Το καταφύγιο

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 18,436 έως 18,450 (από 21,003 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    15/12/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    2285
    PANOUTSOS στις #410280

    Γεια χαρα σας μόρται!!!


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    1739
    Panagiotis Agiannitis στις #410282

    γειαααα

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/11/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    4532
    manos65 στις #410284

    γεια  χαρα  νταν

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    17/08/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    2559
    KYNIGOSDK στις #410326

    KAΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΩΤΕΣ

     

     

     

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/11/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    679
    DIM. στις #410336

    Μην μου πείτε οτι το ξέρατε;;…….ποιοοο;   Οτι  το γυναικείο αιδοίο  στην αρχαιότητα  είχε  όνομα  και  μάλιστα  ήταν  ξυρισμένο  ηηηη   …..μαδημένο !                  Διαβάστε   λοιπόν  έτσι  για να μαθαίνουμε  και  κάτι  χρήσιμο για τους αρχαίους ημών προγόνους.                                                                                                                                                   Θα  ήθελα όμως να  ακούσω   ποια  από αυτά τα  ονόματα  αρέσουν σήμερα πιο πολύ….

    Στους αρχαίους Έλληνες δεν άρεσαν τα μαλλιαρά σαν πρόβατα αιδοία. Λάτρεις της απολλώνιας ομορφιάς, τα ήθελαν μαδημένα, ξυρισμένα, στιλπνά, καθαρά και αστραφτερά. Τα «μαλλιαρά» ήταν ένδειξη δουλοπρέπειας, μας πληροφορεί εξαντλημένη μελέτη από το 1963 του δόκτορος Βαλέριου Ι. Μαρσέλλου με τίτλο: Η σεξουαλική ζωή των αρχαίων λαών (εκδ. Μαρή). Η αρχαία ονομασία της πρακτικής; «Παρατιλμός αιδοίου»…

    Εκείνο που άρεσε στους αρχαίους Έλληνες, ήταν να βλέπουν και ν’ απολαμβάνουν τα ξυρισμένα ή μαδημένα αιδοία των γυναικών, καθαρά και λάμποντα, όπως το συνηθίζουν οι σύγχρονες ανατολίτισσες και μερικές της Αφρικής, γιατί οι Έλληνες θεωρούσαν πως ήταν δουλόπρεπο να έχουν οι γυναίκες τον χ ο ί ρ ο ν (το αιδοίον) σαν μαλλιαρό πρόβατο, όπως το είχαν υποχρεωτικά οι δούλες, το συμπεραίνομε δε αυτό από τους ακόλουθους στίχους του αθάνατου Αριστοφάνη που αναφέρει στους «Βατράχους», ότι οι ορχηστρίδες παρουσιάζοντο άμα χόρευαν «ηβυλλιώσαι γ’ άρτι παρατετιλμέναι».

    «Στο άνθος της ηλικίας των και με φρεσκομαδημένο το αιδοίον των», όπως λέει η Θεράπαινα.
    Επίσης στις «Εκκλησιάζουσες η Πραξαγόρα λέει:

    «Και τας γε δούλας ουχί δει κοσμουμένας
    την των ελευθέρων υφαρπάζειν Κύπριν,
    αλλά παρά τοις δούλοισι κοιμάσθαι μόνον,
    κατωνάκην τον χοίρον αποτετιλμένας».
    Δηλ. «κι οι δούλες πάλι δεν πάει να φοράν στολίδια
    κι από τις ελεύθερες εμάς να κλέβουν τις ηδονές,
    μα θα κοιμώνται μόνον με τους δούλους
    μαδώντας το γουρουνάκι τους για μια παλιοπροβιά».
    (Αριστοφάνους, Εκκλησιάζουσαι, στ. 721)
    Το ίδιο στην «Ειρήνη» στ. 1351 λέει:
    «Του μεν μέγα και παχύ, της δ’ ηδύ το σύκον».
    (αυτουνού είναι μεγάλο και χοντρό (το πέος) κεινής δε γλυκό το σύκο (αιδοίο).
    Και στους «Αχαρνής», στ. 781:
    Μ. «αύτα εστί χοίρος;»
    Δ. «νυν γε χοίρος φαίνεται• ατάρ εκτραφείς γε κύσθος έσται».
    ( Μ. «αυτά είναι χοίρος;»
    Δ. «τώρα τουλάχιστον χοίρος (μικρό αιδοίο) φαίνεται•
    όμως όταν μεγαλώσει θα γίνει αιδοίον κανονικό).
    Και στο στίχο 791:
    «Αίκα δε παχυνθή καναχνοασθή τριχί,
    κάλλιστος έσται χοίρος Αφροδίτη θύειν»
    (εάν όμως παχύνει και γεμίσει τρίχες
    θαυμάσιο αιδοίο θα γίνει για να θυσιάζει στην Αφροδίτη).
    Γεμάτους χάρη κι εξυπνάδα βρίσκομε στη Λυσιστράτη και πάλιν του Αριστοφάνη τους παρακάτω στίχους, στους οποίους χρησιμοποιεί τη λέξη υν αντί γουρούνι – χοίρος, όταν μαλώνουν οι άντρες με τις γυναίκες λέγοντας:
    «Ει νη τω θεώ με ζωπυρήσεις
    Λύσω την εμαυτής υν εγώ δη και ποιήσω
    Τήμερον τους δημότας βωστρείν σ’ εγώ πεκτούμενον».
    Εάν μα τη θεά μ’ εξερεθίσεις
    θα λύσω τον χοίρο μου (θα βγάλω έξω το αιδοίον μου
    και κυνηγώντας σε θα σε κάνω να φωνάζεις στους δημότες βοήθεια).
    (Αριστοφάνους, Λυσιστράτη, στ. 682)
    Ο Φερεκράτης πάλι χρησιμοποίησε αντί αιδοίον τη λέξη ρ ό δ ο ν:
    «Κόραι αρτίως ηβυλλιώσαι και τα ρόδα κεκαρμέναι».
    (Κόρες μόλις στο άνθος της ηλικίας τους που είχαν κουρεμένα τα αιδοία τους).
    Ο αθάνατος πατέρας της Ιατρικής Ιπποκράτης μεταχειρίσθηκε την λέξη φ ύ σ ι ν που χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα:
    «Ων αι μήτραι προΐωσιν εξωτέρω της φύσιος».
    (Αν η μήτρα προπέσει και βγει έξω από το αιδοίον)
    (Ιπποκράτους, Αφορισμοί § 27, σελ. 643)
    Ο Λουκιανός περιγράφοντας πώς πιάστηκε επ’ αυτοφώρω ένας μοιχός λέει:
    «Και μοιχός εάλω ποτέ, ως ο Άξων φησίν, άρθρα εν άρθροις έχων».
    (Κάποτε πιάστηκε ένας μοιχός, που είχε τα αιδοία του μέσα στα αιδοία της γυναίκας).
    Ο Αθήναιος χρησιμοποίησε τη λέξη κ ο ί λ ο ν   Ά ρ γ ο ς αντί αιδοίον:
    «Η δ’ είπε• μήτερ, πώς, έφη, μέλλω φιλείν τον μηδέν ωφέλημα, τον υπό τας στέγας το κοίλον Άργος θέλοντ’ έχειν;»
    (Η κόρη είπε, πώς καλέ μητέρα θ’ αγαπήσω αυτόν, από τον οποίον δεν έχω καμμιά ωφέλεια, που κάτω από τη στέγη μας θέλει να’ χει δωρεάν το αιδοίο μου;)
    (Αθήναιος, Βιβλ. ΙΓ΄, 582 α΄)
    Μεταγενέστερα στους Μαγικούς Παπύρους αναφέρεται:
    «Ορκίζω σε, νεκύδαιμον, – ίνα μοι άξης την δείνα και κεφαλήν κεφαλή κολλήση και χείλεα χείλεσι συνάψη και γαστέρα γαστρί κολλήση και μηρόν μηρώ πελάση και το μ έ λ α ν τω μ έ λ α ν ι (το μαυρότριχον αιδοίον συναρμόσει με το μαυρότριχο ανδρικό) και τα αφροδισιακά εαυτής εκτελέση μετ’ εμού».
    Ο της Κωνσταντινουπόλεως Πατριάρχης Φώτιος, σε διάφορα μέρη του Λεξικού του, πριν την άλωση, αναφέροντας για τα γεννητικά όργανα, λέει:
    «Σ ά ρ α β ο ν• το γυναικείο οι κωμικοί το ονομάζουν και σ ά κ α ν και σ ά β υ τ τ ο ν και σ έ λ ι ν ο και τ α ύ ρ ο και έτερα πολλά».
    (Ευίου Ληναίου, Απόρρητα, Θεσσαλονίκη, 1935)
    Αλλά και ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ευστάθιος, σε μερικά μέρη των «Εις Όμηρον Παρεκβολών», γράφει τα ακόλουθα:
    «Ότι δε πολυώνυμον (ον) το γυναικείον αιδοίον, ά μ β ω ν τε γαρ λέγεται και
    χ ο ί ρ ο ς και ε σ χ ά ρ α και δ έ λ τ α, το αυτό και κ έ λ η ς κλπ.»
    ΟΝΟΜΑΣΙΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΑΙΔΟΙΟΥ
    Παραθέτομεν για τον περίεργον πλούτον των ονομασιών, τα πιο κάτω:
    1) Αγγείον
    2) Αηδονιεύς
    3) Αιδοίον
    4) Αιδώς
    5) Αισχύνη
    6) Άμβων
    7) Αναγκαίον
    Απόκρυφον
    9) Απόρρητα
    10) Άρθρα
    11) Ασχημοσύνη
    12) Βασιλείδης
    13) Βληχώ
    14) Βύττος
    15) Γείτον
    16) Γέρρα
    17) Γίγαρτον
    18) Γυία
    19) Δέλτα
    20) Δελφάκιον
    21) Δορίαλλος
    22) Επίσειον
    23) Εσχάρα
    24) Ευδίαιον
    25) Εύστρα
    26) Ηδονοθήκη
    27) Ίακχος
    28) Ιπποκλείδης
    29) Κέλης
    30) Κένταυρος
    31) Κήπος
    32) Κοίλον Άργος
    33) Κόκκος
    34) Κολεός
    35) Κτεις
    36) Κύνειρα
    37) Κύσθος
    38) Κυσολαμπίς
    39) Κυσός
    40) Κύων
    41) Λάκκος
    42) Λειμών
    43) Μέλαθρον
    44) Μέλαν
    45) Μισγκάγκειον
    46) Μόριον
    47) Μύρτον
    48) Μύσχος
    49) Μύτος
    50) Νάπος
    51) Οστάνιον
    52) Πεδίον
    53) Πελλάνα
    54) Πράγμα
    55) Ρόδον
    56) Ροδωνιά
    57) Σάβυττος
    58) Σαβαρίχη
    59) Σάκανδρος
    60) Σάκας
    61) Σάκος
    62) Σαλάμβη
    63) Σάραβος
    64) Σάρων
    65) Σέλινον
    66) Σκάφιον
    67) Σύκον
    68) Ταύρον
    69) Τιτίς
    70) Τρήμα
    71) Τρυβλίον
    72) Τρυμαλίη
    73) Τρύπημα
    74) Υς
    75) Ύσσακος
    76) Ύσσαξ
    77) Φορμίσιος
    78) Φύσις
    79) Χοιρίλος
    80) Χοιρίον
    81) Χοίρος
    82) Ψίμαρον

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    5016
    MICHEL123GR στις #410356

    το εχουν ριξει στα μαθηματικά 🙂

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/11/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    4532
    manos65 στις #410361

    καλημερα σε ολη την ομορφη παρεα

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/10/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    368
    Chrisstk στις #410363

    Καλώς το Μάνο, καλημέρα.

     

    Καλημέρα σε όλους

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    07/10/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    2625
    berket στις #410367

    Καλημέρα κι από μένα παλικάρια!!! Μου άρεσε το Νο 11 .ΧΑΧΑΧΑ

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/01/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1701
    βκ στις #410369

    καλημέρα.   πρωί-πρωί το ρίξαμε στα μνιά. γιαυτό έπιασε βροχή

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    7067
    Ανώνυμος στις #410382

    Καλημέρα ….http://www.youtube.com/watch?v=bq9EJa8ra-Y

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    26/12/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    9371
    blanco στις #410393

    καλημέρα σας

    άργησα κι έχασα το μάθημα έχει κάποιος σημειώσεις να μην μείνω μετεξεταστέος στις εξετάσεις 😛

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    30/10/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    3627
    BIK στις #410406

    βαλε να φαμε και μεις εδω οι πεινασμενοι τιποτα … χαχα

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    5016
    MICHEL123GR στις #410419

    να δείτε τι σας έχω εδώ για εσας που γουσταρετε τσιπουρακια και κρασάκια

    http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%86%CE%AF%CE%BB%CF%84%CF%81%CE%BF-%CE%BD%CE%B7%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%AD%CE%B8%CE%B7%CF%82

    βέβαια θα περιμένετε λιγάκι, αλλα αφού ξεκινησε θα γίνει

    Εμ εχω ενα φίλο που οσο και να πινει δεν τον ¨πιάνει¨ και σε ερωτησή μου γιατί αυτό μου είπε οτι είναι  εκ γεννητής γιιατί του λείπει ενα ένζημο

     Καλημέρα

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    7067
    Ανώνυμος στις #410433

     

    Πάντως για άλλη μια φορά εντυπωσιάστηκα απο τον προβληματισμό των Ελλήνων.Ευτυχώς στο τέλος επικράτησε η λογική…

    .

    Ο ελληνικός τελικός της Eurovision πραγματοποιήθηκε χθες με νικητές τους Koza Mostra και τον Αγάθωνα Ιακωβίδη. Οι διοργανωτές προσπάθησαν να κάνουν ένα show το οποίο όχι μόνο θα κέρδιζε τους τηλεθεατές, αλλά και θα άντεχε στην prime time ζώνη, όπου κυριαρχούν τουρκικά σίριαλ.

    Ένα από τα αυτά, ο «Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής», φαίνεται πως έχει αποκτήσει φανατικό κοινό στην Ελλάδα, το οποίο δεν εγκατέλειψε τη σειρά για τη Eurovision.

    Έτσι, ο «Σουλεϊμάν» κατάφερε να επικρατήσει με 27,9% στο γενικό σύνολο έναντι της Eurovision, η οποία συγκέντρωσε 21,5%.

    Ωστόσο, τα νεανικά κοινά προτίμησαν να παρακολουθήσουν τον ελληνικό τελικό, χαρίζοντάς του το 29,6% της τηλεθέασης.

    Αξίζει να σημειωθεί πως την ώρα που ανακοινώνονταν οι νικητές η τηλεθέαση άγγιξε το 27,5%, που ήταν και το υψηλότερο ποσοστό της Eurovision.

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 18,436 έως 18,450 (από 21,003 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων