Breda Ελατηρίου. Εμπλοκές.

Επισκόπηση 8 δημοσιεύσεων - 1 έως 8 (από 8 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Posted In: Breda

  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/02/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    942
    Νεοπτόλεμος στις #29975

    Φίλοι μου,
    Αν και νεός στο καταπληκτικό forum, που διαβαζω μετα μανίας τις τελευταίες 4 ημέρες, λαμβάνω το θάρρος να δημιουργήσω και το πρώτο μου θέμα. Το πρόβλημα είναι προσωπικό και ελπίζω να βρεί λύση με την βοήθεια σας.
    Πρόκειται για μια Breda ελατηρίου που κληρονόμησα από τον πατέρα μου. Είμαι αυτήν την στιγμή 35 ετών και το όπλο θα πρέπει να είναι κοντα 37. Παρόλο που τα σημάδια γήρανσης σε εμένα αρχισαν να φαίνονται, με πρώτο και καλύτερο μια γιαλιστερή φαλάκρα, μπορώ να πώ ότι στο συγκεκριμένο όπλο κάτι τέτοιο δεν είναι εμφανές, ειδικά μετα από ενα περυσινό σέρβις που έκανα. Ο λόγος που θέλω να κάνω 100% χρηστικό αυτό το όπλο, είναι καταρχήν συναισθηματικός διότι ήταν του πατέρα μου αλλα και γιατί με αυτό κυνήγησα αρκετα χρόνια και πήρα τα πρωτα μου θηράματα, σε όλα τα είδη. Ετσι περυσι σημάζεψα τα ξυλινα μέρη με αλλαγή λουστρων και τοποθέτηση ελαστικού στο κοντακι και έστειλα το όπλο στον κο Χατζηνάκο (οπλουργός Θεσν/ικη) για το θέμα των εμπλοκών. Στο τηλ μου αφού μου πένεψε το συγκεκριμμένο όπλο μου είπε ότι θέλει απλα αλλαγή ο εξωλκέας και ότι είναι κλασσική περίπτωση. Εστι και έγινε. Στην αρχή (καλοκαίρι) θεώρησα ότι το πρόβλημα λύθηκε. Στις Παπιες όμως εμφανίστηκε με απαγορευτική για χρηση πυκνότητα. Αναλύω το είδος των εμπλοκών.
    1) Πυροβολισμός και παραμονή καλυκα στην κάνη (πολλές φορές μάλιστα πέφτει από κάτω, στο χώμα το επόμενο φυσίγγιο)
    2) πυροβολισμός πεταγμα κάλυκα και ταυτόχρονο μάγγωμα του επόμενου φυσιγγίου χωρίς να εισελθει στην κάννη.
    Σημείωνω εαν και κρίθηκε ασχετο από όσους το ακουσαν λέγοντας μου “σου φαίνεται”, ότι το πρόβλημα υπάρχει σχεδόν αποκλειστικά τον χειμώνα. Μάλιστα σε οποιοδήποτε είδος γόμωσης. (μην μου πείτε για το δαχτυλίδι που πρέπει να γυρναει ανάλογα με το βαρος γομώσεων < ή > από 36 gr γιατι το φροντίζω). Το καλοκαίρι ρίχνω (και τον χειμώνα οχι αποκελιστικα) ΜΟΝΟ Neo Velox φυσιγγια. Με αυτά έχω τις λιγότερες εμπλοκές (αν και χειμώνα με την πυκνότητα που εχουν κανουν το κυνήγι απαγορευτικό … το καλοκαίρι είναι ασήμαντη η πυκνότητα εμπλοκών).
    Το ερωτημα μου είναι γενικά τι προτείνετε?? αλλά και ειδικά ρωτάω:
    * Μήπως είναι κλασσικό πρόβλημα ελατηρίου??
    * Ενα καλό καθάρισμα θα είχε αποτέλεσμα με διάρκεια (αν και δεν βλέπω πουθενα με το ματι πρόβλημα ακαθαρσιών) Σημειώνω δε ότι δεν εχω δεί καινούριο όπλο με τετοια ΑΝΕΓΓΙΧΤΗ κανη. Απίστευτη ποιότητα μεταλλων αυτή η BREDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αυτά …..
    Υ.Γ. αααα και κατι που ξέχασα!!! Μήπως θέλει κανείς beretakias η benelakias κάνει συγκριτικό τεστ κατανομών και ισχύος τουφεκιάς με αυτην την κοντα 40χρονη BREDA??? Εαν ναι είμαι στην διαθεσή του ανα πασα στιγμη…


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    2789
    kostask στις #336202

    Αγαπητέ φίλε, οι εμπλοκές στα αυτογεμή δεν είναι εύκολη υπόθεση για τον οπλουργό, πόσο μάλλον για μας και μάλιστα διαβάζοντας μόνο μια περιγραφή.

    Σ’ αυτές τις περιπτώσεις ξακινάμε με ένα καλο καθάρισμα ειδικά στα δύσκολα σημεία. Μετά ψάχνουμε μια -μια τις πιθανές αιτίες, οι οποίες μπορεί να είναι περισσότερες από μία.

    Για να γίνει σωστά η δουλειά θα πρεπει ο οπλουργός να ρίξει αρκετές βολές ώστε να παρουσιαστεί εμπλοκή και να δει που ακριβώς οφείλεται.

    Πάντως υπάρχει περίπτωση να “επιλέγει” ο εξωλκέας κάλυκες, δηλαδή να μην μπορεί να εξωλκεύσει κάποιους συγκεκριμένους.

    Δεν νομίζω οτι μπορούμε να σε βοηθήσουμε, παρακάλεσε τον οπλουργό σου να το ψάξει περισσότερο. Να ξέρεις οτι ειδικά τα παλιά αυτογεμή δεν τα βλέπουν με καλό μάτι γιατί ξέρουν τι μπελάς είναι η επισκευή.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    30/12/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    116
    GARFIELD στις #40880

    Φίλε Νεοπτολεμέε είπες ότι τον χειμώνα παρουσιάζεται εντονότερα το πρόβλημα των εμπλοκών και θημήθηκα κάτι που είχε γράψει παλιότερα νομιζω ο gun doctor για τα λάδια συντήρησης  και καθαρισμού τα οποία το χειμώνα παγώνουν και γίνονται λάσπη μήπως αυτό συμβαίνει; Δες και αυτή την εκδοχή .

    φιλικά Κώστας.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/02/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    942
    Νεοπτόλεμος στις #40886

    Οπωσδήποτε δεν εννοούσα να δώσετε λύση μέ αμεση επίλυση μέσω διαδικτύου του προβλήματος. Ακόμη δεν ανακαλύφθηκε η τηλε-οπλουργική (Συγνώμη εαν υπήρξε τέτοια παρανόηση). Ενοούσα έαν για παραδειγμα έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον αλλον ή εαν υπάρχει κάποια ιδέα την οποία να κοιτούσα. Μεσα από τα πρώτα 2 πόστ βλέπω ότι υπάρχουν μερικές ιδέες που με προσανατολίζουν σε κάποιες κατευθύνσεις. Ο οπλουργός που το έστειλα είναι θεσνίκη και ανέφερα ότι θεώρησε 100% ότι το πρόβλημα είναι στον εξωλκέα τον οποίο και άλλαξε.

    Μάλλον θα προβώ μόνος μου σε λεπτομερή εξέταση του όπλου με προσανατολισμό και στα σημεία που επισημάνατε και κυρίως σέ ένα ΠΛΗΡΗ καθαρισμό του όπλου σύμφωνα με όσα διαβασα σε κάποιο σχετικό θέμα από τον Gun Doctor. Ας το δω και σαν ενα παιχνίδι …ένα παζλ ή συναρμολογούμενο.

    Σε κάθε περίπτωση σας ευχαριστώ

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    09/06/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    62
    ASPETIS στις #40892

    Φίλε ΝΕΟΠΤΟΛΕΜΕ

    Το δίο όπλο έχω και εγώ από τον πατέρα μου. Μ αυτό  ξεκίνησα και εγώ το 1975. Ακόμα και σήμερα  θαυμάζω την ποιότητα της κατασκευής αλλά και εγώ το έχω αποστρατεύσει λόγω του βάρους του  και της δυσχέρειας επαναφοράς στη σκοπευτική γραμμή, μετά την κάθε βολή. Η επανάταξη του ελατηρίου κάθε φορά προσομοιάζει με βολή τουλάχιστον όλμου. Εμπλοκές όμως δεν μου κάνει . Χρησημοποιώ πάντα καλά φυσίγγια Παλιότερα είχα πρόβλημα εμπλοκών με φυσίγγια αδύνατα (δεν γινότανε σωστή επανάταξη ) . Η σωλήνα τηα αποθήκης  δεν πρέπει να έχει καθόλου λάδι, γιατί το φρένο δέν φρενάρει  αλλά γλιστράει και η κάννη πάει όλη μαζί με το κλείστρο πίσω και έρχεται πάλι μαζί. Με βενζίνη, αφαίρεσε όλο το λάδι από το σωλήνα της αποθήκης και το φρένο και δές πώς πάει. Θυμάμαι κάτι παλιά ρώσικα φυσίγγια τα οποία τα έπιανε ο εξωλκέας και το μέταλο τους σχιζότανε και μένανε μέσα.

    ΦΙΛΙΚΑ

    ASPETIS

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    09/06/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    62
    ASPETIS στις #40893

    Φίλε Νεοπτόλεμε

    Ξέχασα να σου πώ, πως στα Ιταλικά όπλα υπάρχει απάνω στην κάννη και στον κορμό η χρονολογία κατασκευής γραμμένη με λατινικούς αριθμούς (Ι, ΙΙ, ΙV, X, XXII, κλπ) Ξεκινάνε από το 1945 με το Ι, 1946= ΙΙ, κλπ μέχρι το 1975 , μετά βάζουν λατινικά γράμματα. Το δικό μου ΒΡΕDΑ γράφει XXII = 1967 (1945 + 22).

    ASPETIS

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/02/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    942
    Νεοπτόλεμος στις #40898


    [indent]Μνημόνιο: Αρχική αποστολή από THEOD στίς 15 Ιούνιος 2004


      Σε οπλουργό που είχα απευθυνθεί, μου είχε πεί, ότι όντως η αλλαγή εξολκέα ήταν κάτι “φλού” καλύτερα να άλλαζα φυσίγγια πράγμα που έκανα και δεν είχα προβλήματα.


    [/indent]Θα παρακαλούσα εαν είναι δυνατόν να αναφέρεις ποια φυσίγγια χρησιμοποίησες και δεν είχες προβλήματα.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/02/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    942
    Νεοπτόλεμος στις #40915


    [indent]Μνημόνιο: Αρχική αποστολή από kostask στίς 15 Ιούνιος 2004

    Δεν νομίζω να χρειάζεται να σου αναφέρω (θα το γνωρίζεις) οτι στα αυτογεμή ελατηρίου δεν πρέπει να λιπένεται το ελατήριο.


    [/indent]

    Αμ δε που το γνωρίζω …….. Αμα το γνωριζα δεν θα το εκανα

    Θα αναλαβει η βενζίνη για τα υπολοιματα λιπαντικου και μετα θα γίνουν και οι σχετικες δοκιμές στο σκοπευτηριο.

    Σας ευχαριστω

Επισκόπηση 8 δημοσιεύσεων - 1 έως 8 (από 8 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων