ΑΝΕΚΔΟΤΟ …..

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 46 έως 60 (από 1,840 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    20/5/2003

    Αρ. μηνυμάτων:
    4105
    Kalliston Hellas στις #37028

     

      

    Ένα νεαρό ζευγάρι, πολύ ερωτευμένο, αποφασίζει να παντρευτεί, όταν την τελευταία νύχτα πριν τον γάμο, συμβαίνει ένα τραγικό ατύχημα και  σκοτώνονται. Βρίσκονται προ των πυλών του Παραδείσου, να συνοδεύονται από τον Αγιο Πέτρο. Μερικές εβδομάδες αργότερα, ο νεαρός συναντιέται με τον Αγ. Πέτρο και του λέει:  

    – Αγιε μου, η αρραβωνιαστικιά μου και εγώ είμαστε πολύ ευτυχισμένοι  εδω μέσα στον Παράδεισο. Όμως, μας έχει λείψει πολύ η όλη διαδικασία, τελετή του γάμου. Είναι δυνατόν, για κάποιον που ζει στον Παράδεισο να παντρευτεί κάποιον άλλον Ο Αγιος Πέτρος τον κοιτάζει καλά και του λέει:

    – Λυπάμαι πολύ. Ποτέ ξανά δεν έχω ακούσει κάποιον άλλον να θέλει να παντρευτεί μέσα στον Παράδεισο. Πολύ φοβάμαι ότι αν το θέλετε πολύ, θα πρέπει να μιλήσετε με τον Παντοδύναμο Θεό. Μπορώ να σας κλείσω ένα ραντεβού σε δυό βδομάδες από σήμερα. Έφτασε η ημέρα του ραντεβού και οι δυό νέοι παρουσιάζονται εμπρός
    στον Παντοδύναμο. Του αναφέρουν το αίτημά τους. Ο Κύριος τους  κοιτάζει σιωπηλά, σκέφτεται προβληματισμένα και τους λέει: 

    – Ελάτε σε πέντε χρόνια από σήμερα. Εάν ακόμη θέλετε να  παντρευτείτε, τότε θα σκεφτώ την επιθυμία σας. Πέντε χρόνια αργότερα, το ζευγάρι εμφανίζεται και πάλι. Η επιθυμία τους είναι ακόμη ζωντανή. Η εντολή του Θεού είναι ίδια: 

    – Σε πέντε χρόνια, θα παρουσιαστείτε πάλι εμπρός μου. Τότε θα το συζητήσουμε και πάλι.
    Την τρίτη φορά, το ζευγάρι εμφανίζεται και πάλι στον Θεό. Ακόμη επιθυμούν να έρθουν σε κοινωνία γάμου. 

    – Εντάξει λοιπόν. Μπορείτε να προβείτε σε γάμο. Αυτό το Σάββατο,  στις 6.30 το απόγευμα, θα τελεστεί μια υπέροχη τελετή γάμου στην Κεντρική  Εκκλησία του Παραδείσου. Αφήστε τις λεπτομέρειες σε μένα. Ο γάμος ήταν μια μεγάλη επιτυχία. Όλοι οι καλεσμένοι ομολόγησαν ότι  η
    νύφη  ήταν πανέμορφη. Όλοι οι γνωστοί και μη, ήταν παρόντες στην τελετή. Ο  Μωυσής έφερε σπάνια λουλούδια από τον Νείλο Ποταμό, ο Νώε έφερε  σπάνια ορυκτά από την Μεσσοποταμία και οι μαθητές του Ιησού έκαναν  μερικά θαύματα για να εντυπωσιάσουν τους παρευρισκόμενους. Ακόμη και ο Γκάντι εμφανίστηκε, έμεινε μόνο για λίγο και φορούσε τα πιο καλά του ρούχα. Όμως, το 
    μαντέψατε… Μόλις λίγες εβδομάδες αργότερα το παντρεμένο ζευγάρι, κατάλαβε ότι έκανε ένα φοβερό λάθος. Απλά, δεν μπορούσαν να  συνεχίσουν να ζουν παντρεμένοι. Έτσι, αποφάσισαν να κλείσουν ένα ακόμη ραντεβού με  τον Θεό, για να του ζητήσουν ένα διαζύγιο στον Παράδεισο. Όταν ο  Παντοδύναμος Θεός άκουσε το νέο αίτημά τους, βγήκε απο τις χλαμύδες του. Τους κοίταξε με ένα ανάμεικτο, γεμάτο οίκτο, αυστηρότητα, και απογοήτευση,  βλέμμα και τους είπε: 

    – Μα, είσαστε σοβαροί, επιτέλους ή αστειεύεστε; Μας πήρε δέκα χρόνια  να βρούμε ένα παπά, εδώ στον παράδεισο να σας παντρέψει!!!! Μπορείτε  να φανταστείτε πόσο καιρό θα μας πάρει να βρούμε έναν δικηγόρο!!!!


    KALLISTON HELLAS
    Και δια το πιστόν
    Γιάννης Νικολακόπουλος



    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    20/5/2003

    Αρ. μηνυμάτων:
    4105
    Kalliston Hellas στις #335454

     

    Δυο φίλοι παντρεμένοι τα πίνουν παρέα ένα βραδάκι στο μπαρ. Λέει ο ένας, Λοιπόν, δεν ξέρω τι άλλο να κάνω ………….. Κάθε φορά που γυρίζω σπίτι μετά από ποτό, κλείνω τα φώτα του αυτοκινήτου πριν στρίψω στη γωνία, σβήνω τη μηχανή και ρολλάρω μέχρι το γκαράζ, βγάζω τα παπούτσια πριν να μπω στο σπίτι, ανεβαίνω σαν κλέφτης τις σκάλες, γδύνομαι στο μπάνιο. Ξαπλώνω όσο πιο απαλά μπορώ και παρ’ όλ’ αυτά η γυναίκα μου ξυπνάει και μου βάζει τις φωνές που γύρισα τόσο αργά!”
     Ο φίλος του τον κοιτάει και του απαντάει, “Κοίτα, είναι προφανές ότi ακολουθείς τη λάθος προσέγγιση. Εγώ φρενάρω με θόρυβο στο γκαράζ,
    ανεβαίνω χτυπώντας τα πόδια μου στα σκαλοπάτια, πετάω τα παπούτσια μου στη ντουλάπα, πηδάω στο κρεβάτι, τρίβω με τα χέρια μου τον πισινό της γυναίκας μου και της λέω, «Τι θα ‘λεγες για τρελλίτσες μωρό μου;»…….  κι εκείνη πάντα κάνει την κοιμισμένη

    < ?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

     


    KALLISTON HELLAS
    Και δια το πιστόν
    Γιάννης Νικολακόπουλος


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/5/2003

    Αρ. μηνυμάτων:
    1470
    kritsilis στις #335474


    [indent]Μνημόνιο: Αρχική αποστολή από Kalliston Hellas στίς 30 Aπρίλιος 2004


    ανεβαίνω χτυπώντας τα πόδια μου στα σκαλοπάτια, πετάω τα παπούτσια μου στη ντουλάπα, πηδάω στο κρεβάτι, τρίβω με τα χέρια μου τον πισινό της γυναίκας μου και της λέω, «Τι θα ‘λεγες για τρελλίτσες μωρό μου;»…….  κι εκείνη πάντα κάνει την κοιμισμένη

     

    Σωστός ………. έτσι αναγκαστικά γίνεται…………τι να κάνει κανείς ???


    [/indent]


    Baikal &amp; ξερό ψωμί fan club


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/3/2004

    Αρ. μηνυμάτων:
    2175
    stratri1 στις #37174

    Και μπαίνει μέσα σφυρίζοντας αδιάφορα????

    Φιλικά, Τριαντάφυλλος.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/3/2004

    Αρ. μηνυμάτων:
    2175
    stratri1 στις #37457

    Αντιγράφω ερωτήσεις από ένα γνωστό site:

    Τι γεύση έχουν τα λυσσακά;

    Τι μέγεθος πρέπει να αποκτήσει το σαγανάκι για να πάψει να αναφέρεται με υποκοριστικό;

    Θα είχε διαφορά αν αντί να τραβάει κανείς ένα ζόρι, το έσπρωχνε;

    Υπάρχει επιστημονική εξήγηση γιατί το παρδαλό κατσίκι έχει μεγαλύτερη αίσθηση του χιούμορ από τα υπόλοιπα μονόχρωμα;

    Tο @ σε τι ακριβώς μοιάζει με το παπάκι;

    Δεν είναι σατανική σύμπτωση όποιος βρίσκεται στην τουαλέτα όταν χτυπάς να ονομάζεται “άλλος”;

    Ο Κουτρούλης πόσους προσκεκλημένους έχει τελικά στο γάμο του;

    Γιατί όταν οι τράπεζες στέλνουν “τελευταία ειδοποίηση” για μια δόση, στη συνέχεια αθετούν την υπόσχεσή τους και ξανά-ασχολούνται μαζί μας ;

    Τι βύσμα έχει τελικά αυτός ο ουδείς και όλοι τον θεωρούν αναντικατάστατο;

    Στην Αφρική πως ονομάζεται το αράπικο φιστίκι;

    Γιατί του διαόλου η μάνα δε δοκιμάζει να μείνει πιο κοντά;

    Αυτός που βρίσκεται παγιδευμένος ανάμεσα στο “γκρεμό” και στο “ρέμα”, έφτασε εκεί κολυμπώντας ή σκαρφαλώνοντας;

    Τι μέσο χρησιμοποιεί ένα βουνό για να πάει στον Μωάμεθ;

    Γιατί επιμένουμε να χαιρετάμε πάντα αυτό τον Πλάτανο αφού μας έχει πάντα χεσμένους;

    Αυτό το “διαφανές-περιτύλιγμα-με-τις-φουσκάλες-που-κάνουν-τσούκου-τσούκου-και-κάθονται-όλοι-και-τις-σπάνε-σαν-υπνωτισμένοι”, ξέρει κανένας πως λέγεται με μία λέξη;

    Tι κάνουν όλη αυτή την καφεΐνη που περισσεύει όταν μετατρέπουν τον κανονικό καφέ σε ντεκαφεινέ;

    Οι επιγραφές που λένε πως “επιτρέπουν την είσοδο μόνο σε σκυλιά που οδηγούν τυφλούς”, περιμένουν να διαβαστούν από τα σκυλιά ή από τους τυφλούς;

    Πόσο καλή φρούρηση έχουν πια αυτά τα “πράσα” και πιάνουν συνέχεια διάφορους εκεί;

    Γιατί για να τερματίσουμε τη λειτουργία του pc πατάμε “Έναρξη” ?

    Στην ερώτηση “θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων?” η απάντηση ” πάρτε τα α@#$δια μου “, θεωρείται θετική ή αρνητική ?


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/5/2003

    Αρ. μηνυμάτων:
    3553
    JIMPAP στις #335535


    ΤΟ tetrapodologein ΣΥΓΧΑΙΡΕΙ ΤΟ ΟΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

     

    Αγαπητή Καθημερινή,
    Αγαπητό ΟΙΚΟ,
    Αγαπητέ κ. Σωκράτη Τσιχλιά,

    Φανταζόμαστε ότι θα απολαμβάνετε αρκούντως την πλημμυρίδα της κυνηγετικής λογοδιάρροιας όπως και μεις.

    Και χρησιμοποιούμε ενεστωτικό χρόνο γιατί θα συνεχιστεί ο θρήνος των πικραμένων συγγενών της ελληνικής υπαίθρου και τις προσεχείς μέρες. Προφανώς, συμπαραστεκόμαστε.

    Δεν μπορούμε όμως να μην επισημάνουμε ορισμένα δείγματα – ψήγματα της κυνηγετικής φλυαρίας. Και ο μπαξές έχει απ΄ όλα:

    Απειλές, διαμαρτυρίες σπαραξικάρδιες, συγκαλυμμένη πικρία, εκβιασμούς ανοιχτούς για αναγνωστικό σαμποτάζ, κατηγορίες για κιτρινισμό, καταγγελίες για προώθηση ύποπτων συμφερόντων, απειλές για συντονισμένη απόσυρση κεφαλαίων ή αρνήσεις δανειοδότησης (sic) από το χρηματοδότη σας (Τράπεζα Πειραιώς) κι άλλα πολλά εμπριμέ… Ένας μάλιστα απ΄ αυτούς όπως διαβάσαμε στη σινδονιαία και συλλογική ιερεμιάδα τους διακωμωδεί και το όνομα του εκδότη του περιοδικού [Διευθυντής έκδοσης «ΟΙΚΟ»… Σωκράτης Τσιχλιάς (απλή συνωνυμία με τις κανονικές τσίχλες)]. Πρώτη φορά γνωρίσαμε δίκαννο χιούμορ, βλήμα προφανώς παιδαριώδους παρετυμολογικής αδολεσχίας. Διάνα! Το χαρήκαμε το παλικάρι…

    Και τώρα… ελεύθερος και χαλαρός στοχασμός: Δεν κινδυνεύετε από συρρίκνωση αναγνωστικού κοινού. Πάμε στοίχημα ότι αυτό το κοινό δεν έχει καμία σχέση με την Καθημερινή. Και σιγά μη χάσει η Βενετιά βελόνι ή τί είχαμε τί χάσαμε… ’λλωστε οι περισσότεροι ομολογούν ότι διαβάζουν Έθνος και Ελεύθερο Τύπο, εφημερίδες εθνικής κυκλοφορίας, που πουλιούνται με ένθετα για το κυνήγι. Το ότι αυτά τα ένθετα διαφημίζουν από μπερέτες και φυσίγγια μέχρι κυνηγετικές γαλότσες και ηλεκτρικά κολάρα για τα απείθαρχα κυνηγόσκυλα (σχετικό το δημοσίευμα – καταγγελία της συναδέλφου σας Πόπης Μπάκα στην Αυγή, στις 19/8/2003, με τίτλο: Το κυνήγι αρχίζει… κι αν μπει στο internet o Εισαγγελέας;) αυτό δεν υποψιάζει καθόλου την κυνηγετική φάρα. Κατά τ΄ άλλα η Καθημερινή εξυπηρετεί άνομα συμφέροντα… Μερικοί αναφέρονται και στη μακρά ιστορία της εφημερίδας. Αλλά έτσι, ρηχά και κούφια. Θέλουμε να πιστεύουμε πως η Καθημερινή που βγήκε στις 19 Σεπτεμβρίου το 1919, με μόνη σιωπή της αείμνηστης εκδότριάς της τη διάρκεια της επταετίας δεν θα κολώσει τώρα που τόλμησε να θίξει ένα πολύπλοκο δίκτυο συμφερόντων και το εννοούμε, οργανωμένων συμφερόντων με μαέστρο την ίδια την πολιτεία που τους χορηγεί άδειες: 300.000 οπλοφόροι επί 100 ευρώ (υποθέτουμε) το κόστος της άδειας να ξεκληρίζουν την πανίδα πόσο μας κάνει; Όλος ο εξοπλισμός τους, τα κυνηγετικά τους συμπράγκαλα, τα σκουτιά τους, τα τσερόκι τους, οι σκύλοι τους, οι εκπαιδευτές των σκύλων τους, έξοδα διακίνησης, σκοπιανές διανυκτερεύσεις (μερικοί είναι και μερακλήδες…) αυτά τα συμφέροντα ποιος θα τα θίξει; Τόλμησε η Καθημερινή. Εύγε!!! Για να ΄μαστε όμως και δίκαιοι ας μοιραστεί την τιμή με το ένθετο της Αυγής, Δαίμων της Οικολογίας. Είστε τα μόνα έντυπα (συμπεριλαμβανομένης και της Ελευθεροτυπίας) που οικολογείτε.

    Περαιούντες, η Φύση είναι δημόσιο αγαθό και δεν επιτρέπουμε σε κανένα κουμπουροφόρο να την βιάζει στο όνομα της κυνηγετικής, δήθεν, παράδοσης (εμείς λέμε παράκρουσης). Κανένα διάλογο με τους κυνηγούς! Πλήρη αφοπλισμό!

    ΜΠΡΑΒΟ στη συντακτική ομάδα του περιοδικού αλλά και στην ημερήσια και κυριακάτικη Καθημερινή. Αμβλύνεται και φθίνει η εντύπωση της πάλαι ποτέ ιαχής που ακούγαμε στους αθηναϊκούς δρόμους: «Αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι» όταν περιμένουμε ν΄ απολαύσουμε το κυριακάτικο πρωινό μας με καφέ, Μπουκάλα, Καρκαγιάννη, Τζιαντζή, Μπράμο, Καρακούση, Ξυδάκη, Δελαστίκ, Καστριώτη, Παπακωνσταντίνου και τόσες άλλες άξιες πένες.

    ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ μαζί σας, σήμερα λοιπόν, τα πρώτα γενέθλια του ΟΙΚΟ και δηλώνουμε πως σκοπεύουμε να μεταφέρουμε ΟΛΑ τα κεφάλαια του Ομίλου Επιχειρήσεών μας (κι αυτό δεν είναι απειλή!) από Τράπεζες Φρανγκφούρτης, Σικάγο, Τόκυο και Χονγκ Κονγκ στην Τράπεζα Πειραιώς.

    Μετά τιμής,
    Η ΑΟΠΛΗ ομάς του Τετραποδολογείν, Αθήνησι, εν τω μηνί Σεπτεμβρίω 2003 (www.tetrapodologein.gr)

    Κοινοποίηση:
    – Τράπεζα Πειραιώς
    – Εφημερίδα Κυριακάτικη Καθημερινή
    – Περιοδικό «ο Δαίμων της Οικολογίας»
    – Εφημερίδα Ελευθεροτυπία

    DEN ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΘΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ…..ΕΧΕΙ ΓΕΛΙΟ


    ΠΑΠΑΔΟΜΑΡΚΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    δασολογος-κυνηγος και γαυρος


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/5/2003

    Αρ. μηνυμάτων:
    3553
    JIMPAP στις #335536

    ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΑΡΧΙΖΕΙ… ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ;

    Κυνηγόσκυλα, τα πρώτα θύματα:

    Το μελάνι είναι ακόμη νωπό και οι διαδικασίες πρόσφατες. Μόλις ένας μήνας από την ψήφιση του νόμου (1) για τα ζώα συντροφιάς και τα αδέσποτα, μόλις δεκαπέντε ημέρες από την απόφαση του Υπουργού Γεωργίας (2), που αφορά τις ρυθμίσεις για τη θήρα για την κυνηγετική περίοδο που μόλις ξεκινάει (20 Αυγούστου μέχρι 29 Φεβρουαρίου).

    Σύμφωνα με το νέο νόμο, τα κυνηγόσκυλα κατατάσσονται στα ζώα συντροφιάς, ισχύουν επομένως όλα τα προβλεπόμενα για κάθε σκυλί που έχει «ιδιοκτήτη» ή «δεσπότη», με πρώτη την υποχρέωσή του να μεριμνά για την υγεία και την ευζωία του. Οι ίδιοι οι κυνηγοί αποκαλούν τα σκυλιά τους «φίλους». Συνήθως όμως τα εκπαιδεύουν με μεθόδους που οι ίδιοι θεωρούν «αποτελεσματικές», έξω από κάθε λογική «ευζωίας» ή φιλικής έστω αντιμετώπισης. Φτάνοντας στο τέλος να τα υποβάλουν σε μαρτύρια, που ο καθένας μας δεν θα ευχόταν ούτε στον εχθρό του.

    Κανείς δεν μπορεί να ισχυρισθεί ότι τα κείμενα που παρατίθενται είναι προϊόν φαντασίας. Το διαδίκτυο καθημερινά φιλοξενεί την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ κυνηγών, για το πώς θα γίνει το σκυλί τους ένα «ετοιμοπόλεμο εργαλείο». Να υποθέσουμε ότι κάποιοι εισαγγελείς (που κατά τις δηλώσεις πολλών αρμοδίων) διανύουν το δικό τους έτος, αφού το 2003 είναι η «χρονιά των εισαγγελέων», δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία; Ακόμη όμως και γι’ αυτούς, υπάρχουν οι εφημερίδες, που φιλοξενούν «συμβουλές», για την αντιμετώπιση προβληματικών, όπως τις αποκαλούν, συμπεριφορών των τετράποδων φίλων των κυνηγών.

    Ένα αποκαλυπτικό δημοσίευμα:

    Στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» 13/8/03 δημοσιεύθηκαν τρεις ερωτήσεις και δόθηκαν (από επαγγελματία εκπαιδευτή σκύλων) οι αντίστοιχες απαντήσεις:

    – Η πρώτη αφορούσε την αντιμετώπιση του συνεχούς γαυγίσματος του σκύλου κατά τη διάρκεια της μεταφοράς του στον κυνηγότοπο. Ο «ειδικός» απήντησε: «Η πιο δραστική μέθοδος και λιγάκι επώδυνη για το σκύλο αλλά αναγκαία είναι η τοποθέτηση κολάρου αντιγαυγίσματος στο λαιμό. Μόλις ο σκύλος γαυγίσει, θα υποστεί μια μικρή ηλεκτρική εκκένωση στο λαιμό και αυτομάτως θα σταματήσει το γαύγισμα».

    – Η δεύτερη αφορούσε τα προβλήματα ιλίγγων και εμετών που πολλά σκυλιά παρουσιάζουν, ύστερα από την πολύωρη μεταφορά τους με τρέιλερς. Στην απάντησή του ο «ειδικός» αναφέρει: «…Δυστυχώς δεν καταλάβαμε ότι έχουμε συμπεριφερθεί επιπόλαια και βάναυσα στον πολύτιμο σύντροφό μας… Για σκεφτείτε τρεις, τέσσερις, πέντε, δεν ξέρω πόσες ώρες – ανάλογα με το ταξίδι – να είναι κάποιος κλεισμένος σε απόλυτο σκοτάδι, να ταλαντεύεται πέρα – δώθε, πάνω – κάτω, με μια εξάτμιση στη μύτη του και το μόνο που αναπνέει να είναι καυσαέριο».

    – Η τελευταία αφορούσε και πάλι τα καυσαέρια που αναπνέουν τα σκυλιά που μεταφέρονται με τρέιλερς, αναζητώντας τρόπους αποφυγής των προβλημάτων. Ο «ειδικός» προέτρεψε τον αναγνώστη στο να… υποστεί τη μυρωδιά και να μεταφέρει το σκυλί του μέσα στο αυτοκίνητο, προκειμένου να έχει ένα «ετοιμοπόλεμο εργαλείο». Συγκεκριμένα αναφέρει: «Λογικά σκεφτείτε τι θα είχε συμβεί σ’ εσάς. Αν δεν παθαίνατε οξεία δηλητηρίαση, το λιγότερο που θα είχατε ανάγκη θα ήταν δυο – τρεις μέρες ξεκούρασης για να συνέλθετε. Το ίδιο λοιπόν παθαίνουν και οι σκύλοι μας…»

    Τα… καλύτερα στο internet:

    Μερικά χαρακτηριστικά αποσπάσματα από συνομιλίες κυνηγών στο διαδίκτυο:
    – …λοιπόν ξεκίνα από την αρχή τη βασική εκπαίδευση στην υπακοή και ρίχτου και καμιά κλοτσιά αν δεν υπακούει (ο φόβος φυλάει τα έρημα)…
    – …όσο για τις κλοτσιές, θα έχουν μάλλον το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα, μετά ο σκύλος δεν θα πλησιάζει ποτέ (το δοκίμασα επανειλημμένα!). Καλή επιτυχία…
    – …Τώρα όμως εδώ και δύο μήνες το βγάζω σε μέρη στο βουνό πού είναι κλασσικά περδικοτόπια… τρομερή δυσκολία να πατήσει καλά το βουνό…. του πονάνε συνέχεια τα πόδια … γυρνά σπίτι και κάθεται κόκαλο δύο μέρες … και όλα αυτά με την καταπόνηση πού περνάγανε κουτάβια μου σε νεαρότερες ηλικίες… Έχει κανείς πείρα σε τέτοια θέματα; … θα ήθελα μία συμβουλή (γιατί το σκυλί ετοιμάζεται για ταξίδι… από εκεί πού ήρθε)…
    – …Ξέρω πώς μπορείς να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα που έχεις. Αυτό το πρόβλημα το αντιμετωπίζουν πολλά σκυλιά που πάνε για ορτύκια στη Μάνη. Σύμφωνα με την κασέτα του (…) και τον πρωταγωνιστή της σε κυνήγι ορτυκιών, το πρόβλημα λύνεται ως εξής: Βυθίζουμε τις πατούσες του σκύλου σε κατράμι (πίσσα αραιωμένη με πετρέλαιο) που το έχουν όλα τα χρωματοπωλεία. Αυτό γίνεται 1 φορά την ημέρα για 4 ημέρες. Μόλις στεγνώσει δεν φαίνεται τίποτα…
    – … εγώ προσωπικά πριν αρχίσω την εκπαίδευση του σκύλου στο βουνό τον βάζω να τρέχει αρκετά χιλιόμετρα σε τραχύ χωματόδρομο σε καθημερινή βάση. Βέβαια πιστεύω πως ένα πόιντερ πρέπει να προσαρμόζεται σχετικά γρήγορα σε συνθήκες κυνηγίου, για παράδειγμα ο σκύλος μου έχει τύχει να κυνηγάει επί ώρες με γδαρμένα πέλματα και να αιμορραγεί και να μην μου δείχνει κανένα σημάδι κούρασης η ενόχλησης λόγω πάθους που τα περισσότερα πόιντερ έχουν. Το καταλαβαίνω μόνο αν κατά τύχη κοιτάξω σε κάποιο σημείο που πέρασε και δω αίμα! Πάντως μου έχει τύχει αρκετές φορές τα πέλματα του σκύλου μου να σκίζονται συνεχώς για κάποια περίοδο παρότι ήταν σε φάση που τα πέλματα θα έπρεπα να είναι σκληρά, συνήθως μου παρουσιάζεται τέλη Φλεβάρη…
    – …Eυχαριστώ τους συναδέλφους για τις συμβουλές. Αν και εγώ κάνω τα ανάλογα «γιατροσόφια» προσθέστε ένα άλλο καταπληκτικό. Mισό λίτρο νερό, μισό λίτρο ξύδι δυνατό, 200 γρ. γαλαζόπετρα, τα ανακατεύουμε και κάνουμε ποδόλουτρα….. είναι καταπληκτικό, γίνεται για 6 – 10 συνεχόμενες μέρες και μετά την προηγούμενη… τις μέρες πού σχίζεται το πόδι πάλι το κάνουμε! Το πρόβλημα είναι ότι ο συγκεκριμένος σκύλος… δεν λέει να στρώσει…
    – Έλα ρε Κώστα! Μετά από τόσα γιατροσόφια… και από δερματολόγους και δεν λέει να στρώσει.. Ε.. δεν κατάλαβες ακόμη!! Ο σκύλος έχει… νοσταλγήσει την πατρίδα του!! Στείλτον στην Ιταλία και θα δεις πώς θα στρώσει!! Γιώργος…
    – …Απλά είναι κρίμα τον κόπο μας για το μεγάλωμα ενός σκύλου και στο τέλος το «πέταμα» γιατί απλά δεν καταλάβαμε έγκαιρα τον χαρακτήρα του σκύλου μας…
    – …σε όλα τα περάσματα έχουμε και συρματοθηλιές δήθεν για αλεπού αλλά στην πραγματικότητα για το φαΐ της μέρας που λέγεται… λαγός. Βέβαια… λαγός γίνεται και ο σκύλος που απρόσεχτα θα θελήσει να περάσει όπως έγινε πρόσφατα σε Β. Δ. χωριό του νησιού (φωτογραφία με το σκυλί πνιγμένο στη θηλιά δημοσιεύτηκε στον τοπικό τύπο, αν θυμάμαι καλά) και από συγκυρία (;) ο δράστης εντοπίστηκε τον συνέλαβαν και οδηγήθηκε στην εισαγγελία. Βέβαια τα αποτελέσματα άγνωστα μέχρι στιγμής και αν πάει η δουλειά σε τακτική δικάσιμη, έ …χαιρέτα μου τον πλάτανο…

    Για τα είδη και την κυνηγετική περίοδο:

    – …Συνάδελφοι, η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση. Προτείνω να ενεργήσουμε άμεσα στο θέμα της βελουδομάτας πριν ορμήξουν τα τσακάλια οι οικολόγοι και μαζί με την μπεκάτσα χάσουμε και άλλα. Κι εγώ είμαι λάτρης τις μπεκάτσας αλλά σκεπτόμενος του τι μπορεί να επιφέρει μια παρουσίαση του θέματος από οικολογικές οργανώσεις μου παγώνει το αίμα…
    – …Δυστυχώς όμως είμαι και φοβιτσιάρης γιατί όταν πάω το Πάσχα στο νησί και έχει τρυγόνια φοβάμαι να πάω για κυνήγι, ενώ όλα μου τα ξαδέρφια πάνε για να μην μπλέξω με καμιά θηροφυλακή και μετά τρέχω. Ίσως βέβαια και να έχω επηρεαστεί και από τους Αθηναίους κυνηγούς που μια ζωή βρίζουν τους Ζακυνθινούς επειδή κυνηγούν την απαγορευμένη περίοδο…
    – …Για τις γιορτές που έρχονται «Χρόνια πολλά», με υγεία, όσο πιο κοντά στην φύση, με σεβασμό στους καρπούς που μας δίνει και με περισσότερη επαγρύπνηση. Και μαζεύετε τους άδειους κάλυκες. Είπαμε, ρυπαίνουν… και δίνουν λαβές στους «οικολόγους» για κατηγόριες… Καλή βδομάδα. Γεια σας…

    Τα αποσπάσματα των κειμένων είναι υπαρκτά. Έχουν μόνο αφαιρεθεί τα ονόματα, οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις των αποστολέων (για ευνόητους λόγους), καθώς και οι ιστοσελίδες που φιλοξενούν τις – έγγραφες – ομολογίες. Οι αξιόποινες πράξεις είναι περισσότερο από οφθαλμοφανείς. Μετά την ψήφιση του νόμου και τον ασίγαστο θόρυβο γύρω από τα αδέσποτα, μήπως κάποιος πρέπει να ενδιαφερθεί για την υγεία και την ευζωία ορισμένων «δεσποζομένων» ή θα περιμένουμε το επόμενο τηλεοπτικό ρεπορτάζ με τα κρεμασμένα με σύρμα κυνηγόσκυλα;


    (Της Πόπης Μπάκα. Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Η ΑΥΓΗ, στις 19/8/2003)

    (1) Ν.3170 (ΦΕΚ 191/Α΄ 29.7.03)
    (2) Απόφαση Υπ. Γεωργίας 106428/3877/31.7.03

    ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΘΑ ΖΗΛΕΥΕ

    ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΔΙΝΕΙ ΖΩΗ…….ΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ

     

     


    ΠΑΠΑΔΟΜΑΡΚΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    δασολογος-κυνηγος και γαυρος


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/5/2003

    Αρ. μηνυμάτων:
    8661
    victz στις #37467

     Κατα τα αλλα χαιρομαι που δεν βριζουν, αλλα με υψηλο επιπεδο διαλαλουν τις αρχες τους περι δημοκρατιας. ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΑΛΟΓΟ. ΠΛΗΡΗ ΑΦΟΠΛΙΣΜΟ ΤΩΡΑ. Τι κριμα. Τις ιδιες ιδεες ειχε και ο οικολογος ΧΙΤΛΕΡ και οι ομαδα των συνταγματαρχων της επταετιας.

     Η φυση ειναι οντως δημοσιο αγαθο. Δεν ερχεται ομως σε αντιθεση με την εννοια της αποστειρωσης και της οικο-εκμεταλευσης που προωθουν ορισμενοι;

     Συμφεροντα οντως υπαρχουν. Υπαρχουν ανθρωποι που ασχολουνται με το κυνηγι επαγγελματικα, εχουν βιοτεχνιες, καταλυματα και λογικο ειναι να θελουν να πληρωθουν για να ζησουν. Τα Ευρωπαικα κονδυλια ομως, και οι συνδρομες των οικολογικων οργανωσεων που υποτιθεται οτι πανε, απο τη στιγμη που τα εν λογω σωματεια δεν εχουν συμφεροντα αλλα τους τρεφει η αγαπη για τα ζωα; Η τουλαχιστον ετσι λενε…

     


    Α ρε αδελφε, γιατι βιαστηκες τοσο να φυγεις; Σου ευχομαι ηρεμα νερα και καλες ψαριες.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/5/2003

    Αρ. μηνυμάτων:
    3553
    JIMPAP στις #37468

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ….ΕΔΩ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΑΓΝΟΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΚΑΜΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ


    ΓΡΑΜΜΑ Σ΄ ΕΝΑ ΚΥΝΗΓΟ

     

    Κύριε Κυνηγέ,

    Στην τελευταία φωτιά που κατέστρεψε τη Σάμο, δέχτηκα ένα φοβερό πλήγμα:
    Έχασα το ταίρι μου και τα παιδιά μου και το καταπράσινο σπίτι μας έγινε ένας σωρός αποκαίδια. Μόλις και μετά βίας μπόρεσα την τελευταία στιγμή να σωθώ και να βγω από τη φωτιά τσουρουφλισμένη. Στον τόπο της προσφυγιάς πέρα από το βαρύ πένθος, αντιμετωπίζω και άμεσο πρόβλημα επιβίωσης. Δύσκολη η ανεύρεση τροφής και ακόμα πιο δύσκολο το πρόβλημα του νερού. Έχω και τα φτερά μου καμένα και δυσκολεύομαι να πετάξω. Τώρα πληροφορήθηκα, ότι το Σεπτέμβρη ετοιμάζεστε για τη νέα κυνηγετική εξόρμηση, τη νόμιμη, γιατί όπως ξέρεις την παράνομη δεν την σταματάτε ποτέ.

    Κύριε Κυνηγέ,

    Είμαι μια τραυματισμένη πέρδικα, δεν μπορώ να πετάξω και να σωθώ από τις επαναληπτικές καραμπίνες σας. Δεν έχω νερό και τροφή και τα φτερά μου θέλουν χρόνο για να γιατρευτούν. Δεν ζητάμε πολλά, δώστε μας μια παράταση, ένα χρόνο ζωής, να θάψουμε τους νεκρούς μας, να γιατρέψουμε τις πληγές μας, να ετοιμάσουμε τις νέες «προσφυγικές κατοικίες» μας, και μετά ελάτε να μας σκοτώσετε. Θα είμαστε εδώ και θα σας περιμένουμε.
    Όταν μια μέρα ερημώσει ο τόπος από την παρουσία μας, και τα παιδιά σας θα γνωρίσουν τα πουλιά στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, τότε ίσως αναλογισθείτε τη φοβερή ζημιά που κάνατε στον τόπο σας, στον τόπο μας. Γιατί αυτός ο τόπος είναι δικός σας και δικός μας…

    Ευχαριστώ,
    Μια πληγωμένη ορεινή πέρδικα

    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΟΣ……. ΤΟ………….. ΜΕΛΛΟ


    ΠΑΠΑΔΟΜΑΡΚΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    δασολογος-κυνηγος και γαυρος


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/5/2003

    Αρ. μηνυμάτων:
    3553
    JIMPAP στις #335537

     


    ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΣ

    Διάλογος με τους υπερμάχους< ?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 

    Ένα υστερόγραφο στο άρθρο της 31/2 – διαμαρτυρία για τους φόνους αγρίων αλόγων και πουλιών –  προκάλεσε, όπως ήταν ευκολομάντευτο, ομαδικά πυρά από κυνηγούς και εκδότες κυνηγετικών περιοδικών.

     

    1. «Όσα γράφονται κατά των κυνηγών αποτελούν συκοφαντίες και ύποπτες επιδιώξεις ορισμένων που υβρίζουν, διασύρουν και απειλούν εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων»… «Οι στόχοι των ζωόφιλων πάνε πολύ πιο πέρα από το κυνήγι»… «Ένα γερμανικό τραστ θέλει να «ρεζερβοποιήσει» μια περιοχή του Χολομώντα 30-35.000 στρεμμάτων και να πηγαίνουν εκεί αναγκαστικά οι κυνηγοί».

     

    Οι ισχυρισμοί αυτοί δεν έχουν αξία, όσο δεν προσκομίζονται αποδείξεις. Ποιές άραγε «ύποπτες επιδιώξεις» έχουν τα μέλη της «Ζωοφιλικής Οικολογικής Ένωσης Ελλάδος», του «Κέντρου Περίθαλψης ’γριων Ζώων και Πουλιών» της Αίγινας, όλοι όσοι ξοδεύουν άφθονο χρόνο, μόχθο και χρήμα, για να διασώσουν τα πληγωμένα ή άσιτα ζώα; Κατηγορίες χωρίς θεμελίωση είναι – αυτές κι αν είναι! – συκοφαντικές… 

     

    2. «Οι κυνηγοί ανήκουν ίσως στο υγιέστερο ψυχικά και σωματικά στρώμα της κοινωνίας μας».

     

    Μπορεί, πραγματικά, να είναι υγιέστεροι σωματικά, αφού περνάν ένα μέρος του καιρού τους στην ύπαιθρο. Αλλά για το «ψυχικά υγιέστεροι», θα θέλαμε να μας εξηγηθεί σύμφωνα με ποια λογική και ψυχολογία η χρήση όπλων και ο φόνος ζώων αποτελεί «ψυχική υγεία». Οι μπαταριές, το αίμα, τα πτώματα, τι είδους «ψυχική ανάταση ή κάθαρση» προσφέρουν;

     

    3. «400.00 κυνηγοί και άλλες 30.000 Έλληνες τρώνε ψωμί από το κυνήγι».

     

    Δεν  αμφιβάλλω. Υπάρχουν, όμως, και άλλες επιδόσεις ή επαγγέλματα ζημιογόνα που τρέφουν πολύ περισσότερες χιλιάδες. Είναι λόγος αυτός να χειροκροτήσουμε τέτοιες «εμπορίες» – που αποφεύγω να τις κατονομάσω αλλά τις μαντεύει ο κόσμος; Το κέρδος είναι αρκετή δικαιολογία για τη σφαγή; Μ΄ αυτή τη λογική, θα φτάναμε να δικαιώσουμε και τους εμπόρους, άλλων, πολύ πιο τρομακτικών και αποδοτικών θανάτων…

     

    4. «Το κυνήγι δεν είναι βάρβαρο… Υπάρχει μέγα χάσμα μεταξύ κυνηγιού και επιθετικότητας… Από καταβολής κόσμου ο άνθρωπος επιδίδεται στο κυνήγι… Διάσημοι αρχαίοι και νεότεροι ήταν κυνηγοί, απ΄ την ’ρτεμη, τον Ξενοφώντα, τον Σαίξπηρ, ως τον Αττίκ!».

     

    Εδώ, υπάρχει μια άλλη σύγχυση, σκόπιμη ή όχι: Για αιώνες το κυνήγι αποτελούσε τρόπο εξασφάλισης τροφής για τον άνθρωπο. Σήμερα, είναι απλώς «μεράκι» (όπως παραδέχονται οι ίδιοι) ή «απόλαυση» όπως έγραψα. Αλλά πρέπει να ανεχόμαστε μεράκια και απολαύσεις τόσο αιματηρές και καταστροφικές;

    Επιπλέον, σε παλιότερες εποχές, η πανίδα και η χλωρίδα δεν αντιμετώπιζαν τον τωρινό πολύπλευρο όλεθρο. Σήμερα, ο ανθρώπινος πληθυσμός της Γης (άρα και οι κυνηγοί) έχει πολλαπλασιασθεί, ενώ η πανίδα συρρικνώνεται ολοένα. Τα σημερινά βέλη είναι πολύ πιο φονικά από τα βέλη και τα άλλα πρωτόγονα μέσα των προγόνων μας – και η καταστροφή που προκαλούν είναι ασύγκριτα μεγαλύτερη. Κάθε μέρα σχεδόν, διαβάζουμε για είδη ζώων και πουλιών που τείνουν να εξαφανιστούν οριστικά από τον πλανήτη μας – θύματα του «μερακιού» και του κέρδους. Τα κράτη και οι Διεθνείς Οργανισμοί παίρνουν μέτρα για να εμποδίσουν τον ολοκληρωτικό αφανισμό τους. Μήπως ασεβούν, κι αυτοί, στην «ελευθερία του ατόμου», κάνουν κι αυτοί «κατάχρηση εξουσίας», όπως λένε οι κυνηγολάτρες; Έχουν κι αυτοί «ύποπτες επιδιώξεις»;

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”]Οι περισσότεροι μεγάλοι του παρελθόντος που επιδίδονταν στο κυνήγι, ανήκαν στην αρχαϊκή εκείνη εποχή, που προανέφερα. Έτσι ή αλλιώς, όμως -και γενικεύοντας το αντεπιχείρημα- το γεγονός πως ήταν μεγάλοι ή διάσημοι, δεν αγιάζει μια «μανία» που για πολλούς είναι καταδικαστέα. Όχι λίγοι διάσημοι, παλιοί και νεότεροι, είχαν και έχουν «σκοτεινές πλευρές». Το «μεγαλείο» τους όμως, δεν στοιχειοθετεί άλλοθι γι αυτές τις «σκοτεινότητες»…[/font]

    Ο «Κυνηγετικός» (πραγματεία που αποδίδεται στον Ξενοφώντα και που δίνει τον τίτλο στο σημερινό άρθρο) εγκωμιάζει το κυνήγι σαν «προπαίδεια για το πόλεμο». Μήπως ούτε ο πόλεμος (το ανώτατο στάδιο της οπλοχρησίας και της αιματοχυσίας) είναι βάρβαρος;

     

    5. «Τα οικολογικά επιχειρήματα δεν στέκουν λογικά και επιστημονικά…. Η πανίδα δεν φθίνει… Η Ελλάδα έχει αυξανόμενους πληθυσμούς άγριων ζώων… Δημιουργήθηκαν καταφύγιά τους με πρωτοβουλία και χρηματοδότηση των κυνηγών (κάμποσα δισεκατομμύρια δραχμές)».

     

    Αν πραγματικά δεν φθίνει η πανίδα στην Ελλάδα, θα πει πως αποτελούμε μοναδική εξαίρεση, αφού είναι βέβαιο πως σε όλη τη Γη η πανίδα ελαχιστοποιείται δραματικά. Να, λοιπόν που κατέχουμε κι ένα θετικό παγκόσμιο ρεκόρ!

    Συγχαρητήρια, βέβαια, πρέπουν στους κυνηγούς για τη δημιουργία καταφυγίων. Αλλά ποιος είναι ο σκοπός των καταφυγίων αυτών; Να διατηρηθούν τα σπάνια είδη ζώων ή να γίνουν στόχος των κυνηγετικών όπλων;

     

    6. «Η ζωοφιλία είναι υποκριτική και επιλεκτική… αφού δεν καταδικάζεται η βαρβαρότητα του ερασιτεχνικού ψαρέματος».

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”][/font] 

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”]Μια και οι κυνηγοί επικαλούνται τους αρχαίους, θα θυμίσω πως οι τότε Αθηναίοι είχαν θεσπίσει νόμους για την προστασία των ζώων. Αναφέρεται, μάλιστα, και τούτο: ένα κοτσύφι, κυνηγημένο από γεράκι, έπεσε στον ’ρειο Πάγο, στην αγκαλιά ενός αρεοπαγίτη, κι αυτός το σκότωσε. Ο δράστης αποκηρύχθηκε αμέσως από το ανώτατο δικαστήριο και απολακτίσθηκε σαν απάνθρωπος. (’λλοι υποκριτές κι εκείνοι!).[/font]

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”]Όσο για το ερασιτεχνικό ψάρεμα, δεν είμαι ούτε αυτού θιασώτης. Αλλά η καταστροφή που προκαλεί στον ενάλιο πλούτο, είναι πολύ μικρότερη απ΄ τις «συγκομιδές» του κυνηγιού.[/font]

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”][/font] 

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”]7. «Οι κύκνοι και τα άλογα δεν σκοτώθηκαν αλλά πέθαναν, τα περισσότερα από ασιτία… Όσα σκοτώθηκαν ήταν σαφώς θύματα λαθροκυνηγών. ’λλο κυνήγι και άλλο λαθροθηρία».[/font]

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”][/font] 

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”]Κυνηγοί – εάν δεν κάνω λάθος – είναι όσοι έχουν σχετική άδεια. Λαθροκυνηγοί, οι μη αδειούχοι. Αμφιβάλλω, όμως, σφόδρα αν τα σκοτωμένα ζώα παρηγοριούνται με την ιδέα πως οι σφαίρες που τα σκότωσαν, ήταν παράνομες κι όχι νόμιμες…[/font]

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”][/font] 

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”]8. «Τα ζώα που αφήνονται να τα σκοτώσουμε είναι γέρικα, άρρωστα ή χαζά».[/font]

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”][/font] 

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”]Ομολογώ πως δεν ήξερα ότι τα ζώα έχουν αυτοκτονικές διαθέσεις (μια και αφήνονται) ή πως οι κυνηγοί εφαρμόζουν α΄ αυτά την ευθανασία ή πως τα τιμωρούν για την βλακεία τους. Φοβάμαι πως όσοι ισχυρίζονται τα παρόμοια, υποτιμούν τη νοημοσύνη των ζώων – και των αναγνωστών τους. [/font]

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”][/font] 

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”]9. «Οι ζωόφιλοι επιδίδονται σε πράξεις βίας όταν δεν γίνονται δεκτές οι θέσεις του (λ.χ. βόμβα κατά ενός άγγλου καθηγητή) ή σε δηλώσεις του τύπου ‘χαίρομαι όταν ακούω ότι σκοτώθηκε κυνηγός σε ατύχημα’».[/font]

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”][/font] 

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”]Συμφωνώ απόλυτα με την αγανάκτηση[/font][font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”] των κυνηγών για αυτές τις πράξεις και (εκ)δηλώσεις. Είναι αδιανόητο, άνθρωποι που καταδικάζουν τη βία απέναντι στα ζώα, να την ασκούν κατά των ανθρώπων – και τόσο άνανδρα! Αυτό ναι, αποτελεί έσχατη υποκρισία και ανακολουθία. Από τη στιγμή  που προβαίνεις σε όποιου είδους βία, διαψεύδεις γοερότατα τις κατά της βίας θεωρίες και πράξεις σου. [/font]

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”][/font] 

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”]10. «Δεν φταίει το κυνήγι για την καταστροφή των βιοτόπων μας (Θεσσαλίας, Έβρου, Αξιού)».[/font]

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”][/font] 

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”]Ναι, αλλά η εγκληματική αδιαφορία του κράτους για τους βιοτόπους, δεν αίρει τις ευθύνες για τους άλλους εξολοθρευτές της πανίδας. «’Ενοχος ένοχον ου ποιεί», κατά το νομικό αξίωμα….[/font]

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”]Ωστόσο – και σχετικά με τη στάση της πολιτείας απέναντι στο θέμα – θα ήθελα να δωρήσω στους αναγνώστες ένα απολαυστικό δείγμα στρεψοδικίας: ένα έγγραφο του υφυπουργού Γεωργίας κ. Ε. Μπασιάκου προς τις Νομαρχίες της Επικράτειας:[/font]

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”]«Με αφορμή το ανωτέρω έγγραφο (Σ.Σ. της Κυνηγετικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος), σας παρακαλούμε κάθε φορά που αντιλαμβάνεσθε σκοτωμένους κύκνους να περιφέρονται και να επιδεικνύονται σε κοινή θέα, θα κατάσχονται και θα καταστρέφονται. Ευνόητο είναι ότι θα συντάσσετε και το σχετικό πρωτόκολλο καταστροφής τους, παραπέμποντας τους κατόχους στη δικαιοσύνη για παράβαση του άρ. 7, παρ. 2γ της 414985/85 διυπουργικής απόφασης ΥΠ/ΓΕ – ΥΠΕΘΟ (ΦΕΚ 757/Β/18.12.1985)».[/font]

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”]Αξιοθαύμαστα είναι τα ελληνικά του εγγράφου, όπου οι σκοτωμένοι κύκνοι παρουσιάζονται να… περιφέρονται και να (αυτό)επιδεικνύονται σαν άλλοι Λάζαροι και «επιδειξίες»![/font]

    [font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 10.0pt”]Ακόμα πιο αξιοθαύμαστη είναι η κατάφωρη παραποίηση του πνεύματος και του γράμματος της διυπουργικής απόφασης, που αυτονόητο σκοπό έχει τη διατήρηση και την προστασία των άγριων ζώων. Ο κ. υφυπουργός, αντίθετα, παραπέμπει στη δικαιοσύνη όχι τους δράστες των φόνων, αλλά τους διαμαρτυρόμενους γι αυτούς. Ποινικοποιεί την επίδειξη των σκοτωμένων από άλλους κύκνων, αντί να ποινικοποιεί τον φόνο τους![/font]

     

    (Του Μάριου Πλωρίτη. Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ, στις 14/3/1993. Απόσπασμα)


    Επιστροφή

    ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΚΑ.ΟΤΑΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ  ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΕΣ!!!!!!ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΘΗΡΕΣ,,,,ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΤΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ,ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΤΩΝ ΒΙΟΤΟΠΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑ ΚΥΝΗΓΩΝ?????……………ΚΑΙ………. ΣΙΓΟΥΡΑ…… ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΩΝΕ ΚΑΙ ΨΑΡΑΚΙΑ

    ΤΕΛΙΚΑ ΙΣΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ


    ΠΑΠΑΔΟΜΑΡΚΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    δασολογος-κυνηγος και γαυρος


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/5/2003

    Αρ. μηνυμάτων:
    8661
    victz στις #37472

     To πιο αντιδημοκρατικο ομως ολων ειναι η στερηση της αντιθετης αποψης να ακουστει, η η παρουσιαση της με τετοιο τροπο ωστε να αποτελει παραδοχη της κατηγοριας. Ειναι τελειως αντιδεοντολογικο να επιτιθεσαι σε καποιον μεσω του περιοδικου που δουλευεις ενω αυτος δεν εχει το δικαιωμα να απαντησει η να προβαλλει τα επιχειρηματα του.

     Στη Σαμο φυσικα τις φωτιες τις εβαλαν κυνηγοι, με σκοπο να βλεπουν τα αγρια ζωα και να τα σκοτωνουν ευκολοτερα. Το χορταρι που θα βγει, κοπαδια που ανηκουν σε κυνηγους θα το βοσκησουν, ενω οι οικοδομες που θα ξεφυτρωσουν ως δια μαγειας, θα γινουν απο κυνηγους, ενω κυνηγετικοι κυκλοι θα δωσουν τις σχετικες αδειες. Οι τονοι των φυτοφαρμακων φυσικα και χρησιμοποιουνται απο κυνηγους, για να μη σκεφτω οτι μπορει να ειναι και οι πωλητες κυνηγοι επισης.

     Η μονη διαφορα που δεν ειδα εδω βεβαια ειναι οτι, ο κυνηγος ειναι ο μονος που δεν εχει κανενα ωφελος απο το το καψιμο των εκτασεων, και την υποβαθμιση της χλωριδας γενικοτερα.

     Κυνηγοι οντως ειναι οσοι εχουν την αντιστοιχη αδεια. Λαθροθηρας ομως ειναι αυτος που κυνηγαει λαθραια, οπως λεει και η λεξη, δηλαδη οτι, οπου και οταν απαγορευεται.

     


    Α ρε αδελφε, γιατι βιαστηκες τοσο να φυγεις; Σου ευχομαι ηρεμα νερα και καλες ψαριες.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/7/2003

    Αρ. μηνυμάτων:
    163
    gkiaouris στις #37491

    re seis katastrepsate to topic… ti orea anekdota eixe kai mas riksate kai edw to pneymatiko aynanismo tous!!!


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    30/5/2003

    Αρ. μηνυμάτων:
    731
    basil01 στις #37495

     

    Βρε Δημητρη…

    Σου εκαναν τιποτα τα Duracel και τα μετεφερες ολα τα μαργαριταρια εδω???????

    Ειπαμε, στην ενοτητα αυτη  να διαβαζουμε  και να γελαμε…και να μας κατεβαινει η πιεση…και  να ανοιγουν τα ανοιγουν τα “εξαεριστικα”

    Δηλαδη τι να κανω εγω που εχω ανοιξει πια ανοιχτο διαλογο μαζι τους του τυπου “ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΝΕΛΛΑ ΕΒΓΑΖΩ ΤΑ ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ ΝΑ ΜΗ ΒΡΑΧΕΙ ΤΟ ΑΛΕΞΙΒΡΟΧΙΟ???

    Να αρχισω να τα δημοσιευω για να σας κανω ολους πελατες του 166????  

    Αυτο θελεις???

    Τωρα καταλαβα τι προσπαθεις να κανεις Πονηρουλη ….

    Να ανεβασεις την πιεση σε ολους του συντονιστες του Forum   ωστε να αδυνατουν να συντονισουν οτιδηποτε ποσο μαλλον εμας που ξεφυγαμε..ωστε ο Θοδωρης αναγκαστικα να σε χρισει ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ και σενα

     

     

     

     


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/5/2003

    Αρ. μηνυμάτων:
    3553
    JIMPAP στις #37505

    BASILAKH ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΣΤΙΣ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΕΣ ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ.

    ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΠΑΣΩ ΤΑ ΝΕΥΡΑ.

    ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΣΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΙΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ-ΠΡΟΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ-!!!!!!!!!!!! ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΩ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΕΚΜΗΡΕΙΩΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ……..DEN ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΘΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ…..ΕΧΕΙ ΓΕΛΙΟ ……………ΣΟΡΡΥ ΑΝ ΧΑΛΑΣΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ………

     ΕΔΩΣΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ


    ΠΑΠΑΔΟΜΑΡΚΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    δασολογος-κυνηγος και γαυρος


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    30/5/2003

    Αρ. μηνυμάτων:
    731
    basil01 στις #37507

     

    Δημητρη με παρεξηγησες…

    Sorry αν σε πειραξα….καλοβουλα το εκανα

    Βασιλης

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 46 έως 60 (από 1,840 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων