Υγραεριοκινηση

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 16 έως 30 (από 243 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    01/03/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    160
    gnikola στις #109785

    Λοιπόν φίλε Alexsot μετά απο την πρώτη σου εμπειρία με υγραεριοκίνηση ήθελα να καταθέσω την γνώμη μου πάνω στις διαπιστώσεις σου.
    Κανονικά η επιπλέον κατανάλωση που πρέπει να έχει το αυτοκίνητο σου δέν πρέπει να υπετβαίνει το 5%. Η διαφορά αυτή προκύπτει μόνο απο την διαφορά ρύθμισης του αβάνς και του λόγου συμπίεσης του κινητήρα που είναι ρυθμισμένο για βενζίνη. Κατά τα άλλα το υγραέριο αντιστιχεί με καύσιμο 105 οκτανίων. Επίσης ανεπίτρεπτα είναι και τα κοψιματάκια που αναφέρεις όταν παραζεσταθεί το αυτοκίνητο. Οσο δε για την οικονομία θα πρέπει να είναι πάντα πάνω από το 30% έως 40% το ανώτατο. Γι αυτούς τους λόγους θα πρέπει να πάς το αυτοκίνητο για επαναρύθμιση το συντομότερο.
    Οσο δε για τα πρατήρια υγραερίου είναι κι αυτή μια άλλη πονεμένη ιστορία στην Ελλάδίτσα μας. Ενας καλός τρόπος διευκόλυνσης στους ανεφοδιασμούς πιστεύω ότι είναι ένα GPS με καταχωρημένα στην μνήμη τα πρατήρια υγραερίου στο πανελλήνιο. Σε πρόσφατο ταξίδι μου στην Ιταλία όλα τα πρατήρια στους αυτοκινητόδρομους και στα περίχωρα των πόλεων, έχουν υγραέριο. Οι τιμές του εκεί κυμαίνονται από 0,68 έως 0,72 με την τιμή της βενζίνης γύρω στο 1,35. Βέβαια εκεί μέσα στις πόλεις δεν υπάρχει ούτε βενζίνη για λόγους ασφαλείας. Μόνο Diesel βρίσκεις μέσα στις πόλεις και γι αυτό το 90% των αυτοκινήτων που κινούνται στο κέντρο των πόλεων είναι πετελαιοκίνητα.
    Οσο δε για το πάγωμα του υγραερίου στις χαμηλές θερμοκρασίες αυτό είναι σίγουρο. Το υγραέριο φυσιολογικά ξεκινάει να πήζει στούς + 7 βαθμούς. Με την προσθήκη όμως του αρωματικού υλικού,(αυτό που του προσδίδει την χαρακτηριστική οσμή) το κρατάει λίγο μέχρι τους +2 βαθμούς. Ομως όταν υπάρχει συνεχόμενη ροή του αερίου απο την φιάλη προς τον κινητήρα η θερμοκρασία πέφτει ακόμα περισσότερο λόγω αποσυμπίεσης. Ετσι σαν σημείο αναφοράς θα πρέπει να έχουμε μια θερμοκρασία γύρω σρους 4-5 βαθμούς. Μου έχει τύχει σε αγροτόσπιτο που πέφτει η θερμοκρασία πολύ την νύχτα να μην μπορέσω να φτιάξω καφέ το πρωί. Οταν ταρακούνησα την φιάλη για να δώ αν έχει αδειάσει ένοιωσα την ίδια αίσθηση που νοιώθουμε όταν κτυπάμε σε ένα σέικερ θρυματισμένο πάγο.
    Ενδεικτικά αναφέρω ότι στο Σικάγο που όλα τα ταξί είναι και υγραεριοκίνητα, το καλοκαίρι το ποσοστό κατανάλωσης καυσίμου σε αέριο είναι 82% ενώ τον χειμώνα πέφτει στο 26% μονο και μόνο λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών.Βέβαια εκεί μιλάμε για μιά πάρα πολύ παγωμένη πόλη. Μεγάλη σημασία βέβαια παίζει και η θέση της φιάλης στο αυτοκίνητο. Αν η φιάλη είναι εσωτερικά τοποθετημένη ζεσταίνεται απο το καλοριφέρ και έτσι σχεδόν εξαφανίζεται το φαινόμενο του παγώματος. Αν όμως είναι εξωτερική, τότε είναι δύσκολο να αποφευχθούν τέτοιες καταστάσεις. Πάντως εγώ εδώ στην Κρήτη δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο φαινόμενο μέχρι στιγμής δηλαδή έναν χειμώνα που έχω περάσει με υγραεριοκίνηση.


    Επισκέπτης
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    7208
    Ανώνυμος στις #110572

    ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΟ ΤΖΙΠΑΚΙ ΜΟΥ ΑΥΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΠΛΕΟΝ.Η ΤΙΜΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΔΩ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΕΙΝΑΙ 1100 ΕΥΡΩ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΣΤΑ 0,58 ΛΕΠΤΑ ΤΟ ΚΙΛΟ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    01/03/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    160
    gnikola στις #110643

    Φίλε anixneftis περιμένουμε εναγωνίως τις εντυπώσεις σου.
    Τώρα όσο για την τιμή του υγραερίου μου φαίνεται πολύ χαμηλή και μάλλον θα ενοείς ανα λίτρο αντί για κιλό.
    Πάντως πολύ καλή η τιμή έτσι κι αλλιώς. Σε εμάς εδώ στην Κρήτη δεν μπορώ να καταλάβω πώς δικαιολογούν οι καραγκιόζηδες το 0,83 και το 0,90 ανά λίτρο.

    Επισκέπτης
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    7208
    Ανώνυμος στις #110721

    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΑ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΡΕΠΡΙΖ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΘΟΡΥΒΟ.ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΙΛΟ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΛΙΤΡΟ ΚΑΘΩΣ ΟΤΑΝ ΑΕΡΙΟΠΕΙΟΙΤΑΙ ΑΠΟΔΙΔΕΙ 1.8 ΛΙΤΡΑ ΑΝΑ ΚΙΛΟ ΥΓΡΟΥ.ΔΕΝ ΤΟΛΕΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ.ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΙΝΗΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΞΕΚΙΝΑΣ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΝΕΡΑ ΖΕΣΤΑΘΟΥΝ (35 βαθμοι)ΓΥΡΝΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ.ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΡΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΕ 25'' ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΑ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    01/03/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    160
    gnikola στις #110843

    Λοιπόν φίλε μου όσον αφορά τις τιμές του υγραερίου σίγουρα κάνεις λάθος. προφανώς σε πληροφορήσανε λάθος ή δεν κατάλαβες καλά. Πρώτα απ όλα όλα τα καύσιμα πωλούνται με το λίτρο. Τώρα όσον αφορά το υγραέριο, το ειδικό βάρος του είναι 0,544 που σημαίνει ότι ένα κιλό υγραερίου είναι κοντά 2 λίτρα. Ετσι λοιπόν θα είναι πολύ ευκολο να διαπιστώσεις το λάθος σου αν ξέρεις την χωρητικότητα της μπουκάλας σου. Η χωρητικότητα της αναγράφεται στην πινακίδα της εκεί που είναι και οι σφραγίδες δοκιμής της. Αν υπολογίσεις και ότι η βαλβίδα ασφαλείας πλήρωσης κόβει περίπου στο 80% της χωρητικότητας της, μπορείς να ξέρεις πόσα λίτρα χωράει. Αν πας με άδεια μπουκάλα στο πρατήριο μπορείς εύκολα να διαπιστώσεις ανάλογα με τα χρήματα που θα πληρώσεις αν πληρώνεις με το λίτρο ή με το κιλό, αν και οι αντλίες γράφουν κι εκεί τα λίτρα και τα χρήματα όπως ακριβώς και στις αντλίες των άλλων καυσίμων.
    Κατα τα άλλα είναι ακριβώς όπως τα λες και θα ήθελα να συμπληρώσω ότι σε περίπτωση που αδειάσει η μπουκάλα του υγραερίου η πέσει η πίεση λόγω παγώματος, το σύστημα αλλάζει πάλι αυτόματα σε βενζίνη και τόσο όμορφα μάλιστα που δεν θα το καταλάβαινε ο οδηγός αν δεν ακουγόταν κάποια χαρακτηριστικά μπίπ. Το μόνο που έχεις να κάνεις απο εδώ και πέρα είναι να έχεις αρκετή βενζίνη στο ντεπόζιτο σου μόνιμα (πάνω απο την μέση) για προστασία της τρόμπας βενζίνης. Επειδή δεν υπάρχει κατανάλωση βενζίνης, η τρόμπα όση ώρα κινείσαι με υγραέριο δέν ψύχεται ικανοποιητικά και μπορεί να υπερθερμανθεί αν δεν είναι όλη βουτηγμένη μέσα στο καύσιμο.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    263
    alexsot στις #111277

