Εχω 3 δίκαννα beretta και 3 αυτογεμή benelli.
Στα δίκαννα δεν αντιμετώπισα ΠΟΤΕ κανένα πρόβλημα.
Στα αυτογεμη δεν αντιμετώπισα ΠΟΤΕ κανένα πρόβλημα.
Εαν μιλαμε για αυτογεμή θα μιλήσουμε για αδρανεια, για ζύγισμα, για ελαχιστο καθαρισμό, για αξιοπιστία, για ομορφιά, για αντοχή, για πολυχρηστικότητα, για ανταλάκτικά …….. θα μιλήσουμε δηλάδη για benelli και BREDA. Απορώ πως ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να αναφερόμαστε σε beretta??
Δεν είχα ΠΟΤΕ ΕΜΠΛΟΚΗ!! απο φυσίγγια 24 μεχρι 46 γρ. Χιλιαδες. Επαναλαμβανω για 1000στη φορά ότι η crio μου πατηθηκε απο αυτοκίνητο (περασα απο επανω της) επεσε 3 φορές στα νερα του Εβρου. Η καννη της στραβωσε ελαχιστα με ανα αυτοκινητο να εχει περασει απο επανω και επανηλθε κατα 100% μόνο και μόνο γιατι ήταν κρυογενής!!! Πριν 5 ημέρες σε περπατητο αγριογουρουνου στους παγους μου γκρεμίστηκε 2 φορές (εχω παρα τρίχα γλίτωσα). ΑΚΕΡΑΙΗ – ΑΛΩΒΗΤΗ. Την πέταξα όπως ήταν και την ανοιξα εχθές …
Η επιλογή του αυτογεμούς πρεπει λοιπόν να εξασφαλίζει όλα τα παραπανω. Τωρα εαν οι κώνοι είναι 1,4591625491656 μμ ποιο κοντοί και εαν ο αυλός είναι 0,012963416 μμ στενότερος (κατι που οι ειδήμονες δεν εχουν κατασταλαξει ποσως μας απασχολεί).
Στα δίκαννα Beretta … λόγω μηχανισμού κυρίως και λόγω αξίας μεταπώλησης. ¨Ομως τελευταία …πολύ βιομηχανοποίηση ρε γμτ. Συγκρίνω τα παλια ίδια μοντέλα (πχ 682) και βρίσκω ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ποιότητα όσο ποιο πίσω στο χρόνο γυρίζουμε. Ποιότητα που μπορείς να βρεις στα beretta πλεον μόνο στα premium και φυσικά με το αναλογο κόστος. Η εταιρεία θεωρώ ότι έχει προσανατολιστεί και ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ απίστευτα στον εμπορικό τομέα ..δυστυχώς σε βάρος της ποιότητας (εξού και τα καλτσόν και οι φουστίτσες … οι stoeger και ότι αλλο προκύψει). Κρίμα γιατι τα λατρευω τα δίκαννα της και την ιστορία της.
Ουφφφφφ … τα είπα.!!!