Απο αυτα τα λιγα που γνωριζω, μπορω να πω οτι η διατρηση εξαρταται απο την αεροδυναμικη, τις παραμενουσες ταχυτητες, την σφαιρικοτιτα και την σκληροτητα των σκαγιων.
Μια οποιαδηποτε τουφεκια με περιφερειακη κατανομη, θα εχει οπωσδηποτε χειροτερη αεροδυναμικη απο μια στενη τουφεκια, απλα πραγματα!
Φιλικα Νικος
Λοιπόν πέρνουμε ώς δεδομένα ότι η ποιότητα των σκαγιών είναι η ίδια,, ΑΡΑ ΚΑΙ Η ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ τους, και το ίδιο όπλο – κάννη -τσοκ, απ΄ εκεί και πέρα έχούμε να κάνουμε με τους παραγοντες που έρχονται να χαλάσουν την αεροδυναμική των σκαγιών, Οτιδήποτε αλλο εκτός της σφαίρας έχει χειρότερη αεροδυναμική στα σκάγια, τα σκάγια χαλάνε γιατί τρίβονται, ή πιέζονται, η τριβή στα 32 και 33 γραμμάρια συγκεντρωτήρα εχει πολύ μικρή διαφορά, λόγω ότι πέριπου τα 30+ γραμμάρια συνήθως είναι μεσα στον συγκεντρωτήρα, την αφήνουμε στην πάντα, αυτό που θα χαλάσει την αεροδυναμική είναι η πίεση, δηλαδή οι πιέσεις, ΑΛΛΑ ΠΟΙΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ???? Οχι αυτές που μετράτε στο μηχάνημα, αλλά αυτές που ασκούνται στα σκάγια πριν αυτά ελευθερωθούν, από το άνοιγμα του κλεισίματος, αυτές οι πιέσεις επηρεάζονται, κατά βαση από την πυρίτιδα το καψύλι, ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΠΑ, πόσο "σοκ" μπορεί να αποροφήσει, υπόψη ότι οι πυρίτιδες έχουν διαφορετικές κάυσεις, μεταξύ τους, και συνεχίζουν να καιγονται και για κάποιο διάστημα μέσα στις κάννες, εκεί πιά όμως δεν επηρεάζουν την σφαιρικότητα των σκαγιών, και ας πάμε τώρα στην μελέτη της κατανομής, αυξημενες πιέσεις πέρα από οριο παραμορφωσης των σκαγιών, μέχρι που ψιλοσυγκολούν τα σκάγια μεταξύ τους, (οι κάτω στοιβάδες) τωρα στον πίνακα αυτα τα ψιλοσυγκολημενα ταξιδεύουν, ποιο γρήγορα (μεγαλύτερη μάζα) αποτέλεσμα είναι να προλαβαίνουν τα μπροστινα, και τα σπρωχνουν βγάζοντας τα από την πορεία τους, όταν βρεθούν μπροστα από την αντίσταση του αέρα αποκολούνται μεταξύ τους, Αυτό στον πίνακα έχει την εξής μορφή, συστάδες σκαγιών 3-4 μαζεμένα, (σημα κατατεθεν) ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΚΑΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ γιατι κάποια πάνε γκρουπαρισμένα, ΑΝΟΜΟΙΜΟΡΦΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ,
Πάμε τωρα στην διάτρηση και εκεί έχεις ανομοιμορφία, κάποια επειδή ταξιδεύουν για κάποιο διαστημα μαζί, έχουν μεγαλύτερες μένουσες με αποτέλεσμα να τρυπάνε περισότερο, όταν μιλάμε για έλενχο της διάτρησης σε ένα μικρό τμήμα της κατανομής (τηλεφωνικός κατάλογός – τενεκες) και σε αυτό το τμήμα έχουμε σκάγια που τρυπάνε πολύ περισσότερο από το κανονικό, μερικά "κανονικά" και μερικά που τρυπάνε πολύ λιγότερο, η ντουφεκιά δεν έχει ισοροπία στις μεταξύ των πιέσεων μέσα στο φυσίγγγι και στην σκληρότητα των σκαγιών,
Δοκιμασμενο παρα πολλές φορές, τα φυσίγγια με υπερβολικές πιέσεις ριγμενα από κλειστά τσοκ, εχουν μια τάση να κεντράρουν κάποια σκάγια με υψηλες ταχύτητες στο κέντρο, και από εκεί και πέρα δεν βρίσκεις ακρη στην κατανομή, στο κυνήγι αυτό θα δώσει πολλά χαμένα – και τραυματισμένα σε λογικές αποστάσεις αλλά θα δώσει και κάποια ελάχιστα ξερά στο θέο. τα λογικά χαμένα θα ριχτεί το φταίξιμο στην σκόπευση το ξερό στο θεό στο ΓΑΜΑΤΟ φυσίγγι.