Σπορέλαιο αντί για DIEZEl

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 22 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/2/2007

    Αρ. μηνυμάτων:
    3383
    zed στις #23641

    Σήμερα έφτασε στα αυτιά μου αυτή η είδηση, έχει ακούσει κανείς τίποτα? Υπάρχει κάποιος τεχνικός να μας ενημερώσει?



    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    3/2/2011

    Αρ. μηνυμάτων:
    1600
    Παναγιωτης στις #281398

    γινεται
    γιατι το diesel και το φυτικης προελευσης ελαια περιεχουν κοινους υδρογονανθρακες.
    βεβαια χρειαζεται απομακρυνση αχρηστων στοιχειων και εμπλουτισμος με επιπλεον υδρογονανθρακες.
    Visit My Website
    Visit My Website
    Visit My Website
    εδω περιγραφεται η διαδικασια, βεβαια δεν ξερω κατα ποσο ειναι οικονομικα σκοπιμη η μετατροπη.
    αμα χρεοκοπησουμε και δεν μας ποθλανε πετρελαιο , βλεπω σε καθε πολη να φτιαχνουμε σταθμο διηλυσης :lol:
    μην ξεχναμε αλλωστε οτι το πετρελαιο ειναι αποτελεσμα αλλιωσης της οργανικης μαζας των φυτων , κατω απο συνθηκες πιεσης και πολυ χρονου.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/10/2007

    Αρ. μηνυμάτων:
    2580
    thanos1981k στις #281395

    ΜΗΠΩΣ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ BIODIESEL ΚΑΘΑΡΟ ΠΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΚΕΤΑ ΕΙΔΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΑΔΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΔΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ :lol: :lol:


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/2/2007

    Αρ. μηνυμάτων:
    3383
    zed στις #181522

    ¨οχι ρε συ δεν μιλάω για το βιοντίζελ το γνωρίζω (έχω κάνει και μελέτη πάνω σε αυτό…), αναφέρομαι στο τυπικό σπορέλαιο… αυτό που τηγανίζουμε…


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    3/2/2011

    Αρ. μηνυμάτων:
    1600
    Παναγιωτης στις #181536

    μετα απο ψαξιμο
    βρηκα τις χημικες ιδιοτητες σπορελαιου και ντιζελ
    παραθετονται κατω προς συγκριση

    energy _____ auto ignition temperature _____ density
    Sunflower oil ____ 39,6Mj/kg ____ 371 C ____ 0.918kg/l
    diesel ____ 43,1Mj/kg ____ 210 C ____ 0.832 kg/l

    το λαδι εχει χαμηλοτερη εκλυση ενεργειας και πολυ υψηλοτερο σημειο αυτοαναφλεξης απο το ντιζελ

    οποτε χωρις να ψαξω διεξοδικα το θεμα , το πορισμα ειναι οτι το λαδι δεν μπορει να χρησιμοποιηθει αυτουσιο ως καυσιμο γιατι θα χρειστει πολυ μεγαλυτερη συμπιεση + μειωμενη ενεργειακη αποδοση

    μια λυση ειναι η αναμειξη με το ντιζελ , κατι τετοιο φαινεται εφικτο με κοστος ισως τα καταλοιπα στη μηχανη κυριως αν ειναι καινουριου τυπου injection.
    ουσιαστικα αυτο που συμβαινει ειναι το ακριβως αντιθετο του εμπλουτισμου μιγματος που κανουνε π.χ. οι καγκουρες με το νιτρο στα αυτοκινητα τους
    αμα ειχα αρχαιο πετρελαιοκινητο που δεν το προσεχα θα το εκανα
    και κατι απο το εξωτερικο
    Visit My Website


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    5/8/2009

    Αρ. μηνυμάτων:
    1590
    Nikos77 στις #281362

    Ειχα ασχοληθει παλαιοτερα με το θεμα στο εξωτερικο και συνοπτικα μπορω να πω οτι το τηγανολαδο, κανει δουλεια μονο σε παλαιους τυπους ντιζελοκηνητηρα, οπως επισης και στα παλαιου τυπου τρακτερ οπου και το χρησιμοποιουσανε αρκετοι αγροτες της Ιταλιας! Στα νεας τεχνολογιας αμαξια, απλα θα χαλασει τα μπεκ και το μοτερ!

    Φιλικα Νικος :lol:


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/2/2007

    Αρ. μηνυμάτων:
    3383
    zed στις #181543

    Το τηγαλόναδο χρειάζεται επεξεργασία, μετά την επεξεργασία έχει συμπεριφορά σαν το κανονικό ντίζελ, το θέμα είναι τι γίνεται με τα κανονικά σπορέλαια, αν θα μπορούσαν να καούν χωρίς επεξεργασία…

    Όποιος μπορεί να βρει μεγάλη ποσότητα τηγανόλαδου και κάνει αρκετά χιλιόμετρα:
    http://www.oilconvert.com/GR/page.php?19


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/9/2007

    Αρ. μηνυμάτων:
    1713
    Caveman στις #181544

    Το λάδι όπως είναι δεν μπορει να χρησιμοποιηθεί αυτούσιο στους κινητήρες diesel (τουλάχιστον σε αυτούς της τελευταίας 15ετίας). Με κατάλληλη προσθηκή χημικών μπορείς να διαχωρίσεις τα σπορέλαια σε βιοντίζελ και γλυκερίνη. Σαν διαδικασία είναι εύκολη και μάλιστα υπάρχουν και εταιρείες στην ελληνική αγορά που ανακυκλώνουνε τα καμμένα λάδια από τα φαστφουντάδικα και τις ταβέρνες για αυτόν τον σκοπό. Η μεγαλύτερη παραγωγή βιοντίζελ γίνεται από την σπορά ελαιοκράμβη ς από την οποία παράγεται το κραμβέλαιο, το οποίο διαχωρίζουνε σε βιοντίζελ και γλυκερίνη. Σαν διαδικασία δεν σε συμφέρει με τα καινούργια λάδια εάν δεν ξεπεράσει το ντίζελ το 2.20 (τελευταία φορά που μου το ανέλυσε κάποιος επαγγελματίας του χώρου αυτό μου είπε). Εάν έχεις λάδια για πέταμα τότε σαφώς και συμφέρει.

    Την ίδια διαδικασία για τα αμόλυβδης την κάνουνε με ζάχαρη από την οποία παράγουνε καθαρή αιθανόλη.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/2/2007

    Αρ. μηνυμάτων:
    3383
    zed στις #281351

    Το λάδι όπως είναι δεν μπορει να χρησιμοποιηθεί αυτούσιο στους κινητήρες diesel (τουλάχιστον σε αυτούς της τελευταίας 15ετίας). Με κατάλληλη προσθηκή χημικών μπορείς να διαχωρίσεις τα σπορέλαια σε βιοντίζελ και γλυκερίνη. Σαν διαδικασία είναι εύκολη και μάλιστα υπάρχουν και εταιρείες στην ελληνική αγορά που ανακυκλώνουνε τα καμμένα λάδια από τα φαστφουντάδικα και τις ταβέρνες για αυτόν τον σκοπό. Η μεγαλύτερη παραγωγή βιοντίζελ γίνεται από την σπορά ελαιοκράμβη ς από την οποία παράγεται το κραμβέλαιο, το οποίο διαχωρίζουνε σε βιοντίζελ και γλυκερίνη. Σαν διαδικασία δεν σε συμφέρει με τα καινούργια λάδια εάν δεν ξεπεράσει το ντίζελ το 2.20 (τελευταία φορά που μου το ανέλυσε κάποιος επαγγελματίας του χώρου αυτό μου είπε). Εάν έχεις λάδια για πέταμα τότε σαφώς και συμφέρει.

    Την ίδια διαδικασία για τα αμόλυβδης την κάνουνε με ζάχαρη από την οποία παράγουνε καθαρή αιθανόλη.

    Ενδιαφέρον…


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/10/2007

    Αρ. μηνυμάτων:
    2580
    thanos1981k στις #181568

    ΚΟΙΝΟΣ ΣΤΗΝ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΥΠΟΥ Β.
    ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ
    1)DIESEL
    2)BIODIESEL
    3)DIESEL ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
    4)ΤΥΠΟΥ Β DIESEL
    5)ΞΕΒΑΜΕΝΟ DIESEL
    6)NAYΤΙΛΙΑΚΟ DIESEL (ΓΙΑ ΠΛΟΙΑ ΑΦΟΡΟΛΟΓΙΤΟ)
    7)ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ DIESEL
    ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΧΗΜΙΚΗ ΔΟΜΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΣΕ ΛΑΔΙΑ ΘΕΙΟ Κ.Α.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    1/3/2010

    Αρ. μηνυμάτων:
    2275
    NIKFRA στις #181580

    http://hy407.blogspot.com/2007/05/blog-post_3378.html

    http://www.reuters.com/article/2007/03/13/…020334720070313

    Εδω το πολυτεχνιο Κρητης σε σηνεργασια με το ΚΤΕΛ Κρητης χρισημοπιουσαν τα λαδια απο τα εστιατορια σε δυο λεωφορια για καυσημα και ειχαν παρουσιασει την εργασια τους αυτη σε τοπικο καναλι .

    Οπως ειπαν και παραπανο τα παιδια , οχι σε σηνχρονους πετρελεοκινητιρες , ειδικα οταν εχουν και εθαλοπαγηδα απαγορευεται και η χριση biodiesel .
    Το αλλο που πρεπει να γνωριζεται ειναι οτι τα αυτοκινητα που δουλευουν με biodiesel θελουν ποιο σηχνα servies σε σχεση με τα αλλα .


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    3/2/2011

    Αρ. μηνυμάτων:
    1600
    Παναγιωτης στις #181583

    για βιο ντιζελ χρειαζομαστε να μετατρεψουμε το λαδι σε καθαροτερο καυσιμο.
    το θεμα ειναι να ριχνουμε κατευθειαν το λαδι στην καταναλωση
    και οπως ειπαμε πιο πανω γινεται με καποιο ποσοστο π.χ. 30/70= λαδι/ντιζελ , με κερδος οικονομια στο πετρελαιο και κοστος μειωμενη ισχυ και καταλοιπα στη μηχανη.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    1/3/2010

    Αρ. μηνυμάτων:
    2275
    NIKFRA στις #281298

    για βιο ντιζελ χρειαζομαστε να μετατρεψουμε το λαδι σε καθαροτερο καυσιμο.
    το θεμα ειναι να ριχνουμε κατευθειαν το λαδι στην καταναλωση
    και οπως ειπαμε πιο πανω γινεται με καποιο ποσοστο π.χ. 30/70= λαδι/ντιζελ , με κερδος οικονομια στο πετρελαιο και κοστος μειωμενη ισχυ και καταλοιπα στη μηχανη.

    Κταρχην το biodiesel δεν εχει τοσο μεγαλο ποσοστο ελεοκαμβης .Για διαβασαι αυτο που εβαλα να δεις οτι μιλουσα για τηγανολαδο .Η mercedes εδω και πολα χρονια ειχαι ασχολιθει με το θεμα και ειχαι φτιαξει τοτε ενα 190 με κινητηρα που εκαιγε diesel και φυτικο λαδι .


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    3/2/2011

    Αρ. μηνυμάτων:
    1600
    Παναγιωτης στις #281287

    βεβαιως και γινεται
    αλλα θα χρειαστει καποια μετατροπη στη μηχανη αν θες να καιει μεγαλες ποσοτητες λαδιου
    αναφερει οτι τα κιτ μετατροπης κοστιζουν γυρω στα 800-2000 δολαρια
    περαν της πλακας ισως και να αξιζει η επενδυση
    αν οχι σε επιπεδο κινησης , σε επιπεδο θερμανσης σιγουρα ειναι συμφερουσα.
    το μονο κακο ειναι οτι θα πρεπει να αγορασεις βυτιο και γυρνας στα εστιατορια μια φορα το μηνα . :lol:


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    1/3/2010

    Αρ. μηνυμάτων:
    2275
    NIKFRA στις #281268

    βεβαιως και γινεται
    αλλα θα χρειαστει καποια μετατροπη στη μηχανη αν θες να καιει μεγαλες ποσοτητες λαδιου
    αναφερει οτι τα κιτ μετατροπης κοστιζουν γυρω στα 800-2000 δολαρια
    περαν της πλακας ισως και να αξιζει η επενδυση
    αν οχι σε επιπεδο κινησης , σε επιπεδο θερμανσης σιγουρα ειναι συμφερουσα.
    το μονο κακο ειναι οτι θα πρεπει να αγορασεις βυτιο και γυρνας στα εστιατορια μια φορα το μηνα . :lol:

    Tωρα ειπαις τη λεξη κληδι , που θα βρησκεις τωσα τυγανολαδα ?
    Και φαντασου οτι αν το κανει ενας θ ακωλουθησουν και αλλοι , εκει να δεις υστερα τι τιμη θα παει το τυγανολαδο και ποσο δισκολοβρηστο θα γινει , γιατι πωσα λιτρα λαδι θα χρισημοπιοι για την κουζηνα του καθημερινα .

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 22 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων