Το αυτοκινητο μας

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 91 έως 105 (από 117 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    03/02/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    141
    gioura4 στις #231626

    ειναι αναλογα ποσα χιλιομετρα κανεις.
    εαν παρεις πετρελεο σε τη κηβηκα μηλας;
    για αγροτικο η κανονικο αμαξι;
    εαν παρεις αγροτικο μην νομηζεις οτι θα εχεις τις τεραστιες διαφορες καταναλοσης.
    εαν πας σε μικρο εκει αλαζει το θεμα..π.χ. ενα παντα 4χ4 πετρελεο δεν πεζεται στην καταναλοση..

    Ενδιαφερομαι για κλουβακι,transporter η' για mitsubishi L300-l400.Απλα επειδη αυτα βενζινη τωρα τα πουλανε πολυ χαμηλοτερη τιμη ,ελεγα να τους βαλω υγραεριο


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    4009
    herbi στις #231623

    Ενδιαφερομαι για κλουβακι,transporter η' για mitsubishi L300-l400.Απλα επειδη αυτα βενζινη τωρα τα πουλανε πολυ χαμηλοτερη τιμη ,ελεγα να τους βαλω υγραεριο

    πολυ καλη σκεψη γιατη και τα δυο αποτη ξερω ειναι βαρια οχηματα και η καταναλοση δεν θα ειναι και μικρη. :)

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    263
    alexsot στις #231591

    Έτσι όπως τα λέει ο herbi είναι φίλε μου,πετρέλαια 4χ4 τύπου NAVARA-MITSUBISHI L200-HILUX κτλ από θέμα κατανάλωσης είναι ασύμφορα.Εχω την "τύχη" και στην υπηρεσία που δουλεύω έχουμε από όλα αυτά και τα καινούρια μοντέλα μάλιστα και με πιάνει το κεφάλι μου κάθε φορά που βλέπω τη ρουφάνε…μιλάμε ειδικά αν έχεις λίγο βαρύ πόδι 13lt/100km.Τώρα αν πας σε μικρά κυβικά να διαλέξεις κινητήρα με ευρο5 τύπου opel corsa δλδ ή στα αγροτικούλια τα μικρά fiat strada με Moultijet κινητήρες.

    Εγώ προσωπικά γλυκοιτάζω κανα 10ημέρες τώρα κάτι subaru forester αέρια μοντέλα 2002-03-04 που τα πουλάνε μ.ο 6500-7000 χιλιάρικα και που θα το έχω και για τα κυνηγια με τα σκυλιά,θα πηγαίνω σε όποιο κατσάβραχο θέλω και θα το έχω και για κανονικό.Το μόνο που με κρατάει είναι το 600αρι το σήμα κάθε χρόνο.

    To VW Amarok το 2λιτρο με τα δυο turbo καιει 9-10lt/100km (το εχει ο πατερας μου).
    Πρόσεξε τα forrester με υγραέριο γιατι απο φίλους εχω ακούσει για αρκετα προβλήματα…
    Αλέξανδρος

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/12/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1769
    Dimitris Al. στις #231551

    Ενδιαφερομαι για κλουβακι,transporter η' για mitsubishi L300-l400.Απλα επειδη αυτα βενζινη τωρα τα πουλανε πολυ χαμηλοτερη τιμη ,ελεγα να τους βαλω υγραεριο

    Αν δεν έχεις ήδη το αμάξι να πας σε πετρέλαιο. 1ον ακούγεται ότι θα μπει ειδικό τέλος σε όσα έχουν γίνει αέριο και σίγουρα το πεττρέλαιο είναι πιο οικονομικό.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/12/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1769
    Dimitris Al. στις #231550

    Ενδιαφερομαι για κλουβακι,transporter η' για mitsubishi L300-l400.Απλα επειδη αυτα βενζινη τωρα τα πουλανε πολυ χαμηλοτερη τιμη ,ελεγα να τους βαλω υγραεριο

    Δες και εδώ

    http://www.e-artemis.gr/forum/index.php?sh…ic=9463&hl=

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    03/02/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    141
    gioura4 στις #231532

    Αν δεν έχεις ήδη το αμάξι να πας σε πετρέλαιο. 1ον ακούγεται ότι[color=”#FF0000″] θα μπει ειδικό τέλος[/color] σε όσα έχουν γίνει αέριο και σίγουρα το πεττρέλαιο είναι πιο οικονομικό.

    [font=”Tahoma”]οχι,οχι φιλε μου,αυτα τελειωσανε απο χτες η' καλυτερα απο την Κυριακη το βραδυ[/font]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/12/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1769
    Dimitris Al. στις #231487

    [font=”Tahoma”]οχι,οχι φιλε μου,αυτα τελειωσανε απο χτες η' καλυτερα απο την Κυριακη το βραδυ[/font]

    Μακάρι να ισχύει αυτό που λες γιατί πολύς κάσμος θα την πάταγε.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    03/02/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    141
    gioura4 στις #231455

    [font=”Tahoma”]Dimitris al πνευμα εκανα,λογω των ημερων. :)

    Αυτα τα πραγματα δε γινονται,θελει βουληση πολιικη την οποια κανενας μα κανενας δεν την εχει[/font]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    4009
    herbi στις #202417

    ξερει κανεις αν στα αγροτικα με 4 πορτες θα βαλουναι φορο;
    δηλαδη εαν δεν εισαι επαγκελματιας αγροτης με ΟΓΑ θα πληρονεις το αμαξι με τα κηβηκα;

    ευχαριστω πολυ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8660
    victz στις #231453

    Mα οχι :)

    Τωρα θα πανε τα τελη εκει που ηταν το 2008. Ο ΦΠΑ το ιδιο. Η βενζινη 80 λεπτα. και η λιστα ειναι ατελειωτη :)

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/03/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    375
    aggelos2 στις #231452

    To VW Amarok το 2λιτρο με τα δυο turbo καιει 9-10lt/100km (το εχει ο πατερας μου).
    Πρόσεξε τα forrester με υγραέριο γιατι απο φίλους εχω ακούσει για αρκετα προβλήματα…
    Αλέξανδρος

    Λες για αυτό να τα πουλάνε τόσο?
    Ευχαριστώ πολύ Αλεξανδρε για την πληροφορία…θα το ψάξω πολύ!!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    03/02/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    141
    gioura4 στις #231390

    Mα οχι :)

    Τωρα θα πανε τα τελη εκει που ηταν το 2008. Ο ΦΠΑ το ιδιο. Η βενζινη 80 λεπτα. και η λιστα ειναι ατελειωτη :)

    Σωθηκαμε σου λεω….ασε :D

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/12/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1769
    Dimitris Al. στις #231344

    ξερει κανεις αν στα αγροτικα με 4 πορτες θα βαλουναι φορο;
    δηλαδη εαν δεν εισαι επαγκελματιας αγροτης με ΟΓΑ θα πληρονεις το αμαξι με τα κηβηκα;

    ευχαριστω πολυ.

    Κανείς δεν ξέρει να πει με βεβαιότητα. Βασικά κάποια στιγμή που το είχα ακούσει και ψαχνόμουν και εγώ σχετικά είχα βρει ότι το πιθανότερο σενάριο (τότε) ήταν να ισχύει η υψηλή φορολόγηση για όσους δεν είναι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες και το έχουν δηλωμένο αγροτικό.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    4009
    herbi στις #231290

    Κανείς δεν ξέρει να πει με βεβαιότητα. Βασικά κάποια στιγμή που το είχα ακούσει και ψαχνόμουν και εγώ σχετικά είχα βρει ότι το πιθανότερο σενάριο (τότε) ήταν να ισχύει η υψηλή φορολόγηση για όσους δεν είναι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες και το έχουν δηλωμένο αγροτικό.

    οκ.
    ας ελπισουμαι οτι δεν θα μας το βγαλουναι ξινο. :)

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/05/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    15
    stratos_argir στις #226708

    Επειδή το συγκεκριμένο τόπικ ήταν άσχετο από εδώ http://www.e-artemis.gr/forum/index.php?sh…mp;#entry385045 το μεταφέρω εδώ. Όλες οι απόψεις δεκτές κ το τόπικ συνεχίζεται…

    [size=4]Γιατι να παρεις volvo και οχι κετεφθιαν ενα FORD γιατι να παρεις SAAB και οχι κατεφθιαν ενα OPEL .που εχουν και καλητερα δικτυο AFTER SALE .[/size]

    Το ότι οι Σουηδοί δεν αγαράζουν Volvo γιατί δεν θέλουν να το έχουν μία ζωή, είχε κυκλοφορήσει ως ανέκδοτο μεταξύ τους.
    Αν δεις τους δείκτες αξιοπιστίας όλων των εταιρειών παρόλο που είναι γραμμένες σε ποσοστά και σίγουρα "πειραγμένες" δείχνουν ότι τα Volvo έχουν τις χαμηλότερες ζημίες παγκοσμίως. Όσον αφορά το After Sales Support, άστο καλύτερα. Λανσαρίστηκε πρώτα από τις Ιαπωνικές εταιρείες και ο λόγος ήταν το διαφημιστικό τρικ βοηθώντας έτσι να ανέβουν οι πωλήσεις τους. Δεν λέω ότι τα Ιαπωνικά δεν είναι καλά, τα Volvo μπορεί να είναι άχαρα ως αυτοκίνητα αλλά σύμφωνα με το δείκτη αξιοπιστίας είναι καλύτερα…Εξάλλου τι να το κάνεις το After Sales Support αν είσαι συνεχώς στα συνεργεία? Χρήσιμο μεν αλλά διαφημιστικό τρικ δε. Προσωπικά δεν έχω αυτοκίνητο από τις παραπάνω εταιρείες. Στους δείκτες αξιοπιστίας ήταν από τα χειρότερα και όλοι μου έλεγαν τα χειρότερα αλλά μετά από 20χρόνια με 400.000χλμ που το έχω χώρις να το πολυπροσέχω μου έβγαλε μόνο φλάτζα-καπακι κ όσες φορές χρειάστηκα κάτι όλος ο όμιλος ήταν κοντά μου αμέσως. Οι δείκτες δείχνουν τη γενική αξιοπιστία μίας εταιρείας…Το '95 φίλος μου με Volvo ήθελε ανταλλακτικό και επειδή δεν έβγαζε άκρη με τους υπαλλήλους το θέμα του έφτασε ψηλά και τον πήρε ο ίδιος ο Σαρακάκης στο τέλος. Το ίδιο συνέβει κ με φίλο μου στην Nissan, τα κανόνισε ο ίδιος ο Θεοχαράκης τότε. Δίχως βύσμα κ δίχως Sales Support. ΔΕΝ κάνω διαφήμιση στους εν λόγω κυρίους που ούτε τους ξέρω, απλά πρέπει να αναφέρονται πια στην Ελλάδα τα πράγματα με το όνομά τους κ όχι ανώνυμα μη τυχόν θιχτούν άλλοι "επαγγελματίες" του χώρου…

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 91 έως 105 (από 117 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων