Για να κανω το συνηγορο του Συντοπιτη μου, και του Αλκη ισως, η αληθεια ειναι οτι η αισθητικη του οπλου του Στελιου μου αρεσει παρα πολυ. Σου εμπνεει μια στιβαροτητα Γερμανικου στυλ χωρις να χανει σε φινετσα.
Νέος Χρήστης; Κάνε Εγγραφή! | Σύνδεση
Posted In: Φυσίγγια – Βλητική
Για να κανω το συνηγορο του Συντοπιτη μου, και του Αλκη ισως, η αληθεια ειναι οτι η αισθητικη του οπλου του Στελιου μου αρεσει παρα πολυ. Σου εμπνεει μια στιβαροτητα Γερμανικου στυλ χωρις να χανει σε φινετσα.
Τώρα το κούκλα είναι σχετικό …
Έχετε ακούσει το ανέκδοτο με την καμήλα που βλέπει το παιδί της ως το πιο όμορφο απ όλα…
Φιλικά ,
Γιάννης Ανδρούτσος
Απλά ένα βασικό MX8 Trap….
Γιαννη,
μη μου κολλας γιατι λιγο θελω να του κανω και ασπρες ριγες, να γινει ζεβρα…
ετσι ειναι Βικτωρα.
πολυ γερο κλεισιμο και το χαμηλοτερο προφιλ μαζι με την βαρυτερη μπασκουλα…
αυτο ειναι και το μυστικο για αριστο ζυγισμα ( το ξερει και ο κ.Perazzi)
Τελικα με τη σχετικα συντομη θητεια μου σε οπλα χαμηλου προφιλ, ανακαλυψα οτι μου πανε πιο καλα αισθητικα σε σχεση με τα αλλα. Το κακο ειναι οτι η πλειοψηφια αυτων των οπλων κυμαινεται σε δυσπροσιτα οικονομικα επιπεδα.
Αν εξαιρεσει κανεις σχολια τυπου “ακομα με δικανα ασχολησαι” πιστευω οτι καποια στιγμη στο μελλον θα ηθελα να ξεφυγω απο την Ιταλικη σχολη, προς την Ιαπωνικη ισως, αλλα προς το παρον αυτο δεν ειναι δυνατον. Αν παλι καποια απο αυτες τις εταιριες βγαζει ενα οπλο με μαυρες βασεις, χωρις πολλα πολλα και χρυσα ενθετα, τοτε θα το προτιμουσα.
Λοιπόν, για να επανέλθουμε στο θέμα μας, σας παραθέτω και τις δικές μου σημειώσεις από την ημέρα των δοκιμών. Όπου θυμάμαι και τιμές κλπ τα σημειώνω, αλλά με μία τάση επιφύλαξης για το ορθόν. Όσον αφορά τις ταχύτητες, αυτές μετρήθηκαν στο 1 μέτρο από το στόμιο με το δικό μου όπλο (Franchi 712 Raptor 71 cm, 18.4mm).
ΜΑΡΚΑ |
ΓΡ. |
Νο |
Φ |
ΣΚΑΓΙΑ |
|
Vo 1 |
Vo 2 |
Vo 3 |
Vo 4 |
B&P NIKE |
32 |
6 |
2.60 |
296 |
5.50 |
374 |
384 |
|
|
CLEVER MIRAGE DISPERSANT |
34 |
6 |
2.75 |
273 |
? |
374 |
375 |
369 |
377 |
BROWNING LEGIA |
36 |
7 |
2.50 |
407 |
7/10φ |
353 |
367 |
364 |
|
CLEVER MIRAGE WINTER |
40 |
6 |
2.75 |
333 |
7.5 |
371 |
372 |
|
|
CLEVER MIRAGE CACCIA |
38 |
6 |
2.75 |
307 |
4/10φ |
364 |
366 |
|
|
ROTTWEIL WEIDMANNSHEIL |
36 |
5 |
3.00 |
213 |
? |
406 |
388 |
394 |
|
ROTTWEIL SEMI MAGNUM |
40 |
5 |
3.00 |
239 |
? |
382 |
370 |
380 |
|
NOBEL SPORT SPEEDY MAGN |
48 |
5 |
3.00 |
310 |
5/10φ |
375 |
367 |
|
|
MAIONCHI M SPEED |
35 |
4 |
2.90 |
240 |
6.00 |
421 |
|
|
|
|
42.5 |
4 |
3.30 |
210 |
< |
[indent]
Ναι Χρήστο και σε αυτά που είχαν πλαστικό εμφρακτήρα κάτω από την τάπα. Πιθανών νά κάμνω λαθεμένο συλλογισμό μά άν η ασταθερότητα δέν είναι από τά φυσίγγια -γνωστό φαινόμενο- τότε ο κυριότερος παράγωντας είναι η διαφορετική θαλάμη μιά κ τό ένα δέκατο διαφοράς στόν αυλό δέν νομίζω νά είναι ο λόγος.
Να συμπληρώσω στα όπλα της δοκιμής την benelli centro και το πλαγιόκαννο μου Bernardelli Roma , στο οποίο έγιναν πολλές δοκιμές σε φυσίγγια με μάλινη τάπα (αυλοί 18,4-18,5). Συμπεράσματα Ιωάννη από αυτά πού είδες-μελέτησες ? Χρήστος.
[/indent]
[indent]
[indent]
1. Πόση ήταν κατά μέσο όρο η διαφορά στην αρχική ταχύτητα ανάμεσα στα όπλα που συμμετείχαν στη δοκιμή; Κυρίως ανάμεσα στα δίκαννα και στο αυτογεμές. Περίπου 5%. Π.χ., 395 μ/δ με το δίκαννο, 375 μ/δ με την καραμπίνα. Και όπως είπε και ο Γιάννης, αερίων ή αδρανείας δεν φάνηκε να παίζει ρόλο, οι αρχικές ταχύτητες ήταν σταθερά χαμηλότερες από αυτές που έβγαζαν τα ίδια φυσίγγια στα 2 αλληλεπίθετα. Τελικά μάλλον δεν παίζει ρόλο η διαφυγή αερίων από τις οπές (όπλα αερίων) αλλά η διαφυγή ενέργειας από το κλείστρο.
Στό ίδιο συμπέρασμα έχω φτάσει κ εγώ βλέποντας τά αέρια μαζί μέ υπολείματα καύσης νά βγαίνουν από τό κλείστρο κατά τόν κύκλο λειτουργείας τών αυτογεμών ! Επιμένω οτι περίπου τό ίδιο γίνεται κ στήν 76άρα θαλάμη τών αλληλεπίθετων όταν βάλλουμαι φυσίγγι 70χιλ. πού έχει νά καλύψει τήν διάμετρο τής θαλάμης κ όχι νά συνεργαστεί μέ τό ξεκίνημα τού κώνου ! Χρήστος.
[/indent][/indent]
Εντύπωση μού έκανε από τόν πίνακα τού Λεωνίδα η χαμηλή σχετικά ταχύτητα τού Phoneix κ συμπερασματικά ανάκρουση-πιέσεις κάτι πού δείχνει οτι μπορεί νά χρησημοποιηθεί σέ ζεστό καιρό παρά τό μεγάλο φορτίο του σέ σκάγια ! Περδικοφύσιγγο μού μυρίζει. Χρήστος.
Ευχαριστούμε Λεωνίδα για τις μετρήσεις.
Να υποθέσω ότι δεν ζύγισες τα σκάγια των φυσιγγίων και δεν μέτρησες την μέση διάμετρό τους; απλά εμπιστεύτηκες τα σχετικά αναγραφόμενα στοιχεία.
Η δική μου 391 με αυλό 18,3 και με το πολυτσόκ της Truglo είναι στη διάθεσή σας, αν μπορεί να βοηθήσει σε κάτι, στις δοκιμές που κάνετε. Κυρίως λόγω της ευκολίας αλλαγής τσόκ χωρίς ξεβιδώματα. Εχω και μερικά HeviShot, αν είναι και αυτά στα σχέδιά σας για μελλοντικές δοκιμές.
Ποιο είναι το MAIONCHI M SPEED?? Εννοείς το Nobel sport N-speed 34 gr??
είναι δυνατόν να ισχύει το να εχει το N.S speedy magnum 48 gr No5 310 σκαγια και το προαναφερθέν maionchi να εχει σε Νο 4 240??? η διαφορα είναι ΠΟΛΥ ΛΙΓΗ σε σκαγια!!!!
[indent]Μνημόνιο: Αρχική αποστολή από Hunter.Gr στίς 11 Οκτώβριος 2006
Ευχαριστούμε Λεωνίδα για τις μετρήσεις.
Να υποθέσω ότι δεν ζύγισες τα σκάγια των φυσιγγίων και δεν μέτρησες την μέση διάμετρό τους; απλά εμπιστεύτηκες τα σχετικά αναγραφόμενα στοιχεία.
[/indent]Νίκο, τα σκάγια είναι όλα μετρημένα με ψηφιακό παχύμετρο, και έχω γράψει τον μέσο όρο. Ζυγαριά ακριβείας όμως δεν έχω και έτσι απλά παραθέτω την ένδειξη του κατασκευαστή.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.