τα σκαφη μας !!!

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 16 έως 30 (από 117 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Posted In: Ψάρεμα

  • Ημ. εγγραφής:
    1/1/1970

    Αρ. μηνυμάτων:
    12193
    Ανώνυμος στις #151822

    Σε συμφωνία για τη δημιουργία πέντε νέων ομάδων του ΣΔΟΕ με συνολικά 250 «Ράμπο» κατέληξαν ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου και ο ειδικός γραμματέας του ΣΔΟΕ Ιωάννης Καπελέρης, στη συνάντηση που είχαν την Τρίτη για να καθορίσουν τα επόμενα βήματα για την πάταξη της φοροδιαφυγής. Όπως αποφασίστηκε, οι έλεγχοι θα αρχίσουν τον Σεπτέμβριο και στο στόχαστρο θα βρεθούν όσοι διάγουν πλούσιο βίο, με βίλες, σκάφη αναψυχής και πολυτελή τζιπ, αλλά στην Εφορία δηλώνουν πενιχρά εισοδήματα. Παράλληλα, ώς το τέλος της τουριστικής περιόδου θα συνεχιστούν οι έλεγχοι σε παραθεριστικές περιοχές και νησιά.



    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/2/2009

    Αρ. μηνυμάτων:
    637
    mafiaworld87 στις #151849

    Έχει κανείς άποψη για τα φουσκωτά COSA http://www.partekosme.gr/index.php?option=…d=1&lang=el σκέφτομαι να αγοράσω ένα μικρό φουσκωτό για να κάνω την πλάκα μου ψαροτούφεκο-καθετή-παραγαδάκι και αγόρασε ενα γνωστός μου αυτό στα 3,8 μέτρα με TOHATSU 9,9hp στην τιμή 2100€ καινούργια!!! μου φάνηκε πολύ καλή! έχει αλουμινένιο πάτωμα 3+1 θαλάμους το κακό είναι ότι δεν έχει γάστρα με μεγάλο V…… τι λέτε?

    Ημ. εγγραφής:
    1/1/1970

    Αρ. μηνυμάτων:
    12193
    Ανώνυμος στις #151853

    Αγαπητέ φίλε πρέπει να καταλάβουμε το έξεις όλοι όσοι ασχολούμεθα με την θάλασσα γιατί θέλουμε το χ σκάφος για ποια δουλειά να το σκεφτούμε καλα πριν κάνουμε την κίνηση αγοράς , εάν πάρουμε ένα μικρό μικρές πρέπει να είναι και η αποστάσεις από την γλίστρα που θα το ρίξουμε μέσα στην θάλασσα βασικός κανόνας και μην το ξεχνάμε ΠΟΤΕ !

    Ημ. εγγραφής:
    1/1/1970

    Αρ. μηνυμάτων:
    12193
    Ανώνυμος στις #151884

    Έχεις δίκιο ο βάλτος για μένα είναι ζωντανός και για αυτόν τον λόγο θέλει πολύ σεβασμό και ότι πράττεις δεν θέλει βιασύνη εχω κάνει κυνήγια στο βάλτο το 1974 περίπου αν θυμάμαι καλα !

    Ημ. εγγραφής:
    1/1/1970

    Αρ. μηνυμάτων:
    12193
    Ανώνυμος στις #154613

    Εδώ είναι η πυραυλακατος μου για την συρτή και την καθετί !


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/2/2009

    Αρ. μηνυμάτων:
    1158
    babis-lavrio στις #154624

    Πολυ ομορφο καπετανιε.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    27/11/2007

    Αρ. μηνυμάτων:
    2960
    naval στις #154630

    ….


    "Τα ψέματα που λένε οι Έλληνες είναι σε μεγάλο βαθμό παρόμοια με τα ψέματα που λένε όλοι οι άνθρωποι του κόσμου, και οι αιτίες τους είναι εν πολλοίς οι ίδιες. Εγώ υποστηρίζω, ωστόσο, ότι εδώ εμείς λέμε περισσότερα ψέματα, και τα λέμε επειδή έχουμε την ίδια την έννοια της αλήθειας σε μικρότερη υπόληψη από ό,τι μεγάλο μέρος της υπόλοιπης ανθρωπότητας."
    Το κείμενο αυτό γράφτηκε από το Θοδωρή Γεωργακόπουλο.
    H μισή αλήθεια είναι το ψέμα του πονηρού και του δειλού 😉

    Ημ. εγγραφής:
    1/1/1970

    Αρ. μηνυμάτων:
    12193
    Ανώνυμος στις #154633

    Μεγάλη υπόθεση το σπυραγιο δίκη μου πατέντα Ιωάννη είχα ανοικτό και το χειμώνα δεν ψάρευα ενώ τώρα δεν με νοιάζει στη συρτή .


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    9/12/2007

    Αρ. μηνυμάτων:
    3667
    louis στις #154634

    Ωραιο σκαφος κυρ θοδωρα, να παμε καμια μερα για ψαρεμα [ειμαι και τυχερουλης να ξερεις]



    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    27/11/2007

    Αρ. μηνυμάτων:
    2960
    naval στις #154638

    Κυρ Θόδωρα βλέπω αρκετοί έχετε ραδιο-cd πάνω στο σκάφος….
    δεν επηρεάζεται από την υγρασία?

    Σε ρωτάω γιατί ένας συνάδελφος έχει ένα σπίτι στην Μύλο δίπλα στην θάλασσα και κάθε χρόνο δεν του μένει ούτε κασετόφωνο, ούτε καλώδιο και στην βάρκα και στο σπίτι.


    "Τα ψέματα που λένε οι Έλληνες είναι σε μεγάλο βαθμό παρόμοια με τα ψέματα που λένε όλοι οι άνθρωποι του κόσμου, και οι αιτίες τους είναι εν πολλοίς οι ίδιες. Εγώ υποστηρίζω, ωστόσο, ότι εδώ εμείς λέμε περισσότερα ψέματα, και τα λέμε επειδή έχουμε την ίδια την έννοια της αλήθειας σε μικρότερη υπόληψη από ό,τι μεγάλο μέρος της υπόλοιπης ανθρωπότητας."
    Το κείμενο αυτό γράφτηκε από το Θοδωρή Γεωργακόπουλο.
    H μισή αλήθεια είναι το ψέμα του πονηρού και του δειλού 😉

    Ημ. εγγραφής:
    1/1/1970

    Αρ. μηνυμάτων:
    12193
    Ανώνυμος στις #154640

    Το σκάφος το εχω μόνιμα μέσα δεμένο το πειράζει η υγρασία κάθε χρόνο θέλω και άλλο εχω βρει μια πηγή και τα παίρνω φθηνα τι να κάνω χωρίς Καζαντζίδη δεν λέει.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    14/9/2004

    Αρ. μηνυμάτων:
    2154
    JIMISTOM στις #154642

    k θεοδωρα ωραιο το σκαφος σας αλλα εγω δεν θα ρθω αμα με καλεσεις

    γιατι εχεις βαλει ταμπελα οτι απαγορευετε το καπνισμα χαχχαχαχα


    ””Μην φτύνεις ποτέ στο δρόμο…Πάντα θα υπάρχουν ανθρωποι …Που το αξίζουν στα μούτρα………..΄΄΄΄΄΄
    ………………………………………………………………………………….
    ΣΣΚΠ
    ΤΑΜΙΑΣ


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/2/2009

    Αρ. μηνυμάτων:
    1158
    babis-lavrio στις #154654

    Αυτο ειναι το σκαφος μου εν ωρα δρασης το 2005.

    Ειναι 6m και εχει μηχανη YAMAHA 115 V4 ταχυτητα 43 μιλια.

    Ημ. εγγραφής:
    25/9/2007

    Αρ. μηνυμάτων:
    7095
    Ανώνυμος στις #154673

    Uploaded

    Uploaded with ImageShack.us with ImageShack.us

    Ημ. εγγραφής:
    1/1/1970

    Αρ. μηνυμάτων:
    12193
    Ανώνυμος στις #162707

    Από το 1969 που ιδρύθηκε η Cigarette racing, ο Don Aronow, διάσημος για τον σχεδιασμό της γάστρας deep vee, χάρισε στην παγκόσμια αγορά σκάφη υψηλών προδιαγραφών με ασύλληπτες ταχύτητες και ασφαλή πλεύση.

    Τελείωσε την καριέρα του έχοντας κατακτήσει 8 διεθνείς αγώνες και κάνοντας 16 ρεκόρ ταχύτητας.

    Το Cigarette 38 Top Gun είναι ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα της εταιρείας με πάρα πολλές πωλήσεις παγκοσμίως.
    Το Top Gun 38 είναι κτισμένο σύμφωνα με την κλασσική γραμμή σχεδίασης της Cigarette offshore racing. Αναβαθμισμένο με διπλά κλιμακωτή γάστρα σχεδιασμένη από τον Michael Peters, που προσθέτει επιπλέον ακρίβεια στο τιμόνεμα και μπορεί να ταξιδεύει άνετα σε ακραίες συνθήκες ανοικτής θάλασσας. Επειδή το Top Gun 38 δεν είναι σκάφος σειράς και κατασκευάζεται κατόπιν παραγγελίας, ο πελάτης μπορεί να διαλέξει όποιο χρώμα επιθυμεί και να βάλει στοιχεία του προσωπικού του γούστου στο σκάφος.

    Η πρύμνη του σκάφους κρύβει το υδραυλικό άνοιγμα του μηχανοστασίου ενώ παράλληλα, είναι άνετη και για ηλιοθεραπεία.

    Το cock pit είναι ευρύχωρο, με δερμάτινη επένδυση, με τρία καθίσματα backet για τους επιβάτες. Στο πιλοτήριο τα δύο καθίσματα backet του κυβερνήτη και συγκυβερνήτη, είναι τοποθετημένα δεξιά και αριστερά, αφήνοντας χώρο στο μέσον για την είσοδο στο εσωτερικό του σκάφους.

    Η διπλή κονσόλα είναι εντυπωσιακή, θυμίζει έντονα το πιλοτήριο αεροπλάνου και είναι φυσικά πλήρως εξοπλισμένη με όλα τα όργανα ναυσιπλοΐας.

    Στο εσωτερικό, η καμπίνα διαθέτει ένα καναπέ με δερμάτινη επένδυση, άνετο διπλό κρεβάτι και αποθηκευτικούς χώρους. Στο δεξί μέρος βρίσκεται η κουζίνα, με ανοξείδωτο νεροχύτη, φορητό ψυγείο και ναυτική τουαλέτα. Επίσης ο κλιματισμός στο εσωτερικό του σκάφους κάνει άνετη την παραμονή μας. Στον εξοπλισμό του να προσθέσουμε και το ντους στο cockpit.

    Το Cigarette 38 Top Gun, σήμερα είναι σχεδόν ίδιο με το πρώτο μοντέλο, είναι όμως ελαφρύτερο, πιο δυνατό και με τους δύο ισχυρούς κινητήρες του MerCruiser 575 SCIs, απολαμβάνουμε ασύλληπτες ταχύτητες, με απόλυτη ασφάλεια. � ερισσότερα από 400 σκάφη Cigarette 38 Top Gun έχουν πουληθεί μέχρι σήμερα.

    Τεχνικά χαρακτηριστικά:

    Ολικό μήκος 11.46μ.
    Μέγιστο πλάτος 2.43μ.
    Εκτόπισμα: 4309 κιλά
    Μέγιστη ιπποδύναμη: 1050hp
    Δεξαμενή καυσίμου: 777 λίτρα
    Καμπίνα 1

    Αντιπρόσωπος: Μotocraft SA
    Λ. Αλίμου 48
    Τηλ. 210 9888288
    e-mail: [email protected]

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 16 έως 30 (από 117 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων