Δεν είμαι σίγουρος αν κατάλαβα ποιόν τύπο λες. Και έχουν κλείσει και το υποκατάστημα τους στη Θεσ/νικη για να πήγαινα να το έβλεπα. Κάτι ανάλογο με δέσιμο στον τροχό με λάστιχα σαν χταπόδια από μηχανάκι δεν μου είχε φανεί αξιόπιστο ως προς το δέσιμο και την ενδεχόμενη φθορά των λάστιχων αυτών.
Οι κάτοικοι πάντως περιοχών που αντιμετωπίζουν καθημερινά πρόβλημα με χιόνια (Φλώρινα, Καστοριά, Κοζάνη, Γρεβενά κτλ) χρησιμοποιούνε αλυσίδες κατά 99%. Κάτι θα ξέρουνε.
χιονοαλυσιδες
-
Δεν είμαι σίγουρος αν κατάλαβα ποιόν τύπο λες. Και έχουν κλείσει και το υποκατάστημα τους στη Θεσ/νικη για να πήγαινα να το έβλεπα. Κάτι ανάλογο με δέσιμο στον τροχό με λάστιχα σαν χταπόδια από μηχανάκι δεν μου είχε φανεί αξιόπιστο ως προς το δέσιμο και την ενδεχόμενη φθορά των λάστιχων αυτών.
Οι κάτοικοι πάντως περιοχών που αντιμετωπίζουν καθημερινά πρόβλημα με χιόνια (Φλώρινα, Καστοριά, Κοζάνη, Γρεβενά κτλ) χρησιμοποιούνε αλυσίδες κατά 99%. Κάτι θα ξέρουνε.Οι κάτοικοι που αντιμετωπίζουν πρόβλημα καθημερηνά, απο τον Οκτώβριο μέχρι τον Απρίλιο φοράν χιονολάστιχα……………
Ο αισθητήρας abs είναι πάνω στο άκρο και τα δόντια που διαβάζει είναι πάνω στο ημιαξωνιο .
Και η θέση αυτή είναι μελετημένη για να μην υπάρχει πρόβλημα και από τις αλυσίδες.
Τώρα αν κάποιος θέλει να πάει με χίλια όχι αισθητήρας δεν θα μείνει αλλά ούτε και φτερό ,θόλος πλαστικός και προφυλακτήρας.
Και κάτι άλλο υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν μπορούν να πάρουν αλυσίδες και για αυτό βάζουν πανί.Οι κάτοικοι που αντιμετωπίζουν πρόβλημα καθημερηνά, απο τον Οκτώβριο μέχρι τον Απρίλιο φοράν χιονολάστιχα……………
Συμφωνώ. Φοράνε χιονολάστιχα (αυτά που κυκλοφορούνε στην Ελλάδα, χωρίς καρφιά) και στα δύσκολα βάζουνε τις αλυσίδες τους. Όλοι έχουνε.
Ο αισθητήρας abs είναι πάνω στο άκρο και τα δόντια που διαβάζει είναι πάνω στο ημιαξωνιο .
Και η θέση αυτή είναι μελετημένη για να μην υπάρχει πρόβλημα και από τις αλυσίδες.
Τώρα αν κάποιος θέλει να πάει με χίλια όχι αισθητήρας δεν θα μείνει αλλά ούτε και φτερό ,θόλος πλαστικός και προφυλακτήρας.
Και κάτι άλλο υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν μπορούν να πάρουν αλυσίδες και για αυτό βάζουν πανί.Δεν υπάρχει αυτοκίνητο που δεν παίρνει αλυσίδες. Υπάρχουν αλυσίδες που δένουν μόνο εξωτερικά του τροχού, πάνω στα μπουλόνια. Έχουνε βγει επίσης τελευταία και αλυσίδες 7mm.
Έγραψα "εκτός των άλλων" για τα φτερά και τους θόλους που λες γιατί αυτά διορθώνονται με χρήματα. Τα φρένα όμως (μου έχει τύχει φθαρμένο σωληνάκι από κακή τοποθέτηση που έσκασε σε δυνατό φρενάρισμα ένα μήνα μετά) και η ζημιά που μπορούνε να προκαλέσουνε δεν αποτιμώνται σε χρήματα. Όπως βλέπεις τίποτε δεν έιναι μελετημένο και να είσαι σίγουρος οτι δεν χρειάζεται να πηγαίνεις με χίλια για να σπάσει μια Κινέζικη αλυσίδα.Υπαρχει καποιος που να εχει χρησιμοποιησει αυτο το προιον ?????
TRAK 4X4 and SUVs
Το πρωτοποριακό σύστημα TRAK είναι η ποιοτικότερη και ευκολότερη αντιολισθητική λύση. Το εργαλείο στερέωσης (Fix) τοποθετείται σε ένα από τα μπουλόνια του τροχού και στη συνέχεια η (έτοιμη) αλυσίδα τύπου "ερπύστριας" κουμπώνει στο Fix αγκαλιάζοντας τον τροχό. Το σύστημα TRAK τοποθετείται σε λιγότερα από 30 δευτερόλεπτα και δεν χρειάζεται ρεγουλάρισμα / σφίξιμο μετά την αρχική τοποθέτηση. Η αλυσίδα τύπου "ερπύστριας" εξασφαλίζει τέλειο κράτημα και στον πάγο! Το TRAK είναι κατασκευασμένο από κράμα ειδικά επεξεργασμένου Μαγγανίου.Το TRAK αποτελεί την τέλεια λύση και για τα οχήματα 4Χ4 διότι λόγω της αλυσίδας σε σχήμα "ερπύστριας" μπορεί να ανταπεξέλθει και στις πιο σκληρές συνθήκες, συνδυάζοντας έτσι ευκολία στη χρήση και απόδοση.
Το TRAK με την πραγματικά ελκυστική εμφάνιση είναι η κορυφαία επιλογή για πολυτελή αυτοκίνητα 4Χ4 (Hummer, Porsche Cayenne, BMW MX5, Mercedes ML, VW Touareg), ενώ λόγω της εξαιρετικά μεγάλης αντοχής του είναι ιδανικό και για τετρακίνητα οχήματα υψηλών επιδόσεων (Mitsubishi Lancer EVO, Subaru Impreza WRX/STi).
Πανεύκολη τοποθέτηση σε 30''!
Αλυσίδα τύπου ερπύστριας!
Ειδικά επεξεργασμένο Μαγγάνιο!
Κανένα εξάρτημα δεν χρειάζεται να μένει στον τροχό μετά τη χρήση!ΕπισκέπτηςΗμ. εγγραφής:
01/01/1970
Αρ. μηνυμάτων:
7208ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΦΟΡΕΣΕΙ ΓΙΑ 4 ΧΕΙΜΩΝΕΣ ΧΙΟΝΟΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΘΕΛΕΙΣ ΑΛΥΣΙΔΑ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΙΩΣ.ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΙΜΙΚΗ ΛΥΣΗ ΤΑ ΧΙΟΝΑΛΑΣΤΙΧΑ ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3-4 ΧΕΙΜΩΝΕΣ ΚΑΙ 40000 ΧΙΛ.ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΧΙΟΝΑΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΙΑ ΚΟΜΕΝΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΖΗΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΙΑΣ ΤΕΤΡΑΔΑΣ ΧΙΟΝΟΛΑΣΤΙΧΩΝ.
Φίλε πρώτα μας λες για ABS και τώρα αναφέρεσαι σε μαρκούτσι φρένων
Άλλη θέση έχει το ένα και άλλη θέση το άλλο. Και άλλο είναι το ένα και άλλο το άλλο.
Τώρα όσο το αν υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν παίρνουν αλυσίδες ναι υπάρχουν και αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι κάποιο μοντέλο της Alfa Romeo και κάποια super car που δεν χωράνε να μπουν.Το μαρκούτσι το ανέφερα για να καταλάβεις ότι τίποτε δεν είναι μελετημένο όπως έγραψες. Επιπλέον όταν βγήκανε τα πρώτα αυτοκίνητα παραγωγής με ABS δεν είχανε βγει 9άρες αλυσίδες. Στην πορεία κι όταν διαπιστώθηκαν τα προβλήματα, αναγκαστήκανε οι κατασκευάστριες εταιρίες να βγάλουνε καινούριο τύπο αλυσίδας στη συσκευασία του οποίου γράφανε με έντονα γράμματα "για αυτοκίνητα με "ABS". Τα τελευταία χρόνια γράφουνε πλέον "για αυτοκίνητα με περιορισμένο χώρο μεταξύ του τροχού και των μηχανικών μερών" για να καλυφτούνε πλήρως για όλες τις περιπτώσεις.
Επίσης σε ξαναδιαβεβαιώνω οτι δεν υπάρχει μοντέλο, όχι της ALFA-ROMEO (και το GTμε χαμηλωμένες αναρτήσεις παίρνει) αλλά ούτε της FERRARI που δεν δέχεται αλυσίδες.
Τώρα επειδή ξεφύγαμε και πολλούς τους κουράζουμε, φίλε KALTSDIM αυτές εννοούσα παραπάνω. Δυστυχώς ούτε εγώ ούτε κάποιος που ξέρω τις έχει δοκιμάσει (είναι σχετικά καινούριο προιόν). Η προτεινόμενη λιανική τους όμως ξέρω οτι είναι 550 ευρώ.http://www.youtube.com/watch?v=FSSs3HRJgdI…feature=related
οδηγιες χρησεως στα γιαπωνεζικα!!
πολυ καλο φιλμακι !!!!
και γενικα εχει και πολλα αλλα.
Αλλα απο τιμές ????
Στη λασπη πιανει ???
Εχω λαστιχα M+S τις εχω απολυτη αναγκη ??
Ας ελπισουμε οτι ο χιονιάς δεν θα ειναι και τοσο μεγάλος.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!!!
ΤΑ ΧΙΟΝΟΛΑΣΤΙΧΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ [ANIXNEFTIS] ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΜΕΧΡΙ 10 ΤΟ ΠΟΛΥ 15 ΠΟΝΤΟΥΣ ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ, ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΘΕΛΕΙΣ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΙΩΣ.ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΧΙΟΝΟΛΑΣΤΙΧΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 50000ΧΜ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΩ ,ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΤΙΣ ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ
Ο ΠΑΓΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ .ΟΧΙ ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΕΙΣ,ΟΧΙ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΑΓΚΙΕΣ,ΟΧΙ ΑΛΛΑΓΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ,ΘΕΛΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ .
ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ OYTE TO 4X4 OYTE TO ABS OYTE ESP ΚΛΠ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.