαστε να τα λέμε. 😉
ΑνενεργόςΗμ. εγγραφής:
25/09/2007
Αρ. μηνυμάτων:
7067δηλ αν καταλαβα καλα οσοι εχουν υγραεριο στο αμαξι το μονο που θελουν ειναι αλλη μπουκαλα;
Θα δούμε Σταύρε!!!!!! Θα ρωτήσουμε και θα μάθουμε.
Περίμενε πάντως μέχρι να ξεκαθαρίσει.Επειδή ξέρω τι αμάξι έχεις και επειδή με τα σημερινά δεδομένα η μοναδική συμφέρουσα χρήση του θα ήταν να το κάνεις κοτέτσι ( όπως και το δικό μου δηλαδή) καλό θα είναι να περιμένουμε λίγο ακόμα μέχρι να δούμε τι θα γίνει…
ΑνενεργόςΗμ. εγγραφής:
25/09/2007
Αρ. μηνυμάτων:
7067Το σίγουρο είναι πάντως ότι σε σχέση με την βενζίνα το κόστος μετακίνησης με φυσικό αέριο μπορεί να φτάσει απο 100% μέχρι 150%
Εδώ μόνο από τα λεγόμενα και χωρίς να έχει ψηφιστεί τίποτα, το LPG έχει φτάσει 91 λεπτά. Τα λαμόγια του κερατά………Ουυυυυυυσττττττ……..ρεεεεε ……
ΙΑΚΩΒΟΣ
“Λάτρης του κυνηγιού με Spaniel”
Κ.Σ ΑΧΑΡΝΩΝΠρατήριο στη γειτονιά μου μέχρι σήμερα Τρίτη, 6-11-2012 είχε το υγραέριο 087,9 και το έκανε 099,9. ΛΑΜΟΓΙΑΑΑΑΑ
ΑνενεργόςΗμ. εγγραφής:
25/09/2007
Αρ. μηνυμάτων:
7067Πρατήριο στη γειτονιά μου μέχρι σήμερα Τρίτη, 6-11-2012 είχε το υγραέριο 087,9 και το έκανε 099,9. ΛΑΜΟΓΙΑΑΑΑΑ
Δυστυχώς το 1 ευρώ δεν θα είναι η τελική τιμή. 😥
Αν υποθέσουμε ότι η τιμή πριν την εξίσωση ήταν 0,88-090 τότε δυστυχώς η τιμή του λίτρου μετά την ψήφιση των μέτρων θα είναι αρκετά πάνω απο το ευρώ.Παραθέτω το κομμάτι που λέει για την αύξηση του φόρου στο υγραέριο κίνησης..
Αύξηση φορολογίας
1. Αυξάνεται ο φόρος κατανάλωσης στο υγραέριο κίνησης κατά 0,23 ευρώ ανά λίτρο.
2……………………………………………….
Οπως καταλαβαίνεται η υπόθεση με το υγραέριο μυρίζει κομπίνα.Η βενζίνα πέφτει συνέχεια (σήμερα την είδα στον ασπρόπυργο 1,57) .
Οπότε σύντομα θα μάθουμε ποιοί ευθύνονται για αυτή την τρικλοποδιά στο lpg.Είναι οι μεγαλοεισαγωγείς που θέλουν να πουλήσουν τα νέα ντιζελάκια? Είναι οι μεγαλοκαρχαρίες των διυηλιστηρίων που θέλουν να πουλάνε βενζίνα? Είναι το κράτος που είδε μια κατηγορία επαγγελματιων και εργαζόμενων (εγκαταστάτες ) να σηκώνουν κεφάλι και του έκοψε τον βήχα αμέσως? Θα δείξει…
Οτι και να είναι το σίγουρο είναι ότι το κράτος κατσικοκλέφτης έκλεισε και αυτή την πόρτα στους πολίτες που ήθελαν να μετακινούνται κάπως οικονομικά.Να κάτσετε στο σπίτι σας …να μην πηγαίνετε ουτε βόλτες ούτε κυνήγια ούτε διακοπούλες. Ακους εκεί!!!!!!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.