απο τα 12 cal. μετακομιζω στα 177 cal & στα 22cal.
θελω τις γμωμες σας για μελλοντικη αγορα
Γνώμη για αεροβόλα
-
Καλησπερα και απο εμενα , πες μας περιπου τι το θες το αεροβολο ? συμφωνα με την νομοθεσια που ισχυει στην Ελλαδα το κυνηγι με το αεροβολο απαγορευεται , οποτε δεν αντικαταστει το cal12 . Tωρα , εσυ μπορει να το θες για να βαρας ντενεκεδακια και να σπας μπουκαλια στα 20-30 μ. ή μπορει να το θες για την ιδια δουλεια σε πολυ μεγαλυτερες αποστασεις ή μπορει να το θες για να κανεις σκοποβολη ακριβειας σε αποστασεις 50, 60 , 70 ακομη και μεχρι 100+ μετρων , αναλογα με την χρηση που το προοριζεις και τα λεφτα που διαθετεις , υπαρχουνε πολλα αξιολογα οπλα στην αγορα . Οσο για το διαμετρημα που θα διαλεξεις , εξαρτατε παρα πολυ απο το οπλο που θα παρεις , οποτε πες μας πρωτα τι το θες το αεροβολο και βλεπουμε , προς το παρον δεν αποκλειω κανενα οπλο και κανενα διαμετρημα .
ωραιο το 100 αλλα ενα οπλο πρεπει να σε φτιαχνει η εμφανιση του.
προτιμω (χωρις να το ξερω)το S410 λογω εμφανισης.
μου αρεσει το snabel τελειωμα του μπροστα.
πως θα μπορεσω να παρακολουθησω τη συζητηση online?
για να δω τις απαντησεις μπαινω-βγαινω στο siteκαλησπερα.
τελικα μαλλον σε pcp γερνει η ζυγαρια και 5,5.
μολις ακουσα την τιμη εμεινα με το ακουστικο στο χερι.
εφαγα και ενα χαστουκι που ρωτησα τιμη για βελτιωμενο 5,5
και εκει που μου ηρθε ο ηλιγκος ηταν οταν ρωτησα για βελτιωμενο 6,35.
βεβαια η γνωμη μου ειναι κατι που οντως αξιζει πρεπει και να πληρωνεται
τοσα λεφτα δεν εχω δωσει ουτε για 12cal.
τοσα που ειναι ντροπη να τα γραψεις.
τελος παντων θα περιμενω λιγο μεχρι να το παρω.
διαολε ολα μαζι επεσαν φετος.
αποκρειες καθαρη Δευτρα & σε λιγο Πασχα σε λιγοτερο απο 2 μηνες.
για 6,35 ουτε λογος.αντε και το φερνεις στα 2/3 της τιμης του,
απο tuning τι γινεται?
απο service?
ειναι πολλοι οι λογοι που πρεπει στα τοσα χρηματα να προτιμησω Ελλαδα
ξεχασα να πω
1 χρονο εγγυηση και ισοβιο service
μαλλον θα ειναι αθανατο για να λεει ισοβιο service δωρεαν
τωρα οσο για την διαφορα στις ποδολιβρες μεγαλο ρολο παιζει το tuning του ελατηριου
πιστευω οτι απο 40 εως 50 θα πρεπει να εννοει την ρυθμιση της διναμης που εχει το οπλο απο μονο τουΚαλημέρα,
Θέλω να πω κάτι σχετικό με τα "τουναρίσματα" κάθε μορφής.
Έχω κάποιο φίλο τον Τάκη, που όντας μηχανολόγος/μηχανουργός/ηλεκτρονικός, κατασκευάζει εξ ολοκλήρου custom μηχανήματα γραμμής παραγωγής εργοστασίων. Εκτός δουλειάς, σαν "χόμπυ" έχει τα γρήγορα αυτοκίνητα.
Μια μέρα μιλούσαμε για βελτιώσεις αυτοκινήτων με έναν άλλον μου φίλο, τρελαμένο με τα αυτοκίνητα αγώνων, σχετικά με κάποιο S3 που είχε και που ενώ του είχε ανεβάσει την ιπποδύναμη στον Θεό, είχε πρόβλημα κρατημάτων….
Έρχεται τότε ο Τάκης στην παρέα, ακούει την συζήτηση, μπαίνει στο νόημα και λέεϊ: "ρε μη μασάτε σε όσους σας παραμυθιάζουνε με απίστευτες βελτιώσεις και δελεαστικές υποσχέσεις φοβερών μετατροπών". Το αυτοκίνητο αλλά και κάθε μηχάνημα δεν έχει επί μέρους και ανεξάρτητα μεταξύ τους τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδώσεις. Όλα …ΤΑ ΠΑΝΤΑ είναι 'παρέα" αποτελώντας ένα αδιάσπαστο σύνολο, ώστε να αποτελούν αρμονικά συνεργαζόμενα κάτι που να αξίζει να αγοράσεις στην συγκεκριμένη τιμή. Έρχεται τώρα ο "τάδε' 'μάγκας" μηχανικός και λέει "φέρε μου το αυτοκίνητο και θα σου διπλασιάσω την ιπποδύναμη…..
Τι λέτε ρε, αν αυτό μπορούσε να γίνει – έτσι όπως σας το υπόσχεται- η μαμά εταιρεία "χαζή ' είναι?
Είναι δυνατόν να γνωρίζει κανείς καλύτερα το αυτοκίνητο από εκείνον που το σχεδίασε και το παράγει?
Προδιαγραφές, ποιότητα κατασκευής, οδική ασφάλεια, τιμή, ανταγωνισμός, μακροβιότητα, φιλική συμπεριφορά λειτουργείας κ.α. είναι ΠΑΚΕΤΟ.Εσύ, λέει στον Γιώργο που είχε το S3, παραμυθιάστηκες από τον ¨δικό σου", του "τάσκασες", σου ανέβασε μεν την ιπποδύναμη αλλά…. άντε στρίψε τώρα και άντε φρενάρησε! Και άν μπεις στον χωρό των διαρκών βελτιώσεων ΄τελικά θα πληρώσεις πολλαπλάσια από κάποιο άλλο μοντέλο που θα τα έχει όλα αυτά μαμίσια. Η μόνη βελτίωση που δέχομαι είναι αυτή που γίνεται από αναγνωρισμένους από την μαμα εταιρεία, βελτιωτικούς οίκους που κάνουν συγκεκριμένα πράγματα και το μόνο που φεύγει από το τελικό σύνολο είναι το "κόστος".
Αυτά που σας έγραψα και που από τότε που τα άκουσα λειτουργούν σαν οδηγός μου …. φαινομενικά είναι άσχετα με το θέμα μας…. Όμως στην πραγματικότητα δεν είναι.
Θα το καταλάβετε αν αντικαταστήσετε το αυτοκίνητο με ένα…αεροβόλο.Λέει κάποιος… εγώ επειδή "ξέρω" θα πάρω το S400 ή το S410 και με 200 ευρώ θα το κάνω από 30 ποδόλιβρες 40-50. Άσχετα που σαν πρόταση αυτή η ασαφής διακύμανση 'χολαίνει από χέρι" θα δεχτώ (χάριν της συζήτησης) ότι και καλά μπορεί να γίνει.
Είμαι απίστευτα περίεργος…. να δώ α) τι γκρουπάκια θα κάνει αυτό το όπλο…. β) τι ομοιομορφία muzle energy θα έχει, γ) τι αυτονομία, δ) τι θόρυβο θα κάνει και τέλος δ) πόσο διάστημα θα λειτουργεί εύρυθμα.
Εδώ γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι όπλο που τουναρίστηκε και αυξήθηκε η δύναμις του από 30 (περίπου) στις 34 (περίπου) ποδόλιβρες στάλθηκε μετά από 1 χρόνο πίσω για να μειωθεί η δύναμίς του γιατί έπασχε από ευθυβολία.
………………………………………………..Προσωπικά δέχομαι 3 ειδών επεμβάσεις/ βελτιώσεις στα αεροβόλα παραγωγής.
α) Το λύσιμο/καθάρισμα του όπλου, την αλλαγή λαδιών και "ίσως" κάποια πολύ μικρά τριψηματάκια ΄για να φύγουν κάποια γρέζια.
β) Στα αεροβόλα ελατηρίου την πιθανή αντικατάσταση του ελατηρίου με κάποιο κιτ βελτίωσης.
3) Την πειραματική προσπάθεια βελτίωσης από τον όποιον ιδιοκτήτη με σκοπό τον πειραματισμό και την μάθηση.Με άλλα λόγια δέχομαι την βελτίωση που αφορά την αντιμετώπιση πιθανών 'προβλημάτων" γραμμής ποσοτικής εργοστασιακής παραγωγής του όπλου και που έχει σαν σκοπό την καλύτερη λειτουργία του και μόνο.
ΕπισκέπτηςΗμ. εγγραφής:
01/01/1970
Αρ. μηνυμάτων:
7208Nα συμπληρωσω οτι το fx typhoon ειναι το πιο απλο σε μηχανισμο pcp που υπαρχε.Εναι τοσο απλο που του κανεις μονος σου service για πλακα, ασε που δεν θα χρειαστει γιατι δεν χαλαει κυριολεκτικα ποτε. Ζυγιζει μολις 2,1 κιλα, το κανεις μονος σου απο 34-40 ποδολιβρες σφιγκωντας απλα μια βιδα, εχει απαιχτη ακριβεια, μηδαμηνο ηχο,και το πολυ σημαντικο ο θαλαμος του ειναι αλουμινενιος και δεν οξειδωνεται ποτε ενω στο s4*0 ειναι σιδερενιος και σκουριαζει με κινδυνο εκρηξης μακροπροθεσμα.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.