sokos76 wrote:
παιδες νεα απο το μετωπο. μιλησα με το ινκα και μου ειπαν οτι δεν γινεται τιποτα γιατι ολα τα υποδηματα και τα ενδυματα δεν εχουν εγγυηση.οποτε την φαγαμε.ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ORIZO. ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ ΤΟΙΣ ΘΕΟΙΣ ΟΤΙ ΕΓΕΝΝΗΘΗΝ ΕΛΛΗΝ.
Αφού δεν έχουν εγγύηση τότε γιατί σου είπε ο πωλητής ότι εχουν 6 μήνες;
Χρήστος
Κομοτηνή
Αν θελετε τα πραγματα που αγοραζετε να καλυπτονται απο εγγυησεις, αγορασετε τα με καρτα Visa, Mastercard, American Express κλπ. Ολες αυτες οι εταιριες υποστηριζουν τον καταναλωτη και θα επιδιωξουν μερικη ή ολικη αποζημιωση για οποιοδηποτε προϊον το οποιο δεν συμπεριφερθηκε αναλογα με τον τροπο που αναμενεται μετα απο κανονικη χρηση. Αυτο ειναι νομος σε ολη την Ευρωπη (τουλαχιστον).
Για παραδειγμα: πηρες τηλεοραση και σταματησε να δουλευει μετα απο 2 χρονια? Εχεις λογο για αποζημιωση, μιας και η τηλεοραση αναμενεται να λειτουργει κανονικα για περισσοτερα απο 2 χρονια (εκτος και αν την πεταξες στο πατωμα πρωτα!). Το ιδιο με τα αρβυλα: αν εχεις την αποδειξη αγορας και η κατασταση τους δειχνει οτι δεν εχουν ταλαιπωρηθει, ειναι υποχρεωμενος ο μαγαζατορας να σε αποζημιωσει.
Βεβαια το ζητουμενο ειναι να εχεις ολες τις αποδειξεις κρατημενες.
φιλικα
Μπιριγκογκος