Εμπλοκή σε 391

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 74 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Posted In: Beretta

  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/02/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    3382
    zed στις #23635

    Σήμερα το πρωί μου έκανε εμπλοκή δύο φορές η beretta. Δν με είχε συνηθίσει σε τέτοια, έμεινε με ανοιχτό το κλείστρο και είχε βγάλει από την αποθήκη και τα δύο φυσίγγια και είχαν κολλήσει. Τα φυσίγγια ήταν c7 perfecta 30γρ (αν και δν νομίζω ότι φταίει αυτό).

    Επειδή ήταν από τις πρώτες είχα αλλάξει το ελατήριο της αποθήκης και έβαλα το διορθωμένο που έχει η beretta στα καινούργια της όπλα. Το ελατήριο είναι ενός έτους.

    Είχα σκοπό να μην το αναφέρω διότι είμαι σίγουρος ότι θα αρχίσει μια beretobeneloμαχία που δν θα οδηγήσει πουθενά, αλλά…


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/08/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    853
    steve στις #181660

    … είχε βγάλει από την αποθήκη και τα δύο φυσίγγια και είχαν κολλήσει.

    Το στοπ της αποθήκης δες. Για κάποιο λόγο "κολλάει" και καθυστερεί να επανέλθει, με αποτέλεσμα να προλαβαίνει να βγει και το 2ο φυσίγγι και να μπλοκάρει τη γλώσσα. Δεν ξέρω πως ακριβώς είναι στις beretta, αλλά όπως περιγράφεις το πρόβλημα, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αυτό συμβαίνει.
    Υ.Γ. Ψέκασέ το με κάποιο καθαριστικό-διαλυτικό σπρέυ, μήπως έχει τίποτε ξεραμένα λάδια & σκόνες που το ¨φρενάρουν" (το στοπ της αποθήκης).

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/02/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    3382
    zed στις #281112

    Το στοπ της αποθήκης δες. Για κάποιο λόγο "κολλάει" και καθυστερεί να επανέλθει, με αποτέλεσμα να προλαβαίνει να βγει και το 2ο φυσίγγι και να μπλοκάρει τη γλώσσα. Δεν ξέρω πως ακριβώς είναι στις beretta, αλλά όπως περιγράφεις το πρόβλημα, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αυτό συμβαίνει.

    Και εμένα αυτό μου είπε ο οπλουργός που μίλησα στο τηλέφωνο μαζί του (να κοιτάξω επίσης αν είναι βρώμικο ή αν έχει γράσσο).

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/10/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    410
    FUDAS στις #280794

    Σήμερα το πρωί μου έκανε εμπλοκή δύο φορές η beretta. Δν με είχε συνηθίσει σε τέτοια, έμεινε με ανοιχτό το κλείστρο και είχε βγάλει από την αποθήκη και τα δύο φυσίγγια και είχαν κολλήσει. Τα φυσίγγια ήταν c7 perfecta 30γρ (αν και δν νομίζω ότι φταίει αυτό).

    Επειδή ήταν από τις πρώτες είχα αλλάξει το ελατήριο της αποθήκης και έβαλα το διορθωμένο που έχει η beretta στα καινούργια της όπλα. Το ελατήριο είναι ενός έτους.

    Είχα σκοπό να μην το αναφέρω διότι είμαι σίγουρος ότι θα αρχίσει μια beretobeneloμαχία που δν θα οδηγήσει πουθενά, αλλά…

    Πιστεύω ότι έχει να κάνει με το ελατήριο που άλλαξες και έβαλες μάλλον ισχυρότερο ίσως και σε συνδυασμό με λίγο βρώμα στο στόπ.Αλήθεια είχε πρόβλημα το όπλο και άλλαξες ελατήριο;;Kαθάρισε και δοκίμασε με το μαμά ελατήριο.
    Όσο για τις beretto benello browno μαχίες σε όλες μπορεί να συμβεί αστοχία υλικού.Είναι μεγάλες εταιρείες γιατί τα όπλα τους δουλεύουν για χρόνια αν δεν είσαι ο τυχερός των στατιστικών πιθανοτήτων που πάντως σε αυτές τις εταιρείες είναι ελάχιστες.Ενω σε άλλες μετά από κάποια σχετική χρήση τα προβλήματα και οι επισκευές θεωρούνται δεδομένα κι ας μιλάμε για το πιο αψεγάδιαστο όπλο της παραγωγής τους.Συνήθως αν έχεις πρόβλημα θα το έχεις εξαρχής.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    20/02/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    797
    angelo40 στις #280789

    Πιστεύω ότι έχει να κάνει με το ελατήριο που άλλαξες και έβαλες μάλλον ισχυρότερο ίσως και σε συνδυασμό με λίγο βρώμα στο στόπ.Αλήθεια είχε πρόβλημα το όπλο και άλλαξες ελατήριο;;Kαθάρισε και δοκίμασε με το μαμά ελατήριο.
    Όσο για τις beretto benello browno μαχίες σε όλες μπορεί να συμβεί αστοχία υλικού.Είναι μεγάλες εταιρείες γιατί τα όπλα τους δουλεύουν για χρόνια αν δεν είσαι ο τυχερός των στατιστικών πιθανοτήτων που πάντως σε αυτές τις εταιρείες είναι ελάχιστες.Ενω σε άλλες μετά από κάποια σχετική χρήση τα προβλήματα και οι επισκευές θεωρούνται δεδομένα κι ας μιλάμε για το πιο αψεγάδιαστο όπλο της παραγωγής τους.Συνήθως αν έχεις πρόβλημα θα το έχεις εξαρχής.

    ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΕΠΑΝΑΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ BENELLI ME TO ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΜΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΕΜΠΛΟΚΕΣ ΗΤΑΝ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΕΝΑΝ ΛΑΓΟ ΛΟΓΩ ΑΦΛΟΓΙΣΤΙΑΣ ΤΟ ΠΩΣ ΚΡΑΤΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΣΠΑΣΑ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ΤΗΣ ΥΔΡΑΣ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΟΤΑΝ ΗΡΘΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΟΠΛΟΥΡΓΟ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΑΡΤΙΔΑ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΗ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΕΡΙ ΑΣΤΟΧΙΑΣ ΥΛΙΚΟΥ :lol:

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/02/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    3382
    zed στις #280788

    Πιστεύω ότι έχει να κάνει με το ελατήριο που άλλαξες και έβαλες μάλλον ισχυρότερο ίσως και σε συνδυασμό με λίγο βρώμα στο στόπ.Αλήθεια είχε πρόβλημα το όπλο και άλλαξες ελατήριο;;Kαθάρισε και δοκίμασε με το μαμά ελατήριο.
    Όσο για τις beretto benello browno μαχίες σε όλες μπορεί να συμβεί αστοχία υλικού.Είναι μεγάλες εταιρείες γιατί τα όπλα τους δουλεύουν για χρόνια αν δεν είσαι ο τυχερός των στατιστικών πιθανοτήτων που πάντως σε αυτές τις εταιρείες είναι ελάχιστες.Ενω σε άλλες μετά από κάποια σχετική χρήση τα προβλήματα και οι επισκευές θεωρούνται δεδομένα κι ας μιλάμε για το πιο αψεγάδιαστο όπλο της παραγωγής τους.Συνήθως αν έχεις πρόβλημα θα το έχεις εξαρχής.

    Το ελατήριο το άλλαξα μετά από παρότρυνση του οπλουργού (παπαιωάνου) διότι επειδή η beretta μου ήταν από τις πρώτες 391 ήταν κατά κάποιο τρόπο αργό στις επιστροφές και έβαλα το καινούργιο που πραγματικά φαινόταν πολύ δυνατό.

    Επίσης, συνηθίζω να βάζω γράσο στις διαδρομές του κλείστρου μπορεί να φταίει αυτό?

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/11/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    1306
    xristosps στις #280785

    Το ελατήριο το άλλαξα μετά από παρότρυνση του οπλουργού (παπαιωάνου) διότι επειδή η beretta μου ήταν από τις πρώτες 391 ήταν κατά κάποιο τρόπο αργό στις επιστροφές και έβαλα το καινούργιο που πραγματικά φαινόταν πολύ δυνατό.

    Επίσης, συνηθίζω να βάζω γράσο στις διαδρομές του κλείστρου μπορεί να φταίει αυτό?

    Γράσο??? :lol:

    Τι κερδίζεις βάζοντας γράσο στο όπλο γιατί εγώ σε όπλο αερίου 30ετιας το είχαμε πάντα στεγνό χωρίς να τρίβονται τα μέταλλα από τις μηδαμινές τριβές.

    Ίσως σου στεγνώνει γρήγορα το γράσο και δυσκολεύει το κλείστρο να ανέβει γρήγορα.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/02/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    3382
    zed στις #181799

    Γενικά το έχω διαβάσει, μειώνονται οι τριβές ο χρόνος ζωής κτλ…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/11/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    1306
    xristosps στις #280782

    Γενικά το έχω διαβάσει, μειώνονται οι τριβές ο χρόνος ζωής κτλ…

    Το γράσο βασικά είναι για τριβές πολύωρες και σε μέταλλα που δέχονται μεγάλη πίεση το ένα πάνω ή διπλά στο άλλο κάτι που λειτουργεί σαν ρουλεμάν ένα παράδειγμα.
    Οι τριβές σε ένα όπλο ίσως να μην υφίστανται ή ίσως να είναι και εντελώς περιττό η χρήση γράσου.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/02/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    3382
    zed στις #280781

    Το γράσο βασικά είναι για τριβές πολύωρες και σε μέταλλα που δέχονται μεγάλη πίεση το ένα πάνω ή διπλά στο άλλο κάτι που λειτουργεί σαν ρουλεμάν ένα παράδειγμα.
    Οι τριβές σε ένα όπλο ίσως να μην υφίστανται ή ίσως να είναι και εντελώς περιττό η χρήση γράσου.

    ϊσως έχει βέβαια και ψυχολογική εξήγηση…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/11/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    1306
    xristosps στις #280780

    ϊσως έχει βέβαια και ψυχολογική εξήγηση…

    Πάντα μέσα σε όλα είναι και το ψυχολογικό κομμάτι.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/10/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    410
    FUDAS στις #280777

    Το ελατήριο το άλλαξα μετά από παρότρυνση του οπλουργού (παπαιωάνου) διότι επειδή η beretta μου ήταν από τις πρώτες 391 ήταν κατά κάποιο τρόπο αργό στις επιστροφές και έβαλα το καινούργιο που πραγματικά φαινόταν πολύ δυνατό.

    Επίσης, συνηθίζω να βάζω γράσο στις διαδρομές του κλείστρου μπορεί να φταίει αυτό?

    Γράσο στο κλείστρο;;Γι αυτό σου έκανε αργές επιστροφές.Το γράσο είναι για βαρέως τύπου μηχανισμούς που έχουν μεγάλες ανοχές.Λειτουργεί ως φρένο και καθυστερεί το κλείστρο να επιστρέψει ενώ το δυσκολεύει όταν οπισθοδρομεί επιβαρύνοντας με στρεβλώσεις όλο το σύστημα αερίων της beretta.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/01/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    18
    Ithaka XL900 στις #181804

    Μπροστά που βρίσκεται το πιστόνι για τα αέρια υπάρχει ένας άξονας που κινείται και θα δεις ότι υπάρχει μια διαφορά στην διάμετρο. Σε αυτό το σημείο πιάνει πουρί από τα καυσαέρια και θα πρέπει να το καθαρίσεις καλά.
    Και δεύτερο θα ρίξεις μια ματιά στην μπιέλα στο εξάρτημα που βρίσκεται πίσω από το κλείστρο μήπως έχει κάποια ρωγμή.
    Αν τα κάνεις αυτά δεν παθαίνει εμπλοκές.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/11/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    1868
    Chris-Kaz στις #181809

    Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το γράσο μαζεύει πολλά σκουπίδια όπως σκόνη, χώμα ακόμη και μικρά αντικείμενα από χόρτα….

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/02/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    3382
    zed στις #280747

    Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το γράσο μαζεύει πολλά σκουπίδια όπως σκόνη, χώμα ακόμη και μικρά αντικείμενα από χόρτα….

    Σκόνη μαζεύει το ξέρω αλλά βάζω χρόνια και ποτέ δν είχα πρόβλημα

    @Ithaka XL900 το έχω απόλυτα καθαρό… και πίσω από το κλείστρο δν έχει καμία ρωγμή.

    Είχε κανένας άλλος εμπλοκή με την 391 του?

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 74 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων