Κανόνες Ανταγωνιστικότητας της Ελεύθερης Αγοράς
Καταστηματάρχης
Παραγγελία από τον προμηθευτή.
Ανάλογα με τον όγκο της παραγγελίας πετυχαίνει και καλύτερη τιμή έναντι των υπολοίπων ανταγωνιστών του … επομένως καλύτερη τιμή στον πελάτη … πελατοκεντρική αντίληψη … αύξηση ζήτησης από τον συγκεκριμένο …για να δεσμεύσει του πελάτη … μελλοντική προτίμηση … και πάει λέγοντας …
Πελάτης
Είναι Υποχρεωμένος να κάνει την έρευνα αγοράς, πετυχαίνοντας τη καλύτερη δυνατή τιμή για την Τσέπη του.
Το σημαντικότερο που μας ενδιαφέρει σαν καταναλωτές είναι για το ποιος μπορεί να μας Εξυπηρετήσει Καλύτερα και Φθηνότερα Με Την Ίδια Ποιότητα.
Δεν είμαστε συγγενείς με τον καταστηματάρχη … ούτε βαφτιστήρι τον έχουμε … επομένως δεν αγοράζουμε από αυτόν αν δεν κάνει τη καλύτερη τιμή … αν δε θέλει ή δεν έχει περιθώρια … πρόβλημά δικό του … και όχι του πελάτη.!
Δε καταλαβαίνω πως είναι δυνατόν να πετυχαίνει ο Πελάτης καλύτερη τιμή σε ένα “συνοικιακό” μαγαζάκι το οποίο λειτουργεί κόντρα σε κάθε δυσκολία επιβίωσης και όχι σε ένα πολυκατάστημα.
Είναι ο ορισμός του παραλογισμού της Ελληνικότατης Αγοράς
Οι ξένες αγορές λειτουργούν με τα στάνταρ και τα δεδομένα της ελεύθερης αγοράς… και γι’ αυτό είναι σε άλλα επίπεδα .
Όπως όλοι θα έχετε παρατηρήσει τα τελευταία χρόνια που “άνοιξε ” η αγορά μέσω net … έσφιξαν κάπως τα κωλαράκια “κάποιων” και αποφάσισαν στα “κοινά είδη” (Ελλάδας – net) … να μειώσουν τις τιμές. (βλέπεις στα όπλα και τα φυσίγγια δε συμβαίνει κάτι ανάλογο)
Πρέπει να συνεχίσουμε έτσι… μόνο έτσι θα πετύχουμε ανταγωνιστικές τιμές … με οποιονδήποτε άλλο τρόπο το μόνο που κάνουμε είναι να αποδυναμώνουμε “τα μικρά ” καταστήματα … τονώνοντας το μονοπώλιο που μόνο κατά μας λειτουργεί.
Φίλε IP αγόρασα το εν λόγω όπλο.
Θα σου στείλω με pm τη τιμή και το κατάστημα … εννοείτε αν βρεις ανταγωνιστικότερη τιμή … με κλειστά τα μάτια