    Update τιμων για την περιοχη της Αττικης: Το πρατηριο του αεροδρομιου εντελως αψυχολογητα ανεβασε την τιμη στα 0.77 Ευρω!!! Αντιθετα, ο Μπουρμπος (ShellGas, Αγιας Αννης, Ρεντης) την κατεβασε στα 0.59 Ευρω! Η ΒΡ στον Αλιμο πισω απο το Carrefour σταθερα στα 0.67 Ευρω. Τελος, βρηκα και το πρατηριο στη Θηβα. Αφου στριψουμε στην εξοδο προς Θηβα μετα τη μεγαλη ευθεια, 2-3 χλμ μετα ειναι στο αριστερο μας χερι μια μεγαλη JEToil. 0.70 Ευρω/λιτρο.
    Αυτα….

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    27/03/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1
    nakoulas στις #142498

    Γειά σας …Ξέρει κανείς ρε παιδιά πως δηλώνουμε στην άδεια κυκλοφορίας το αέριο;Δηλαδή ποια είναι η διαδικασία και τι χαρτιά ακριβώς χρειάζονται;Ρωτάω γιατί μου είπαν ότι χρειάζεται και υπεύθυνη δήλωση του εγκαταστάτη μηχανικού.Πως γίνεται κάποιος να το περνάει μόνος και να μπορεί και να το δηλώσει;
    Ευχαριστώ

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/07/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    626
    dimoik στις #146245

    Λοιπον μιας και οι καιροι ειναι πολυ δυσκολοι,ειπα να ενεργοποιησω το εν λογω θεμα!!
    Πηρα τηλεφ. εταιρια που κανει μετατροπες και τοποθετησεις σε υγραεριο κινησης και μπορω να πω οτι η ενημερωση ηταν ακρως ενθαρρυντικη και δελεαστικη!!!!
    Κοστος τοποθετησης σε RAV4 mod.2004>>>>>>1400euro
    Κοστος εγκρισης απο το Δημοσιο ΚΤΕΟ(μονο εκει προς το παρων)>>>>>>>>80euro η 130euro εαν το αναλαβει η ιδια η εταιρια!!
    Κοστος λιτρου LPG>>>>>>>>>απο 0,58 εως 0,67euro
    Kαταναλωση>>>>>>> ιδια με της βενζινης
    Αυτονομια>>>>>>>> +100%(Γιατι εχεις 2 ρεζερβουαρ,ενα για LPG και της βενζινης που λειτουργει κανονικοτατα)
    Τελευταιας τεχνολογιας για full injection κινητηρες…

    Τα μονα μειονεκτηματα που εντοπισα και εχουν ξαναγραφτει σε αυτο το Θεμα ειναι

    Υπαρχουν μονο 40 πρατηρια σε ολη την Ελλαδα που εχουν LPG και
    η δεξαμενη καυσιμου(μπουκαλα) "πιανει"χωρο(αναλογα την χωρητικοτητα) στον χωρο αποσκευων…

    Το σκεφτομαι σοβαρα να προχωρησω στην εν λογο τοποθετηση μιας και η αποσβεση θα ερθει σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα
    γιατι ενδεικτικα φουλαρω με υγραεριο με 42ευρο μια 60λιτρ μπουκαλα,ενω για βενζινη με σημερινες τιμες 1.50ε,φουλαρω με 90ευρο!!!!!!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    02/09/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    214
    pointer1978 στις #146246

    πριν λιγο μιλησα και εγω για αυτο το θεμα και μου ειπαν οτι κοστιζει 1500 ευρω για αυτοκινητο πεζω 1400κυβικα

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    217
    vagelisb στις #146247

    Σιγουρα συμφερει το αεριο με την σημερινη τιμη αλλα να ειστε σιγουροι οτι οταν δουν οι αλητες οτι εχουν βαλει αρκετοι υγραεριο σε μια νυχτα θα ανεβασουν το φορο και θα ειναι ενα και το αυτο, για χαζους τους παιρνατε, αυτοι ειναι επαγγελματιες λοποδυτες.

    Οσοι εχουν καινουργια αυτοκινητα υπαρχει το ενδεχομενο να χασουν την εγγυηση απο την αντιπροσωπεια(θα πρεπει πρωτα να ρωτησουν).

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    217
    vagelisb στις #146248

    Μεσα σε 3 μηνες ανεβασαν τη βενζινη σχεδον 50 λεπτα, τι θα τους εμποδισει μεχρι το χειμωνα να φτασουν το αεριο οσο τη βενζινη.
    Μακαρι να μην επαληθευτω αλλα δεν τους εχω εμπιστωσηνη.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    263
    alexsot στις #146270

    Μια μικρη παρατηρηση απο προσωπικη πειρα: η καταναλωση ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ κατα τουλαχιστον 10-15% με το υγραεριο. Μη σας παραμυθιαζουν πως δεν αυξανεται! Βεβαια, με το να εχει 65 λεπτα το λιτρο η οικονομια εξακολουθει να ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ. Εχω μπουκαλα εδω και 2 χρονια και καλυψα το κοστος της (2000 Ευρω) μεσα στον πρωτο χρονο… Προσωπικα πιστευω οτι αξιζει και το προτεινω ανεπιφυλακτα!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    24/10/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    872
    GeorgePap στις #146315

    Επίσης, τι παίζει από πλευράς ασφάλειας….. ???
    Δηλαδή, αν έρθει και και σε κοπανήσει από πίσω κανας ηλίθιος θα γείνει κανα ΜΠΟΥΜ και δεν θα μείνει τίποτα ? ή το όλο σύστημα έχει μεριμνήσει για αποφυγή τέτιοιων καταστάσεων ?

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    17/11/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    434
    manoshunter στις #146317

    KAI AMA ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΤΡΑΚΑΡΕΙ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΠΣΙΣΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΟΒΟ ΝΑ ΕΚΡΑΓΗ?????

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/02/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    506
    panosk27 στις #146729

    ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΙΑΣ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΣΤΟ ΥΟUTUBE ΔΙΠΛΟΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΣΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΡΟΗ ΑΚΟΜΗ ΒΑΖΟΥΝ ΦΟΤΙΑ ΚΑΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝΣΥΝΕΧΙΑ ΚΕΓΕΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΘΕΝΗ ΤΙΠΟΤΑ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΧΝΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΑΠΟ ΠΙΣΟ .ΤΑ ΤΕΣΤ ΤΑ ΚΑΝΗ Η ADAK. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ Η ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΜΗΝ ΣΑΣ ΞΕΓΕΛΑΕΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗ ΠΟΙΟ ΦΤΙΝΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΑΛΟΣ ΠΕΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 16 έως 30 (από 243 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων