MEC GRABBER 8567 MODDED

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 16 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Posted In: Iδιογόμωση

  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1590
    Nikos77 στις #25562

    Ανοιγω το παρον topic για να συνοψησω σε μερικα post της πρωτης σελιδας, ολες μαζι τις μετατροπες και τις βελτιωσεις που εχω κανει και που συνεχιζω ακομη να κανω σε αυτη την μηχανη ιδιογωμοσης. Οι περισσοτερες μετατροπες/βελτιωσεις μπορουν καλλιστα να χρησιμοποιηθουν για καλυτερα αποτελεσματα ιδιογωμοσης σε ολα τα μοντελα single stage της εταιρειας, ενω αν χρησιμοποιηθουν σωστα στα μοντελα 650Ν, GRABBER & 9000G, τοτε μπορουν καλλιστα να αποδωσουν τα μεγιστα με το ελλαχιστο δυνατο κοστος.

    Επιγραμματικα οι μεχρι τωρα μετατροπες πανω στην μηχανη ειναι οι ακολουθες:

    01. ΓΥΑΛΙΣΜΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΥ ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΟΥ
    02. ΜΑΧΑΙΡΑΚΙ ΓΙΑ ΑΣΤΕΡΙ ΤΕΛΕΙΑ ΚΕΝΤΡΑΡΙΣΜΕΝΟ
    03. BAFFLE POWDER MODDED
    04. WASHER BRASS MODDED
    05. ΓΥΑΛΙΣΜΕΝΟ MUSHROOM
    06. ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΖΟΓΟΥ ΣΤΟ ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΟ
    07. ΔΙΣΚΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ MODDED
    08. ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ
    09. ΛΙΜΑΡΙΣΜΑ ΒΑΣΗΣ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ
    10. ΡΥΘΜΗΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΚΑΛΥΚΕΣ

    Επισης εχω σαν project καποιες ακομα μετατροπες ωστε να μπορει να χρησιμοποιηθει η μηχανη αποκλειστηκα για ρελιαστο κλεισιμο, οπως επισης και την κατασκευη ενος υβριδικου ογκομετρικου που δεν θα εχει ουτε τα προβληματα του αυθεντικου ογκομετρικου (κοκκινου χρωματος), αλλα ουτε και του ρυθμιζομενου που οπως καλλιστα γνωριζουμε απο φυσικου του, δημιουργει παρα πολλα προβληματα οπως η σωστη ακριβεια και το χασιμο κοκκων πυριτηδας μεσαιου και μικρου ογκου.

    Το topic θα ενημερωνεται καθε φορα που θα εχω ετοιμο το καινουργιο φωτογραφικο υλικο και τα απαραιτητα βιντεο, οπως επισης και οι διαφορες ημερομηνιες. Κραταω τα πρωτα πεντε κενα post ως service post, ωστε να μπορεσω να τα χρησιμοποιησω αργοτερα οταν θα χρηαστουν.Οποιωσδηποτε επιθυμει μπορει να σχολιασει και να κανει ερωτησεις, ομως επιθυμω να ξεκαθαρισω ευθης εξαρχης ενα πραγμα: ουδεμια ευθηνη φερω για το οτιδηποτε ενδεχομενος προκυψει απο τις παρακατω μετατροπες-βελτιωσεις που θα παρουσιασω, οποτε να εχετε καλα στο μυαλο σας οτι αν αποφασισετε να τις δοκιμασετε ή ενδεχωμενος να δοκιμασετε το οτιδηποτε παρομοιο εκτος του οτι θα πρεπει να επωμισθητε ακαιρεα την ευθυνη, μπορει να χαλασετε τη μηχανη σας ή να παθετε οι ιδιοι καποιον ελαφρυ ή βαρυ τραυματισμο αν δεν τηρησεται ολους τους απαραιτητους κανονες ασφαλειας και λογικης, υπογραμμιζω δε, οτι δεν παιζουμε ποτε με ευλεκτα υλικα οπως καψυλια, πυριτιδες, κτλ…καλυτερα να φοβομαστε για κατι παρα να παθουμε την οποιανδηποτε πιθανη σωματικη βλαβη! Πρωτα η ασφαλεια μας και μετα ολα τα υπολοιπα!

    Φιλικα Νικος

    ΥΓ Σχεδον ολα τα ακολουθα accessories εχουν σχεδιαστει απο εμενα και φτιαχτηκαν απο ενα φιλο μου στο Milano, ειναι λογικο οτι χωρις την βοηθεια του, δεν θα μου ηταν δυνατο να τα δημιουργησω, τουλαχιστον τοσο γρηγορα και χωρις πολλα εξοδα.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1590
    Nikos77 στις #143103

    ΞΥΛΙΝΗ ΒΑΣΗ ΜΗΧΑΝΗΣ MEC

    ΓΥΑΛΙΣΜΑ ΚΑΙ ΛΕΙΑΝΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΥ ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΟΥ – ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ

    Μερικες φωτο απο το ογκομετρικο κατα την διαρκεια της λειανσης με ψιλο γυαλοχαρτο για να εξαλειφθουν οι οποιες ατελειες, εδω ειναι σε πολυ καλο σταδιο αλλα για να γινει τελειο χρειαζεται ακομα αρκετη δουλεια.

    Και εδω ειμαστε στο τελος του πρωτου σταδιου δουλειας.

    ΒΙΝΤΕΟ ΛΕΙΑΝΣΗΣ: http://www.youtube.com/HuntingGr#p/u/1/d8u6SNxoWww[/color]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1590
    Nikos77 στις #143104

    Φωτο απο τη βαση του ογκομετρικου. Αν και οπτικα η δουλεια που εχει γινει δεν ειναι και οτι καλυτερο, πρακτικα εχει εξαλειφθει σχεδον κατα 95% ο αρχικος τζογος. Τα λαμακια ειναι απο ατσαλι και εχουν μια μικρη ελαστικοτητα.

    POWDER BAFFLE – ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ

    Για να μπορεσει να πατησει με περισσοτερη δυναμη την μπαρα του ογκομετρικου το Powder Baffle, λυθηκε και επιμηκυνθηκε κατα μερικα εκατοστα το ελλατηριο ωστε να μπορει να ασκει μεγαλυτερη στατικη πιεση.

    Εδω φαινεται καλυτερα το αποτελεσμα.

    ΒΙΝΤΕΟ ΒΑΣΗΣ, ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΟΥ & POWDER BAFFLE: http://www.youtube.com/HuntingGr#p/u/0/0KKJVTjWhSc[/color]

    POWDER BAFFLE – ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΑΔΙΟ & WASHER BRASS

    Για να μπορεσει να ασκησει περισσοτερη στατικη πιεση το Powder Baffle πανω στην μπαρα του ογκομετρικου ωστε να μην υπαρχει προβλημα με τις πυριτιδες μικρου ογκο οπως ειναι οι διβασικες Tecna/n, Sipe/n και S4/n, χρειαστηκε να γινουν καποιες συγκεκριμμενες μετρησεις ακριβειας και επειτα να φτιαχτουν σε τορνο μια σειρα απο ατσαλινες ροδελες και μετα να λειανθουν και να παρουν το τελικο υψος απο διαφορετικο μηχανημα, επισης χρειαστηκε να φτιαχτει ενα δαχτυλιδι ακριβειας ωστε να αντικαταστησει το πλαστικο δαχτυλιδι και το ελλατηριο, ιδου το αποτελεσμα.

    Φωτο των διαφορων Washer Brass, ενα απο ολα αυτα προοριζεται για την πυριτιδα (χαμηλου προφιλ) και ενα για τα σκαγια (ηψηλου προφιλ).

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1590
    Nikos77 στις #143105

    ΓΥΑΛΙΣΜΑ ΚΑΙ ΛΕΙΑΝΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΥ ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΟΥ – ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΑΔΙΟ

    Εδω φαινεται το τελειο αποτελεσμα λειανσης και γυαλισματος της μπαρας του ρυθμηζομενου ογκομετρικου, οληη δουλεια σε διαστασεις ακριβειας μαζι με τα δυομετταλικα ελλασματα. Το μονο μειωνεκτημα, ειναι οτι χρειαζεται οπωσδηποτε να δυναμωσουμε το ελλατηριο επαναφορας, ωστε να μην μπλοκαρει η μπαρα κατα την επιστροφη της στην δεξια πλευρα της μηχανης, κατι που οπως θα δουμε παρακατω δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο να γινει.

    ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΕΛΛΑΤΗΡΙΟΥ & ΛΙΜΑΡΙΣΜΑ ΒΑΣΗΣ

    Μετα την βελτιωση του ρυθμηζομενου ογκομετρικου και του Powder Baffle, προκειμενου να εξαλειφθουν τα οποια πιθανα προβληματα επαναφορας της μπαρας στην αρχηκη της θεση, θεωρησα σωστο να δυναμωσω το ελλατηριο επαναφορας ωστε να λυσω μια και καλη αυτο το προβλημα. Επειδη στην επαρχια δεν ειναι και οτι καλυτερο να ψαχνει καποιος για τετοια εξηζητημενα αξεσουαρ, θεωρησα σωστο και λογικο να προβω στην παρακατω πατεντα. Ξεβιδωσα λοιπον την βαση της μηχανης και με μια μικρη αριδα και την καταλληλη βιδα που δημιουργει απο μονη της στροφες, εφτασα στο επιθυμητο αποτελεσμα χωρις ανωφελο κοπο και ψαξιμο στα διαφορα μαγαζια. Οπως διακρινεται καθαρα στην αριστερη φωτο, δημιουργησα δυο διαφορετικες θεσεις, ουτοσωστε να μπορω ανα πασα στιγμη να αυξομειωνω την δυναμη του ελλατηριου επαναφορας. Επισης θεωρησα σωστο να λιμαριστει η τριγωνικη βαση του ελλατηριου ωστε να μην ακουμπαει εκει περα κατα την λειτουργεια της μπαρας, ενωειται βεβαιως οτι αν και εφωσον χρειαστει στο μελλον, το ελλατηριο θα μπορεσει να επαναποθετηθει εκει περα.

    ΜΑΧΑΙΡΑΚΙ ΓΙΑ ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΣ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΕΝΤΡΑΡΙΣΜΕΝΟ

    Οπως φαινεται στις φωτο, φτιαξαμε σε τορνο ενα ατσαλινο δαχτυλιδακι με εσωτερικο σπειρωμα και τις καταλληλες διαστασεις ουτοσωστε να επιτρεπει την τελεια εφαρμογη και παραλληλα να επιτυνχανει αυτοματα το απολυτο κεντραρισμα στη μηχανη. Στην αριστερη φωτο διακρινεται το μονοκομματο μαχαιρι της Ελληνικης εταιρειας Λαναρα που φαινομενικα ειναι απο duralluminio, ενω στην δεξια διακρινεται το ατσαλινο μαχαιρι της Ιταλικης εταιρειας GAEP που αποτελειται απο δυο κομματια και που οπως δηλωνει ο κατασκευαστης εχει υποστει επεξεργασια σκληρηνσης.

    Και ιδου το τελικο αποτελεσμα οπως φαινεται πανω στη μηχανη.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1590
    Nikos77 στις #143113

    ΔΙΣΚΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕ ΕΞΩΛΚΕΑ

    Η βασικη διαφορα των μηχανων Grabber 8567 και 9000G εστιαζεται στο αυτοματο συστημα Audo-Dex που διαθετει μονον η δευτερη. Η ακολουθη μετατροπη, μπορει να γινει στις μηχανες 8567 και 650N και να τις κανει αισθητα πιο γρηγορες για μεγαλες παραγωγες φυσιγγιων. Ενωειται οτι σε καμμια περιπτωση δεν θα ειναι τοσο γρηγορες οσο η 9000G, ομως με την ακολουθη μετατροπη και παντα στα χερια καποιου εμπειρου χρηστη, σας διαβεβαιω οτι η ταχυτητα γεμισματος θα ειναι στο περιπου οσο και αυτη της 9000G. Υπογραμμιζω δε, οτι δεν ειναι αναγκαιο να χρησιμοποιηθει ο εξωλκεας, διοτι μπορουμε καλλιστα στο σημειο αυτο να βγαζουμε χειροκινητα τους καλυκες απο την μηχανη ωστε να μπορεσουμε να τους τοποθετησουμε σε μια ξυλινη βαση ιδιοκατασκευης ή του εμποριου, κατι που συνιστω ανεπιφυλακτα ιδιαιτερα σε οσους γεμιζουν φυσιγγια με ρελιαστο κλεισιμο.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1590
    Nikos77 στις #143114

    ΚΕΝΤΡΑΡΙΣΜΑ ΠΕΙΡΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΚΑΨΥΛΙΩΝ – 19/04/2010

    Χθες το απογευμα ελυσα τη μηχανη απο την αριστερη μερια για να κατεβασω την αυτοματη τροφοδοσια καψυλιων για να ξεβιδωσω και να ελενξω τους πιθανους εργοστασιακους τζογους και το κεντραρισμα του καθετου πειρου που χρησιμευει ως ξεκαψουλοτης. Ο μεσος ορος μηχανικων ανοχων, δηλαδη του τζογου, ειναι περι τα +/-0,65 χιλιοστα, κατι που μπορει να προκαλεσει καποια προβληματα κατα την λειτουργεια της μηχανης, διοτι δεν υφιστατε αυτοματο κεντραρισμα κατα τη συναρμολογηση απο τη εργοστασιο. Με απλα λογια θα συναντησουμε αρκετες φορες το φαινομενο κατα το οποιο στη παραγωγη φυσιγγιων, αρκετες φορες οπως θα κατεβαζουμε τον μοχλο της μηχανης αυτος θα μπλοκαρει κατα το ξεκαψουλιασμα, οποτε και θα αναγκαστουμε να τον ανεβασουμε, με οτι αυτο συνεπαγαιτε στις progressive μηχανες.

    Η λυση ειναι απλη και μου πηρε μολις μερικα λεπτα για να την βρω! Αρκει να φτιαξουμε σε τορνο μια ροδελλα οπως αυτη της παρακατω φωτο και να την κοψουμε στην μεση για να μπορεσουμε να την τοποθετησουμε, εναλλακτικη λυση δεν υπαρχει και αυτο σας το εγγυομαι προσωπικα, εκτος και αν αποφασισετε να δημιουργησετε ενα καινουργιο ατσαλινο πειρο στον τορνο, κατι που θα σας κοστισει πολλαπλασιες φορες το κοστος της κομμενης ροδελλας.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1590
    Nikos77 στις #143115

    – POST SERVICE – ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΒHΣΤΕΙ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1590
    Nikos77 στις #143117

    – POST SERVICE – ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΒHΣΤΕΙ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8660
    victz στις #143139

    Kαλα, εσυ το εκανες εντελως επιστημονικο.

    Η αληθεια ειναι οτι οι μετατροπες που εκανες (καποιες απο αυτες) εχουν περασει και απο το μυαλο μου. Δυστυχως λογω χρονου, και βαρεμαρας ωρες ωρες, δεν εχω ασχοληθει παραπανω. Η λειανση της charge bar ειναι κατι ενδιαφερον, ενω δυστυχως οταν την αγορασα, δεν ειχε μαζι και το powder baffle οποτε δεν εχω καν δοκιμασει να δω τις επιδοσεις του.

    Για τα δε αλλα, φυσικα εχεις υποψιν σου οτι κοστιζουν αρκετα. Τουλαχιστον εδω Ελλαδα, γιατι εξω δε ξερω. Οποτε μπορεις να θεωρησαι τυχερος που εχεις φιλο στο Μιλανο που ξερει να σε βοηθησει.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8660
    victz στις #143189

    Ειναι ο Giusseppe απο το SIARM ή ειναι συνωνυμια;

    Ανταποδιδω τις ευχες….

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    07/03/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    7357
    Sniper645 στις #143242

    Εγω μια φορα,σας ζηλευω που ασχολειστε με αυτο το "αθλημα".Αλλα ο χρονος και ο χωρος,το κυριοτερο,δεν μου επιτρεπουν μια τετοια απασχοληση.Μπραβο σας.Οσο ασχολειστε,μαθαινετε και οσο μαθαινετε τοσο το καλυτερο για σας.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8660
    victz στις #143272

    Ο χωρος κυριως. Χρονο θελει σιγουρα, αλλα σκεψου τωρα ποσες ελευθερες ωρες εχεις που δεν υπαρχει κυνηγι.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8660
    victz στις #143368

    Δυστυχως Νικο, οι μηχανες αυτες εχουν φτιαχτει με γνωμονα τις Αμερικανικες πυριτιδες, και στις πολυ λεπτοφυλες Ευρωπαικες υπαρχει αυτο που λες. Αν παντως βρεις πατεντα, ενδιαφερει οπως καταλαβαινεις ολους.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8660
    victz στις #143390

    Η ΜΒ-32 παντως δε μου δημιουργει πολλα προβληματα. Μικροτερου ογκου δε χρησιμοποιω, αν και καποια στιγμη θελω να ψαχτω λιγο και τις granular πυριτιδες. Ενα Powder Buffle πρεπει να παρω, οταν αγορασα το δικο μου charge bar δεν εδιναν μαζι

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1590
    Nikos77 στις #143614

    Γιαννη: S4/n και τα μυαλα στο γεμισμα! Ασε την Aquila και πιασε την S4! Balistite σλέω ζαγάρ!

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 16 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων