Ποιό προϊόν χρησιμοποιείτε για την εξωτερική φροντίδα του όπλου σας?
Είστε ευχαριστημένοι από αυτό?
Εξωτερική φροντίδα όπλου από υγρασία κτλ..
-
Για την εξωτερική φροντίδα, χρησιμοποιώ κάτι υγρά μαντηλάκια Ballistol, τα οποία είναι πολύ καλά, αν και λίγο ακριβά (νομίζω γύρω στα 5 € το πακέτο των 10). Μέχρι στιγμής είμαι αρκετά ικανοποιημένος από αυτά, για τον λόγο ότι αφενός δεν μπλέκεις με λάδια, πανιά κτλ και αφετέρου, διατηρούν άψογα το μάυρο μάτ χρώμα της Browning το οποίο σημειωτέον είναι αρκετά επιρεπές σε δαχτυλιές, χαρακιές κτλ.
break free παιδιά με κλειστά τα μάτια το χρησιμοποιώ στο baikal που έχω και δεν μου έχει παρουσιάσει τίποτα. βροχη το σεγνώνω βάζω break free και όλα οκ. το καλοκαίρι που βάζω το όπλο στην κούτα του το περνάω με το συγκεκριμένο λάδι και το τυλίγω με sanitas μεμβράνη. το χειμώνα που το ανοίγω είναι όπως το άφησα. είναι λίγο ακριβό αλλά αξίξει. περίπου 17€ απο τον καλκατζάκο.
με το syper lube δεν ήμουν πολύ ευχαριστημένος. πιο πολύ το έχω για να βγάζω τα πολλά απο την κάννη και μετά την περνάω με break free.
WD-40 το χρησιμοποιω στο Baikal που ειναι αρκετα εως πολυ ξεβαμενο και ειναι πολυ καλο. Με αλλα λαδια που δοκιμασα δεν εμεινα ικανοποιημενος.
ειναι φτηνο δεν μυριζει ασχημα και το βρισκεις παντου. ειχα βρει και ενα τεστ παλια σε ενα ξενο φορουμ που καποιος εκανε ενα πειραμα για τη σκοουρια με πλακεσ
σιδηρου και αλατονερο που της ειχε πρωτα λιπανει με διαφορες γνωστες μαρκες απο λαδια και το wd-40 ηταν πρωτο η δευτερο κατα της οξειδωσης.βρηκα και το σχετικο link
http://www.brownells.com/.aspx/lid=12616/G…t_PreventativesΔυστυχώς και εγώ χρησιμοποιούσα το wd-40 στην Beretta ES100 που έχω αλλά το σταμάτησα!
Ο λόγος, διότι από ότι φαίνετε δεν διατηρεί τις ιδιότητες του στις υψηλές θερμοκρασίες και στις καταπονήσεις .
Το Πάσχα που μας πέρασε σαν παραδοσιακός Αιτολοκαρνάνας έριξα στον αέρα περίπου 250-300 φυσίγγια. Πριν και μετά την χρήση είχα ψεκάσει το κλείστρο και τον μηχανισμό σκανδάλης με wd-40.1 μηνά μετά αξιώθηκα να το καθαρίσω και έκπληκτος είδα τα κινητά μέρη του κλείστρου να έχουν κυριολεκτικά κολλήσει, και μια καφέ ουσία σαν ξεραμένος καφές περίπου, να έχει γίνει ένα με το ελατήριο του επικρουστήρα και τον ίδιο τον επικρουστήρα.
Χριάστηκε να επιστρατεύσω καθαρή βενζίνη ώστε να απομακρύνου τα κατάλοιπα.Τότε μου μπήκαν υποψίες αλλά δεν σταμάτησα την χρήση του, μέχρι πριν 3-4 μέρες που μετά από μια επίσκεψη στο σκοπευτήριο με τον Λεο και 10 περίπου μέρες ακινησίας παρατήρησα το ίδιο φαινόμενο όταν το καθάριζα.
Για εξωτερική χρήση και συντήρηση κατά της σκουριάς είναι μια χαρά, αλλά για κινητά μέρη με καταπόνηση δεν κάνει.
Note that raw steel is especially susceptible to corrosion and is not a true indication of how blued, parkerized, plated or painted gunmetal will react to different environmental conditions.
Ίσως αυτό να εξηγεί το γιατί τα περισσότερα γνωστά λάδια ήταν "για τα μπάζα" χωρίς να αναιρεί βέβαια την πολύ καλή επίδοση του WD-40.Οπως βλεπετε παιδια στο εμποριο υπαρχουν πολλες λυσεις και πολυ καλα προιοντα. Ειναι καθαρα θεμα προσωπικης επιλογης αλλα και αρκετου ψαξιματος. Μετα απο τα πολυ σωστα που αναφερατε θα ηθελα και εγω να προσθεσω σε οτι αφορα την εξωτερικη προστασια του οπλου γενικοτερα, κατι σαν την τελευταια πινελια μετα τον καθαρισμο και το λαδι.
Το πανακι σιλικονης. Μου ηταν τελειως αγνωστα μεχρι που τα συναντησα εδω http://www.rustysrags.com/
Σιγουρα υπαρχουν πολλα στο εμποριο. Εγω εχω δοκιμασει το συγκεκριμενο και εχω μεινει απολυτα ευχαριστημενος. Προστατευει το οπλο και αφηνει μια ευχαριστη γυαλαδα σε μεταλλα και ξυλα.ΕΓΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ G-96 ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.
ΤΟ ΟΠΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΣΕ ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΟ ΧΩΡΟ (ΝΤΟΥΛΑΠΑ-ΟΠΛΟΒΑΣΤΟ) ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΘΗΚΗ ΜΕΣΑ, ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΜΕ ΥΓΡΟ ΚΑΙΡΟ ΕΝΑ ΨΕΚΑΣΜΑ ΕΛΑΦΡΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΣΜΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.