ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ ΦΥΣΙΓΓΙΩΝ

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 11,386 έως 11,400 (από 12,652 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Posted In: Iδιογόμωση

  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    24/10/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    152
    sedici16 στις #457292

    Καλημέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους!Επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο και δοκίμασα τη γόμωση που συζητάγαμε με Α1 και περιμένω τις απόψεις σας.Λοιπόν Είναι γεμισμένα με 1,70Α1 19mm συγκεντρωτήρα Guallandi και 33gr σκάγια σε κάλυκα nobel sport με καψούλι 686 ύψους καλυκα 68,8mm.To τελικό ύψος του φυσιγγίου είναι 57,8mm η ερώτηση μου και πάλι…η συμπίεση του συγκεντρωτήρα πως σας φαίνεται?περιμένω τις απόψεις και τις γνώσεις σας!


    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/05/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1516
    benetos στις #457299

    Αν και δεν έχω μεγάλη εμπειρία, μια χαρά μου φαίνονται εμένα! Η ιδανική συμπίεση!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    07/03/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    7357
    Sniper645 στις #457303

    …..περιμένω τις απόψεις και τις γνώσεις σας!

    Μια χαρα ειναι.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    913
    λιουφκα στις #457312

    μια χαρα ειναι!!

    εγγυκλοπαιδιακα δωκιμασε να κλεισεις το ιδιο ακριβος με μονη αλλαγη τον συγκεντρωτηρα βαλε Gionani 20 και δες τυχων αλλαγες ..

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/06/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1645
    mark cal20 στις #457327

    Καλημέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους!Επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο και δοκίμασα τη γόμωση που συζητάγαμε με Α1 και περιμένω τις απόψεις σας.Λοιπόν Είναι γεμισμένα με 1,70Α1 19mm συγκεντρωτήρα Guallandi και 33gr σκάγια σε κάλυκα nobel sport με καψούλι 686 ύψους καλυκα 68,8mm.To τελικό ύψος του φυσιγγίου είναι 57,8mm η ερώτηση μου και πάλι…η συμπίεση του συγκεντρωτήρα πως σας φαίνεται?περιμένω τις απόψεις και τις γνώσεις σας!

    απο τις συμπιεσεις των κυαθιων στην φωτο διακρινω πως ειναι σχεδον ολες διαφορετικες
    αυτο δειχνει πως η υπαρχει δευτερο ρελιασμα με καποια μεθοδο δραπανου.. η τα βαρη σκαγιων δεν ειναι ολα το ιδιο.
    σε καθε περιπτωση..αν ριχθουν σε πινακα δοκιμων και ταχυμετρηθουν.. θα παρουμε 4 διαφορετικες καταστασεις τοσο στις ταχυτητες οσο και στις κατανομες-συγγεντρωσεις.
    σε γενικες γραμμες τους θεωρω και τους 4 με αρκες πιεσεις!!
    γνωμη μου,,, αν ειναι με 19αρη οπως βλεπω τις φωτο,,, πρεπει να πας σε 18αρη για αυτα τα βαρη σκαγιων,, η γιατι οχι θα σου ελεγα κρατα το κυαθιο αυτο..δηλ το 19αρι…βαλε τα σκαγια στο 32με 32,5… και μην ρελιαζεις τοσο εντονα.

    ενας κλασικος λογος που πολλες ιδιογομωτικες κατασκευες εχουν ασταθη.. και τις περισσοτερες φορες εντονες κλοτσιες σε ωμους και οπλο… ειναι η προσπαθεια να φτιαχνουν φυσιγγια με πανεμορφα αστερια ανωτερα και των εργοστασιακων,,,οσο πιο ομορφο θεωρουν ειναι εξωτερικα ,,αρκει να σημαινει πως τοσο ομορφα θα ειναι και βλητικα…

    ,,,, ξερετε λεω εγω.>>>.. καλη η ενφανιση.. ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΕΣΗ…
    ξεχαστε τα περι καυσεων και αντιστασεων…και και..καθε λογο που ακουγετε εδω και εκει…που συναβει με χρηση στροφειων.. και ρελιασματων 2 και 3 πολλες φορες χιλιοστων,,βαρων στατικων και αλλα βλητογιατροσοφια.

    1 .ΜΗΝ ΠΑΤΑΤΕ ΠΟΤΕ ΚΥΑΘΙΑ!!! ( ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΟ,, ΑΝΕΠΕΣΘΗΤΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥ ΥΨΟς ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ)
    2 .ΜΕ ΞΕΠΕΡΝΑΤΕ ΤΟ 1,, ΜΕ 1,5ΧΙΛ ΡΕΛΙΑΣΜΑΤΟς ΤΕΛΙΚΟΥ΄/
    3 . ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ 8ΑΡΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΟΜΩΣΗ.
    ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟ..ΟΠΩΣ ΒΑΡΟς ΠΥΡΗΤΙΔΟς.. ΒΑΡΟΣ ΣΚΑΓΙΩΝ.. ΚΑΙ ΚΑΨΟΥΛΙ..ΠΑΙΞΤΕ ΤΕΣ!!!!!.. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ….
    ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΑ( 1,2,3) ΜΗ ΤΑ ΑΓΚΙΖΕΤΕ.

    αυτο τον απλο νομο..ακολουθω σε καθε γομωση ,,σε καθε διαμετρημα που δουλευω ,,και το αποτελεσμα ειναι παντα πανω του αρκετα καλα….

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/06/2013
    Αρ. μηνυμάτων:
    18
    ΙΝΔΙΑΝΟΣ στις #457331

    πες τα!!!!!!!!!!!οπως παντα σωστοςςςςςςς!!!!!!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    24/10/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    152
    sedici16 στις #457332

    <div class=”d4p-bbt-quote-title”>sedici16 wrote:</div>
    Καλημέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους!Επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο και δοκίμασα τη γόμωση που συζητάγαμε με Α1 και περιμένω τις απόψεις σας.Λοιπόν Είναι γεμισμένα με 1,70Α1 19mm συγκεντρωτήρα Guallandi και 33gr σκάγια σε κάλυκα nobel sport με καψούλι 686 ύψους καλυκα 68,8mm.To τελικό ύψος του φυσιγγίου είναι 57,8mm η ερώτηση μου και πάλι…η συμπίεση του συγκεντρωτήρα πως σας φαίνεται?περιμένω τις απόψεις και τις γνώσεις σας!

    απο τις συμπιεσεις των κυαθιων στην φωτο διακρινω πως ειναι σχεδον ολες διαφορετικες<br>
    αυτο δειχνει πως η υπαρχει δευτερο ρελιασμα με καποια μεθοδο δραπανου.. η τα βαρη σκαγιων δεν ειναι ολα το ιδιο.<br>
    σε καθε περιπτωση..αν ριχθουν σε πινακα δοκιμων και ταχυμετρηθουν.. θα παρουμε 4 διαφορετικες καταστασεις τοσο στις ταχυτητες οσο και στις κατανομες-συγγεντρωσεις.<br>
    σε γενικες γραμμες τους θεωρω και τους 4 με αρκες πιεσεις!!<br>
    γνωμη μου,,, αν ειναι με 19αρη οπως βλεπω τις φωτο,,, πρεπει να πας σε 18αρη για αυτα τα βαρη σκαγιων,, η γιατι οχι θα σου ελεγα κρατα το κυαθιο αυτο..δηλ το 19αρι…βαλε τα σκαγια στο 32με 32,5… και μην ρελιαζεις τοσο εντονα.

    ενας κλασικος λογος που πολλες ιδιογομωτικες κατασκευες εχουν ασταθη.. και τις περισσοτερες φορες εντονες κλοτσιες σε ωμους και οπλο… ειναι η προσπαθεια να φτιαχνουν φυσιγγια με πανεμορφα αστερια ανωτερα και των εργοστασιακων,,,οσο πιο ομορφο θεωρουν ειναι εξωτερικα ,,αρκει να σημαινει πως τοσο ομορφα θα ειναι και βλητικα…

    ,,,, ξερετε λεω εγω.>>>.. καλη η ενφανιση.. ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΕΣΗ…<br>
    ξεχαστε τα περι καυσεων και αντιστασεων…και και..καθε λογο που ακουγετε εδω και εκει…που συναβει με χρηση στροφειων.. και ρελιασματων 2 και 3 πολλες φορες χιλιοστων,,βαρων στατικων και αλλα βλητογιατροσοφια.

    1 .ΜΗΝ ΠΑΤΑΤΕ ΠΟΤΕ ΚΥΑΘΙΑ!!! ( ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΟ,, ΑΝΕΠΕΣΘΗΤΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥ ΥΨΟς ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ)<br>
    2 .ΜΕ ΞΕΠΕΡΝΑΤΕ ΤΟ 1,, ΜΕ 1,5ΧΙΛ ΡΕΛΙΑΣΜΑΤΟς ΤΕΛΙΚΟΥ΄/<br>
    3 . ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ 8ΑΡΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΟΜΩΣΗ.<br>
    ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟ..ΟΠΩΣ ΒΑΡΟς ΠΥΡΗΤΙΔΟς.. ΒΑΡΟΣ ΣΚΑΓΙΩΝ.. ΚΑΙ ΚΑΨΟΥΛΙ..ΠΑΙΞΤΕ ΤΕΣ!!!!!.. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ….<br>
    ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΑ( 1,2,3) ΜΗ ΤΑ ΑΓΚΙΖΕΤΕ.
    <br>
    αυτο τον απλο νομο..ακολουθω σε καθε γομωση ,,σε καθε διαμετρημα που δουλευω ,,και το αποτελεσμα ειναι παντα πανω του αρκετα καλα….<br>

    <hr>
    <div class=”bbp-reply-signature”>
    http://www.youtube.com/user/markchalaris?feature=mhee<br>

    </div>

    προφανώς η φωτο μπερδεύει θα τα τραβήξω μεμονομένα.Είναι όλα ζυγισμένα(σκαγια ,πυριτιδα) με ζυγαρια ακριβείας καθώς και όλα είναι πατημένα σύμφωνα με το παχύμετρο το ίδιο…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/06/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1645
    mark cal20 στις #457344

    οταν λες πατημενα με το παχυμετρο το ιδιο τι ενοεις?????
    μηπως λες -θες να πεις ,μετρημενα με το παχυμετρο, στο τελικο υψος τους??????

    Σε καθε περιπτωση μπορεις να μας πεις αν ρελιαζεις με καποιο τροπο τα φυσσιγγια μετα την δημιουργια του αστεριου απο την μηχανη?/ οπως δραπανο.. μηχανη χειρος -στροφειο… ????

    παντως δεν νομιζω οι φωτο σου να εχουν θεμα.. δειχνει εμφανως πως τα κυκλακια ,,απορτισερ των κιαθιων εχουν διαφορετικη παραμορφωση το ενα με το αλλο… και σε γενικες γραμμες εχουν τουλαχιστον κατεβει απο το συνηθες υψος τους πανω απο 2 χιλ.
    μπορεις βαζοντας το παχυμετρο σου πανω στο υχνος που εχουν τωρα ( αφου κανεις δυο μικρες τελιτσες με ανεξυτηλο μαρκαδορο ) να μετρησεις το ποσο εχουν κατεβει…
    Μετα,, μετρα ενα κυαθιο που εχεις εκτως γομωσης..και κανε την αφαιρεση.
    Τα σημαδακια για την μετρηση πρεπει να ειναι απο την εσσωτερικη επιφανεια του κυκλικου αμορτιερ..στα γεμισμενα φυσιγγια..
    και η μετρηση του κυαθιου εκτος γομωσης,, επισης να γινει στην εσσωτερικη μεργια του κυκλικου αυτου αμορτισερ.
    Σε καθε περιπτωση ,,γνωμη μου,,, μη ξεπερνας το 1 χιλ συμπιεσης.
    Προσπαθησε τα φυσιγγια σου να εχουν την ιδια παραμορφωση στο κυαθιο.

    Καπου αυτο το τελευαιο ειναι ο πρωτος ΒΑΣΙΚΟΣ κανονας σταθεροτητας βλητικης συμπεριφορας 10,,30,,50.. φυσιγγιων που θα φτιαξουμε.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    63
    perdikas337 στις #457362

    Καλημέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους!Επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο και δοκίμασα τη γόμωση που συζητάγαμε με Α1 και περιμένω τις απόψεις σας.Λοιπόν Είναι γεμισμένα με 1,70Α1 19mm συγκεντρωτήρα Guallandi και 33gr σκάγια σε κάλυκα nobel sport με καψούλι 686 ύψους καλυκα 68,8mm.To τελικό ύψος του φυσιγγίου είναι 57,8mm η ερώτηση μου και πάλι…η συμπίεση του συγκεντρωτήρα πως σας φαίνεται?περιμένω τις απόψεις και τις γνώσεις σας!

    Συνφωνω με τον συναδελφο και εγω χρησημοποιω τις ιδιες αναλογιες και ρελιαζω στο ιδιο υψος μετριμενο με το παχυμετρο,τα αμμορτησερ ειναι ομοια,και αφου εναι μετριμενα εξιπακουεται….ΦΙΛΙΚΑ ΠΕΡΔΙΚΑΣ337..

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/06/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1645
    mark cal20 στις #457367

    <div class=”d4p-bbt-quote-title”>sedici16 wrote:</div>
    Καλημέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους!Επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο και δοκίμασα τη γόμωση που συζητάγαμε με Α1 και περιμένω τις απόψεις σας.Λοιπόν Είναι γεμισμένα με 1,70Α1 19mm συγκεντρωτήρα Guallandi και 33gr σκάγια σε κάλυκα nobel sport με καψούλι 686 ύψους καλυκα 68,8mm.To τελικό ύψος του φυσιγγίου είναι 57,8mm η ερώτηση μου και πάλι…η συμπίεση του συγκεντρωτήρα πως σας φαίνεται?περιμένω τις απόψεις και τις γνώσεις σας!

    Συνφωνω με τον συναδελφο και εγω χρησημοποιω τις ιδιες αναλογιες και ρελιαζω στο ιδιο υψος μετριμενο με το παχυμετρο,τα αμμορτησερ ειναι ομοια,και αφου εναι μετριμενα εξιπακουεται….ΦΙΛΙΚΑ ΠΕΡΔΙΚΑΣ337..

    Ανεβαζω τις γομωσεις αριθμος 1 και 3..οπως ειναι γραμμενες απο το φιλο μας εδω
    δες και πες μας το εξυπακουετε φιλε περιδικα337 που το βλεπεις??? τα αμορτησερ μονο ομοια δεν ειναι
    απο μια απλη ματια μονο..θα σου ελεγα πως εχουν καπου ενα χιλ διαφορα συμπιεσης…

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1361
    samgunner62 στις #457376

    απο μια απλη ματια μονο..θα σου ελεγα πως εχουν καπου ενα χιλ διαφορα συμπιεσης…

    Και εμενα μου φαινονται ανομοιοι,μπορει να εχουν μετρηθει,αλλα για καποιο λογο υπαρχη διαφορα μεταξυ τους,οπτικα φαινεται καθαρα οτι τα κυαθια εχει διαφορετικη συμπιεση.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    63
    perdikas337 στις #457378

    <div class=”d4p-bbt-quote-title”>mark cal20 wrote:</div>
    απο μια απλη ματια μονο..θα σου ελεγα πως εχουν καπου ενα χιλ διαφορα συμπιεσης…

    ;br
    Εμενα επαναλαβανω μου φαινοντε μια χαρα απο θεμα πατηματος θα ελεγα μαληστα οτι παιρνει λιγο ακομη πατημα για να εξασφαλισουμε επαρκεις πιεσεις και ταχυτητες, αλωστε αυτο το σκοπο εχει το αμορτησερ το οποιο πρεπει να συμπιεζεται πληρως…ΦΙΚΑ ΠΕΡΔΙΚΑΣ337….
    </div>

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/07/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    168
    andreas78 στις #457379

    Φίλε Περδικά337,
    Κατα την γνώμη μου σκέφτεσε λανθασμένα, οπως έχει πεί και ο Μάρκος, το αμορτισέρ δεν πρέπει να συμπιέζεται περισσότερο απο 1.5χιλ., πόσο κάλιστα το SG το οποίο δίνει αβαντάς στον ιδιογομωτή να μειώσει την πυρίτιδα κατα 0,05γρ., στην περίπτωση της υπερβολικής συμπίεσης, η ταχύτητα λειτουργεί πολύ δυσανάλογα σε σχέση με τις πιέσεις οι οποίες αυξάνονται δραματικά. Πέραν των πιέσεων, η πυρίτιδα δεν έχει την ομαλή προοδευτικότητα στα γραμμάρια της και αυτό λειτουργεί εις βάρος των κατανομών και των παραμενουσων ταχύτητων.
    Επαναλαμβάνω, αυτη είναι η προσωπική μου άποψη, απο προσωπικές δοκιμές σε κανονάκι και προτροπες φίλων παλιών ιδιογομωτών.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/06/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1645
    mark cal20 στις #457382

    αλωστε αυτο το σκοπο εχει το αμορτησερ το οποιο πρεπει να συμπιεζεται πληρως…

    Αγαπητε φιλε περδικα τα αμορτισερ γενικως σκοπο εχουν να αποσβαιουν κραδασμους.αν και αυτο στα κυαθαθια δεν ειναι μονο για να κανει χρεη αμορτεσιερ,,αλλα και καποιες αλλες δουλειες.
    οταν λοιπον κατα τα λεγομενα σου εχει συμπιεστει τελειως ..ποιους κραδασμους θα παρει????
    στο αυτοκινητο σου για παραδειγμα..αν εχουν τερματισει τα αμορτισερ..λογω υπερβολικου βαρους..το οδηγημα του πως ειναι??? το βρισκεις νορμαλ???
    περαν του πιεσμενου κυαθιου τερμα..που το θεωρω ακρως λαθος δρομο για ποιοτητα βλητικη
    εχουμε και ενα θεμα εδω…
    αλλο διακενο εχει η μια γομωση απο την αλλη ..και ο φιλος μας εδω λεει πως τα φυσιγγια του και τα εχει ζυγησει στο χερι,,αλλα και τα εχει μετρησει καθ υψος με παχυμετρο.

    ξερεις εδω ανερητε η περιγραφη.. με την οπτικη μετρηση… δηλ η στραβος ειναι ο γυαλος η στραβα αρμενιζουμε…
    παντως αν πιστευεις πως τα κυαθια πρεπει να παταν.. καπου οπως το ψυγειο του αυτοκινητου τον πισω προφυλακτηρα μετα απο συγκρουση μετοπικη
    καλο θαταν να μας εδινες δυο τρεις γομωσεις.. τα αποτελεσματα τους,,, να τα βλεπαμε και εμεις πως ειναι.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    07/03/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    2396
    Δημητρης Benelli στις #457387

    το φυσιγγι στην φωτο 3 είναι λιγο πιο πολύ πατημενο από τα αλλα ,αυτό θα δωσει 30-40 bar παραπανω σε μετρηση σε βλητικο σταθμο κατά προσεγγιση , δικη μου γνωμη είναι ότι στο ρελιασμα ο φιλος εκανε πιιο αποτομη κινηση η ότι λαδωνει ανα πεντε η δεκα φυσίγγια όπως κανουν οι πιο πολλοι και είναι λαθος φυσικα και το το πιο πατημενο ηταν και το πρωτο , το πιο λαδωμενο δηλαδή , καλο θα είναι για έναν μερακλή ιδιογομωτη ο οποιος γεμιζει ένα ένα στο χερι να βγαζει φυσίγγια πανομοιότυπα σε όλα , αν και ο ιδιος ο Gualandi λεει ότι στα κυαθια του είναι επιτρεπτη η πιεση μεχρι ο στρογγυλο αμορτισερ να γινει οβαλ περιπου ,καλο θα είναι όμως οι πιο εμπειροι να μην γραφουν με τροπο αυστηρο και να πιανουν από το αυτι τους πιο νεους ιδιογομωτες , στο φιναλε στο παθος που λεγεται φυσιγγι ολοι αρχαριοι τελικα ειμαστε

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 11,386 έως 11,400 (από 12,652 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων