καλημερα!!!!!!!εχω μια browning auto5 η οποια δεν μου πεταει τα φυσιγγια!!!!την εχω παει σε οπλουργο και μου ειπε οτι ο εξολκεας ειναι μια χαρα!!!να βαζω ομως μεγαλυτερα πιο μεγαλα σε γραμμαρια φυσιγγια!!!!!!δοκιμασα πιο δυνατα σε γραμμαρια αλλα παλι τα ιδια!!!!!εχει αντιμετωπισει κανεις το ιδιο προβλημα?????
BROWNING AUTO5
-
Ο οπλουργός που την είδε έλεγξε τα ελατήριά της για να δεί άν έχουν αδυνατίσει; ειδικά το ελατήριο επαναφοράς της κάννης μέσα στην πάπια; Έλεγξε την θέση του φρένου πάνω στην αποθήκη; (άν είναι στην σωστή ρύθμιση ανάλογα με τις συνήθεις γομώσεις που χρησιμοποιείς, στη σωστή θέση κλπ) Μήπως λαδώνεις εξωτερικά την αποθήκη των φυσιγγίων; (για καλύτερη συντήρηση) Έχει γίνει ποτέ ολοκληρωμένο service στο όπλο σου;
Φιλικά,
Κώσταςκαλημερα!!!!!!!εχω μια browning auto5 η οποια δεν μου πεταει τα φυσιγγια!!!!την εχω παει σε οπλουργο και μου ειπε οτι ο εξολκεας ειναι μια χαρα!!!να βαζω ομως μεγαλυτερα πιο μεγαλα σε γραμμαρια φυσιγγια!!!!!!δοκιμασα πιο δυνατα σε γραμμαρια αλλα παλι τα ιδια!!!!!εχει αντιμετωπισει κανεις το ιδιο προβλημα?????
ΑΠΛΑ,ΑΛΛΑΞΕ ΟΠΛΟΥΡΓΟ!!!
ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΗΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ!ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΕΞΩ ΤΟ ΦΥΣΙΓΓΙ!το οπλο ειναι καινουριο!!!!δεν εχει ριξει ουτε 200 φυσιγγια!!!!!οσο αφορα το ελατηριο δεν ειναι χαλαρο σε συγκριση με ενοσ φιλου μου που εχει κ αυτος auto 5!!!!λαδι εχω ριξει μεσα στο οπλο αλλα το καθαριζω αμεσως.
ΕπισκέπτηςΗμ. εγγραφής:
01/01/1970
Αρ. μηνυμάτων:
7208Eναν εξολκεα ειδε?αυτο το οπλο αν δεν κανω λαθος εχει δυο,εναν που τραβαει το φυσιγγι απο την θαλαμη και εναν που ολοκληρωνει το εργο και εξολκευει τον αδειο καλυκα.
Έχω αυτο5 που πρέπει να είναι πάνω από 35 ετών.
εμπλοκή μου παθαίνει με φυσίγγια κάτω των 32 γραμμαρίων μόνο, και οχι με ολα δλδ ένα 32 σφιχτό καλής ποιότητας το ρίχνει άνετα ( πχ λαμπρο τορντο)
αυτό που πρέπει να αποφύγεις είναι φισέκια με μικρο το μεταλλικό κομμάτι του κάλυκα, με τέτοια παθαίνει εύκολα εμπλοκή
Γενικά αν την έχεις καλολαδαμενη και πέρνεις καλής ποιότητας πυρομαχικά από 32γρ και πάνω δεν θα έχεις πρόβλημα.
Το όπλο μου παραμένει απολύτως μάχιμο και έχει ρίξει και πολλές κούτες μέσα σε μια μέρα χωρίς καμία εμπλοκή
ίσως πρέπει να το δει και κάποιος άλλος το όπλο σου να πάρεις δεύτερη γνώμη.
ότι χρειαστείς για αυτο5 εδώ είμαστε
του εχω βαλει πυρκαλ τα 36γρ και στα δεκα φυσιγγια πεταγε τα 5…μετα τησ λακκο τα 33 στα 10 φυσιγγια παλι τα 3 πεταγε..τι αλλο φυσσιγγι να δοκιμασω????
του εχω βαλει πυρκαλ τα 36γρ και στα δεκα φυσιγγια πεταγε τα 5…μετα τησ λακκο τα 33 στα 10 φυσιγγια παλι τα 3 πεταγε..τι αλλο φυσσιγγι να δοκιμασω????
Απλα πηγαινε σε ενα σοβαρο οπλουργο που να ξερει απο αυτο 5 γιατι οπως και να το κανουμε ειναι ιδιαιτερα οπλα,θελουν το Γερμανο τους.
το οπλο ειναι καινουριο!!!!δεν εχει ριξει ουτε 200 φυσιγγια!!!!!οσο αφορα το ελατηριο δεν ειναι χαλαρο σε συγκριση με ενοσ φιλου μου που εχει κ αυτος auto 5!!!!λαδι εχω ριξει μεσα στο οπλο αλλα το καθαριζω αμεσως.
Όταν λές καινούριο εννοείς ατουφέκιστο; Μιάς και η παραγωγή της έχει σταματήσει εδώ και κάμποσα χρόνια μήπως πρόκειται για όπλο που έμεινε αχρησιμοποίητο για μεγάλο χρονικό διάστημα; Ο σωστός οπλουργός που κατέχει το θέμα θα βοηθήσει τα μέγιστα. Μέχρι να αποτανθείς σ' αυτόν πάντως δεν χάνεις τίποτε να δοκιμάσεις να καθαρίσεις με καθαρή βενζίνη όλη την εξωτερική επιφάνεια της αποθήκης φυσιγγίων, το φρένο και το ελατήριο επανάταξης της κάννης χωρίς να τα ξαναλιπάνεις με λάδια, γράσσα ή άλλα παρόμοια υλικά, ξαναβάλε το φρένο στην ρύθμιση για ελαφρές γομώσεις, καθάρισε καλά την κάννη στην περιοχή της θαλάμης, συναρμολόγησέ το και δοκίμασε να δείς τι θα κάνει. Ίσως να δείς διαφορά – άν πάλι δεν γίνεται τίποτε και το πρόβλημα επιμένει τότε ο οπλουργός θα δώσει την τελική λύση.
Φιλικά,
ΚώσταςΕπισκέπτηςΗμ. εγγραφής:
01/01/1970
Αρ. μηνυμάτων:
7208Το φυσιγγι,το βγαζει απο την θαλαμη ολοκληρο αλλα δεν το πεταει?το βγαζει μεχρι την μεση?τι ακριβως σου παρουσιαζει??
ναι το βγαζει ολοκληρο!!!!ριχνω το φυσιιγι δηλαδη και μετα πρεπει να τραβηξω το κλειστρο πισω για να το πεταξει!!!!!!
αν το οπλο εχει 2 δαχτυλιδια μεσα ειναι Magnum εαν εχει ενα δακτυλιδη ειναι η light twelve..
για Magnum ειναι ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟ ΦΡΕΝΟ
Η Auto -5 έχει διαφορετικές ρυθμίσεις των "δαχτυλιδιών" και "φρένων", ανάλογα α) με το μοντέλο και β) με την γόμωση (ελαφριά ή βαριά)
Η "απλή" (και καλύτερη για μένα) Auto-5 Light twelve λειτουργεί απροβλημάτιστα με φυσίγγια 70 mm διαφόρων γομώσεων
Η ρύθμιση των δαχτυλιδιών γίνετε όπως στο σχέδιο που μας παρέθεσε ο φίλος μας.
η μόνη διαφορά είναι η τοποθέτηση του δαχτυλιδιού (το "φρένο" μπαίνει πάντα μπροστά)
Για πιο ενισχυμένες γομώσεις το δαχτυλίδι μπαίνει αμέσως μετά το φρένο και πριν το ελατήριο
Για πιο ελαφρές γομώσεις το δαχτυλίδι μπαίνει στο τέλος μετά το ελατήριοΠΡΟΣΟΧΗ: πάντα η πλατιά πλευρά του δαχτυλιδιού να ακουμπάει στο ελατήριο!
Tip: σε παλιά όπλα- που ενδεχομένως να υπάρχει δυσχέρεια στην εύρεση ανταλλακτικών – μέχρι στιγμής η Α-% δεν έχει τέτοιο πρόβλημα – αλλά και γενικότερα για την αποφυγή μεγάλης καταπόνησης ρυθμίζουμε μόνιμα τα φρένα για βαριές γομώσεις για να μην καταπονείται το όπλο
Η "μάγκνουμ" έχει διπλά δαχτυλίδια
όλα τα δαχτυλίδια τοποθετούνται μπροστά για γομώσεις μάγκνουμ
το ένα δαχτυλίδι τοποθετείται μπροστά για γομώσεις 70 mm (πάντα ενισχυμένες) όπως στην Auto-5 Light twelve για ενισχυμένες γομώσεις. Σ' αυτή την περίπτωση το ένα δαχτυλίδι περισσεύει και αποθηκεύεται ξεχωριστά … μέχρι να το ξεχάσει εντελώς ο κάτοχος του όπλου ……………..
ειναι απο παλια ποστ για auto 5
Με μια πρόχειρη αναζήτηση στο Διαδίκτυο βρέθηκε αυτή η ενημερωτική σελίδα από το επίσημο site της Browning όπου αναγράφονται πληροφορίες για την σωστή διάταξη των δαχτυλιδιών, φρένων κλπ σε AUTO-5 με απλές κάννες (θαλάμη 70 mm) ή magnum:
http://www.browning.com/customerservice/qn…tail.asp?id=105
Η πρώτη εικόνα (Figure 1) περιγράφει την ρύθμιση για χρήση ισχυρών γομώσεων, η δεύτερη εικόνα (Figure 2) δείχνει την ρύθμιση για ελαφρές γομώσεις και η τρίτη (Figure 3) την ρύθμιση σε κάννες με θαλάμη magnum (με τα περισσότερα δαχτυλίδια).
Φιλικά,
Κώστας[color=”#FF0000″][size=3]αν το οπλο εχει 2 δαχτυλιδια μεσα ειναι Magnum εαν εχει ενα δακτυλιδη ειναι η light twelve..
για Magnum ειναι ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟ ΦΡΕΝΟ
Η Auto -5 έχει διαφορετικές ρυθμίσεις των "δαχτυλιδιών" και "φρένων", ανάλογα α) με το μοντέλο και β) με την γόμωση (ελαφριά ή βαριά)[/size][/color]
[color=”#0000FF”][size=3]Η "απλή" (και καλύτερη για μένα) Auto-5 Light twelve λειτουργεί απροβλημάτιστα με φυσίγγια 70 mm διαφόρων γομώσεων
Η ρύθμιση των δαχτυλιδιών γίνετε όπως στο σχέδιο που μας παρέθεσε ο φίλος μας.
η μόνη διαφορά είναι η τοποθέτηση του δαχτυλιδιού (το "φρένο" μπαίνει πάντα μπροστά)
Για πιο ενισχυμένες γομώσεις το δαχτυλίδι μπαίνει αμέσως μετά το φρένο και πριν το ελατήριο
Για πιο ελαφρές γομώσεις το δαχτυλίδι μπαίνει στο τέλος μετά το ελατήριοΠΡΟΣΟΧΗ: πάντα η πλατιά πλευρά του δαχτυλιδιού να ακουμπάει στο ελατήριο!
Tip: σε παλιά όπλα- που ενδεχομένως να υπάρχει δυσχέρεια στην εύρεση ανταλλακτικών – μέχρι στιγμής η Α-% δεν έχει τέτοιο πρόβλημα – αλλά και γενικότερα για την αποφυγή μεγάλης καταπόνησης ρυθμίζουμε μόνιμα τα φρένα για βαριές γομώσεις για να μην καταπονείται το όπλο
Η "μάγκνουμ" έχει διπλά δαχτυλίδια
όλα τα δαχτυλίδια τοποθετούνται μπροστά για γομώσεις μάγκνουμ
το ένα δαχτυλίδι τοποθετείται μπροστά για γομώσεις 70 mm (πάντα ενισχυμένες) όπως στην Auto-5 Light twelve για ενισχυμένες γομώσεις. Σ' αυτή την περίπτωση το ένα δαχτυλίδι περισσεύει και αποθηκεύεται ξεχωριστά … μέχρι να το ξεχάσει εντελώς ο κάτοχος του όπλου ……………..
[/size][/color][color=”#FF0000″][size=4]ειναι απο παλια ποστ για auto 5[/size][/color]
[font=”Century Gothic”]Φίλε Kapnas καλό είναι όταν κάνουμε μια παράθεση από παλιότερο μήνυμα να την κάνουμε ολοκληρωμένα και να δίνουμε λινκ……[/font]Καλησπέρα,
αν κοιτάξεις στο παρακάτω http://www.midwestgunworks.com/field_servi…vice_manual.pdf στην σελίδα 11 έχει σχεδίαση του κλείστρου με όλα τα απάρτια. Με βάση αυτό κανε ένα καταρχήν οπτικό έλεγχο. Δεύτερον και ειδικά αν είσαι από Αθήνα πήγαινε σε ένα οπλουργό καταξιωμένο. Εγώ πάρα το ότι είμαι φίλος και πελάτης του Α. Κούρκουλου, για το συγκεκριμένο θέμα σου συστήνω να πας στον Ηφαιστο στο Ντίνο Παπατσαρουχά ο οποίος το ξέρει απ' έξω και ανακατωτά έχει την Α5 σε 16 cal. Την οποία έχει κάνει ανακατασκευή από την αρχή και έχει κάνει και σχετικά άρθρα σε περιοδικό για την ανακατασκευή της. Φυσικά για να μην παρεξηγηθώ δεν μειώνω κανένα οπλουργό επαγγελματία. Απλά γράφω την προτίμηση μου και την άποψη μου.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.