ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ ΦΥΣΙΓΓΙΩΝ

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 11,401 έως 11,415 (από 12,652 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Posted In: Iδιογόμωση

  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    913
    λιουφκα στις #457388

    το φυσιγγι στην φωτο 3 είναι λιγο πιο πολύ πατημενο από τα αλλα ,αυτό θα δωσει 30-40 bar παραπανω σε μετρηση σε βλητικο σταθμο κατά προσεγγιση , δικη μου γνωμη είναι ότι στο ρελιασμα ο φιλος εκανε πιιο αποτομη κινηση η ότι λαδωνει ανα πεντε η δεκα φυσίγγια όπως κανουν οι πιο πολλοι και είναι λαθος φυσικα και το το πιο πατημενο ηταν και το πρωτο , το πιο λαδωμενο δηλαδή , καλο θα είναι για έναν μερακλή ιδιογομωτη ο οποιος γεμιζει ένα ένα στο χερι να βγαζει φυσίγγια πανομοιότυπα σε όλα , αν και ο ιδιος ο Gualandi λεει ότι στα κυαθια του είναι επιτρεπτη η πιεση μεχρι ο στρογγυλο αμορτισερ να γινει οβαλ περιπου ,καλο θα είναι όμως οι πιο εμπειροι να μην γραφουν με τροπο αυστηρο και να πιανουν από το αυτι τους πιο νεους ιδιογομωτες , στο φιναλε στο παθος που λεγεται φυσιγγι ολοι αρχαριοι τελικα ειμαστε

    +1000


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/09/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    377
    akis_a στις #457389

    ρε παιδες κ το 1,7 χ 33 βαρυ δεν ειναι ειδικα με sg που ειναι σκληρος??

    μαρκο με λιγα λογια προτεινεις ”απατητα” κυαθια , που αυτοματως μας παραπεμπει σε χαμηλωμα του υψους του κυαθιου που χρησιμοποιουμε.η να παρακαμφθει ο κανονας 11 χιλ κενο – 11χιλ ρελιασμα.
    αρα παμε σε 12+ χιλιοστα κενου σκαγιων-χειλους καλυκα και ρελιασμα 11 χιλ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    913
    λιουφκα στις #457390

    καλο ειναι να μην πατιουνται περισοτερο απο αυτο
    http://imageshack.com/a/img203/8726/v19s.jpg

    ή θα ρελιασουμε ποιο επανω ή θα αλλαξουμε συγκεντρωτηρα,
    αυτα τα δυο ομως πατιμα και βαθος ρελιου ειναι σε συναρτιση αντιθετα μεταξι τους σε σχεσει με τα παραγομενα bar που θα δωσει το φυσιγγι μας

    αν πατισω λιγο ή καθολου την βισματοση και κανω βαθυ ρελι ειναι σχεδων το ιδιο με το να πατησω ελαχιστα και να κανω μετριο ρελιασμα,αν ομως και πατισω πολυ την βισματοση (μεγαλη στατικη πιεση) και ρελιασω και βαθια θα εχω πολυ πιθανων ενα επικινδινο φυσιγγι, σε αντιθεση με το αν δεν ρελιασω βαθια και δεν πατισω πολυ την βισματωση (οπως λεει ο Μαρκος ) θα εχω ενα ασφαλεστατο φυσιγγι μεν σε σχεση με τα bar οπου ειναι και το συμαντικοτερο και το επιθιμιτο για εναν νεο ιδιογομωτη , αλλα ισως δεν μπορεσω να παρω τα μεγιστα αποτελεσματα απο το φυσιγγι κατα την καυση της πυριτιδας.

    Καλο ειναι ο ιδιογομωτης και ιδιως ο νεος στο χωρο να μην παταει πολυ τα φυσιγγια και την βισματωση, ειναι πολυ σωστο το παραδιγμα της παραμορφωσης – πατηματος του 1,5~2 χιλ. στην βισματωση.
    Ο κsap σε προηγουμενα μνμ εδειξε Φωτο με την παραμορφωση του συγκεντρωτηρα βε βαρος 5 κιλων οπου ειναι το μεγιστο επιτρεπτο η παραμορφοση ηταν περιπου στα 2 χιλ.

    οποτε συγκεντρωτηρες πατημενει περισοτερο ξεφευγουν απο τα ασφαλη επιπεδα για τον ιδιογομωτη

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    63
    perdikas337 στις #457392

    Συναδελφε ΜΑΡΚΟ κανεις μεγα λαθος να συγκρινεις τα αμορτισερ των αυτοκινητων με τα αμορτησερ των συγκεντροτηρων, διοτι αλη δουλεια κανουν τα μεν και αλη τα δε,των αυτοκινητων αποσβενουν τους κραδασμους, ενω του συγκενρωτηρα εχουν αλο σκοπο,να πιεζουν την πυριτιδα ωστε να μην εχει κενα και να εχει σωστη καυση,οσο για το ποσο πιεσμενα πρεπει να ειναι αρμοδιος ειναι μονο ο κατασκευαστης, ο οποιος λεει για τους συγκεντρωτηρες οτι πρεπει να ειναι αρκετα πατημενοι,χωρεις υπερβολες ενωειται….ΦΙΛΙΚΑ ΠΕΡΔΙΚΑΣ337….

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/06/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1645
    mark cal20 στις #457395

    ρε παιδες κ το 1,7 χ 33 βαρυ δεν ειναι ειδικα με sg που ειναι σκληρος??

    μαρκο με λιγα λογια προτεινεις »απατητα» κυαθια , που αυτοματως μας παραπεμπει σε χαμηλωμα του υψους του κυαθιου που χρησιμοποιουμε.η να παρακαμφθει ο κανονας 11 χιλ κενο – 11χιλ ρελιασμα.<br>
    αρα παμε σε 12+ χιλιοστα κενου σκαγιων-χειλους καλυκα και ρελιασμα 11 χιλ.

    <hr>
    <div class=”bbp-reply-signature”>
    <br>
    Επίσημος αντιπρόσωπος Καλαμάτας και πλεον GPακιας και κοντακι by angelo!!!!!

    ΧΡΗΣΤΟ ΘΕΛΩ ΤΗ BENELLI ΣΟΥ !!!!!!!!! ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ!!!!!!!

    </div>

    κοιτα να δεις φιλε μου
    δεν προτεινω τιποτα πανω στο θεμα 11 12 χιλ πριν το τελικο κλεισημο
    και αυτο γιατι αλλες μηχανες δινουν το αστερι τους στα 10 ακομα και στα 9 αλλες στα 11
    αυτο που προτεινω.. ειναι ενα ρελι 1 με 1.5χιλ βαθος και 8αρι κατα προτιμηση ( δεν λεω οχι και στο 6αρι..) το 8αρι ειναι για μενα η καλητερη δυνατη μορφη αστεριου… το φωναζω απο το 2008 μεσα στο φορουμ ,,την εποχη εκεινη ..ελαχιστοι εως κανενας δεν το δεχοταν..τωρα σιγα σιγα καποιοι βλεπουν τα υπερ του.. την εποχη εκεινη νομος ηταν..απαξ και ΟΛΟΙ οι ελληνες κατασκευαστες κλεινουν 6αρι… και φυσικα οι ιταλοι… αρα το 6αρι ειναι το καλητερο!
    τες πα..ασχετο αυτο.
    απο εκει και περα αυτο που απλα λεω ειναι το φυσιγγιο μας να εχει αυτες τις διαστασεις στο πανω του μερος..αδιαφορο πως και με τι χιλιοστα πριν το κλεισιμο αυτο ειναι εφικτο με την μηχανη μας
    για παραδειγμα αυτο το πιανω με την μεκ 600 με 9,5χιλ απο χειλος μεχρι την σταθμη σκαγιων.
    για τα κυαθια δεν προτεινω απατητα..λεω κατι μεταξυ 1 με 1,5 χιλ κατω απο την ηρεμη διασταση που εχουν.
    τα ειχα και σε προηγουμενο ποστ μου αναφερει σαν 3λογο
    1 .ΜΗΝ ΠΑΤΑΤΕ ΠΟΤΕ ΚΥΑΘΙΑ!!! ( ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΟ,, ΑΝΕΠΕΣΘΗΤΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥ ΥΨΟς ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ)
    2 .ΜΕ ΞΕΠΕΡΝΑΤΕ ΤΟ 1,, ΜΕ 1,5ΧΙΛ ΡΕΛΙΑΣΜΑΤΟς ΤΕΛΙΚΟΥ΄/
    3 . ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ 8ΑΡΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΟΜΩΣΗ.
    ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟ..ΟΠΩΣ ΒΑΡΟς ΠΥΡΗΤΙΔΟς.. ΒΑΡΟΣ ΣΚΑΓΙΩΝ.. ΚΑΙ ΚΑΨΟΥΛΙ..ΠΑΙΞΤΕ ΤΕΣ!!!!!.. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ….
    ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΑ( 1,2,3) ΜΗ ΤΑ ΑΓΚΙΖΕΤΕ.

    ΥΓ παραθετω ενα απλο σκαριφημα που δειχνει τι θελω να πω

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/07/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    168
    andreas78 στις #457397

    Βασικά κανένας δεν λέει κατι διαφορετικό, ενα κλεισιμο ασχέτως κυαθίου και με το τροπο που το παραθέτει ο φίλος Λιούφκα και ο Μάρκος, ειναι εύκολα εφικτό, ασφαλές και εάν εχει την σωστη αναλογία βάρους πυριτιδας σε σχέση με το βάρος γομωσης, δηλαδή οχι λίγη πυριτιδα-πολυ σκαγι ή πολλη πυριτιδα-λίγο σκαγι, το σωστό δηλαδη στήσιμο θα αποφέρει και την σωστη και ομαλή προώθηση της γομωσης των σκαγιων, με αποτελεσμα τις χαμηλές πιέσεις και την σωστή ταχύτητα.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/06/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1645
    mark cal20 στις #457398

    Συναδελφε ΜΑΡΚΟ κανεις μεγα λαθος να συγκρινεις τα αμορτισερ των αυτοκινητων με τα αμορτησερ των συγκεντροτηρων, διοτι αλη δουλεια κανουν τα μεν και αλη τα δε,των αυτοκινητων αποσβενουν τους κραδασμους, ενω του συγκενρωτηρα εχουν αλο σκοπο,να πιεζουν την πυριτιδα ωστε να μην εχει κενα και να εχει σωστη καυση,οσο για το ποσο πιεσμενα πρεπει να ειναι αρμοδιος ειναι μονο ο κατασκευαστης, ο οποιος λεει για τους συγκεντρωτηρες οτι πρεπει να ειναι αρκετα πατημενοι,χωρεις υπερβολες ενωειται….ΦΙΛΙΚΑ ΠΕΡΔΙΚΑΣ337….

    νομιζω αρμοδιος στα φυσιγγια σου εισαι πρωτα και πανω απ ολα εσυ.
    Ο κατασκευαστης ( παντα σεβαστος σαν ορος και ενοια για μενα ) … απαξ και δεν λεει ποσο σε χιλ,,, αλλα λεει γενικα και αοριστα μπορει να πατηθει…Ειναι αοριστος στα δικα μου αυτια τουλαχιστον..
    αν υπαρχει λογος θα ελεγε απο 0,4 εως 3 χιλ για παραδειγμα..αλλα δεν λεει,,,,
    και εγω αν κατασκευαζα κατι..θα ελεγα ειναι ουαν σαιζ φιτς ολλ…. ενα νουμερο ειναι φιλε θα σου κανει,,μην ανησυχεις
    γιατι να το κανω συνθετο..??? να πουλησω θελω παν απ ολα!!κακο δεν ειναι ουτε μαλλον επικυνδηνο,, προς θεου!!!,,αλλα ειναι ανακριβες!!!
    Σε διαβεβαιω πως δεν χρειαζετε συμπιεση η πυρητιδα για να δουλεψει..( δεν ειναι πτητικο καυσημο..ουτε ντιζελ να θελει περισσοτερο ακομα..)
    μου δινεις βημα τωρα να σου πω ,,πως περσι πειραματισθηκα.. με εσκεμενο μικροχωρο αερα μεταξυ πυρητιδος και βασης του κυαθιου..( δημιουργια δηλ καυσης με περισσεια αερα ) και τα αποτελεσματα ειναι θεαματικοτατα…
    Σταματησα γιατι εμπλεξα με αλλο αντικειμενο με χυτευσεις και βολιδες αεροβολου οπλου. και μαλλον θα επανελθω χειμωνα επι του θεματος..

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/09/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    377
    akis_a στις #457399

    μαρκο με μπερδεψες λιγο με το σκαριφημα. 1 – 1,5 χιλ βαθος ρελιου εννοεις ??? γιατι απ οτα γραφομενα καταλαβα να πιεστει 1 – 1,5 χιλ το κυαθιο.

    για το 8αστερο θα συμφωνησω μαζι σου 100%.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/06/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1645
    mark cal20 στις #457401

    μαρκο με μπερδεψες λιγο με το σκαριφημα. 1 – 1,5 χιλ βαθος ρελιου εννοεις ??? γιατι απ οτα γραφομενα καταλαβα να πιεστει 1 – 1,5 χιλ το κυαθιο.

    για το 8αστερο θα συμφωνησω μαζι σου 100%.<br>
    <hr>
    <div class=”bbp-reply-signature”>
    <br>
    Επίσημος αντιπρόσωπος Καλαμάτας και πλεον GPακιας και κοντακι by angelo!!!!!

    ΧΡΗΣΤΟ ΘΕΛΩ ΤΗ BENELLI ΣΟΥ !!!!!!!!! ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ!!!!!!!

    </div>

    φιλε ΑΚΗ αυτο λεω..Ρελι 1-1,5χιλ
    συμπιεση κυαθιου,, επισης 1 με 1,5 ΜΑΧ( ΣΤΟ κυαθιο ακομα και μηδεν να παμε σε αρκετες περιπτωσεις κακο δεν ειναι …)
    ΑΠΛΑ συμπιπτουν οι αριθμοι.
    .Κατα συμπτωση και ουσια! οπως τοσο το ρελι οσο και το κυαθιο στο ιδιο ευρος παιζουν.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/01/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1432
    DIMAR1039 στις #457416

    Για να μπουνε στο νοημα λιγο καιο οι “νεοτεροι” ιδιογωμοτες.

    Για να καει σωστα και ισορροπημενα η πυριτιδα πρεπει να διωξουμε απο την μαζα των κοκκων της τον αερα.Αυτο το επιτυνχανουμε ασκωντας στην πυριτιδα πιεση.Στις περισσοτερες περιπτωσεις μια πιεση της ταξης των 3- 4 κιλων ειναι υπεραρκετη για να φυγει ο αερας χωρις να επηρεαζονται οι ιδιοτητες της.Οι περισσοτεροι ιδιογομωτες ομως δεν εχουμε καποιο εργαλειο για να μπορουμε να μετραμε το βαρος της πιεσης που πρεπει να ασκησουμε.Οποτε ο μονος τροπος που μας απομενει ειναι ο εμπειρικος.Στο φυσιγγι μας μεσα η συμπιεση της πυριτιδας εφαρμοζετε μεσω του συγκεντρωτηρα.Οποτε παρατηροντας την παραμορφωση του συγκεντρωτηρα μπορουμε να εχουμε μια ακρη.Μερικες σελιδες πιο πισω ο Κωστας(Ksap) εβαλε μια πολυ ωραια φωτο με το ποσο συμπιεζετε ο συγκεντρωτηρας βαζοντας πανω του πιεση 5 κιλων.Με αυτο τον απλο τροπο μπορουμε να ειμαστε μεσα στα ασφαλει ορια απο πλευρα στατικης πιεσης.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/01/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1432
    DIMAR1039 στις #457417

    Παλιότερα ήμουν το κόκκινο πανί για τους θιασώτες του ρελιάσματος γιατί επέμενα και έλεγα σε όλους ότι ΔΕΝ πρέπει να ρελιάζονται τα φυσίγγια.<br>
    Αυτό το έλεγα και το λέω μπας και το εμπεδώσουμε κάποια στιγμή ότι σε μεταχειρισμένο κάλυκα εκμεταλευόμαστε το προϋπάρχον ρέλι αφού όλες οι μηχανές είναι επαναγόμωσης (reload).<br>
    Αν κάποιος χρησιμοποιεί καινούριο κάλυκα εκεί και μόνο εκεί αλλάζουν τα πράγματα και πρέπει να ρελιάσουμε έστω και ελαφρά το φυσίγγι, γιατί ειδικά στο 6άρι αστεροειδές είναι έντονες οι γωνίες και πιθανόν έχουμε εμπλοκές σε ευρωπαϊκά όπλα.<br>
    Όσο κουφό κι αν ακούγεται τα αμερικάνικα τα ρίχνουν όλα αρέλιαστα.<br>
    Τώρα όσον αφορά τη LEE δυστυχώς δεν έχει τρόπο να ρυθμίσεις το βάθος που θα κλείσει το φυσίγγι σε σύγκριση με την Mec το οποίο μπορείς να ξεπεράσεις το 1,5 χιλιοστό ανεξάρτητα αν είναι 6άρι ή 8άρι το κλείσιμο.<br>
    Για να το κάνουμε αυτό στη Mec λασκάρουμε την 10άρα βίδα (2) που είναι απλά μια κόντρα και με ένα κατσαβίδι ρυθμίζουμε το βάθος από τη βίδα (1) που βλέπουμε στην παρακάτω εικόνα

    Φυσικά θα θυσιάσουμε αρκετούς κάλυκες μέχρι να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα και για να έχουμε απόλυτη σταθερότητα πρέπει να χρησιμοποιούμε τους ίδιους κάλυκες τουλάχιστον όσον αφορά το ύψος τους, σε κάθε γόμωση.<br>
    Τώρα όσον αφορά το πόσο πρέπει να πατάμε το κυάθιο που ρώτησε κάποιος ξαναματαβάζω δύο φωτό από ένα απλό κολπάκι.
    <br>
    <br>
    <br>
    <br>
    Εδώ βλέπουμε ένα βάρος 5 κιλών πόση πίεση ασκεί στο κυάθιο και πόσο παραμορφώνεται αυτό Αν το κάνετε αυτό και σας μείνει η εικόνα θα μπορείτε να ξέρετε απλά με ένα οπτικό έλεγχο αν είναι ζορισμένο ή όχι το φυσίγγι. Εδώ να διευκρινίσω ότι αυτή είναι η μέγιστη πίεση που πρέπει να δώσουμε σε ένα κυάθιο για να είμαστε μέσα στα πλαίσια ασφαλείας αλλά και να λειτουργεί καλά το τελικό μας προϊόν άσχετα αν χρησιμοποιούμε σκοπευτική ή κάποια υπερπροοδευτική πυρίτιδα


    Αυτή η συζήτηση γενικότερα έχει ξαναγίνει εδώ στο παρελθόν και μάλιστα κάποια στιγμή είχα γράψει και τις διαφορές στους κάλυκες αλλά και πολλά άλλα τα οπόια αν κάποιος έχει όρεξη ας ψάξει να τα βρεί. Αν το να γράφει κάποιος κατεβατά είναι κουραστικό για τον αναγνώστη φαταστείτε πόσο κουραστικό είναι για κείνον να τα επαναλαμβάνει συνέχεια<br>

    <hr>
    <div class=”bbp-reply-signature”>

    </div>

    Ριξτε μια ματια στην φωτο για να καταλαβετε…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/06/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1645
    mark cal20 στις #457419

    Για να μπουνε στο νοημα λιγο καιο οι «νεοτεροι» ιδιογωμοτες.

    Για να καει σωστα και ισορροπημενα η πυριτιδα πρεπει να διωξουμε απο την μαζα των κοκκων της τον αερα.Αυτο το επιτυνχανουμε ασκωντας στην πυριτιδα πιεση.Στις περισσοτερες περιπτωσεις μια πιεση της ταξης των 3- 4 κιλων ειναι υπεραρκετη για να φυγει ο αερας χωρις να επηρεαζονται οι ιδιοτητες της.Οι περισσοτεροι ιδιογομωτες ομως δεν εχουμε καποιο εργαλειο για να μπορουμε να μετραμε το βαρος της πιεσης που πρεπει να ασκησουμε.Οποτε ο μονος τροπος που μας απομενει ειναι ο εμπειρικος.Στο φυσιγγι μας μεσα η συμπιεση της πυριτιδας εφαρμοζετε μεσω του συγκεντρωτηρα.Οποτε παρατηροντας την παραμορφωση του συγκεντρωτηρα μπορουμε να εχουμε μια ακρη.Μερικες σελιδες πιο πισω ο Κωστας(Ksap) εβαλε μια πολυ ωραια φωτο με το ποσο συμπιεζετε ο συγκεντρωτηρας βαζοντας πανω του πιεση 5 κιλων.Με αυτο τον απλο τροπο μπορουμε να ειμαστε μεσα στα ασφαλει ορια απο πλευρα στατικης πιεσης.

    δεν υπαρχει κανενας λογος για να βγαλουμε σε μηδενικο σχεδον βαθμο απο την πυρητιδα τον αερα.
    Ξερετε δεν υπαρχει καμια μορφη καυσης που ο αερας οποιας πσοσοτητας μπορει να κανει κακο..αυτο ειναι μια αρχη της καυσης γενικοτερα.
    το να αφαιρουμε οσο δυνατον αερα ,,μπορει να συναβει στην ανοδο της εντασης του εκρηκτικου φαινομενου..εν μερι θαχε ενοια αν ακομα δουλευαμε μαυρες πυρητιδες..οπου το καλο στουμπομα της ηταν σχεδον νομος για να εχουμε τουλαχιστον το αρχικο χρονικα μερος της καυσης της καποια ανοδο του εκρηκτικου φαινομενου.. αρα τις πρωτες ταχυτητες αξιοπρεπειας… και την υπολοιπη δυνατη επρεπε να την κανει η μεγαλη..αρκετα μεγαλη σε μηκος κανη.
    τωρα στο θεμα στατικης πιεσης οπως την περιγραφουμε εδω και εκει..υπαρχει ενα θεμα.
    οπως ο φιλος Κωστας εγραξε..μαλλον εδειξε..το ποσο κατεβαινει ενα κυαθιο με πιεση 5 κιλων..εδω υπαρχει ενα θεμα που και εγω δεν ανεφερα. τα 5 κιλα σε ενα χ κυαθιο ενδεχετε λογω δομης και σκληροτητας υλικου να φερει μια διαφορα 1 χιλ.. Σε ενα αλλο ομως ,,αλλης συστασης και γεωμετριας κυαθιο αυτο το στατικο βαρος ενδεχετε να επιφερει 3 χιλ …
    στην ουσια και στα δυο υπαρχει ναι μεν ιδια στατ. πιεση..αλλη το βλητικο αποτελεσμα δεν θα ειναι το ιδο…αλλη συμπεριφορα θα εχει το χκυαθιο.. αλλη το ψ που εφτασε ενδεχομενος σστο μεγιστο δυνατο σημειο συμπιεσης του…

    προσωπικα ειμαι υπερτατος της ΣΧΕΔΟΝ ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ στατικης πιεσης…μαληστα επειδη περασα και εγω..δεν το κρυβω… και την φαση των υπερτσοκ..των πατημενων φυσιγγιων..και των στενων αυλων..και τα αποριψα οριζοντιως και καθετως.
    περασα στην φαση που στους περισσοτερους απο εσας..ειναι γνωστη σαν θεση μου.
    καπου λοιπον εχοντας παντα την αναγκη για πειραματισμους..περαν των τερυμενων..και λαμβανοντας υποψη την αρχη που περιγραφω στην αρχη.. δηλ την περι αερος…
    αντι να γεμιζω με μηδενικη σχεδον πιεση..επι πυρητιδος..με σχετικη μικροτατη παρουσια αερα
    εκανα το αναποδο..( οχι στουμπωμα..αυτα τα εκανα πριν 20-25χρονια..την εποχη που η μονη βλητικη πληροφορια ηταν απο χειλη κυνηγεσιας κυνοφιλια ςμαυροαασπρης .. απο καποιον αειμνηστο αρθρογραφο.. με αγαπη στα φυσιγγια βιρι..γαλλιας..και δοκιμες επι ασκουργιατου τενεκε….)
    ΑΠΛΑ ΕΔΩΣΑ περσισεια αερα στην πυρητιδα ( εδω οχι μονο δεν ειναι μηδενικη η στατικη πιεση..αλλα θα μπορουσε να χαρακτηρισθει αρνητικου προσημου..)… σας παραθετω μια γομωση 20αριου 28γρμ…οπου απο την επιφανεια της πυρητιδας μεχρι την βαση του κυαθιου..υπαρχει αερας.. με υψος διακενου..0,7 χιλ…

    428 μ/δ….και συγκεντρωση 86%… γκουαλαντι κυαθιο….8αρι αστερι..τι αλλο….
    περεταιρω πληρ δεν δινω για λογους δεοντολογιας..και μονο. μιας και ακομα το ολο ενχειρημα ειναι σε πειραματικο διερευνητικο σταδιο. και θα συνεχισθει πιθανοτατα τον επερχομενο χειμωνα….την εν λογω γομωση εδωσα και για μετρηση πιεσεων..αλλα σαν βλακας εστειλα μονο ενα και αυτο με ατυχη πυροδοτηση στο κανονακι..δεν εγραψε…..
    παντως απο την κατασταση των καλυκων μου στο επιπεδο της καλυμπρας δεν εδειξε να εχει καποια ιδιεταιερη καταπονηση σε συγκριση με φυσιγγια μου που ειναι της ταξης των 680 700 μπαρ…..

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/01/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1432
    DIMAR1039 στις #457435

    Ο στοχος δεν ειναι να διωξουμε εντελως τον αερα αλλα μονο τον “παραπανισιο” αναμεσα απο τους κοκκους της πυριτιδας και να πετυχουμε την ιδια πυκνοτητα γομωσης στο συνολο του ογκου της πυριτιδας με αποτελεσμα μια σωστη καυση με σταθερα βλητικα αποτελεσματα.Αυτο βεβαια ειναι ενα γενικο πλαισιο που μεσα του μπορουμε να κινηθουμε με καποια σχετικη ασφαλεια.Απο κει και περα συμφωνα με τις γνωσεις την εμπειρια και τα μεσα που διαθετει ο καθενας μας “τροποποιει” μεχρι να φτασει στο δικο του επιθυμητο αποτελεσμα.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    913
    λιουφκα στις #457437

    να κανω μια ερωτησουλα ;;

    οι κατασκευαστες των πυριτηδων δεν αναφερουν μια ενδικτικη προτινομενη στατικη πιεση κατα την γομωση οστε να επιτευχθει η σωστη της καυση;;

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/06/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1645
    mark cal20 στις #457438

    να κανω μια ερωτησουλα ;;

    οι κατασκευαστες των πυριτηδων δεν αναφερουν μια ενδικτικη προτινομενη στατικη πιεση κατα την γομωση οστε να επιτευχθει η σωστη της καυση;;

    αν ανατρεξεις στα επισημα σαιτ..ολων των κατασκευαστων πυρητιδων…δεν θα δεις καμια αναφορα… προφανως η δε την θεωρουν απαραιτητη πληροφορια.η απλα δεν εχει καμια ουσια.
    για παραδειγμα//αν παρεις μια γομωση.. με μηδεν πιεση..εστω δινει 600 μπαρ για 1κ πιεση..δινει..63ο μπαρ.. για χ..δινει.ψ.. για ζ δινει τ… και παει λεγοντας…τι και ποια να σου προτεινει…???
    σε καθε περιπτωση… καυση εχουμε στις πυρητιδες του σημερα..απο μηδενικη πιεση.. μεχρι οποια πιεση θελεις..
    απλα να ξερεις..πως οσο ανεβαζεις στατικες πιεσεις…τοσο το εκρηκτικο φαινομενο της πυρητιδος σου θα αυξανετε…
    διαλεγεις πειραματιζεσε και επιλεγεις τι θελεις..
    εχω προσωπικα ασχολιθει.. με ολες τις πιθανες πιεσεις..εχω καταλιξει στην σχεδον μηδενκη..για ολες τις πυρητιδες..ανεξαρτητως τυπου..μεσαιας γρηγορης…η μικρου μεσαιου ογκου.
    στατικη πιεση…
    χμμ οποια και να διαλεξεις…σαν αριθμο… δεν υπαρχει ποτε περιπτωση ουτε να την μετρησεις..ουτε να ξερεις ποσο εβαλες…
    .θα εχεις δει..πως δεν υπαρχει καμια απολυτως μηχανη γομωσης ιδιογομωσης..που εχει πανω της καποια μεθοδο..προς τουτο..ουτε σε πρωτο..ουτε σε καποιο εστω δευτερευον σταδιο….

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 11,401 έως 11,415 (από 12,652 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων