ΑΠΑΝΤΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΘΕΜΑ:”Τα παροράματα… του Μετροράματος”
Στην εφημερίδα σας και συγκεκριμένα στο φύλλο της 15ης Οκτωβρίου 2003 και στην σελίδα 6, στη στήλη των απόψεων φιλοξενείται άρθρο της δημοσιογράφου κ.Κιάσα, η οποία κατ΄επετειακό τρόπο…και ένα χρόνο περίπου μετά από συναφούς περιεχόμενου αντικυνηγετικό “πόνημα”, επαναλαμβάνει με την ίδια μέθοδο αλλά με πολύ χειρότερο επιχειρηματολόγιο, το ίδιο ατόπημα, στρεφομένη ευθέως κατά 300.000 χιλ.Ελλήνων πολιτών που επέλεξαν το κυνήγι να είναι ένας από τους συνδετικούς τους κρίκους με τη φύση,με τρόπο αήθη και προσβλητικό για την προσωπική τους τιμή και υπόσταση.
1. Με τους μύδρους και λίβελλους που εξαπολύει κατά δικαίων και αδίκων παραποιεί πλήρως την αλήθεια,διαστρεβλώνει συνειδητά την πραγματικότητα, κακοποιεί κάθε έννοια αδέσμευτης, δεοντολογικής και αντικειμενικής δεοντολογίας και αναδεικνύει με την απαραίτητη συνδρομή της υπερβολής και των κροκοδειλίων δακρύων, ένα μοχθηρό και υπερφίαλο προσωπείο με αντιπάθεια και αποστροφή προς τον όρο “έλληνας κυνηγός”, ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ χαρακτηρίζεται και προσομοιάζεται με τρομοκράτη, ένοπλο,επίφοβο για τον πληθυσμό της υπαίθρου που ..ντουφεκά ότι πετά αλλά και ότι κινείται, μεταξύ δε αυτών και τους αγρότες ή όσους εργάζονται εκεί ή βρίσκονται εκεί για οποιοδήποτε λόγο …και συν τοις άλλοις εγκαλούνται ως οι φυσικοί και υλικοί αυτουργοί κάθε επισυμβαινόμενης καταστροφής επί της ελληνικής χλωρίδας και πανίδας .
2. Μεταξύ των άλλων χαρακτηρίζονται ως καθ΄ έξιν εκβιαστές που υπό την απειλή του…κατοχυρωμένου συνταγματικού τους δικαιώματος του εκλέγειν, κρατούν όμηρο μία χώρα και είναι επιπλέον πρόξενοι των εκφυλιστικών συμπτωμάτων της ελληνικής κοινωνίας αλλά και επιπλέον είναι οικοπεδοφάγοι, καταπατητές, εμπρηστές, μιζαδόροι, σπεκουλαδόροι και όχι μόνο …γιατί αδυνατεί κάποιος να κατανοήσει τα επεγωγικά,συνειρμικά και αυθαίρετα συμπεράσματά της, την περιπλοκή απλών πραγμάτων που έχουν μάλλον σκοπό άγρα εντυπώσεων με κίνητρο ένα ψευδεπίγραφο και υποκριτικό οικολογισμό, με τελικό στόχο την σπίλωση,την λοιδωρία και το δημόσιο διασυρμό του Έλληνα πολίτη και κυνηγού, ενώ κατά τα άλλα, οι εκατόμβες των αρνιών,κοτόπουλων,μοσχαριών κ.λ.π που σφάζονται καθημερινά … για διατροφικούς όμως λόγους… και εκτίθενται δημοσίως εκεί όπου οι δημοσιογράφοι αρέσκονται να αφουγκράζονται την φωνή και την άποψη του πολίτη ,…δηλαδή την Κρεαταγορά δεν είναι αντικείμενο φιλοσοφικής εκζήτησης και εύνοιας,αφού θεωρούνται μάλλον “ένοχα” και ανεκκλήτως καταδικασμένα, σε ατιμωτικό θάνατο, χωρίς περιθώρια αυτοάμυνας ή διαφυγής σε σχέση με “τα αθώα τα πουλάκια που ίσως σκοτωθούν από κυνηγούς…”, έχει άραγε η υποκρισία και ο ρατσισμός άλλη κυριολεξία πέραν αυτής που γλαφυρά εδώ αποτυπώνεται;;;Αλήθεια οι ψαράδες είναι το ίδιο επίφοβοι όπως οι κυνηγοί ή αυτοί ασκούν κοινωνικό έργο;;;
3. Θα ήταν περιττό να επισημάνει κάθε καλόπιστος αναγνώστης που είναι και κυνηγός τους λόγους που υπάρχει το κυνήγι και το πως αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του εθιμικού μας δικαίου, των ηθών, των πραδόσεων, των δημοτικών τραγουδιών, των θρύλων, των παραμυθιών …όπου ο κυνηγός δεν είναι πάντα ο κακός…’ραγε οι πρόγονοί μας ή οι γονείς μας που μας μετέδωσαν το θετικό χάρισμα του κυνηγιού έσφαλαν και πρέπει να τιμωρηθούν;Γνωρίζει η κ. Κιάσα ότι η Μάνη ή η Λακωνία στήριξαν την οικονομία, την ύπαρξη τους στο παραδοσιακό κυνήγι του ορτυκιού ή της τσίχλας και αδίκως προτρέπει τους “λεβέντες Μανιάτες” να εξοβελίσουν κάθε κυνηγό από εκεί και επιζητά δηλαδή και από τους ίδιους να αυτοεξοριστούν;;Λίγη σοβαρότητα και περισσότερη αυτοσυγκράτηση δεν θα έβλαπταν…
4. Ωφελήσονται δε οι επιθυμίσαντες του έργου των κυνηγεσιών τε γάρ πολλά, υγείαν τοις σώμασι παρασκευάζουσι και οράν και ακούειν μάλλον γηράσκειν δε ήττον…σημείωνε ο Ξενοφών και επομένως αν η αναγωγή στην Αρχαία Ελλάδα είναι κριτήριο πολιτιστικό και πολιτισμικό θα εγκληθούν οι συγγραφείς αυτοί όπως και ο Αρριανός κ.λ.π ως “άνοες” και ηθικοί αυτουργοί της προτροπής των νέων για να ασχολούνται με την κυνηγεσία και κυνοφιλία για να γίνουν χρηστοί πολίτες μιάς και το κυνήγι έγραφαν, συμβάλλει στην αρετή και στην αλήθεια;;
5. Θα μπορούσατε αν το επιθυμούσατε στο χρόνο που μας πέρασε να είχατε έρθει σε επαφή με τις Κυνηγ.Οργανώσεις, το ΥΠ.ΓΕ και όχι μόνο,για να διαπιστώσετε τη πραγματική διάσταση των γεγονότων τα οποία εσείς σκοπίμως διαχωρίζετε από την πραγματικότητα και a priori αποδίδεστε σε ένα εποικοδομητικό μονόλογο …που βρίθει ύβρεων αισθανομένη ενδομύχως την υπέρτατη ηδονή της καταβαράρθρωσης των …καννιβάλων που λέγονται κυνηγοί τους οποίους περίπου ταυτοποιήσατε με εν δυνάμει τρομοκράτες !!!!!!!! Έτσι παραμένει εδώ επίκαιρη η ρήση του BERNARD BERENSON που έλεγε ότι η συνέπεια προϋποθέτει να είσαι το ίδιο αμαθής όπως ήσουν ένα χρόνο πριν…
6. Δικαίωμά σας είναι να εκφέρετε τις απόψεις σας, αλλά όταν το άρθρο ενός δημοσιογράφου δημοσιεύεται σε μία μεγάλης κυκλοφορίας έγκριτη εφημερίδα, αυτές απεκδύονται το χαρακτήρα του υποκειμενικού και του ατομικού και γίνονται δημόσιο κτήμα, επομένως οφείλουν να διακρίνονται για την αντικειμενική τους υπόσταση και την ευθυκρισία και όχι να είναι προϊόν ενός συναισθηματικά φορτισμένου θυμικού εμποτισμένου από εμπάθεια,μεροληψία…Λέγε την αλήθεια, ποτέ δεν θα χρειασθεί να θυμηθείς τι είπες έλεγε ο MARK TWAIN,ποτέ μην συμπεραίνεις ότι το οφθαλμοφανές είναι αληθινό έλεγε ο WILLIAM SAFIRE και ο SCHOPENHAUER ομοίως ότι : Η αλήθεια περνάει από τρία στάδια κατά πρώτον διακωμωδείται κατά δεύτερον βρίσκει βίαιη αντίσταση και κατά τρίτον ότι γίνεται αποδεκτή ως αυτοαπόδεικτη…εσείς κ. Κιάσα επομένως ανήκετε στη χορεία αυτών που …έχετε βρεί την αλήθεια και εξιλεώνεστε δείχνοντας με το δάχτυλο τους κυνηγούς και φωνάζοντας να τους παραδώσουν στη καρμανιόλα;;
7. Επομένως θα ήταν άνευ αντικειμένου η επισήμανση του έργου και του ρόλου των Κ.Ο υπό το πρίσμα αυτό, εξάλλου αναλυτικές εκθέσεις θα σας έλθουν πιστεύω μέσω της ΚΣΕ ή και απλών κυνηγών που ελπίζω να δημοσιεύσετε ή να απαντήσετε αλλά δεν γνωρίζω αν είναι στις προθέσεις σας να εγκαλέσετε τον Υπουργό Γεωργίας για εγκληματική συνέργεια, αφού εκδίδει την σύμφωνα με το νόμο ετήσια ρυθμιστική απόφαση για το κυνήγι, τους Βουλευτές για το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιαο και τα Δικαστήρια ουσίας που το θεωρούν σύννομη και όχι έκνομη δραστηριότητα…
8. Μην ανησυχείτε κ.Κιάσα εγώ όπως και χιλιάδες άλλοι συνάδελφοι κυνηγοί δεν έχουμε προσαχθεί ενώπιον Αστυνομικών Αρχών ούτε για …εξακρίβωση στοιχείων, δεν έχουμε προσαχθεί, δικασθεί ή καταδικασθεί από ΚΑΝΕΝΑ Ελληνικό Δικαστήριο για εγκλήματα κατά ζωής ή περιουσίας και Κύριος οίδε…από που γνωρίζετε εσείς σε πρώτο πρόσωπο -και όχι γιατί έτσι σας είπαν…- την σωρευτική παραβατική συμπεριφορά μας, γεγονός που οι διαπιστευμένες με την τήρηση της δημόσιας τάξης και ασφάλειας Αρχές… αγνοούν (!!!) …αλλιώς έπρεπε όλοι οι κυνηγοί να είμασταν έγκλειστοι στις φυλακές…
9. Αγαπητή κ. Κιάσα δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας σας από τους κυνηγούς γιατί δεν νομίζω,όπως και κάθε πολίτης που διαθέτει κοινή λογική ότι σας απειλούν τη ζωή ή την υπόληψή σας, εσείς όμως κ. Κιάσα θα συνεχίσετε να …απειλείτε να προσβάλλετε και να υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας, ώστε να σας ευχηθούμε …και του χρόνου με ένα νέο δημοσίευμα;;
10. Η δημοσίευση ή η απάντηση επί των προαναφερομένων ανήκει στη διακριτική σας ευχέρεια…και να μην σας διαφεύγει της προσοχής το γεγονός ως εντύπου ενημέρωσης ότι οι φανατικοί συνήθως δεν αλλάζουν ούτε τις απόψεις τους …ούτε και θέμα και επίσης ότι φανατικοί είναι όσοι …διπλασιάζουν τις προσπάθειες τους …όταν έχουν χάσει πλέον τους στόχους τους …και εμείς πλέον οι κυνηγοί δεν θα ανεχθούμε να είμαστε οι διαρκείς στόχοι και τα εξιλαστήρια θύματα … των φανατικών από όπου και αν προέρχονται και ξεκινούν…