Σήμερα έφτασε στα αυτιά μου αυτή η είδηση, έχει ακούσει κανείς τίποτα? Υπάρχει κάποιος τεχνικός να μας ενημερώσει?
Σπορέλαιο αντί για DIEZEl
-
γινεται
γιατι το diesel και το φυτικης προελευσης ελαια περιεχουν κοινους υδρογονανθρακες.
βεβαια χρειαζεται απομακρυνση αχρηστων στοιχειων και εμπλουτισμος με επιπλεον υδρογονανθρακες.
Visit My Website
Visit My Website
Visit My Website
εδω περιγραφεται η διαδικασια, βεβαια δεν ξερω κατα ποσο ειναι οικονομικα σκοπιμη η μετατροπη.
αμα χρεοκοπησουμε και δεν μας ποθλανε πετρελαιο , βλεπω σε καθε πολη να φτιαχνουμε σταθμο διηλυσης
μην ξεχναμε αλλωστε οτι το πετρελαιο ειναι αποτελεσμα αλλιωσης της οργανικης μαζας των φυτων , κατω απο συνθηκες πιεσης και πολυ χρονου.ΜΗΠΩΣ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ BIODIESEL ΚΑΘΑΡΟ ΠΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΚΕΤΑ ΕΙΔΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΑΔΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΔΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟμετα απο ψαξιμο
βρηκα τις χημικες ιδιοτητες σπορελαιου και ντιζελ
παραθετονται κατω προς συγκρισηenergy _____ auto ignition temperature _____ density
Sunflower oil ____ 39,6Mj/kg ____ 371 C ____ 0.918kg/l
diesel ____ 43,1Mj/kg ____ 210 C ____ 0.832 kg/lτο λαδι εχει χαμηλοτερη εκλυση ενεργειας και πολυ υψηλοτερο σημειο αυτοαναφλεξης απο το ντιζελ
οποτε χωρις να ψαξω διεξοδικα το θεμα , το πορισμα ειναι οτι το λαδι δεν μπορει να χρησιμοποιηθει αυτουσιο ως καυσιμο γιατι θα χρειστει πολυ μεγαλυτερη συμπιεση + μειωμενη ενεργειακη αποδοση
μια λυση ειναι η αναμειξη με το ντιζελ , κατι τετοιο φαινεται εφικτο με κοστος ισως τα καταλοιπα στη μηχανη κυριως αν ειναι καινουριου τυπου injection.
ουσιαστικα αυτο που συμβαινει ειναι το ακριβως αντιθετο του εμπλουτισμου μιγματος που κανουνε π.χ. οι καγκουρες με το νιτρο στα αυτοκινητα τους
αμα ειχα αρχαιο πετρελαιοκινητο που δεν το προσεχα θα το εκανα
και κατι απο το εξωτερικο
Visit My WebsiteΕιχα ασχοληθει παλαιοτερα με το θεμα στο εξωτερικο και συνοπτικα μπορω να πω οτι το τηγανολαδο, κανει δουλεια μονο σε παλαιους τυπους ντιζελοκηνητηρα, οπως επισης και στα παλαιου τυπου τρακτερ οπου και το χρησιμοποιουσανε αρκετοι αγροτες της Ιταλιας! Στα νεας τεχνολογιας αμαξια, απλα θα χαλασει τα μπεκ και το μοτερ!
Φιλικα Νικος
Το τηγαλόναδο χρειάζεται επεξεργασία, μετά την επεξεργασία έχει συμπεριφορά σαν το κανονικό ντίζελ, το θέμα είναι τι γίνεται με τα κανονικά σπορέλαια, αν θα μπορούσαν να καούν χωρίς επεξεργασία…
Όποιος μπορεί να βρει μεγάλη ποσότητα τηγανόλαδου και κάνει αρκετά χιλιόμετρα:
http://www.oilconvert.com/GR/page.php?19Το λάδι όπως είναι δεν μπορει να χρησιμοποιηθεί αυτούσιο στους κινητήρες diesel (τουλάχιστον σε αυτούς της τελευταίας 15ετίας). Με κατάλληλη προσθηκή χημικών μπορείς να διαχωρίσεις τα σπορέλαια σε βιοντίζελ και γλυκερίνη. Σαν διαδικασία είναι εύκολη και μάλιστα υπάρχουν και εταιρείες στην ελληνική αγορά που ανακυκλώνουνε τα καμμένα λάδια από τα φαστφουντάδικα και τις ταβέρνες για αυτόν τον σκοπό. Η μεγαλύτερη παραγωγή βιοντίζελ γίνεται από την σπορά ελαιοκράμβη ς από την οποία παράγεται το κραμβέλαιο, το οποίο διαχωρίζουνε σε βιοντίζελ και γλυκερίνη. Σαν διαδικασία δεν σε συμφέρει με τα καινούργια λάδια εάν δεν ξεπεράσει το ντίζελ το 2.20 (τελευταία φορά που μου το ανέλυσε κάποιος επαγγελματίας του χώρου αυτό μου είπε). Εάν έχεις λάδια για πέταμα τότε σαφώς και συμφέρει.
Την ίδια διαδικασία για τα αμόλυβδης την κάνουνε με ζάχαρη από την οποία παράγουνε καθαρή αιθανόλη.
Το λάδι όπως είναι δεν μπορει να χρησιμοποιηθεί αυτούσιο στους κινητήρες diesel (τουλάχιστον σε αυτούς της τελευταίας 15ετίας). Με κατάλληλη προσθηκή χημικών μπορείς να διαχωρίσεις τα σπορέλαια σε βιοντίζελ και γλυκερίνη. Σαν διαδικασία είναι εύκολη και μάλιστα υπάρχουν και εταιρείες στην ελληνική αγορά που ανακυκλώνουνε τα καμμένα λάδια από τα φαστφουντάδικα και τις ταβέρνες για αυτόν τον σκοπό. Η μεγαλύτερη παραγωγή βιοντίζελ γίνεται από την σπορά ελαιοκράμβη ς από την οποία παράγεται το κραμβέλαιο, το οποίο διαχωρίζουνε σε βιοντίζελ και γλυκερίνη. Σαν διαδικασία δεν σε συμφέρει με τα καινούργια λάδια εάν δεν ξεπεράσει το ντίζελ το 2.20 (τελευταία φορά που μου το ανέλυσε κάποιος επαγγελματίας του χώρου αυτό μου είπε). Εάν έχεις λάδια για πέταμα τότε σαφώς και συμφέρει.
Την ίδια διαδικασία για τα αμόλυβδης την κάνουνε με ζάχαρη από την οποία παράγουνε καθαρή αιθανόλη.
Ενδιαφέρον…
ΚΟΙΝΟΣ ΣΤΗΝ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΥΠΟΥ Β.
ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ
1)DIESEL
2)BIODIESEL
3)DIESEL ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
4)ΤΥΠΟΥ Β DIESEL
5)ΞΕΒΑΜΕΝΟ DIESEL
6)NAYΤΙΛΙΑΚΟ DIESEL (ΓΙΑ ΠΛΟΙΑ ΑΦΟΡΟΛΟΓΙΤΟ)
7)ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ DIESEL
ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΧΗΜΙΚΗ ΔΟΜΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΣΕ ΛΑΔΙΑ ΘΕΙΟ Κ.Α.http://hy407.blogspot.com/2007/05/blog-post_3378.html
http://www.reuters.com/article/2007/03/13/…020334720070313
Εδω το πολυτεχνιο Κρητης σε σηνεργασια με το ΚΤΕΛ Κρητης χρισημοπιουσαν τα λαδια απο τα εστιατορια σε δυο λεωφορια για καυσημα και ειχαν παρουσιασει την εργασια τους αυτη σε τοπικο καναλι .
Οπως ειπαν και παραπανο τα παιδια , οχι σε σηνχρονους πετρελεοκινητιρες , ειδικα οταν εχουν και εθαλοπαγηδα απαγορευεται και η χριση biodiesel .
Το αλλο που πρεπει να γνωριζεται ειναι οτι τα αυτοκινητα που δουλευουν με biodiesel θελουν ποιο σηχνα servies σε σχεση με τα αλλα .για βιο ντιζελ χρειαζομαστε να μετατρεψουμε το λαδι σε καθαροτερο καυσιμο.
το θεμα ειναι να ριχνουμε κατευθειαν το λαδι στην καταναλωση
και οπως ειπαμε πιο πανω γινεται με καποιο ποσοστο π.χ. 30/70= λαδι/ντιζελ , με κερδος οικονομια στο πετρελαιο και κοστος μειωμενη ισχυ και καταλοιπα στη μηχανη.για βιο ντιζελ χρειαζομαστε να μετατρεψουμε το λαδι σε καθαροτερο καυσιμο.
το θεμα ειναι να ριχνουμε κατευθειαν το λαδι στην καταναλωση
και οπως ειπαμε πιο πανω γινεται με καποιο ποσοστο π.χ. 30/70= λαδι/ντιζελ , με κερδος οικονομια στο πετρελαιο και κοστος μειωμενη ισχυ και καταλοιπα στη μηχανη.Κταρχην το biodiesel δεν εχει τοσο μεγαλο ποσοστο ελεοκαμβης .Για διαβασαι αυτο που εβαλα να δεις οτι μιλουσα για τηγανολαδο .Η mercedes εδω και πολα χρονια ειχαι ασχολιθει με το θεμα και ειχαι φτιαξει τοτε ενα 190 με κινητηρα που εκαιγε diesel και φυτικο λαδι .
βεβαιως και γινεται
αλλα θα χρειαστει καποια μετατροπη στη μηχανη αν θες να καιει μεγαλες ποσοτητες λαδιου
αναφερει οτι τα κιτ μετατροπης κοστιζουν γυρω στα 800-2000 δολαρια
περαν της πλακας ισως και να αξιζει η επενδυση
αν οχι σε επιπεδο κινησης , σε επιπεδο θερμανσης σιγουρα ειναι συμφερουσα.
το μονο κακο ειναι οτι θα πρεπει να αγορασεις βυτιο και γυρνας στα εστιατορια μια φορα το μηνα .βεβαιως και γινεται
αλλα θα χρειαστει καποια μετατροπη στη μηχανη αν θες να καιει μεγαλες ποσοτητες λαδιου
αναφερει οτι τα κιτ μετατροπης κοστιζουν γυρω στα 800-2000 δολαρια
περαν της πλακας ισως και να αξιζει η επενδυση
αν οχι σε επιπεδο κινησης , σε επιπεδο θερμανσης σιγουρα ειναι συμφερουσα.
το μονο κακο ειναι οτι θα πρεπει να αγορασεις βυτιο και γυρνας στα εστιατορια μια φορα το μηνα .Tωρα ειπαις τη λεξη κληδι , που θα βρησκεις τωσα τυγανολαδα ?
Και φαντασου οτι αν το κανει ενας θ ακωλουθησουν και αλλοι , εκει να δεις υστερα τι τιμη θα παει το τυγανολαδο και ποσο δισκολοβρηστο θα γινει , γιατι πωσα λιτρα λαδι θα χρισημοπιοι για την κουζηνα του καθημερινα .
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.