Ήθελα εγώ να τοποθετήσω στο jimny, αλλά τελικά το ανέβαλα. Σε έρευνα που είχα κάνει στο net, σαν καλύτερο σημείο τοποθέτησης του εξωτερικού αισθητήρα οι πιο πολλοί πρότειναν το εσωτερικό του εξωτερικό καθρέπτη. Μια έρευνα στο ebay θα σε βοηθήσει να επιλέξεις κάτι στα μέτρα σου.
ποιο Jeep για γενικη χρηση?
-
Ήθελα εγώ να τοποθετήσω στο jimny, αλλά τελικά το ανέβαλα. Σε έρευνα που είχα κάνει στο net, σαν καλύτερο σημείο τοποθέτησης του εξωτερικού αισθητήρα οι πιο πολλοί πρότειναν το εσωτερικό του εξωτερικό καθρέπτη. Μια έρευνα στο ebay θα σε βοηθήσει να επιλέξεις κάτι στα μέτρα σου.
Δημήτρης
Δημήτρη φίλοι που έχουν jimni στον εξωτερικό καθρέφτη το έβαλαν και δεν είχαν πρόβλημα με τις ενδείξεις. Εγώ έχω βρει αυτό:
http://viewitem.eim.ebay.gr/Digital-Auto-Thermometer-InnenAuen–Hygrometer–Uhr/320938062864/item
ή
http://www.tradexguru.com/digital-in-car-thermometer-alarm-clock-calender.html
Δεν μπορώ να αποφασίσω διότι δεν ξέρω που να τοποθετήσω την κονσόλα εσωτερικά.
ΕΓΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΠΟ ΤΟ 2003 ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ LADA NIVA 1.700 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΓΝΩΜΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ 110 .000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΦΕΡΘΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΘΕΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΖΗΜΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΠΛΕΟΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΡΟΛΟΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 9-10 ΛΙΤΡΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑN ΣΤΟ HILLYX 2.500 ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΒΓΑΛΑΝ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΟ ΖΗΜΙΕΣ
φιλε νιβακια καλημερα .
KYNIGOSDK wrote:
ΕΓΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΠΟ ΤΟ 2003 ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ LADA NIVA 1.700 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΓΝΩΜΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ 110 .000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΦΕΡΘΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΘΕΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΖΗΜΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΠΛΕΟΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΡΟΛΟΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 9-10 ΛΙΤΡΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑN ΣΤΟ HILLYX 2.500 ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΒΓΑΛΑΝ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΟ ΖΗΜΙΕΣφιλε νιβακια καλημερα .
KAΛΩΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ 😀 😉
ΜΗ ΜΕ ΞΕΧΝΑΤΕ,ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ NIVACLUB
Ένας αλλά ΛΕΩΝ και τσοπάνος του μαντριού
ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΛΕΩΝΙΔΑ 😀
ΕΤΣΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΟΙ ΝΙΒΑΚΙΔΕΣ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ 😆 😆
Βιμπραρισμα;Τι εννοείς;
Πάντως χθες αναζήτησα το θηρίο μου.Πήγαμε χθές Αγ.Γιώργη-Αγ.Τριάδα.Είμαστε 5 άτομα,εγώ κι ο nictas,από εδώ.Τα αυτοκίνητα μας ήταν ένα L200 4×4 diesel κι ένα GrandVitara 2litre.To L200,σίγουρα καλύτερο και στην ΕΟ και εκτός,μέχρι που λίγο πιο πάνω απο το γνωστό λιοτρίβι πέσαμε σε δρόμο αγροτικό ανάμεσα στις ελιές,λίγο πλαγιερό με λάσπη,τόμπολα!!!Εκεί που την Τετάρτη το Niva με χειρότερες καιρικές συνθήκες πέρασε αέρα,χρειάστηκε να μπλοκάρουν 4χ4,αργά,καρο….8χ8 και πάλι γλύστραγαν.Το L200 γλύστραγε πιο πολύ,γλύτωσε από κάτι ελιές στο τσακ.O nictas,μου έλεγε ότι φταιν τα λάστιχα,γιατί του λέω εγώ τι φόραγα(YOKOHAMA GEOLANDER φορώ).Τέλος πάντων το L200 4×4 4d,μου αρέσει πάρα πολύ,αλλά για σιγουριά στο βουνό NIVAγιατί όπως λέμε και στο nivaclub,<>
Και το όνομά μου είναι ΔΗΜΗΤΡΗΣ,το ΛΕΩΝ είναι κάτι σαν παρατσούκλι εδώ και 33 χρόνια.
Βιμπραρισμα;Τι εννοείς; Πάντως χθες αναζήτησα το θηρίο μου.Πήγαμε χθές Αγ.Γιώργη-Αγ.Τριάδα.Είμαστε 5 άτομα,εγώ κι ο nictas,από εδώ.Τα αυτοκίνητα μας ήταν ένα L200 4×4 diesel κι ένα GrandVitara 2litre.To L200,σίγουρα καλύτερο και στην ΕΟ και εκτός,μέχρι που λίγο πιο πάνω απο το γνωστό λιοτρίβι πέσαμε σε δρόμο αγροτικό ανάμεσα στις ελιές,λίγο πλαγιερό με λάσπη,τόμπολα!!!Εκεί που την Τετάρτη το Niva με χειρότερες καιρικές συνθήκες πέρασε αέρα,χρειάστηκε να μπλοκάρουν 4χ4,αργά,καρο….8χ8 και πάλι γλύστραγαν.Το L200 γλύστραγε πιο πολύ,γλύτωσε από κάτι ελιές στο τσακ.O nictas,μου έλεγε ότι φταιν τα λάστιχα,γιατί του λέω εγώ τι φόραγα(YOKOHAMA GEOLANDER φορώ).Τέλος πάντων το L200 4×4 4d,μου αρέσει πάρα πολύ,αλλά για σιγουριά στο βουνό NIVAγιατί όπως λέμε και στο nivaclub,<> Και το όνομά μου είναι ΔΗΜΗΤΡΗΣ,το ΛΕΩΝ είναι κάτι σαν παρατσούκλι εδώ και 33 χρόνια.
Ένας αλλά ΛΕΩΝ και τσοπάνος του μαντριού
Δημητρη εισαι μελος στο niva clyb ? 😀
Το προβλημα πιστευω μετα αγροτικα ειναι οτι πισω η καροτσα παραμενει αδεια με αποτελεσμα το κεντρο βαρος του αυτοκινητου ειναι μπροστα και ειδικα στα διπλοκαμπινα οταν μπαινουν 3-4 ατομα μπροστα η καροτσα πισω ειναι στον αερα με αποτελεσμα λογω πισω κινησης να μην μπορει να ανταπεξελθει σε λασποδρομο
Αν του βαλεις γυρω στα 100-200 κιλα πισω και κατσει το αμαξωμα μετα πηγαινει αεροπορια
Παντως οπως ειπε και ο Δημητρης το θηριο ( νιβα }σε αυτες τις διαδρομες δεν παιρνει χαμπαρι τιποτα 😀
Ειμαι μέλος με το ίδιο όνομα<<ΛΕΩΝ>>.Αν ξέρεις το γνωστό συνεργείο του Τάσου στο Κερατσίνι θα σου πει.Επίσης οi tsep,xristost κ.α.Σου είπα είναι το δεύτερο που έχω,το οποίο διαθέτει πολλές βελτιώσεις σε σχεση με τα προηγούμενα.
1)φτερωτή επιπλέον για καλύτερη ψύξη,δουλεύει συνέχεια χωρίς ρεύμα
2)τρόμπα συμπλέκτη από chevyniva,άλλη αίσθηση,μαλακό,γρήγορο
3)τρόμπα φρένου από chevyniva,το θηρίο σταματά χωρίς να ανεβαίνεις πάνω του,απόλυτο φρένο
4)βάση στήριξης σαζμάν,αργού,διαφορικού,τέλος ο συντονισμός κι ο θόρυβος
5)trip computer που ταυτόχρονα σου δίνει τη δυνατότητα να ρυθμίζεις εσύ σε ποια θερμοκρασία θα ανοίγουν τα βεντιλατέρ,ένδειξη κωδικών αν υπάρξει πρόβλημα και ένα σωρό άλλες ρυθμίσεις
Ειμαι μέλος με το ίδιο όνομα<<ΛΕΩΝ>>.Αν ξέρεις το γνωστό συνεργείο του Τάσου στο Κερατσίνι θα σου πει.Επίσης οi tsep,xristost κ.α.Σου είπα είναι το δεύτερο που έχω,το οποίο διαθέτει πολλές βελτιώσεις σε σχεση με τα προηγούμενα. 1)φτερωτή επιπλέον για καλύτερη ψύξη,δουλεύει συνέχεια χωρίς ρεύμα 2)τρόμπα συμπλέκτη από chevyniva,άλλη αίσθηση,μαλακό,γρήγορο 3)τρόμπα φρένου από chevyniva,το θηρίο σταματά χωρίς να ανεβαίνεις πάνω του,απόλυτο φρένο 4)βάση στήριξης σαζμάν,αργού,διαφορικού,τέλος ο συντονισμός κι ο θόρυβος 5)trip computer που ταυτόχρονα σου δίνει τη δυνατότητα να ρυθμίζεις εσύ σε ποια θερμοκρασία θα ανοίγουν τα βεντιλατέρ,ένδειξη κωδικών αν υπάρξει πρόβλημα και ένα σωρό άλλες ρυθμίσεις
Ένας αλλά ΛΕΩΝ και τσοπάνος του μαντριού
Δημητρη ειμαι και εγω μελος με το ιδιο ονομα θα με βρεις και εχω στην υπογραφη μου το θηριο που εχω βαλει απο πανω στην εικονα 😀
Και βεβαια ξερω τον Τασο στο κερατσινι αφου αυτος πλεον μου το συντηρει ολα αυτος τα φτιαχνει και εχω σωθει να σου πω την αληθεια γιατι ο ανθρωπος ειναι γιατρος στο niva 😉
Πιστευω να ειδες το 5 πορτο θηριο που εφερε μιλαμε ολα τα λεφτα 😀
niva εχω και εγω αλλα λογω των τελων κυκλοφοριας την μειωση των εσοδων αλλα και την υπαρξη ενος jimny 7 χρονια νεοτερο με αναγκαζουν να το πουλησω η να το δωσω για απορσυση!!!παντως ειναι πολυ παρεξηγημενο αυτοκινητο και φτηνα ανταλακτικα και τις καλυτερες οff road επιδωσεις αλλα και σε καταναλωση εφοσον με 1700 κυβικα με μονιμη τετρακινηση καιει οσο το jimny που εχω!!!!
Ήμουν από τους λιγους που ξεραν για το αυθημερό ταξίδι του στη Θεσ/νικη που πήγε να το πάρει και ο πρώτος που του έκανε πρόταση ανταλλαγής.
Ένας αλλά ΛΕΩΝ και τσοπάνος του μαντριού
Αμ και εγω το ζαχαρωνα Δημητρη αλλα που να το δωσει 😀
Μιλαμε εχει απιστευτους χωρους πισω 😉
niva εχω και εγω αλλα λογω των τελων κυκλοφοριας την μειωση των εσοδων αλλα και την υπαρξη ενος jimny 7 χρονια νεοτερο με αναγκαζουν να το πουλησω η να το δωσω για απορσυση!!!παντως ειναι πολυ παρεξηγημενο αυτοκινητο και φτηνα ανταλακτικα και τις καλυτερες οff road επιδωσεις αλλα και σε καταναλωση εφοσον με 1700 κυβικα με μονιμη τετρακινηση καιει οσο το jimny που εχω!!!!
ΣΤΑΜΠΑ!!!!!!!
ΚΣ ΤΥΡΝΑΒΟΥ
Θεολόγης.Θεολόγη αν χάλαγες 2000 για να του βάλεις υγραέριο και τις βελτιώσεις που περιγράφω θα έδινες το JIMNY.Επειδή στη δουλειά που ήμουν είχα για 2 χρόνια JIMNY του 11/ 2009 από την αρχή του 2010 εως και 12/2011,ξέρω τα υπερ και τα κατά πολύ καλά.Το μόνο υπέρ του JIMNY,design εσωτερικού,μοδάτο,μαζεμένο χωραει παντού.Επιδόσεις ίδιες,αλλά ευστάθεια,στροφές,ταξίδι ανώτερο το Niva η δε κατανάλωση ίδια αν και το θηρίο είναι μόνιμα 4χ4 κι έχει και καρο και χώρους καλύτερους και στο χώμα πολύ καλό το μικρό αλλά θηρίο δεν είναι.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.