ΓΕΙΑ ΣΑΣ.Θα ηθελα την γνωμη σας για το hyper porting .(μονο απο δικες σας εμπειριες)ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
HYPER PORTING
-
ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ,ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΛΗΟΥΣ,ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ HYPERPORTING.ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΄99,ΣΕ SP BAIKAL,TOZ 520,BERETTA 391,BENELLI S.B.EAGLE,BAIKAL 153,BROWNING GOLD.ΤΑ ΟΠΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ,ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ BROWNING & MP 153.ΣΤΑ ΑΕΡΙΩΝ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΙΧΕ ΜΙΚΡΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ(BROWNING-BERETTA-MP 153).ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ.ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ ΣΤΟΜΙΟΥ,ΓΙΑ ΛΑΚΤΙΣΜΑ,ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΟΜΗ,ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ.ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΤΕΝΟΣ ΑΥΛΟΣ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ.Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΟ SP BAIKAL,ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΗ 391.
ΒΟΗΘΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ.ΑΠΟ ΤΑ ΑΕΡΙΩΝ,ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ,ΕΙΧΕ ΤΟ ΜΡ 153,ΜΕΤΑ Η GOLD ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ Η 391.ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η 391,ΕΙΧΕ ΑΥΛΟ 18,45 ΜΕΤΡΗΜΕΝΟ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ.ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΑΣΤΟ,ΗΤΑΝ ΚΙ Η ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ 391,ΓΙΑΤΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΓΕΝΙΚΑ ΑΠΛΑ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΕ ΟΛΑ.ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΙ ΟΧΙ Η 391-2.ΜΑΘΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ 302 ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΛΛΑ.ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ 76ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΝΗ ΤΗΣ 302 ΠΟΥ ΕΙΧΑ,ΜΕ ΑΥΛΟ 18,55.ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΑΡΑΚΙΝΗΘΗΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΕΡΙΩΝ.ΤΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟΔΟΣΗ ΗΤΑΝ,SP.BAIKAL,S.B.EAGLE,TOZ,302,MR 153,GOLD.
ΝΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΜΕ ΒΕΒΑΙΩΤΗΤΑ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ,ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ.Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΗΤΑΝ ΣΤΟ SP BAIKAL,ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΓΙΝΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΠΟΧΡΩΜΙΩΣΗ,ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΚΩΝΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΥΛΟΥ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ή ΕΥΤΥΧΩΣ,ΤΑ ΟΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΘΗΝΑ.ΔΥΟ ΟΠΛΟΥΡΓΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ PORTING.ΠΡΩΤΑ Ο ΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΤΣΑΡΟΥΧΑΣ,ΣΤΟΥΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΥΣ,2106445581,Ο ΓΝΩΣΤΟΣ <<ΗΦΑΙΣΤΟΣ>> ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΕ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟ HYPERPORTING,ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ,2106744184,ΑΙΜ.ΔΑΦΝΗΣ 6 ,Ν.ΨΥΧΙΚΟ.ΑΠΑΙΤΗΤΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ,ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ.
ΣΕ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΕΙΟ,ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΔΡΑΠΑΝΟ ΚΑΙ ΥΠΟ ΓΩΝΙΑ,ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΦΤΙΑΧΤΟ ΑΠΟ ΓΚΡΑ 20ΑΡΙ ΤΡΥΠΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΝΗ,ΥΠΟ ΓΩΝΙΑ,ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΟΔΗΓΟ ΤΟ ΤΟΖ ΜΟΥ.ΕΙΧΑ 50% ΕΠΙΤΥΧΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΝΗ ΤΙ ΓΩΝΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.
ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΣΕ 391.ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ.ΠΩΣ ΛΕΜΕ,ΤΟΝ ΑΡΑΠΗ ΚΙ ΑΝ ΤΟΝ ΠΛΕΝΕΙΣ……..Η αποχρωμίωση δεν έχει να κάνει σε τίποτα με "αναπνοές" του μετάλλου, "ταλαντώσεις" και άλλες ιστορίες. Η σκληροχρωμίωση είναι τακτική που συνηθίζεται στα χαμηλής και μεσαίας κατηγορίας όπλα για να ελαχιστοποιήσει τις απαιτήσεις συντήρησης και να προσδώσει μια πολύ λεία επιφάνεια στο εσωτερικό της κάννης (εφάμιλλη των λειάνσεων σε πιό ακριβά όπλα) – κανένα πανάκριβο χειροποίητο τουφέκι δεν έχει χρωμιωμένες κάννες. Για να γίνουν οι επεμβάσεις που αναφέρει ο φίλος ΛΕΩΝ στο Baikal και σε οποιοδήποτε άλλο όπλο έχει ήδη χρωμιωμένες κάννες (διεύρυνση κώνου προσαρμογής και αυλού της κάννης – από στενότερη διάμετρο σε φαρδύτερη) απαιτείται υποχρεωτικά αποχρωμίωση της κάννης (ή των καννών) γιατί το χρώμιο έχει μεγαλύτερη σκληρότητα από τα κοπτικά εργαλεία και δεν επιτρέπει την πραγματοποίηση αυτών των εργασιών. Η αποχρωμίωση καταστρέφει και την εξωτερική βαφή της κάννης (blueing) και γι' αυτό στο τελικό κόστος συνυπολογίζεται και η επαναβαφή της κάννης. Το porting που συζητιέται εδώ δεν προϋποθέτει αποχρωμίωση τς κάννης – γίνεται χωρίς αυτήν.
Φιλικά,
ΚώσταςΜε το χρώμιο η κάννη λειτουργεί σαν δύο διαφορετικά μέταλλα.
Κατά την τουφεκιά η κάννη συντονίζει ………… αλλιώς συντονίζει το υλικό της που έχει από 1 mm πάχος και 'πάνω εως τον κώνο προσαρμογής και αλλιώς το χρώμιο που έχει πάχος τουλάχιστον 0,1mm σταθερό σε όλο το μήκος.
Όταν γίνεται η επιχρωμίωση απλά το υλικό επικάθεται (με κάποιο βαθμό πρόσφυσης) επάνω στο ατσάλι.
Επιχρωμιώσεις ή επινικελώσεις έχουμε στα έμβολα από υδραυλικές μπουκάλες, όπου δεν υπάρχει πέρα από την τριβή του χρωμίου με τις πλαστικές τσιμούχες καμία περίπτωση συντονισμούς του μετάλλου, παρά μόνο στρεπτικές και καμπτικές δυνάμεις στο κύριο υλικό της μπουκάλας που είναι κάποιος τύπος βελτιωμένου χάλυβα. Όταν φαγωθούν οι τσιμούχες και δεν αλλαχθούν έγκαιρα τότε τρίβεται το χρώμιο της μπουκάλας με τα μεταλλικά δαχτυλίδια και αυτό ξεφλουδίζει και φεύγει σιγά σιγά.Porting σε κάννες που έχουν χρώμιο απαιτεί και αποχρωμίωση της κάννης. Φυσικά αν ο πελάτης επιθυμεί επαναχρωμίωση δεν υπάρχει πρόβλημα αρκεί να το αντέχει η τσέπη του.
Οι κάννες χωρίς χρώμιο λειτουργούν πολύ καλύτερα, αυτό είναι σίγουρο.
Αν διαβάσατε και το άρθρο του Κυπρίδημου για την Vinci θα παρατηρήσατε που έλεγε ότι η μη ύπαρξη δαχτυλιδιού στο μέσο της κάννης για την ένωση της με το κύριο σώμα του όπλου, είναι θετικό γιατί η κάννη λειτουργεί (συντονίζει θα έλεγα εγώ) σαν ένα σώμα.
Η ροή των τάσεων κατά μήκος της κάννης πιστεύω εγώ θα είναι ομαλή.[/b][/size]Παιδια η αχρομιοτες κανες ελαχιστοποιουν την τριβη και την παραμορφωση των σκαγιων, αρα εχουμε καλυτερες κατανομες
αυτο ειναι σιγουρο..το porting καλο ειναι και βοηθα πολυ στην αναπηδηση του οπλου, ακομα και στην καλητερη κατανομη των σκαγιων
δεν βοηθα τα αυτακια μας ομως, σε πολυ κοντα οπλα πχ 60αρια κανει λιγο θορυβο παραπανω….εχω αχρομιοτες κανες διευρυμενους αυλους και porting, αυτα ειδα στον πινακα αυτα γραφω,
καλα ειναι ολα αυτα παιδια αλλα ο ελληνας κυνηγος φτιαχνη ενα οπλο πχ κουκλα, και εχει ενα κοντακι πανουκλα..δηλαδη δεν ειναι ποτε στα μετρα του, το κοντακι σκοτωνει παιδια οχι το οπλο…
κατα τα αλλα περι ορεξεως κολοκυθοκορφαδες,,Οι αχρωμίωτες κάνες πρέπει να έχουν πολύ καλή λείανση στο εσωτερικό της κάνης για πολλους λόγους πχ ποιότητα τουφεκιας, αντοχη στην οξείδωση κ.λ.π, η καλή λείανση όμως κοστίζει στις εταιρείες γι αυτό επιλέγουν να χρωμιωνουν τις κάνες
βρήκα αυτο το άρθρο του Αιγηνίτη θα σας λύσει τις απορίες
http://www.alfa-omega.gr/article.asp?AID=1787
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.