Υγραεριοκινηση

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 31 έως 45 (από 243 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/07/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    626
    dimoik στις #146753

    Πηρα τηλεφωνο γνωστο μετατροπεα-επαγγελματια για να ρωτησω για ραντεβου…Ραντεβου υπαρχουν για Ιανουαριο και μετα,σε αυτον!!Ο εν λογο επαγγελματιας τοποθετει το 5ης γενιας συστημα υγραεριοκινησης…
    Απ οτι καταλαβα γινεται της Ποπης στους γκαζακηδες…Σε αλλον που ρωτησα την προηγουμενη εβδομαδα,ειχε ραντεβου για Οκτωβριο,αλλα αυτος βαζει 4ης γενιας…


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/02/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    2226
    Σωτήρης 22 στις #146759

    Καλημερα .
    Εριξα μια ματια στο ενδιαφερον θεμα που ανοιξατε.
    Προφανως οι τοποθετητες, θα εχουν τρελαθει στην δουλεια ,κατι που λογικα στο μελλον θα αυξησει και τους πωλητες του καυσιμου.

    Ηθελα να εκφρασω μια απορια και συγνωμη αν ειναι εντελως χαζη αλλα δεν κατεχω καθολου.
    Διαβασα καπου πιο πανω οτι ο κινητηρας της περιπτωσης ξεκινα λειτουργια με βενζινη, και μετα απο 35 βαθμους θερμοκρασια νερου ή 25 λεπτα λειτουργειας , κανει εκινηση της λειτουργιας παροχης υγραεριου.

    Αυτο σημαινει δηλαδη οτι στην συνεχεια ΔΕΝ υπαρχει η δυνατοτητα (κατ'επιλογην) να γυρισει σε λειτουργια βεζινης;;;; Δεν υπαρχει δηλαδη η δυνατοτητα επιλογης για το τι θα καιει ανα πασα στιγμη;;;

    Ευχαριστω

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/07/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    626
    dimoik στις #146765

    "Δανειστικα ενα κειμενακι"

    Υγραεριοκίνηση

    Η χρήση υγραερίου μπορεί να μειώσει το κόστος κίνησης των οχημάτων. To υγραέριο είναι φθηνό και η συνολική αυτονομία από σταθμούς τροφοδοσίας καυσίμων αυξάνεται, τo υγραέριο επίσης είναι ένα καύσιμο καθαρό.Τα σύγχρονα συστήματα υγραεριοκίνησης ικανοποιούν υψηλότερες απαιτήσεις στην οδήγηση και στην ποιότητα των καυσαερίων, διότι εισάγουν προοδευμένα συστήματα έγχυσης καυσίμου και τριοδικό καταλύτη με αισθητήρα λαμδα (λόγου αέρα/καυσίμου).

    Ο τετρααιθυλιούχος μόλυβδος χρησιμοποιείται στη βενζίνη για να αυξήσει τον αριθμό οκτανίων. Η παρουσία μολύβδου επίσης μειώνει τη φθορά στις βαλβίδες και τις έδρες τους. Για τη χρήση της αμόλυβδης βενζίνης, οι βαλβίδες και οι έδρες τους έχουν κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο (σκληρότητα, σύσταση υλικού κ,λπ,) ώστε να μην υπάρχει φθορά παρά την απουσία του μολύβδου.

    Στο υγραέριο δεν περιέχεται μόλυβδος, οπότε οι κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί για αμόλυβδη βενζίνη δεν έχουν προβλήματα φθοράς των βαλβίδων και των εδρών τους. Στους συμβατικούς: όμως κινητήρες (για βενζίνη με 4-αιθυλιούχο μόλυβδο) θα υπάρχει κάποια φθορά όταν γίνεται χρήση υγραερίου.

    Όταν κάνουμε χρήση συστημάτων υγραεριοκίνησης, τα λάδια της μηχανής θα είναι πολύ καθαρότερα λόγω απουσίας του θείου των καταλοίπων της καύσης και της άκαυστης βενζίνης. Πάντως, καλό είναι να μην παρατείνεται ο χρόνος αλλαγής των λαδιών της μηχανής, διότι ούτως ή άλλως συμβαίνει οξείδωση των λαδιών λόγω των μηχανικών καταπονήσεων και της προσβολής τους από τον ατμοσφαιρικό αέρα (π.χ. λόγω του αερισμού του κάρτερ).

    Η σύσταση των καυσαερίων καθορίζεται κύρια από την ποιότητα του καυσίμου και την καύση του, η οποία εξαρτάται μεταξύ άλλων από την ομοιογένεια του μίγματος και την αναλογία αέρα/καυσίμου. Λόγω της μεγάλης ομοιογένειας που παρουσιάζει το μίγμα αέρα/υγραερίου, η καύση είναι σχεδόν τέλεια.Για το λόγο αυτό οι εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα (CO) και υδρογονανθράκων (HC) είναι πολύ λιγότερες από την περίπτωση που χρησιμοποιείται η βενζίνη.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/07/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    626
    dimoik στις #172941

    Λοιπον μετα απο 1500χλμ κινησης με υγραεριο εβγαλα τα εξης συμπερασματα…

    Καταναλωση αυξημενη 5-10%
    Δεν παρατηρησα καποια μειωση της ιπποδυναμης
    Λιγο πιο αθορυβη λειτουργια

    Για την ιστορια,το συστημα που εχει το οχημα ειναι το BRC με λαδωτηρα,το αμαξι ενα TOYOTA RAV4(μοντ.2004) με 200.000χλμ.Ρεζερβουαρ υγραεριου μπηκε μεσα στο πορτ μπαγκαζ,σχημα ρεζερβας,χωρητικοτητας 59 λιτρων καθαρο(διαστασεις 23εκ υψος και 72εκ διαμετρος)…

    Φουλαρα με 47 ευρω και εκανα με αυτο τουλαχιστον 500χλμ σε μεικτη χρηση(πολύ λιγο πόλη)…

    Αυτα τα ολιγα…
    Οτι νεοτερο παρατηρησω θα ενημερωσω…

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    7067
    Ανώνυμος στις #301820

    [size=3]Λοιπον μετα απο 1500χλμ κινησης με υγραεριο εβγαλα τα εξης συμπερασματα…

    Καταναλωση αυξημενη 5-10%
    Δεν παρατηρησα καποια μειωση της ιπποδυναμης
    Λιγο πιο αθορυβη λειτουργια

    Για την ιστορια,το συστημα που εχει το οχημα ειναι το BRC με λαδωτηρα,το αμαξι ενα TOYOTA RAV4(μοντ.2004) με 200.000χλμ.Ρεζερβουαρ υγραεριου μπηκε μεσα στο πορτ μπαγκαζ,σχημα ρεζερβας,χωρητικοτητας 59 λιτρων καθαρο(διαστασεις 23εκ υψος και 72εκ διαμετρος)…

    [color=”#ff0000″]Φουλαρα με 47 ευρω και εκανα με αυτο τουλαχιστον 500χλμ σε μεικτη χρηση(πολύ λιγο πόλη)…

    [/color]Αυτα τα ολιγα…
    Οτι νεοτερο παρατηρησω θα ενημερωσω…[/size]

    Πάρα πολύ καλά…….το μόνο κακό είναι ότι μέσα στα επόμενα μέτρα που θα ανακοινώσουν είναι και η αύξηση του ειδικού φόρου στο υγραέριο. :lol:

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    500
    ΝΙΚΟΣ στις #301806

    Για την ιστορια,το συστημα που εχει το οχημα ειναι το BRC με λαδωτηρα,το αμαξι ενα TOYOTA RAV4(μοντ.2004) με 200.000χλμ.Ρεζερβουαρ υγραεριου μπηκε μεσα στο πορτ μπαγκαζ,σχημα ρεζερβας,χωρητικοτητας 59 λιτρων καθαρο(διαστασεις 23εκ υψος και 72εκ διαμετρος)…

    Καλησπέρα,
    μπορείς να βάλεις μια φωτογραφία από το στήσιμο του ρεζερβουάρ (μπουκάλα) στο πορτμπαγκάζ;
    Άγω που πήγα ρωτώντας μου είπαν ότι δεν μπαίνει, αλλά και να την βάζαμε δεν θα πέρναγα ΚΤΕΟ.
    Επόμενα η μόνη λύση είναι το ρεζερβουάρ (μπουκάλα) ξαπλωτά σε βάση επάνω, με σίγουρη χωρητικότητα τα 65 lit. ή ίσως και τα 70 lit.

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    12190
    Ανώνυμος στις #301805

    Σου πιάνει τον χώρο πίσω είναι και αυτό πρόβλημα , και είναι μεγάλο πρόβλημα γιατί όλα τα πορτ παγκαζ είναι μικρά τώρα θέλεις να κανεις ένα κυνήγι με τους φίλους που θα βάλεις τα όπλα κλπ :lol:

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/07/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    626
    dimoik στις #301801

    Καλησπέρα,
    μπορείς να βάλεις μια φωτογραφία από το στήσιμο του ρεζερβουάρ (μπουκάλα) στο πορτμπαγκάζ;
    Άγω που πήγα ρωτώντας μου είπαν ότι δεν μπαίνει, αλλά και να την βάζαμε δεν θα πέρναγα ΚΤΕΟ.
    Επόμενα η μόνη λύση είναι το ρεζερβουάρ (μπουκάλα) ξαπλωτά σε βάση επάνω, με σίγουρη χωρητικότητα τα 65 lit. ή ίσως και τα 70 lit.

    Νικο προσεχως θα βαλω και φωτο…Οπως ειπα και παραπανω η μπουκαλα ειναι σε σχημα ΡΕΖΕΡΒΑΣ και ειναι ΜΕΣΑ στο πορτ μπαγκαζ ξαπλωμενη στο κεντρο αυτου…Οποτε δεν βλεπω τον λογο για να μην περνας ΚΤΕΟ σε μια αναλογη περιπτωση…Η χωρητικοτητα της δικιας μου ειναι 74 περιπου λιτρα αλλα παιρνει μεσα το 80% οποτε καθαρο μενει το 59λιτρα…

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    12190
    Ανώνυμος στις #301800

    [size=3]Νικο προσεχως θα βαλω και φωτο…Οπως ειπα και παραπανω η μπουκαλα ειναι σε σχημα ΡΕΖΕΡΒΑΣ και ειναι ΜΕΣΑ στο πορτ μπαγκαζ ξαπλωμενη στο κεντρο αυτου…Οποτε δεν βλεπω τον λογο για να μην περνας ΚΤΕΟ σε μια αναλογη περιπτωση…Η χωρητικοτητα της δικιας μου ειναι 74 περιπου λιτρα αλλα παιρνει μεσα το 80% οποτε καθαρο μενει το 59λιτρα…[/size]

    Η δική μου ερώτηση είναι το Πορτ μπαγκαζ , και το RAV4 το είχα πόσο χώρο πιάνει ?

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/07/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    626
    dimoik στις #301790

    Η δική μου ερώτηση είναι το Πορτ μπαγκαζ , και το RAV4 το είχα πόσο χώρο πιάνει ?

    Γεια σου κυρ Θοδωρε…Κοιτα το RAV το 4πορτο δεν εχει και τον μεγαλυτερο χωρο της κατηγοριας,αλλα εχει ενα καλο…Εχει κοντο σε υψος χωρο αποσκευων,δηλαδη δεν εχει ρεζερβα εσωτερικη για να τον σηκωνει αλλα ουτε και αποθηκευτικο χωρο απο κατω…Οποτε με 23εκ. σηκωμα του χωρου λογω της μπουκαλας και ενα κοντρα πλακε σαν νεο πατωμα, απλα εχεις πιο ψηλο προβολο φορτωσης…Γιατι ποσες φορες φορτωνουμε το αμαξι μας μεχρι το σημειο να μην βλεπουμε απο τον καθρεπτη τον κεντρικο πισω???Μιλαω για SUV…
    Θα βαλω και φωτογρ. πιο μετα για να δεις τι εννοω…

    *Εσωτερικο σκυλοκουτο πανω απ την μπουκαλα και ουτε το υψος των προσκεφαλων δεν περασε :lol:

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    12190
    Ανώνυμος στις #301789

    Θα ήθελα να το δω :lol:

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/07/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    626
    dimoik στις #172945

    Εδω ειναι μερικες φωτο,στην τελευταια διακρινεται και η ταπα ανεφοδιασμου(χαμηλα στο πλαι του προφυλακτηρα)

    http://img90.imageshack.us/i/dsc00476z.jpg/

    http://img405.imageshack.us/i/dsc00477dfm.jpg/

    http://img851.imageshack.us/i/dsc00478n.jpg/

    http://img101.imageshack.us/i/dsc00480m.jpg/

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/12/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1769
    Dimitris Al. στις #301744

    [size=3]Εδω ειναι μερικες φωτο,στην τελευταια διακρινεται και η ταπα ανεφοδιασμου(χαμηλα στο πλαι του προφυλακτηρα)

    [url=”http://img90.imageshack.us/i/dsc00476z.jpg/”]http://img90.imageshack.us/i/dsc00476z.jpg/[/url]

    [url=”http://img405.imageshack.us/i/dsc00477dfm.jpg/”]http://img405.imageshack.us/i/dsc00477dfm.jpg/[/url]

    [url=”http://img851.imageshack.us/i/dsc00478n.jpg/”]http://img851.imageshack.us/i/dsc00478n.jpg/[/url]

    [url=”http://img101.imageshack.us/i/dsc00480m.jpg/”]http://img101.imageshack.us/i/dsc00480m.jpg/[/url][/size]

    Γ..ώ τα jimny μου… Τι να κάνω και εγώ που δεν χωράει αλλού παρά μόνο στο λιλιπούτειο πόρτ μπαγκάζ;

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/10/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    2580
    thanos1981k στις #172990

    σχετικα με το θεμα υπαρχει και αλλο post με εταιρια που κανει εκπτωση στους κυνηγους το θεμα ανοιχτικε τον ιανουαριο
    ειναι για τοποθετιση υγραεριοκινησεις

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    27/10/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    3347
    ALTAIR_LUSSO στις #301713

    [size=3]Πάρα πολύ καλά…….το μόνο κακό είναι ότι μέσα στα επόμενα μέτρα που θα ανακοινώσουν είναι και [color=”#FF0000″]η αύξηση του ειδικού φόρου στο υγραέριο[/color]. :lol: [/size]

    Του φυσικού αερίου, όχι του υγραερίου !

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 31 έως 45 (από 243 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων