ΔΟΚΙΜΕς ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΜΩΝ

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 466 έως 480 (από 494 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Posted In: Iδιογόμωση

  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/11/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    179
    mixalos στις #271104

    Τα δεδομένα δόθηκαν. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Φουλ τσοκ στα 35μ. ταχύτητες ίδιες 386μ/δ. Η πράσινη πλαστική τάπα Gualandi , η μπλε συγκεντρωτήρας LB6.

    Πρασινη 31.5gr/N.6 ~ D.2.70 = 282 σκαγια
    192/282 68.1%
    Μπλε
    33.5gr/N.6 ~ D.2.70 = 300 σκαγια
    219/300 73%
    … μέτρησα εγώ (μπορεί να μας φύγανε και 2-3, δεν πειράζει) συν του ότι η
    Πράσινη έβαλε στο κέντρο του κύκλου (σε κύκλο 51εκ.) 126 δηλ 65,6% (απ’αυτά που μπήκαν στον 76εκ.)
    Η Μπλε 135 / 61,6%

    Ένα θέμα λύθηκε. Η πράσινη φατσάρει καλύτερα, η μπλε έχει καλύτερους αριθμούς. Αυτό μας μπερδεύει λίγο νομίζω.
    Συνεχίζεται……

    Χρηστο μπες στον κοπο και κανε κυκλους στα κενα της τουφεκιας και πες μας τι διαμετρο εχουν και ποσοι χωρανε μεσα.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/03/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    730
    Λευτέρης στις #271094

    Γεια σας συνάδελφοι. Πάντα ήμουνα της άποψης ότι κοιτώντας και μόνο κάποιος μια τουφεκιά στο χαρτί δεν μπορεί να βγάλει συμπεράσματα αν δεν κάνει καταμέτρηση των σκαγιών, γιατί παίζουν ρόλο τόσα πολλά πράγματα. Το Νο, το προοριζόμενο θήραμα, άλλη αίσθηση δίνει ίσως να κοιτάς το ίδιο το χαρτί 1χ1μ και άλλη μια φωτογραφία…. Μπορεί και να αλλάξω γνώμη όμως. Πόση πείρα χρειάζεται για να μπορείς με το μάτι να αξιολογήσεις?!

    Θέλω να σας δείξω 2 τουφεκιές που έκανα στο χαρτί και να μου πείτε τη γνώμη σας και ποια είναι η προτιμότερη. Θα πω μόνο ότι και οι 2 δοκιμές έχουν σκάγια Νο6, το ένα έχει 31.5γρ το άλλο 33.5γρ. (αλλά μικρή η διαφορά και δε μας ενδιαφέρει). Μετά θα σας πω τα νούμερα της καταμέτρησης και πιο μετά θα παρουσιάσω μια … ‘προχωρημένη’ ανάλυση που έκανα.. Ιδού…….. (η πράσινη και η μπλε)

    Η πρασινη γεμιζει το σακκουλι, η μπλε κερδιζει το στοιχημα!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/03/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    88
    ChristosZ στις #271089

    [b]Οτι εχει καλυτερη διατρηση[/b]!

    Φιλικα Νικος :(

    Όοοχι, όχι , έχουν την ίδια ταχύτητα. Χάσατε τις ευκαιρίες σας λυπάμε.. ;)

    Η πρασινη γεμιζει το σακκουλι, η μπλε κερδιζει το στοιχημα!

    :D :rolleyes:

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/03/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    88
    ChristosZ στις #271087

    Σχετικά λοιπόν με τις παραπάνω ‘πράσινη’ κ ‘μπλε’ τουφεκιά να πω ότι και η δική μου πρώτη εντύπωση όταν είδα τα χαρτιά ήταν ότι η πράσινη υπερτερεί σαφέστατα. Μετά όταν έκανα την καταμέτρηση σχεδόν απογοητεύτηκα και ειδικά όταν μέτρησα 67% στο κέντρο της τουφεκιάς. Μια πολύ κεντρική κατανομή είναι κάτι που το απεχθάνομαι γιατί … δεν είμαι καλός σκοπευτής (δε μπορώ να το κρύβω άλλο :rolleyes: ) , δεν μπορώ να βάλω το πουλί στο κέντρο ακριβώς και μια κεντρική τουφεκιά μου αφήνει την περιφέρεια άδεια.

    Όμως εξακολουθούσα να συμπαθώ την πρασινούλα γι’ αυτό προχώρησα περισσότερο στην ποιοτική ανάλυση. Αυτά σκεφτόμενος κατά πόσο μπορεί μια πολύ ποιοτική κατανομή (έστω και παραπάνω κεντρική) να υπερτερεί έναντι μιας με μεγαλύτερη συγκέντρωση (σε λογικά πλαίσια μιλάω και σε αποστάσεις σωστές).

    Κατά τα γνωστά και παλιομοδίτικα η πράσινη έχει 3 κενά Oberfell δηλ 13εκ. ενώ η μπλε 5!! Ακόμα ένα στοιχείο υπερ της πράσινης.
    Πράσινη – μπλε 2-1 σκορ…. ………………..
    ……………………………………………………………………..
    ………………………….

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1590
    Nikos77 στις #271069

    Όοοχι, όχι , έχουν την ίδια ταχύτητα. Χάσατε τις ευκαιρίες σας λυπάμε.. :rolleyes:

    Λοιπαμαι πολυ, αλλα την ευκαιρια την εχασες εσυ Χρηστο! Το οτι μετρησες 360m/s δεν μου λεει τιποτα, διοτι απλα και μονο δεν μετρησες το πιο σημαντικο πραγμα που ειναι η τρισδιαστατη κωνικη ατρακτος των σκαγιων και που δεν μπορει να μετρηθει, χωρις παρα μα παρα πολλα λεφτα εξοπλισμου!

    Εκει λοιπον λογο αεροδυναμικης θα αλλαξουν τα δεδομενα και στην τραβερσα θα γινει αισθητη η διαφορα, διοτι σε μετωπικη τουφεκια η διαφορα ειναι αρκετα δυσκολο να φανει!

    Οπως ειπα και παραπανω, ασε τις κατανομες και ψαξε την διατρηση!!! ;)

    Φιλικα Νικος :D

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/09/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    846
    Long Rifle στις #186330

    Μήπως έχει μετρήσει κανείς αρχικές ταχύτητες με ταχογράφο από Remington Nitro Magnum (70χιλ.) & NSI Heavy Load αμφότερα στα 42γρ.;

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8970
    leo στις #270762

    Μήπως έχει μετρήσει κανείς αρχικές ταχύτητες με ταχογράφο από Remington Nitro Magnum (70χιλ.) & NSI Heavy Load αμφότερα στα 42γρ.;

    Είχα μετρήσει εγώ πριν αρκετά χρόνια, οπότε πολύ πιθανόν κάτι να έχει αλλάξει. Αν θυμάμαι καλά, το μήτρου μάνιουμ γύρω στα 390 και το heavy load γύρω στα 370.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/09/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    846
    Long Rifle στις #270759

    Είχα μετρήσει εγώ πριν αρκετά χρόνια, οπότε πολύ πιθανόν κάτι να έχει αλλάξει. Αν θυμάμαι καλά, το μήτρου μάνιουμ γύρω στα 390 και το heavy load γύρω στα 370.

    Θενκ γιου. Τον μήτρο κάπου εκεί τον δίνει και το εργοστάσιο. Το χέβι πάντως πολύ χέβι ακούγεται. :)

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/11/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1007
    reload79 στις #186348

    τα νιτρο που μετρησα εγω φετος παιζανε γυρω στα 375m/s

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    02/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    1256
    steel στις #270648

    Λοιπαμαι πολυ, αλλα την ευκαιρια την εχασες εσυ Χρηστο! Το οτι μετρησες 360m/s δεν μου λεει τιποτα, διοτι απλα και μονο δεν μετρησες το πιο σημαντικο πραγμα που ειναι [b]η τρισδιαστατη κωνικη ατρακτος των σκαγιων[/b] και που δεν μπορει να μετρηθει, χωρις παρα μα παρα πολλα λεφτα εξοπλισμου!

    Εκει λοιπον λογο αεροδυναμικης θα αλλαξουν τα δεδομενα και στην τραβερσα θα γινει αισθητη η διαφορα, διοτι σε μετωπικη τουφεκια η διαφορα ειναι αρκετα δυσκολο να φανει!

    Οπως ειπα και παραπανω, [u]ασε τις κατανομες και ψαξε την διατρηση[/u]!!! :)

    Φιλικα Νικος :lol:

    Στην τραβέρσα θα μειωθεί η διαφορά μεταξύ των 2 στον αριθμό σκαγιών,
    Η διάτρηση από πειράματα που έχω κάνει στο παρελθόν (τα έχω εγκαταλείψει πια) πάντα υπερτερεί σε αυτές που έχουν ποιο ομοιόμορφες κατανομές, Το μεγαλύτερο κεντρο είναι επιθυμητό σε αυτή την απόσταση και με αυτό το τσοκ. Είναι κοντά για αυτό το τσοκ.
    Προσωπικά θα έριχνα το βάρος στην βελτιώση της μπλέ, αρχικά να μειωνα την πίεση στο ρέλιασμα, μετά θα μείωνα την πυρίτιδα κατά 50mg,

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1590
    Nikos77 στις #270645

    Στην τραβέρσα θα μειωθεί η διαφορά μεταξύ των 2 στον αριθμό σκαγιών,
    Η διάτρηση από πειράματα που έχω κάνει στο παρελθόν (τα έχω εγκαταλείψει πια) πάντα υπερτερεί σε αυτές που έχουν ποιο ομοιόμορφες κατανομές, Το μεγαλύτερο κεντρο είναι επιθυμητό σε αυτή την απόσταση και με αυτό το τσοκ. Είναι κοντά για αυτό το τσοκ.
    Προσωπικά θα έριχνα το βάρος στην βελτιώση της μπλέ, αρχικά να μειωνα την πίεση στο ρέλιασμα, μετά θα μείωνα την πυρίτιδα κατά 50mg,

    Απο αυτα τα λιγα που γνωριζω, μπορω να πω οτι η διατρηση εξαρταται απο την αεροδυναμικη, τις παραμενουσες ταχυτητες, την σφαιρικοτιτα και την σκληροτητα των σκαγιων.

    Μια οποιαδηποτε τουφεκια με περιφερειακη κατανομη, θα εχει οπωσδηποτε χειροτερη αεροδυναμικη απο μια στενη τουφεκια, απλα πραγματα!

    Φιλικα Νικος :)

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    02/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    1256
    steel στις #270609

    Απο αυτα τα λιγα που γνωριζω, μπορω να πω οτι η διατρηση εξαρταται απο την αεροδυναμικη, τις παραμενουσες ταχυτητες, την σφαιρικοτιτα και την σκληροτητα των σκαγιων.

    Μια οποιαδηποτε τουφεκια με περιφερειακη κατανομη, θα εχει οπωσδηποτε χειροτερη αεροδυναμικη απο μια στενη τουφεκια, απλα πραγματα!

    Φιλικα Νικος :)

    Λοιπόν πέρνουμε ώς δεδομένα ότι η ποιότητα των σκαγιών είναι η ίδια,, ΑΡΑ ΚΑΙ Η ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ τους, και το ίδιο όπλο – κάννη -τσοκ, απ΄ εκεί και πέρα έχούμε να κάνουμε με τους παραγοντες που έρχονται να χαλάσουν την αεροδυναμική των σκαγιών, Οτιδήποτε αλλο εκτός της σφαίρας έχει χειρότερη αεροδυναμική στα σκάγια, τα σκάγια χαλάνε γιατί τρίβονται, ή πιέζονται, η τριβή στα 32 και 33 γραμμάρια συγκεντρωτήρα εχει πολύ μικρή διαφορά, λόγω ότι πέριπου τα 30+ γραμμάρια συνήθως είναι μεσα στον συγκεντρωτήρα, την αφήνουμε στην πάντα, αυτό που θα χαλάσει την αεροδυναμική είναι η πίεση, δηλαδή οι πιέσεις, ΑΛΛΑ ΠΟΙΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ???? Οχι αυτές που μετράτε στο μηχάνημα, αλλά αυτές που ασκούνται στα σκάγια πριν αυτά ελευθερωθούν, από το άνοιγμα του κλεισίματος, αυτές οι πιέσεις επηρεάζονται, κατά βαση από την πυρίτιδα το καψύλι, ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΠΑ, πόσο "σοκ" μπορεί να αποροφήσει, υπόψη ότι οι πυρίτιδες έχουν διαφορετικές κάυσεις, μεταξύ τους, και συνεχίζουν να καιγονται και για κάποιο διάστημα μέσα στις κάννες, εκεί πιά όμως δεν επηρεάζουν την σφαιρικότητα των σκαγιών, και ας πάμε τώρα στην μελέτη της κατανομής, αυξημενες πιέσεις πέρα από οριο παραμορφωσης των σκαγιών, μέχρι που ψιλοσυγκολούν τα σκάγια μεταξύ τους, (οι κάτω στοιβάδες) τωρα στον πίνακα αυτα τα ψιλοσυγκολημενα ταξιδεύουν, ποιο γρήγορα (μεγαλύτερη μάζα) αποτέλεσμα είναι να προλαβαίνουν τα μπροστινα, και τα σπρωχνουν βγάζοντας τα από την πορεία τους, όταν βρεθούν μπροστα από την αντίσταση του αέρα αποκολούνται μεταξύ τους, Αυτό στον πίνακα έχει την εξής μορφή, συστάδες σκαγιών 3-4 μαζεμένα, (σημα κατατεθεν) ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΚΑΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ γιατι κάποια πάνε γκρουπαρισμένα, ΑΝΟΜΟΙΜΟΡΦΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ,
    Πάμε τωρα στην διάτρηση και εκεί έχεις ανομοιμορφία, κάποια επειδή ταξιδεύουν για κάποιο διαστημα μαζί, έχουν μεγαλύτερες μένουσες με αποτέλεσμα να τρυπάνε περισότερο, όταν μιλάμε για έλενχο της διάτρησης σε ένα μικρό τμήμα της κατανομής (τηλεφωνικός κατάλογός – τενεκες) και σε αυτό το τμήμα έχουμε σκάγια που τρυπάνε πολύ περισσότερο από το κανονικό, μερικά "κανονικά" και μερικά που τρυπάνε πολύ λιγότερο, η ντουφεκιά δεν έχει ισοροπία στις μεταξύ των πιέσεων μέσα στο φυσίγγγι και στην σκληρότητα των σκαγιών,
    Δοκιμασμενο παρα πολλές φορές, τα φυσίγγια με υπερβολικές πιέσεις ριγμενα από κλειστά τσοκ, εχουν μια τάση να κεντράρουν κάποια σκάγια με υψηλες ταχύτητες στο κέντρο, και από εκεί και πέρα δεν βρίσκεις ακρη στην κατανομή, στο κυνήγι αυτό θα δώσει πολλά χαμένα – και τραυματισμένα σε λογικές αποστάσεις αλλά θα δώσει και κάποια ελάχιστα ξερά στο θέο. τα λογικά χαμένα θα ριχτεί το φταίξιμο στην σκόπευση το ξερό στο θεό στο ΓΑΜΑΤΟ φυσίγγι.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1590
    Nikos77 στις #270602

    Λοιπόν πέρνουμε ώς δεδομένα ότι η ποιότητα των σκαγιών είναι η ίδια,, ΑΡΑ ΚΑΙ Η ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ τους, και το ίδιο όπλο – κάννη -τσοκ, απ΄ εκεί και πέρα έχούμε να κάνουμε με τους παραγοντες που έρχονται να χαλάσουν την αεροδυναμική των σκαγιών, Οτιδήποτε αλλο εκτός της σφαίρας έχει χειρότερη αεροδυναμική στα σκάγια, τα σκάγια χαλάνε γιατί τρίβονται, ή πιέζονται, η τριβή στα 32 και 33 γραμμάρια συγκεντρωτήρα εχει πολύ μικρή διαφορά, λόγω ότι πέριπου τα 30+ γραμμάρια συνήθως είναι μεσα στον συγκεντρωτήρα, την αφήνουμε στην πάντα, αυτό που θα χαλάσει την αεροδυναμική είναι η πίεση, δηλαδή οι πιέσεις, ΑΛΛΑ ΠΟΙΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ???? Οχι αυτές που μετράτε στο μηχάνημα, αλλά αυτές που ασκούνται στα σκάγια πριν αυτά ελευθερωθούν, από το άνοιγμα του κλεισίματος, αυτές οι πιέσεις επηρεάζονται, κατά βαση από την πυρίτιδα το καψύλι, ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΠΑ, πόσο "σοκ" μπορεί να αποροφήσει, υπόψη ότι οι πυρίτιδες έχουν διαφορετικές κάυσεις, μεταξύ τους, και συνεχίζουν να καιγονται και για κάποιο διάστημα μέσα στις κάννες, εκεί πιά όμως δεν επηρεάζουν την σφαιρικότητα των σκαγιών, και ας πάμε τώρα στην μελέτη της κατανομής, αυξημενες πιέσεις πέρα από οριο παραμορφωσης των σκαγιών, μέχρι που ψιλοσυγκολούν τα σκάγια μεταξύ τους, (οι κάτω στοιβάδες) τωρα στον πίνακα αυτα τα ψιλοσυγκολημενα ταξιδεύουν, ποιο γρήγορα (μεγαλύτερη μάζα) αποτέλεσμα είναι να προλαβαίνουν τα μπροστινα, και τα σπρωχνουν βγάζοντας τα από την πορεία τους, όταν βρεθούν μπροστα από την αντίσταση του αέρα αποκολούνται μεταξύ τους, Αυτό στον πίνακα έχει την εξής μορφή, συστάδες σκαγιών 3-4 μαζεμένα, (σημα κατατεθεν) ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΚΑΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ γιατι κάποια πάνε γκρουπαρισμένα, ΑΝΟΜΟΙΜΟΡΦΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ,
    Πάμε τωρα στην διάτρηση και εκεί έχεις ανομοιμορφία, κάποια επειδή ταξιδεύουν για κάποιο διαστημα μαζί, έχουν μεγαλύτερες μένουσες με αποτέλεσμα να τρυπάνε περισότερο, όταν μιλάμε για έλενχο της διάτρησης σε ένα μικρό τμήμα της κατανομής (τηλεφωνικός κατάλογός – τενεκες) και σε αυτό το τμήμα έχουμε σκάγια που τρυπάνε πολύ περισσότερο από το κανονικό, μερικά "κανονικά" και μερικά που τρυπάνε πολύ λιγότερο, η ντουφεκιά δεν έχει ισοροπία στις μεταξύ των πιέσεων μέσα στο φυσίγγγι και στην σκληρότητα των σκαγιών,
    Δοκιμασμενο παρα πολλές φορές, τα φυσίγγια με υπερβολικές πιέσεις ριγμενα από κλειστά τσοκ, εχουν μια τάση να κεντράρουν κάποια σκάγια με υψηλες ταχύτητες στο κέντρο, και από εκεί και πέρα δεν βρίσκεις ακρη στην κατανομή, στο κυνήγι αυτό θα δώσει πολλά χαμένα – και τραυματισμένα σε λογικές αποστάσεις αλλά θα δώσει και κάποια ελάχιστα ξερά στο θέο. τα λογικά χαμένα θα ριχτεί το φταίξιμο στην σκόπευση το ξερό στο θεό στο ΓΑΜΑΤΟ φυσίγγι.

    Παρατηρησες μηπως καπου να γραφω για πιεσεις και συσχετιζομενες συσσωματωσεις ή μηπως για τενεκεδες και τηλεφωνικους καταλογους;

    Η παγια τοποθετηση μου εδω και 3 χρονια, ειναι οτι για μενα το ζητουμενο ειναι να βρω και να κατανωησω κατι το τρισδιαστατο μεσα στον κυνηγοτοπο και μεσα απο πραγματικα κυνηγετικες συνθηκες και οχι κατι το δισδιαστατο σε στατικους πειραματισμους!

    Κλεινω αναφερωντας οτι κατα πρωτο λογο, αυτο που παιζει ρολο στην αεροδυναμικη της ατρακτου, ειναι το μετωπο της τουφεκιας και οτι εμενα προσωπικα με ενδιαφερει να δημιουργω φυσιγγια που να κοβουν και να ριχνουν τα πουλια ξερα με ακαριαιες καταβολες απο τα 5 μετρα εως και τα 50 μετρα.

    Φιλικα Νικος :)

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/04/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    667
    zador στις #270580

    Παρατηρησες μηπως καπου να γραφω για πιεσεις και συσχετιζομενες συσσωματωσεις ή μηπως για τενεκεδες και τηλεφωνικους καταλογους;

    Η παγια τοποθετηση μου εδω και 3 χρονια, ειναι οτι για μενα το ζητουμενο ειναι να βρω και να κατανωησω κατι το τρισδιαστατο μεσα στον κυνηγοτοπο και μεσα απο πραγματικα κυνηγετικες συνθηκες και οχι κατι το δισδιαστατο σε στατικους πειραματισμους!

    Κλεινω αναφερωντας οτι κατα πρωτο λογο, αυτο που παιζει ρολο στην αεροδυναμικη της ατρακτου, ειναι το μετωπο της τουφεκιας και οτι εμενα προσωπικα με ενδιαφερει να δημιουργω φυσιγγια που να κοβουν και να ριχνουν τα πουλια ξερα με ακαριαιες καταβολες απο τα 5 μετρα εως και τα 50 μετρα.

    Φιλικα Νικος :)

    ++++++++++++++++++++++

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/04/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    667
    zador στις #270577

    .

    KAPOU DIAVASA OTI ANIGIS KONOUS …………
    NA EXOUME TO NOU MAS XAXAXXA

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 466 έως 480 (από 494 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων