ΑΝΑΚΡΟΥΣΗ & ΠΙΕΣΕΙΣ

Επισκόπηση 14 δημοσιεύσεων - 31 έως 44 (από 44 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8660
    victz στις #247842

    Aφου ξεστραβωσες και μενα τον ασχετο, τοτε ναι Μαριε. Σου αξιζουν συγχαρητηρια :)

    Σου αξιζουν δηλαδη, ετσι και αλλιως


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8660
    victz στις #247841

    Ουπς, διπλο ποστ. :)

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/03/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    375
    aggelos2 στις #195792

    Μάριε αφού σε συγχαρώ και εγώ με την σειρά μου για το ωραίο θέμα που παρουσίασες,να σε ρωτήσω αν αντιλαμβάνομαι σωστά κάτι?
    Καταρίπτετε άρα και ο μύθος περί μεγαλύτερου λακτίσματος στα όπλα αδρανείας έναντι των αερίων?

    Δλδ αν ρίξουμε με 2 όπλα 2 φυσίγγια 'οπου το βάρος της πυρίτιδας, το βάρος της γόμωσης ,η ταχύτητα της γόμωσης και το βάρος του όπλου είναι τα ίδια και ίσα δεν θα έχουμε κάτι διαφορετικο?

    Για το θέμα φυσικά πως το αντιλαμβάνεται ο καθένας εν τέλει ούτε λόγος να γίνεται γιατί είναι άκρως υποκειμενικό!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/10/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    4563
    ΜΠΕΦ στις #247837

    Μάριε αφού σε συγχαρώ και εγώ με την σειρά μου για το ωραίο θέμα που παρουσίασες,να σε ρωτήσω αν αντιλαμβάνομαι σωστά κάτι?
    Καταρίπτετε άρα και ο μύθος περί μεγαλύτερου λακτίσματος στα όπλα αδρανείας έναντι των αερίων?

    Δλδ αν ρίξουμε με 2 όπλα 2 φυσίγγια 'οπου το βάρος της πυρίτιδας, το βάρος της γόμωσης ,η ταχύτητα της γόμωσης και το βάρος του όπλου είναι τα ίδια και ίσα δεν θα έχουμε κάτι διαφορετικο?

    Για το θέμα φυσικά πως το αντιλαμβάνεται ο καθένας εν τέλει ούτε λόγος να γίνεται γιατί είναι άκρως υποκειμενικό!

    Τα μπενελλι εχουν βαρυ κλειστρο που οπισθοδρομει και δινει περισσοτερο φορτιο ανακρουσης απο τα αλλα τουφεκια των αεριων.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/03/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    375
    aggelos2 στις #247836

    Τα μπενελλι εχουν βαρυ κλειστρο που οπισθοδρομει και δινει περισσοτερο φορτιο ανακρουσης απο τα αλλα τουφεκια των αεριων.

    Δλδ στα 2 τύπου όπλα η συνθήκη που περιέγραψα (για τα πάντα όλα ιδια-ισα) δεν μπορεί να ισχύσει ποτέ…κατανοητό!!!
    Ευχαριστώ!!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    552
    Takis_74 στις #195795

    Η διαφορα μεταξυ οπλων αδρανειας, αεριων και κλειστου τυπου ανηκει στην αισθητη ανακρουση. Η συνολικη ανακρουση με το ιδιο φυσιγγι ειναι παντα ιδια, αυτο που αλλαζει ειναι ο χρονος εφαρμογης της επανω στον ωμο. Αν προσεξετε καλα τα γραφηματα σε συγκριτικα ανακρουσης διαφορετικων οπλων θα καταλαβετε τι ακριβως εννοω. Σαφως τα δικανα και αλληλεπιθετα εχουν μεγαλυτερη αισθητη ανακρουση λογω αποτομης εφαρμογης(συντομoς χρονος), τα αδρανειας εχουν λιγοτερη απο τα δικανα και τα αεριων ακομη μικροτερη ΑΙΣΘΗΤΗ ΑΝΑΚΡΟΥΣΗ λογω τροπου λειτουργιας

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/11/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    810
    andreas1453 στις #195796

    Προφανως το λιγοτερο λακτισμα στα αεριων εγκειται στο οτι χρησημοποιουν ενα μερος των παραγομενων αεριων για να κινησουν το κλειστρο με αποτελεσμα το φορτιο αυτο να αφερειται απο το συνολικο αντιληπτο λακτισμα.

    Παιδια εχει χρησημοποιησει κανειες γομωσεις υποηχητικες (sub sound) και αν ξερει να μας πει κανεις επι της ουσιας αν υστερουν ?

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/11/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    5753
    Prowler ® στις #247828

    Και τώρα το ερώτημα είναι: η ταχύτητα των σκαγιών τι σχέση έχει με τις πιέσεις; Ποιος άλλος παράγοντας παρεμβαίνει; Μήπως η διάμετρος της κάννης ή το μήκος αυτής; Για την ίδια πίεση και γόμωση, όσο πιο μακριά η κάννη τόσο μεγαλύτερη η ταχύτητα, έτσι δεν είναι;

    [font=”Comic Sans MS”]
    Φίλε μου Cyrosd
    'Όντως εύλογος ο προβληματισμός σου!
    Θα μπορούσαμε να πούμε "λογικά" ότι η ταχύτητα είναι ανάλογη των πιέσεων, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ!!! όπως σωστά γράφεις υπεισέρχονται και άλλοι παράγοντες!
    Η διάμετρος όντως σε κάποιο ΑΡΚΕΤΑ ΜΙΚΡΟ βαθμό, το μήκος σε κάποιο ελάχιστο (πρακτικά αμελητέο) βαθμό, συνεπώς μην δίνεις σημασία στο μήκος!
    Για το μήκος τα έχουμε πει στο θέμα mythbusters
    Επ' ευκαιρία θα ξαναπώ κάτι:
    π.χ. έχουμε το ίδιο όπλο με δύο κάννες, ίδια μέταλλα, ίδια κατεργασία, ίδια λείανση, ίδιοι αυλοί (π.χ. 18,5), ίδιο τσοκ (πχ μισό στα 18,0) αλλά διαφορετικό μήκος!
    η μια είναι 61 εκ η άλλη 81 εκ!
    ποια η διαφορά στην εσωτερική βλητική τους όταν ρίχνουν το ίδιο φυσίγγι; (πχ 7αρι στα 32γρ);
    Λόγω των ίδιων χαρακτηριστικών των κανών, η καύση της πυρίτιδας, οι αναπτυσσόμενες πιέσεις κ.λ.π. παραμένουν ίδιες!
    Τι αλλάζει;
    η "συνέχιση άσκησης "δύναμης" από τ' αέρια" για 20 επιπλέον εκατοστά, αλλά και οι παραπάνω τριβές που αναπτύσσονται σ' αυτά τα 20 εκ.
    τώρα με βάση το ΓΕΓΟΝΟΣ ότι οι σύγχρονες πυρίτιδες, αφού κατακαούν, αποδίδουν το ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ μέρος του έργου που παράγουν στα πρώτα 45 εκ της κάννης (άντε να πούμε 55 εκ για σπάνιες περιπτώσεις υπερπροοδευτικών μπαρουτιών), τι μένει να "δοθεί" στα υπόλοιπα 6 ή 26 εκατοστά;
    Μια συγκριτικά ελάχιστη "δύναμη" η ο ποία βαίνει συνεχώς μειούμενη, ενώ όσο αυξάνει το μήκος αυξάνουν και οι απώλειες λόγω τριβών!
    Με λίγα λόγια ΑΜΕΛΗΤΕΑ διαφορά αν υπάρξει!

    Ποιοί άλλοι παράγοντες όμως παρεμβαίνουν καταλυτικότερα;
    Κυρίως η κατασκευή – η δομή του φυσιγγίου, η Βυσμάτωση, η σωστή έμφραξη η λείανση της κάννης κ.α.
    ώρες – ώρες η βλητική του λειόκανου σε ξαφνιάζει, εκεί που παίρνεις με τα Α φυσίγγι μεγαλύτερες ταχύτητες από το χ όπλο και "βγάζεις συμπέρασμα", δοκιμάζεις το Β φυσίγγι και βλέπεις ότι το "αργό" ψ όπλο, έχει επιπλέον 10 – 15 m/sec και αρχίζεις να λες "αυτά τα φυσίγγια-μπαρούτη-γόμωση κλπ τα πάει το όπλο κλπ" και νασου δημιουργούνται "μύθοι" και "φήμες" στα στέκια…..

    Τίποτα όμως δεν ανάγεται στην σφαίρα του μεταφυσικού, κάποιος συνδυασμός παραγόντων δημιουργεί αυτά τα αποτελέσματα……[/font]

    Οι πιεσεις στην θαλαμη ειναι πολυ μεγαλυτερες απο την πιεση στο στομιο.Η διαμετρος της κανης επηρεαζει τις πιεσεις γιατι οσο μεγαλυτερη ειναι τοσο μικροτερες οι πιεσεις.Οι πιεσεις στο στομιο ειναι μικροτερες σε μια μακρυα καννη απο οτι στο στομιο σε μια κοντη γιατι αυξανεται η χωρητικοτητα του χωρου που εκτονονονται τα αερια αλλα δεν επηρεαζουν την ταχ εξοδου και την κατανομη παρα ελαχιστα.


    [font=”Comic Sans MS”]έτσι είναι! όπως τα λες φίλε ΜΠΕΦ! :) [/font]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/11/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    5753
    Prowler ® στις #247824

    Μάριε αφού σε συγχαρώ και εγώ με την σειρά μου για το ωραίο θέμα που παρουσίασες,να σε ρωτήσω αν αντιλαμβάνομαι σωστά κάτι?
    Καταρίπτετε άρα και ο μύθος περί μεγαλύτερου λακτίσματος στα όπλα αδρανείας έναντι των αερίων?

    Δλδ αν ρίξουμε με 2 όπλα 2 φυσίγγια 'οπου το βάρος της πυρίτιδας, το βάρος της γόμωσης ,η ταχύτητα της γόμωσης και το βάρος του όπλου είναι τα ίδια και ίσα δεν θα έχουμε κάτι διαφορετικο?

    Για το θέμα φυσικά πως το αντιλαμβάνεται ο καθένας εν τέλει ούτε λόγος να γίνεται γιατί είναι άκρως υποκειμενικό!

    Προφανως το λιγοτερο λακτισμα στα αεριων εγκειται στο οτι χρησημοποιουν ενα μερος των παραγομενων αεριων για να κινησουν το κλειστρο με αποτελεσμα το φορτιο αυτο να αφερειται απο το συνολικο αντιληπτο λακτισμα.

    Παιδια εχει χρησημοποιησει κανειες γομωσεις υποηχητικες (sub sound) και αν ξερει να μας πει κανεις επι της ουσιας αν υστερουν ?

    [font=”Comic Sans MS”]

    Στα αυτογεμή έχουμε στην ουσία δυο "οπισθοδρομήσεις" με διαφορά ελάχιστης φάσης, μηχανισμού όπλισης και όπλου-ώμου χρήστη. Μέρος της "ορμής" "καταναλώνεται" από τον μηχανισμό όπλισης (κλείστρο, επανατατικό ελατήριο κ.λ.π.) Χώρια που ίσως να έχουμε και μικρότερες αρχ. ταχύτητες σε κάποιες περιπτώσεις :) [/font]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/11/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    810
    andreas1453 στις #195798

    Ναι μιλαμε για την διαφορα αεριων αδρανειας και κατα ποσο ο μηχανισμος αεριων υπερτερει στην μειωση της ανακρουσης?

    Ερωτημα Η απωλεια αυτη των αεριων η χρηση τους απο το μχανισμο της καραμπινας εχει επιπτωση στις ταχυτητες της γομωσης και στην τελικη δυναμη που χτυπανε το στοχο? Βαση της απλης λογικης και της φυσικης εγω λεω ναι αλλα δεν ειμαι βεβαιος

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    03/02/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    1598
    Παναγιωτης στις #195799

    τα αεριων εχουν λιγοτερη ανακρουση για 2 λογους
    1. καταναλωνεται πιεση για να ξεκλειδωσει το κλειστρο
    2.μολις ανοιξει το κλειστρο τα αερια που εχουν παραμεινει μεσα , φευγουν πολυ ευκολα
    Αυτες ειναι και οι διαφορες με τα δικανα , στα οποια δεχομαστε και την παραμικρη πιεση που εχει παραμεινει, χωρις να βοηθαει σε ταχυτητες.
    φυσικα οι τρυπες στην κανη πρεπει να ειναι στο σωστο σημειο , για να μην ανοιξει το κλειστρο οταν υπαρχει μεγαλη πιεση στην κανη.Αν δεν ειναι σωστα αυτο θα εχουμε ακομα μικροτερη ανακρουση , πιο μικρες ταχυτητες , κινδυνο να καουμε.Στις σωστα κατασκευασμενες κανες , η γομωση ειναι ηδη εξω οταν το κλειστρο εχει ανοιξει

    Τα αδρανειας νομιζω οτι τεινουν πιο πολυ σε δικαννα ως προς ανακρουση

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/01/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    186
    ManGelasakis στις #195987

    Παιδιά μην σπάτε το κεφάλι σας με περίπλοκους συλογισμούς. Η βλητική δεν είναι ξεχωριστή επιστήμη από την φυσική… Όλοι οι νόμοι της φυσικής ισχύουν και στην βλητική. Απλά εδώ έχουμε ένα γεγονός το οποίο εκτός από την διατήρηση της αδράνειας έχουμε και άλλα φυσικά φαινόμενα που πρέπει να μετρήσουμε όπως ας πούμε τριβές και αντιστάσεις μηχανικών μερών του όπλου, κίνηση του κλείστρου το οποίο επίσης λόγο της διατήρησης της ορμής ίσως βοηθάει στην μείωση του λακτίσματος κλπ…

    Τώρα η φυσική λέει όπως πολύ καλά εξήγησε και στο πρώτο ποστ o prowler ότι η αρχή διατήρησης της αδράνειας δίνεται από τον τύπο

    ταχύτητα(γόμωσης) χ μάζα(γόμωσης)=ταχύτητα(όπλου) χ μάζα(όπλου)

    Λύνοντας ως προς την ταχύτητα του όπλου η οποία μας ενδιαφέρει έχουμε :
    Ταχύτητα(όπλου)={ταχύτητα(γόμωσης) χ μάζα(γόμωσης)} / μάζα(όπλου)

    Δηλαδή η ταχύτητα του όπλου είναι ανάλογη με την ταχύτητα(γόμωσης) και την μάζα(γόμωσης) και αντιστρόφως ανάλογη με την μάζα(όπλου). Δηλαδή όσο πιο βαρίες γομώσεις τόσο πιο μεγάλη ανάκρουση (για αυτό άλλωστε και η αυξημένη ανάκρουση στα magnum φυσίγγια) και όσο πιο βαρύ το όπλο μας τόσο πιο μικρή ανάκρουση.

    Τώρα σε ένα πείραμα με δεδομένο ότι το όπλο μας έχει σταθερή μάζα και δεδομένο ότι χρησιμοποιούμε σταθερή μάζα γόμωσης σε όλα τα φυσίγγια μας τότε η ταχύτητα(όπλου) εξαρτάται μόνο από την ταχύτητα(γόμωσης). Αρκεί επομένως να εξετάσουμε από τι εξαρτάται η ταχύτητα(γόμωσης). Σίγουρα εξαρτάται από τις πιέσεις(όχι μόνο τις αρχικές αλλά όλες τις πιέσεις που αναπτύσονται κατά την διάρκεια που η γόμωση βρίσκεται μέσα στην κάνη) και κατά συνέπεια και από το πόσο στενός είναι ο αυλός, ακόμη και από το τσόκ που χρησιμοποιούμε αφού όσο μεγαλύτερη σύσφιξη έχουμε τόσο πιο μεγάλη ταχύτητα έχουμε στην γόμωση…

    Επίσης είναι γεγονός ότι με τον ίδιο ρυθμό που αυξάνεται η ταχύτητα(γόμωσης) θα αυξάνεται και η ταχύτητα(όπλου). Αλλά εδώ θέλει πολύ προσοχή. Η επιτάχυνση της ταχύτητας(γόμωσης) δεν εξαρτάται μόνο από την ταχύτητα της καύσης και τον ρυθμό παραγωγής πιέσεων. Δηλαδή δεν εξαρτάται μόνο από το πόσο γρήγορα θα κάνει καύση η πυρίτηδα. Αλλά εξαρτάται και από την ποσότητα των πιέσεων. Δηλαδή αν έχουμε μικρές πιέσεις , όσο γρήγορα και αν παραχθούν ίσως να μην είναι επαρκές ώστε να αποδώσουν μεγάλη επιτάχυνση και μεγάλη ταχύτητα στην γόμωση και άρα εκτός ότι ο ρυθμός αύξησης της ταχύτητα της γόμωσης θα είναι μικρός ίσως να είναι μικρή και η συνολική ταχύτητα γόμωσης και άρα και η ανάκρουση. Η μπορεί να έχουμε ναι μεν μεγάλη τελική ταχύτητα στην γόμωση αλλά η επιτάχυνση να είναι πάρα πολύ μικρή και άρα να μας φανεί η ανάκρουση και η τουφεκιά πάρα πολύ γλυκιά.

    Τελειώνοντας πρέπει να πώ ότι η ταχύτητα(γόμωσης) εξαρτάται από τις πιέσεις που παράγονται καθόλη την διάρκεια στην οποία βρίσκεται η γόμωση μέσα στην κάνη και όχι μόνο από την μέγιστη ανώτατη τιμή πιέσεων που παράγονται στο όπλο… Δηλαδή εξαρτάται κυρίως από το όγκο των αερίων που παράγονται και από την διάρκεια και την ισχύ των δυνάμεων που επιταχύνουν την γόμωση… Και οι δυνάμεις αυτές είναι αιτία των πιέσεων. Άρα καταλήγουμε στο ήδη γνωστό συμπέρασμα ότι σημασία στην ταχύτητα(γόμωσης) και άρα και στην ανάκρουση δεν έχουν οι αρχικές πιέσεις άλλά η καμπύλη καύσης της πυρίτηδας και η καμπύλη παραγωγής και διάρκειας των πιέσεων.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    07/03/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    2396
    Δημητρης Benelli στις #247399

    Παιδιά μην σπάτε το κεφάλι σας με περίπλοκους συλογισμούς. Η βλητική δεν είναι ξεχωριστή επιστήμη από την φυσική… Όλοι οι νόμοι της φυσικής ισχύουν και στην βλητική. Απλά εδώ έχουμε ένα γεγονός το οποίο εκτός από την διατήρηση της αδράνειας έχουμε και άλλα φυσικά φαινόμενα που πρέπει να μετρήσουμε όπως ας πούμε τριβές και αντιστάσεις μηχανικών μερών του όπλου, κίνηση του κλείστρου το οποίο επίσης λόγο της διατήρησης της ορμής ίσως βοηθάει στην μείωση του λακτίσματος κλπ…

    Τώρα η φυσική λέει όπως πολύ καλά εξήγησε και στο πρώτο ποστ o prowler ότι η αρχή διατήρησης της αδράνειας δίνεται από τον τύπο

    ταχύτητα(γόμωσης) χ μάζα(γόμωσης)=ταχύτητα(όπλου) χ μάζα(όπλου)

    Λύνοντας ως προς την ταχύτητα του όπλου η οποία μας ενδιαφέρει έχουμε :
    Ταχύτητα(όπλου)={ταχύτητα(γόμωσης) χ μάζα(γόμωσης)} / μάζα(όπλου)

    Δηλαδή η ταχύτητα του όπλου είναι ανάλογη με την ταχύτητα(γόμωσης) και την μάζα(γόμωσης) και αντιστρόφως ανάλογη με την μάζα(όπλου). Δηλαδή όσο πιο βαρίες γομώσεις τόσο πιο μεγάλη ανάκρουση (για αυτό άλλωστε και η αυξημένη ανάκρουση στα magnum φυσίγγια) και όσο πιο βαρύ το όπλο μας τόσο πιο μικρή ανάκρουση.

    Τώρα σε ένα πείραμα με δεδομένο ότι το όπλο μας έχει σταθερή μάζα και δεδομένο ότι χρησιμοποιούμε σταθερή μάζα γόμωσης σε όλα τα φυσίγγια μας τότε η ταχύτητα(όπλου) εξαρτάται μόνο από την ταχύτητα(γόμωσης). Αρκεί επομένως να εξετάσουμε από τι εξαρτάται η ταχύτητα(γόμωσης). Σίγουρα εξαρτάται από τις πιέσεις(όχι μόνο τις αρχικές αλλά όλες τις πιέσεις που αναπτύσονται κατά την διάρκεια που η γόμωση βρίσκεται μέσα στην κάνη) και κατά συνέπεια και από το πόσο στενός είναι ο αυλός, ακόμη και από το τσόκ που χρησιμοποιούμε αφού όσο μεγαλύτερη σύσφιξη έχουμε τόσο πιο μεγάλη ταχύτητα έχουμε στην γόμωση…

    Επίσης είναι γεγονός ότι με τον ίδιο ρυθμό που αυξάνεται η ταχύτητα(γόμωσης) θα αυξάνεται και η ταχύτητα(όπλου). Αλλά εδώ θέλει πολύ προσοχή. Η επιτάχυνση της ταχύτητας(γόμωσης) δεν εξαρτάται μόνο από την ταχύτητα της καύσης και τον ρυθμό παραγωγής πιέσεων. Δηλαδή δεν εξαρτάται μόνο από το πόσο γρήγορα θα κάνει καύση η πυρίτηδα. Αλλά εξαρτάται και από την ποσότητα των πιέσεων. Δηλαδή αν έχουμε μικρές πιέσεις , όσο γρήγορα και αν παραχθούν ίσως να μην είναι επαρκές ώστε να αποδώσουν μεγάλη επιτάχυνση και μεγάλη ταχύτητα στην γόμωση και άρα εκτός ότι ο ρυθμός αύξησης της ταχύτητα της γόμωσης θα είναι μικρός ίσως να είναι μικρή και η συνολική ταχύτητα γόμωσης και άρα και η ανάκρουση. Η μπορεί να έχουμε ναι μεν μεγάλη τελική ταχύτητα στην γόμωση αλλά η επιτάχυνση να είναι πάρα πολύ μικρή και άρα να μας φανεί η ανάκρουση και η τουφεκιά πάρα πολύ γλυκιά.

    Τελειώνοντας πρέπει να πώ ότι η ταχύτητα(γόμωσης) εξαρτάται από τις πιέσεις που παράγονται καθόλη την διάρκεια στην οποία βρίσκεται η γόμωση μέσα στην κάνη και όχι μόνο από την μέγιστη ανώτατη τιμή πιέσεων που παράγονται στο όπλο… Δηλαδή εξαρτάται κυρίως από το όγκο των αερίων που παράγονται και από την διάρκεια και την ισχύ των δυνάμεων που επιταχύνουν την γόμωση… Και οι δυνάμεις αυτές είναι αιτία των πιέσεων. Άρα καταλήγουμε στο ήδη γνωστό συμπέρασμα ότι σημασία στην ταχύτητα(γόμωσης) και άρα και στην ανάκρουση δεν έχουν οι αρχικές πιέσεις άλλά η καμπύλη καύσης της πυρίτηδας και η καμπύλη παραγωγής και διάρκειας των πιέσεων.

    Και το σημαντικοτερο απο ολα που δεν ειδα να το γραψει κανεις οσο αφορα την αισθητη ανακρουση ειναι η εμφραξη και ο τυπος του συγκεντρωτηρα ,περιεκτη η container οπως τον λει και ο Μαρκος , σε σχεση με την διαμετρο του αυλου …………….

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/01/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    186
    ManGelasakis στις #247320

    Και το σημαντικοτερο απο ολα που δεν ειδα να το γραψει κανεις οσο αφορα την αισθητη ανακρουση ειναι η εμφραξη και ο τυπος του συγκεντρωτηρα ,περιεκτη η container οπως τον λει και ο Μαρκος , σε σχεση με την διαμετρο του αυλου …………….

    Ασφαλώς και παίζει σημασία και η έμφραξη… Ότιδήποτε μπορεί να μεταβάλει την ταχύτητα των σκαγίων μέσα στην κάνη επιρρεάζει και την ανάκρουση αφού φυσικά επιδρά και στην ταχύτητα της γόμωσης… Οπότε καταλαβαίνουμε ότι άμεσα η ταχύτητα της γόμωσης είναι αυτή που επιρρεάζει την ανάκρουση, αλλά έμμεσα υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να επιρρεάσουν την ταχύτητα της γόμωσης και άρα και την ανάκρουση με δεδομένο ότι χρησιμοποιούμε σταθερή ποσότητα γόμωσης κάθε φορά και το ίδιο πάντα όπλο.

    Επίσης ακόμη και ο αριθμός φυσιγγίων που υπάρχουν στην θαλάμη μέσα μπορούν και αυτά να επιρρεάσουν την ανάκρουση αφού αποτελούν έξτρα μάζα στο όπλο μας όπως και το τσοκ αφού όσο πιο μεγάλη σύσφιξη τόσο μεγαλύτερες ταχύτητες…

Επισκόπηση 14 δημοσιεύσεων - 31 έως 44 (από 44 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων