ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ JIMNY

Επισκόπηση 7 δημοσιεύσεων - 31 έως 37 (από 37 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    20/08/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    944
    Stag στις #184063

    [font="Comic Sans MS"]Τι απο ολα να τεκμηριωσω???/

    Γτ τα Bilstein ειναι δρομου????Αφου ειναι θεοσκληρα και τα βαζουν ολοι στα χαμηλωμενα….

    για τους χωματοδρομους και τα φορτοματα εχει αλλα μειονεκτηματα εκτος των εντονων κραδασμων? (ηταν επιλογη του προηγουμενου ιδιοκτητη και μπηκαν ενα μηνα πριν το παρω εγω και μεχρι στιγμης εχουν κανει 40000χιλ)
    τι ψαχνουμε ουσιαστικα σε ενα αμορτισερ χωματοδρομου-κυνηγιου???


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    17/06/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    1301
    ximikos00 στις #275500

    [font=”Comic Sans MS”]Τα Ranco, ProComp , OME , Calmini, Ιron Man κλπ κλπ
    ειναι αμορτισερ καθαρα εκτος δρομου….

    Συνηθως βγαινουν και μακρυτερα απο μαμα και πρεπει να συνδυαζονται με μεγαλυτερα ελατηρια για να δουλευουν σωστα….Ειναι καλη λυση αλλα ακριβη!!!
    [/font]

    Σκεφτομαι να τα βάλω στο SX4 αλλάζοντας τα εργοσταιακά και να το ψηλώσω 2-3 πόντους.
    Επειδή βλέπω το έχεις ψάξει, μου φαινέται καλύτερα λίγο σκληρότερα άμα το ψηλώσω…
    Τα σκεφτομαι καλά? Προφανώς θα αλλάξω και ελατήρια…
    Ευχαριστώ!

    [font=”Comic Sans MS”]ΚΥΒ σιγουρα θα βγαινουν για το SX4. Aλλα επειδη το προκειται για "κουρσα" και οχι για τζιπ δεν ξερω τι επιπτωσεις θα εχεις στο δρομο….
    Δεν ξερω πως θα συμπεριφερονται τα ψαλιδια (λογικα εχει ψαλιδια και πισω σωστα??)
    τΙ ΚΡΕΜΑΣΜΑΤΑ θα αντεχουν τα ημιαξινια σε ζορι

    Τι περιθωρια εχει η αναρτηση γενικοτερα….

    τΟ ψηλωμα το αυτοκινητου ειναι ολοκληρη επιστημη….Αν θες να το κανεις σωστα και να μν εχεις προβληματα…

    Ψηλωνονται το αμαξι ολα "τεντωνουν" και πρεπει να τα φερεις σε μια ισσοροπια για να δουλευουν και παλι σωστα σε δυσκολες συνθηκες…

    Π.Χ. για καθε 3-4 ποντους που πας πανω πρεπει να βγαινεις και 1 ποντο εξω (αποστατες στις ζαντες) Να μεγαλωνει το μετατροχιο δλδ για να κανεις σταθερο το αμαξι αφου αλλαζει το κεντρο βαρους

    Οταν ψηλωνεις πανω απο 4 ποντους , πρεπει να κατεβασεις τα ψαλιδια μπροστα για να δουλευουν στις ιδιες μοιρες τα ημιαξονια…Αλλιως δουλευουν με κλιση και σε καποιο ζορι θα τα παρεις στο χερι…

    Χρειαζονται αποστατες στο διαφορικο γτ οπως ειπα το αμαξι τεντωνει και εμφανιζεται κενο αναμεσα σε διαφορικο και αξονα

    Χρειαζεται αποστατη στην παναρ γτ το αμαξι τραβαει προς τη μια πλευρα

    Χρειαζονται μακρυτερα αμορτισερ γτ τα κανονικα σε ηρεμια θα ειναι τεντωμενα και θα βγουν οφφ πολυ γρηγορα…

    Χρειαζεσαι καμπεροβιδες για να πατανε οι μπροστινοι τροχοι στο εδαφος σε ευθεια και οχι με κλιση (\ / )

    Και πολλα πολλα αλλα….

    Θεωρητικα στα Vitara/Grand Vitara ψηλωμα μεχρι 3-4 ποντους δεν θες τπτ απο ολα αυτα….Για το SX4 δεν γνωριζω[/font]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    03/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    233
    Andreasdik στις #275483

    [size=3][font=”Comic Sans MS”]ΚΥΒ σιγουρα θα βγαινουν για το SX4. Aλλα επειδη το προκειται για "κουρσα" και οχι για τζιπ δεν ξερω τι επιπτωσεις θα εχεις στο δρομο….
    Δεν ξερω πως θα συμπεριφερονται τα ψαλιδια (λογικα εχει ψαλιδια και πισω σωστα??)
    τΙ ΚΡΕΜΑΣΜΑΤΑ θα αντεχουν τα ημιαξινια σε ζορι
    Τι περιθωρια εχει η αναρτηση γενικοτερα….
    τΟ ψηλωμα το αυτοκινητου ειναι ολοκληρη επιστημη….Αν θες να το κανεις σωστα και να μν εχεις προβληματα…
    Ψηλωνονται το αμαξι ολα "τεντωνουν" και πρεπει να τα φερεις σε μια ισσοροπια για να δουλευουν και παλι σωστα σε δυσκολες συνθηκες…
    Π.Χ. για καθε 3-4 ποντους που πας πανω πρεπει να βγαινεις και 1 ποντο εξω (αποστατες στις ζαντες) Να μεγαλωνει το μετατροχιο δλδ για να κανεις σταθερο το αμαξι αφου αλλαζει το κεντρο βαρους
    Οταν ψηλωνεις πανω απο 4 ποντους , πρεπει να κατεβασεις τα ψαλιδια μπροστα για να δουλευουν στις ιδιες μοιρες τα ημιαξονια…Αλλιως δουλευουν με κλιση και σε καποιο ζορι θα τα παρεις στο χερι…
    Χρειαζονται αποστατες στο διαφορικο γτ οπως ειπα το αμαξι τεντωνει και εμφανιζεται κενο αναμεσα σε διαφορικο και αξονα
    Χρειαζεται αποστατη στην παναρ γτ το αμαξι τραβαει προς τη μια πλευρα
    Χρειαζονται μακρυτερα αμορτισερ γτ τα κανονικα σε ηρεμια θα ειναι τεντωμενα και θα βγουν οφφ πολυ γρηγορα…
    Χρειαζεσαι καμπεροβιδες για να πατανε οι μπροστινοι τροχοι στο εδαφος σε ευθεια και οχι με κλιση (\ / )
    Και πολλα πολλα αλλα….
    Θεωρητικα στα Vitara/Grand Vitara ψηλωμα μεχρι 3-4 ποντους δεν θες τπτ απο ολα αυτα….Για το SX4 δεν γνωριζω[/font][/size]

    Σ' ευχαριστώ!
    Θέλει πολύ ψάξιμο απ' ότι κατάλαβα, τα πράγματα δεν είναι απλά…
    Πάντως δεν θα κάνω υπερβολές, 2 έως 3 πόντοι μου φτάνουν.
    Θα το κοιτάξω αναλυτικά. Στο forum που ανέφερες υπάρχουν topics για το SX4?

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    17/06/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    1301
    ximikos00 στις #275482

    Σ' ευχαριστώ!
    Θέλει πολύ ψάξιμο απ' ότι κατάλαβα, τα πράγματα δεν είναι απλά…
    Πάντως δεν θα κάνω υπερβολές, 2 έως 3 πόντοι μου φτάνουν.
    Θα το κοιτάξω αναλυτικά. Στο forum που ανέφερες υπάρχουν topics για το SX4?

    [font=”Comic Sans MS”]Yπαρχει το VitaraClub kai to Jimny club…
    Εκει δεν νομιζω να βρεις κατι…

    Ψαξε για SX4 club η αλλιως στο Suzukiforum.com οπου εχει καμμια 3-4 εκκατομυρρια ποστ και ολο και κατι θα βρεις!!!!![/font]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    01/03/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    2275
    NIKFRA στις #275474

    Σ' ευχαριστώ!
    Θέλει πολύ ψάξιμο απ' ότι κατάλαβα, τα πράγματα δεν είναι απλά…
    Πάντως δεν θα κάνω υπερβολές, 2 έως 3 πόντοι μου φτάνουν.
    Θα το κοιτάξω αναλυτικά. Στο forum που ανέφερες υπάρχουν topics για το SX4?

    Φιλε μου το σπουδεωτερο δεν σου εχουν αναφερει .Στην πρωτη στρωφη εχεις φυγει απ εξω .

    Για να ψυλοσεις ενα αυτοκινητο ΙΧ πρεπει να μπουν προσθηκες , τοσο παχος οσο θελεις να το ψυλοσεις .

    Τα εργωστασια αμορτισερ κοντιτερα βγαζουν οπως και ελατιρια , ψυλοτερα οχι .

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    03/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    233
    Andreasdik στις #275459

    [size=3][font=”Comic Sans MS”]Yπαρχει το VitaraClub kai to Jimny club…
    Εκει δεν νομιζω να βρεις κατι…

    Ψαξε για SX4 club η αλλιως στο Suzukiforum.com οπου εχει καμμια 3-4 εκκατομυρρια ποστ και ολο και κατι θα βρεις!!!!![/font][/size]

    Thanks!

    Φιλε μου το σπουδεωτερο δεν σου εχουν αναφερει .Στην πρωτη στρωφη εχεις φυγει απ εξω .

    Για να ψυλοσεις ενα αυτοκινητο ΙΧ πρεπει να μπουν προσθηκες , τοσο παχος οσο θελεις να το ψυλοσεις .

    Τα εργωστασια αμορτισερ κοντιτερα βγαζουν οπως και ελατιρια , ψυλοτερα οχι .

    Θα το κοιτάξω αναλυτικά το θέμα, αν και δεν έχω σκοπό να κάνω υπερβολές.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/10/2013
    Αρ. μηνυμάτων:
    64
    hunter222 στις #480355

    επαναφερω το θεμα για να βοηθησω αυτους που τρεχουν και λιγο στο χωμα……εχω τζιμνι του 2008 με το χαμηλο προφυλακτηρα κυνηγαω φασσα στον καμπο(κοπαδια στον αερα) με ταχύτητες συχνα οβερ 80 σε χωματόδρομους με λακουβες και λασπες… οι μαμα αναρτησεις παρεδωσαν προ πολλου πνευμα….αλλαξα εβαλα bilstein b6 κιτρινα με ελατήρια mad +3,5 και το αμαξι δεν καταλαβαινει τιποτα η αναρτηση καταπινει τα παντα ειδικα όταν τρεχεις…στα πολύ λιγα χιλιόμετρα σκληρη φαινεται αλλα δεν σου φευγουν και τα σφραγισματα! μακρια από ομε και μονροε με κάθε αλλαγη λαδιου πας και για αμορτισέρ …τα καγιαμπα ψοφάνε στην χρηση αυτή αν και καλυτερα από τα πρωτα σιγουρα ….αλλα αν κανετε το ιδιο bilstein με τα χιλια…ασε που στην ασφαλτο είναι σαν να οδηγας μπεμπα… :good:

Επισκόπηση 7 δημοσιεύσεων - 31 έως 37 (από 37 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων