ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥΛΟΣΚΥΛΩΝ

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 1,425 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    20/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    4107
    Kalliston Hellas στις #29998

    Φίλοι των πουλόσκυλων με αφορμή διαφόρων ερωτήσεων βάζω την άποψή μου για τις γενικές γραμμές που ακολουθούμε για να εκπαιδεύσουμε τους σκύλους μας. Δεν αναφέρομαι στον τρόπο, απλά φέρνω μερικά παραδείγματα. Παρακαλώ προσθέστε και τις δικές σας γνώμες για να έχουν μια πλήρη άποψη όσοι επισκέπτονται το Forum.
    Θα συνεχίσουμε σε άλλο Θέμα και για τα λαγόσκυλα.
    Οι ηλικίες όπου αναφέρονται είναι ενδεικτικές και εξαρτώνται από την νοημοσύνη, ψυχική ισορροπία και συνθήκες περιβάλλοντος κάθε σκύλου.

    Οι μέθοδοι εκπαίδευσης, από τα λίγα που γνωρίζω, είναι (σε γενικές γραμμές) δύο. Και οι δύο έχουν κοινές «διαπαιδαγωγήσεις» στις ακόλουθες  περιόδους :
    1) Αρμοδιότητες και υποχρεώσεις του  εκτροφέα  έως τουλάχιστον την 9η εβδομάδα: Κοινωνικοποίηση με το είδος του, με τον άνθρωπο, με τα άλλα ζώα, με τους καθημερινούς ήχους κλπ. Να εισαχθεί από τους γονείς του στην «ιεραρχία» και πειθαρχία. Η κάθε μία από αυτές τις πρώτες καθοριστικές εβδομάδες παίζει σημαντικό ρόλο για την μετέπειτα ψυχική ισορροπία και μαθησιακή ικανότητα του κουταβιού. Από 4 εβδομάδων πρέπει να αρχίσει να γνωρίζει τον έξω κόσμο σε προστατευμένα μέρη από ασθένειες.
    2) Έως 4 μηνών: Συνέχεια της κοινωνικοποίησης από τον νέο ιδιοκτήτη, έκθεση σταδιακά  σε αυξανόμενα ερεθίσματα, Πρώτα στάδια μάθησης (όχι εκπαίδευσης, όχι εντολές) μέσω παιχνιδιού και ανταμοιβών στο να μας ακολουθεί να περπατά με τον οδηγό (το λουρί), Έλα, Κάτσε. Προσοχή, δεν δίνουμε εντολή π.χ. Έλα σε αυτή την ηλικία. Όταν το κουτάβι μας δει και έρχεται τρέχοντας σε μας τότε λέμε Έλα ή Εδώ. Μόλις έρθει το επαινούμε με λόγια, χάδια ή μεζεδάκι. Αν είναι ανάγκη π.χ θέλουμε να φύγουμε, αλλά το κουτάβι είναι ασχολημένο με κάποιες οσμές ή με ένα φυλλαράκι που κινείται, μη το φωνάξετε, δεν θα παρατήσει αυτό που κάνει. Πηγαίνουμε κοντά του βάζουμε το λουρί και φεύγουμε. Κάπου εδώ θα μας δείξει και την διάθεσή του για επαναφορά οπότε ξεκινάμε παίζοντας χωρίς να το παρακάνουμε. 2-3 απόρτ είναι αρκετά.
    3) Από 4 μηνών πού έχουν τελειώσει με τα εμβόλια τα βγάζουμε στην εξοχή αυξάνοντας σταδιακά την δυσκολία εδάφους. Στην αρχή σε ελεγχόμενους χώρους για να μη χαθούν. Θα χρησιμοποιήσουν την μύτη τους θα κυνηγήσουν πεταλούδες  θα αναπτύξουν το κυνηγητικό τους ένστικτό και μπορούμε να το τονώσουμε κρύβοντας μεζεδάκια και προτρέποντας τα να ψάξουν. Το βασικότερο μέλημά μας είναι η καλή σχέση με το κουτάβι, η επαφή. Δυσκολεύουμε και τις συνθήκες του απόρτ. Μέχρι 6 μηνών έχουν εξοικειωθεί με όλα τα κυνηγητικά τοπία, της οσμές, τα κατοικίδια ζώα κλπ. Χωρίς πιέσεις, χωρίς απαιτήσεις, χωρίς εντολές και πολύ ενθάρρυνση και αμοιβή.

    Από εδώ διαχωρίζονται οι δύο μέθοδοι
    Α) Μερικοί επαγγελματίες κυρίως, που έχουν την ικανότητα και τις γνώσεις αφήνουν τον σκύλο μέχρι να «ωριμάσει» (σπανίως 8 μηνών συνήθως 10…12 και άνω μηνών) και τον βγάζουν κατ‘ ευθείαν σε άγριο και πολύ θήραμα (αν δεν έχει η χώρα τους πάνε σε άλλες χώρες για να το βρουν).Φυσικά δεν κυνηγούν αλλά τον εκπαιδεύουν διορθώνοντας τα λάθη που κάνει και τονώνοντας τα ένστικτά του. Αυτοί οι επαγγελματίες ξέρουν να επιλέξουν τους καλούς σκύλους των πελατών τους, ως επί το πλείστον δεν ασχολούνται με μετριότητες. ’ρα έχουν ήδη καλό υλικό για πλάσιμο, άρα περισσότερες πιθανότητες υψηλής επιτυχίας. Τα προτερήματα αυτής της μεθόδου είναι ότι δεν έχει επηρεαστεί ή καμφθεί η προσωπικότητα και κατ’ επέκταση το πάθος του σκύλου. Είναι σχετικά γρήγορη. Τα μειονεκτήματα είναι ότι αν δεν είναι ικανότατος εκπαιδευτής με εμπειρίες και πολλές εναλλακτικές λύσεις για το κάθε πρόβλημα το λιγότερο που μπορεί να συμβεί είναι να κυνηγά ο σκύλος για τον εαυτό του εκτός ελέγχου. Αρκετές φορές στη μέθοδο αυτή απαιτείτε βία, κάποιοι σκύλοι την ανέχονται και προσαρμόζονται, κάποιοι όχι.
    Το σκεπτικό: πάω για κυνήγι και συγχρόνως εκπαιδεύω τον σκύλο μου (που δεν έχει μάθει κάτι έως τώρα ) νομίζω πως δεν στέκει.
    Β) Η άλλη μέθοδος είναι η πεπατημένη. Όταν καταλάβουμε ότι ο σκύλακας είναι «ώριμος» και έτοιμος να δεχθεί εκπαίδευση, προχωρούμε σε εφαρμογή των όσων του έχουμε διδάξει αλλά τώρα σαν εντολή. Όταν πούμε π.χ Κάτσε ο σκύλος θα πρέπει να κάτσει ότι και να κάνει, με οποιεσδήποτε συνθήκες. Η εντολές είναι Κάτσε, Μείνε (κατ’ άλλους κάτσε σημαίνει μέχρι να σου πω φύγε, οπότε δεν χρειάζεται το μείνε – στη θέση σου-). Έλα, Φύγε, Φέρτο και οι κατευθύνσεις (πίσω, αριστερά, δεξιά). Έγκειται στη δεξιοτεχνία και την λογική μας η εκπαίδευση αυτή να γίνει με θετική μέθοδο (ανταμοιβής) και όχι με πίεση που μπορεί να «σπάσει» τον σκύλο με πολύ κακές συνέπειες. Αφού πλέον ο σκύλος είναι στον πλήρη έλεγχό μας, υπάκουος όχι υποταγμένος, αρχίζουμε τα μαθήματα σε ανοιχτά χωράφια όπου θα του ρυθμίσουμε το πλάτος και βάθος της έρευνάς του. Λέω ρυθμίσουμε γιατί οι περισσότεροι σκύλοι ξέρουν να ψάχνουν για θήραμα από ένστικτο εμείς με λόγια, σφυρίχτρα και νοήματα απλά θα καθορίσουμε τα όρια. Για τους σκύλους δείκτες η φέρμα θεωρείτε δεδομένη, μερικές φορές αργεί να εμφανιστεί και σε αρκετές περιπτώσεις, μέτριων σκύλων, χρειάζεται τόνωση. Στα πρώτα μαθήματα (εφόσον στην χώρα μας δεν έχουμε ποσότητα θηραμάτων) μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε εκτροφής αλλά με την προϋπόθεση να πετούν, να μη μπορεί ο δείκτης σκύλος να τα πιάσει. Έκτός από τα ορτύκια υπάρχουν οι κολίνοι, περιστέρια και πέρδικες. Τον οδηγούμε πάντα κόντρα στον αέρα, ένας έξυπνος σκύλος θα τον εκμεταλλεύεται πάντα. Η ακινησία είναι απαραίτητη στα σπάνιελς, επιθυμητή ( στους δείκτες. Η εκπαίδευση του απόρτ τελειώνει με την επαναφορά διαφόρων νεκρών θηραμάτων κατόπιν εντολής από ξηρά ή νερό, σε θηράματα που είδε που τα ρίξαμε και σε «τυφλά» (τα έχουμε ρίξει κρυφά) με την καθοδήγησή μας από απόσταση. Η συχνή επαφή με το θήραμα κάνει τον σκύλο έμπειρο (μάστορα).
    Φιλικά


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/01/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    2602
    redwired στις #39803


    [indent]Μνημόνιο: Αρχική αποστολή από Kalliston Hellas στίς 03 Ιούνιος 2004


     

    2) Έως 4 μηνών: Συνέχεια της κοινωνικοποίησης από τον νέο ιδιοκτήτη, έκθεση σταδιακά  σε αυξανόμενα ερεθίσματα, Πρώτα στάδια μάθησης (όχι εκπαίδευσης, όχι εντολές) μέσω παιχνιδιού και ανταμοιβών στο να μας ακολουθεί να περπατά με τον οδηγό (το λουρί), Έλα, Κάτσε.

     Χωρίς πιέσεις, χωρίς απαιτήσεις, χωρίς εντολές και πολύ ενθάρρυνση και αμοιβή.

     

     


    Ξεκινάμε την αγωγή από την ώρα που τα κουταβάκια ακούνε ήχους 10-18 ημ.

    Συνηθίζω να κάνω ένα τέστ στα κουτάβια μου περίπου 3 μηνών με ζωντανό θήραμα (μόνο για μια φορά, με τις δικές μου συνθήκες, και ερμηνεύοντας αυτό που θα δω με τον δικό μου τρόπο.

     

     

    ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ ΛΙΓΑΚΙ ………!!!!

    ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    ΚΑΠΟΥ ΛΕΣ ΑΠΟ 4 ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΟΥΤΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΟΥΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤ ΛΕΣ ΟΤΙ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΦΥΡΙΧΤΡΑ ΑΠΟ 18 ΗΜΕΡΩΝ .

    ΕΠΙΣΗΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΣΤΟΥΣ 3 ΜΗΝΕΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΣΤ ΜΕ ΖΩΝΤΑΝΟ ΘΗΡΑΜΑ ΕΝΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΓΥΡΩ ΣΤΟΥΣ ΟΚΤΩ ΜΗΝΕΣ Η ΟΤΑΝ ΝΙΩΘΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΙΜΟΣ

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΝΙΩΘΩ ΛΙΓΑΚΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ …………ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΣΕΒΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ .

    ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

    1.ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΙΜΟΣ ΜΟΝΟ ΕΜΠΕΙΡΙΚΑ Η ΟΤΑΝ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΚΟΥΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΜΑΣ …???

    2. ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΙΑ ΣΦΥΡΙΧΤΡΑ ΓΙΑ ΕΠΑΝΙΕΛ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΩ …??

    3. Η ΣΚΥΛΙΤΣΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΠΟΔΙΟΥ ΣΤΟ ΜΠΟΥΤΙ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΡΙΧΩΜΑ …?? ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΑ ΟΞΕΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΥΡΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ,ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΤΑΙΣΕΙ  ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ….????

    4. ΑΠΟ ΠΟΣΟ ΗΜΕΡΩΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΜΠΑΝΙΟ …??

     

    ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ

     

     

    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΓΓΟΥΛΑΣ

    [/indent]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    79
    theo64 στις #336032

    [font=” ‘Times New Roman'”]

    [font=” ‘Times New Roman'”]Κύριε Νικολακόπουλε, πολύ καλές οι συμβουλές σας για την εκπαίδευση των σκυλιών, αν και λίγο περιληπτικές. Χωρίς να θέλω να σας θίξω θα προτείνω στους φίλους που θέλουν περισσότερες πληροφορίες για την εκπαίδευση των σκυλιών φέρμας να επισκεφτούν την σελίδα του Γιώργου Πέππα, [/font]http://www.gpeppas.gr/ekpedefsi/ekpedefsi.html[font=” ‘Times New Roman'”] [/font][font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 9.0pt”] [/font][/font][font=” ‘Times New Roman'”]όπου υπάρχουν πολύ καλές και αναλυτικές συμβουλές και οδηγίες.[/font][font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 9.0pt”][/font]

    [font=” ‘Times New Roman'”]Φιλικά Θόδωρος[/font][font=” ‘Times New Roman’; mso-bidi-font-size: 9.0pt”][/font]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    20/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    4107
    Kalliston Hellas στις #39870

    Φίλε Redwired έχεις απόσπασμα χωρίς να γράφεις κάτι. Από λάθος δεν έχει τυπωθεί; Αν απλώς το βάζεις γιατί δεν διαβάζεται δεξιά με ενημέρωσε και άλλος φίλος με ιδιωτικό e-mail καθώς επίσης ότι τα γράμματα είναι πολύ μικρά. Το περίεργο είναι πως στο p/c μου φαίνονται σωστά. Θα αλλάξω γραμματοσειρά αν υπάρχει πρόβλημα ενημερώστε με.

    Φιλικά

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    117
    GYPAR στις #39872

    Τα γράμματα είναι όντως πολύ μικρά αλλά τα περιθώρια είναι εντάξει.


    [indent]Μνημόνιο: Αρχική αποστολή από Kalliston Hellas στίς 04 Ιούνιος 2004


    Φίλε Redwired έχεις απόσπασμα χωρίς να γράφεις κάτι. Από λάθος δεν έχει τυπωθεί; Αν απλώς το βάζεις γιατί δεν διαβάζεται δεξιά με ενημέρωσε και άλλος φίλος με ιδιωτικό e-mail καθώς επίσης ότι τα γράμματα είναι πολύ μικρά. Το περίεργο είναι πως στο p/c μου φαίνονται σωστά. Θα αλλάξω γραμματοσειρά αν υπάρχει πρόβλημα ενημερώστε με.

    Φιλικά


    [/indent]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    20/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    4107
    Kalliston Hellas στις #39897

    Φίλε theo 64 φαίνεται ότι δεν έδωσα καθαρά το «κέντρο βάρους» του θέματος.

    Το θέμα που έθεσα, όπως με μπλε γράμματα τονίζω στο εισαγωγικό σημείωμα, δεν αναφέρεται στον τρόπο που εκπαιδεύουμε (πώς μαθαίνουμε τον σκύλο να κάνει κάτι, εκτός μερικών παραδειγμάτων που ανέφερα) αλλά στις μεθόδους Α και Β και σε μία περίοδο κοινή για τους θιασώτες του Α ή Β. Θα ήθελα αυτές να σχολιαστούν και να εκφραστούν και άλλες απόψεις Γ, Δ… Π.χ. δεν είναι Γ μέθοδος να πάρουμε ένα κουτάβι 4,5,6 μηνών με ένα εκπαιδευμένο και να τα βγάλουμε στο κυνήγι; Εγώ δεν το θεωρώ σωστό και δεν το προτείνω, ανοίγω όμως το θέμα για να πούν την γνώμη τους και οι θιασώτες της Γ.. Δ. ή Ε που δεν γνωρίζω. Έτσι ο αναγνώστης του forum θα έχει σφαιρική γνώση και θα ακολουθήσει αυτό που θα επιλέξει.

    Φίλε theo 64 είναι δυνατόν να με θίγεις όταν κάνουμε μια κουβέντα για αγαπημένα μας θέματα και μας αυξάνεις τον ορίζοντα της κουβέντας παραθέτοντας αυτήν την σελίδα; Σε πληροφορώ πως την διάβασα με προσοχή και την βρήκα εξαίρετη και ως προς το περιεχόμενο και ως προς την δομή. Εκείνο που μας ενδιαφέρει σχετικά με το θέμα μας είναι πως ακολουθεί την μέθοδο Β.

    Φιλικά 

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    20/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    4107
    Kalliston Hellas στις #40490

    Όσοι πήρατε το 163ο ΕΘΝΟΣ ΚΥΝΗΓΙ της 9/6/04 διαβάστε το άρθρο του Θ. Κρητικού «Εισαγωγή στην “προπαίδια”» τα λέει ωραία

    Υ.Γ το σεττεράκι που κρατά ο R. Simions στη φωτογραφία είναι εκτροφής μου

    Φιλικά

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/05/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    15
    patra18 στις #40725

     Αυτη τη στιγμη διαβαζω ενα αρθρο σε γνωστο κυνοφιλικο περιοδικο σχετικο με την εκπαιδευση του κυνηγετικου σκυλου! Το αρθρο αυτο παρουσιαζει τεχνικες εκπαιδευσης ενος γνωστου εκπαιδευτη (κ μαλιστα εκπαιδευτη ΠΟΙΝΤΕΡ!!!).

     Στο αρθρο αναφερει “… αν αυτο (ο σκυλος) δεν ερθει, τοτε ρίχνουμε πανω του ενα κομματι αλυσιδας , βαρους 100 γρ. και επαναλαμβανουμε την ανακληση.Αυτο ξαφνιαζεται και ερχετε γρηγορα…” (Ξαφνιαζεται η τρομοκρατειται????)

    Επισης αναφερει: “…Αν το ζωο τη στιγμη τη στιγμη κατα την οποια το λυσουμε φευγει απο εμας  και δεν ακουσει την ανακληση τοτε για να το διορθωσουμε χρησιμοποιουμε μια σφεντονα.Τη σφεντονα μπορουμε να την βρουμε σε καταστηματα ειδων κυνηγιου και πρεπει να την διαμορφωσουμε ως εξης¨Δενουμε στο πισω πετσι τησ ενα σπαγκακι μηκους 15 εκ. στην ακρη του οποιου ειναι δεμενο ενα κομματι απο πλαστικη σακουλα μεσα στο οποιο τοποθετουμε 1/2 εκατοστο σκαγια Νο.9.Το σακουλακι αυτο με τα σκαγια το βαζουμε στο πετσι της σφεντονας και οταν φωναξουμε το ζωο το οποιο τρεχει ανεξελεγκτο κ δεν μας προσεχει τοτε το χτυπαμε απο αποσταση με τα σκαγια χωρις να πλησιασουμε ομως κοντά του…”

    Ειμαι 18 ετων και μπορει καποια πραγματα να μην τα αντιλαμβανομαι σωστα.Κανω λαθος ομως που πιστευω οτι με τετοιες μεθοδους ο σκυλος δεν μας υπακουει γιατι μας σεβετε αλλα γιατι μας φοβατε???Εχω ενα Ποιντερ ενος ετος που το μονο που ακουει ειναι το “ελα” το “μεσα” και καμια φορα το “κατσε”.Ολα αυτα τα εκθετω γιατι μου δημιουργηθηκε μια σοβαρη απορια: Αν αρχισω να  ριχνω στο σκυλο μου με το 36αρι θα μαθει να κανει και κωλοτουμπες????

    Ασχετο:Μπας και εχει κανενας το περοδικο “Τα σκυλια μας κ εμεις” Μαϊου γιατι δεν το βρηκα τον περασμενο μηνα???

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    2789
    kostask στις #40726

    Φίλε μου πες μας σε ποιό περιοδικό τα διάβασες όλα αυτά να “συγχαρούμε” τον κύριο εκπαιδευτή για τις μεθόδους του και να του προτείνουμε κι εμείς κάποιες ακόμα που όμως θα πρέπει πρώτα να τις δοκιμάσουμε επάνω του.
    <SCRIPT language=javascript>postamble();

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/05/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    15
    patra18 στις #336175

    Ψαχνω να βρω το τευχος Μαϊου γιατι τωρα διαβαζω το τευχος Ιουνιου που εχει το Β’ μερος του ωραιου αυτου τροπου εκπαιδευσης!!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8970
    leo στις #40733

    Έγώ κατάλαβα ποιος εκπαιδευτής είναι. Τον έχω δει κι από κοντά να τα κάνει αυτά. Κι είναι και μεγάλο όνομα με διεθνείς επιτυχίες.

     

     

     

     

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    2789
    kostask στις #40747

    Λεωνίδα έπεσες μέσα, αυτός είναι ο doctor.

    Πάντως έχει θράσος για να δημοσιεύει τέτοια πράγματα.

    Όταν είχα αναφέρει κάποιες παρόμοιες μεθόδους σε άλλο φόρουμ κάποιοι νόμισαν οτι τα βγάζω από το μυαλό μου.

    Κι εγώ ο φουκαράς αισθανόμουν τύψεις όταν ο kalliston μου είπε οτι καταπιέζω πολύ την Ρένα (με εντολές εννοείται οχι με σφεντόνα).

    Η τακτική αυτού του κύριου είναι επιοικώς απαράδεκτη, δεν νομίζω οτι θα φταίει το τετραποδολογειν αυτή την φορά………Εγώ πάντως δεν θα έδινα χρήματα σε εκπαιδευτή για να πετά  αλυσίδες και σκάγια στον σκύλο μου, όπως δεν θα επέτρεπα και στον καθηγητή της κόρης μου να την αρχίσει στα χαστούκια προκειμένου να την συνετίσει.

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    2174
    stratri1 στις #40778

    Να του ρίξεις και δέκα μέρες αυστηρή φυλάκιση, να δεις μετά αν υπακούει στα παραγγέλματα!!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    02/06/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    16
    Minios στις #40791

    Τον ξερω τον επαιδευτη ειναι πολυ καλος σε ολα του Δηλαδη ο τροπος που θα βιωνω και θα οριζω το κυνηγι,εχει σχεση με το εαν ο εκπαιδευτης φερθηκε λιγο  αυστηρα στον σκυλο; Δηλαδη υπαρχει η δυνατοτητα να μαθη με απλα ελληνικα;;;Να αποδεχτω την μετροτητα; ποτε!!!Δεν ειναι λογος αυτος να θυσιασω εγω την ψυχικη ευθυμια για την ευνομια του σκυλοι;;;οσο για τις συγκρισεις σιγουρα θα αστειευεσαι Φωναζω ναι σε ολα

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    2789
    kostask στις #336192

    Φίλε “Minios” υπάρχουν πολλοί τρόποι να πειθαρχίσεις ένα σκύλο. Ο εύκολος είναι το ξύλο και ο δύσκολος η τέχνη. Αν το ζώο σε υπακούει γιατί το τσούζει ο κόλος του (με συχωρείτε) από τα σκάγια θα έχεις ένα υποτακτικό σκύλο που όταν είναι στην απέναντι πλαγιά και δεν θα τον φτάνουν τα σκάγια με την σφεντόνα, θα κάνει πως δεν σ’ ακούει. Και τότε ανάλογα με το μυαλό που κουβαλά ο καθένας μας μπορεί  να χρησιμοποιήσει και άλλο μέσο εκτόξευσης σκαγιών.

    Αν βρει χρόνο ο Kalliston θα σου εξηγήσει πως μπορείς να κάνεις τον σκύλο να υπακούει στην εντολή ” Έλα”. Μπορείς να τον τιμωρήσεις χωρίς να τον πονέσεις η να τον τρομάξεις.


    <SCRIPT language=javascript>postamble();

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 1,425 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων