ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΠΩΣ ΤΗΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ

Επισκόπηση 14 δημοσιεύσεων - 46 έως 59 (από 59 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/03/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    365
    bore στις #452994

    Ευχαριστώ και τους δυό για τα σχόλια σας !
    H επιλογή του μεγέθους των σκαγιών (Ν5) έγινε για την ευκολία μέτρησης των σκαγιών στον κύκλο των 76εκ κ μόνο μια κ απέχω από κυνηγητική δραστηριότητα εδώ κ καιρό. Με ξανά έπιασε όμως το μικρόβιο των δοκιμών !!!!!
    Λόγο των δοκιμών καθώς και της κατοχής όπλων με διευρυμένο αυλό η χρήση 34-36γραμ. είναι στο επίκεντρο ακόμη μια κ είναι ο λόγος ίσως ύπαρξής τους,των διευρυμένων εννοώ σύμφωνα με την σύγχρονη τακτική. Αν με απασχολούσε ο 18,2-3 τότε ναι να έμενα στα 32γραμ. Βέβαια ακόμη ένας λόγος είναι η θεωρητική γόμωση του 12αριού που είναι πάνω από τα 36γραμ. κ λέγοντας θεωρητική αναφέρομαι στην διαίρεση της μιάς λίβρας διά του 12 που μας δίνει κ το διαμέτρημα ! 0.4535γραμ η λίβρα κ 37,79γραμ η γόμωση !
    Οπότε να παραμείνω ακόμη λίγο καιρό στα 34-36γραμ για τις δοκιμές μου μια κ ρίχνω με δίκανα κ ίσως τα 38γραμ με ταλαιπωρήσουν με την ανάκρουσή τους .


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    14/12/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    485
    Ray στις #453011

    Ευχαριστώ και τους δυό για τα σχόλια σας !<br>
    H επιλογή του μεγέθους των σκαγιών (Ν5) έγινε για την ευκολία μέτρησης των σκαγιών στον κύκλο των 76εκ κ μόνο μια κ απέχω από κυνηγητική δραστηριότητα εδώ κ καιρό. Με ξανά έπιασε όμως το μικρόβιο των δοκιμών !!!!!<br>

    Μήν πάρεις αντιβίωση !!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1361
    samgunner62 στις #453323

    Πέρα από αυτό ,εξαιρετικό άρθρο κ το κυριότερο πειραματικά αποδεδειγμένα τα γραφόμενα του ! Όσο μένουμε στα 35-36,5 μέτρα όλα είναι καλά κ τα δύσκολα ξεκινάν στην αναζήτηση μακρινότερων αποτελεσματικών τουφεκιών !

    Ετσι ειναι ακριβως,ξερεις τι ειναι να τρως στη μαπα μια τουφεκια σφυχτη που φτανει κανονικοτατα στα 35 μετρα 70%….και στα 45μ να σου δινει 40-45%?Ενω θα μπορουσες να βαλεις εξ αρχης ενα ντεμι με ολα τα προνομια κατω απο 35 μετρα?Πραγματη ολα λοιπων ειναι μια χαρα στα 35 και κατω,και βολευει και τους κατασκευαστες.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/03/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    365
    bore στις #453353

    Κάτι ξέρω Σαράντο !
    45μ τα υπόλοιπα να μείνουν no name !
    N06 (2,75) 36γραμ.
    Demi 114σκ. 36%
    Ι-Μ 118σκ. 37%
    L-full 115σκ. 36%
    Full 111σκ. 35%
    Με άλλη μάρκα τσοκ ίδια όλα τα άλλα !
    ** 114σκ. 36%
    * 111σκ. 35%
    * 140σκ. 44%

    Με demi στα 35μ έδινε 60% !

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1361
    samgunner62 στις #453366

    Κάτι ξέρω Σαράντο !

    Εμ γιαυτο στο λεω γιατι καταλαβαινομαστε,χαχαχαχα!!!!Αυτα τα 30 φευγα %,ειναι κοινο γνωρισμα πολλων ντοπιιων και οχι μονο φυσσιγκιων,που οτι τσοκ και να βαλεις 30 φευγα στα 45 μετρα,που πολυ πινουν νερο στο ονομα τους….αλλα και εγω εχω παρει πολλα πουλια στα καρτερια του παππιου με δαυτα,και στο ντιμενο με αλμιρικι σηκωτα παππια και νεροκοτες,να τα λεμε αυτα.Ενα σετ-απ συμβατικο πρεπει να δωσει 49% στα 45 τουλαχιστον,με ενα φουλ τσοκ τσοκακι,το κακο ειναι οτι πολλα τσοκ δεν φτανουν ποτε σε αυτο το ποσοτο,στα 45 μετρα.Αλλα αυτο δεν ειναι το προβλημα,πρωτα γιατι μεσα στο πλαισιο του 10% δεν υπαρχουν διαφορες που να κοβεις φλεβες.Τοσο μαλλων ενα τσοκακι που χανει 3-4 %,σιγα το πραμα,αλλα να τρως στη μαπα τη τουφεκια μπαλα χωρις λογο ε οχι,γιαυτο λεμε δοκιμες,και περα απο τα 35,ειναι κριμα.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/03/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    365
    bore στις #453375

    Είχα βγάλει ένα δικό μου μικρό κανόνα πως τα καλά φυσίγγια δοκιμάζονται στα 35μ και τα εξαιρετικά στα 45μ ! Οταν είχα αρχίσει τις δοκιμές φυσιγγίων και όπλων στα 35-36,5μ έριχνα σε 1×1 χαρτί αγορασμένο από βιβλιοπωλείο και επειδή είχαν κόστος απόκτησης καθώς επίσης ήθελα να δω και πολλά άλλα πραγματούδια πέρα από μακρινές βολές απέφευγα να κάνω βολές των 45μ μια κ τζάμπα ξόδευα το χαρτί ! Οταν πέρασα στον πίνακα ήταν πολύ πιό εύκολο μα σχεδόν απογοητευτικό να μετράς τόσο λίγα σκάγια κ ποσοστά ! Επίσης είδα πολλά και σε θέμα διάτρηση δλδ να δίνει πολύ καλό ποσοστό στον κύκλο των 76εκ μα να μην μπορεί να διαπεράσει ούτε 20 φύλλα από περιοδικό κ μάλιστα με Ν3 σκάι ιταλικό! Σταδιακά απομυθοποίησα την εικόνα που είχα για το λειόκανο και την τουφεκιά του και πείστηκα πως έχει πολλά άτυχα θηράματα ! Γιατί και εγώ είχα κάνει πιτσιρικάς τουφεκιά στο θεό με 16cal κ 28γραμ. γόμωση σε τρυγόνι και έπεσε όπως και τουφεκιά απίστευτη σε καλημάνα σε μέτρα που εκεί δεν σηκώνεις ούτε πολεμικό όπως συνηθίζεται να λέγεται στα κυνηγοστέκια με 36γραμ Ν3 ! Ο πίνακας όμως τα λέει όλα κ κρυφός μου καημός είναι οτι ακόμη δεν αξιώθηκα να κάνω τουφεκιές σε κινούμενο πίνακα επί οχήματος ! Να βολέψει όμως κάποτε κ να το κάνω !

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    913
    λιουφκα στις #453427

    Ο πίνακας όμως τα λέει όλα κ κρυφός μου καημός είναι οτι ακόμη δεν αξιώθηκα να κάνω τουφεκιές σε κινούμενο πίνακα επί οχήματος ! Να βολέψει όμως κάποτε κ να το κάνω !

    Χριστο γιαυτο Μ΄αρεσεις γιατι εισαι μεσα στην τουφεκια και οχι απ΄εξω.

    το ιδιο σκευτομουνα να κανω σε κυλιομενο στηλ τενιας δρομου στοχο μηκους 3μ και υψους 1,5μ για να αποτυποθει κατα καποιο τροπο το μηκος της ατρακτου και τα πραγματικα ποσοστα σκαγιων που χτυπουν τον στοχο σε κινηση …..

    αλλα δεν αξιοθικα να το κανω για τον λογο οτι θελει αρκετο χρονο και χρυμα για μια τετια εφαρμογη ..

    οσο για τα τσοκ σχεδων ολα μετα τα 40 μετρα συμπεριφερονται πανω κατω το ιδιο μιας και η τουφεκια μετα τα 40+ μετρα ανοιγει σε σχιμα τρομπετας-καμπανα και οχι προοδευτικα σε κωνο . με ολα τα τσοκ

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    236
    KIKLADES στις #453435

    Ο πίνακας όμως τα λέει όλα κ κρυφός μου καημός είναι οτι ακόμη δεν αξιώθηκα να κάνω τουφεκιές σε κινούμενο πίνακα επί οχήματος ! Να βολέψει όμως κάποτε κ να το κάνω !

    Ενα 5% διαφορα θα βρεις και ο δραστικός κυκλος θα παραμορφωθει ελαχιστα οριζοντια προς ελλειψη … Το βλεπεις να αξιζει τον κοπο ???? Εκτός αν εχεις κανενα αμαξι για τουφεκισμα ..οποτε παω πασο ..χαχαχχαχχχαχαχαχ

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    10/09/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    485
    panos citori στις #453438

    φιλε bore δεν ειναι κακη η ιδεα σου! ουτε και φοβερα δισκολη-δαπανιρη!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/10/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    872
    nikws7 στις #453442

    το καλύτερο θα ήταν κινούμενος στόχος , αλλά όχι χαρτόνι , ένα στρόγγυλο καλούπι γεμάτο τζελ να βλέπαμε την τρισδιάστατη απόδοση της τουφεκιάς !

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    10/09/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    485
    panos citori στις #453443

    το καλύτερο θα ήταν κινούμενος στόχος , αλλά όχι χαρτόνι , ένα στρόγγυλο καλούπι γεμάτο τζελ να βλέπαμε την τρισδιάστατη απόδοση της τουφεκιάς !

    εσυ εισαι πολυ μπροστα!!!!!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    236
    KIKLADES στις #453451

    Επί του προηγούμενου θέματος του κινούμενου στόχου …
    Τα παρακάτω είναι μια χοντροκομμένη εκτίμηση για το περίπου που βρίσκονται από μαθηματική σκοπιά τα πράγματα με τις στήλες των σκαγιών και τι απόκλιση μπορεί να έχει αυτό στον πινάκα. Ο σκοπός είναι να δούμε που πάνε τα πράγματα σε οριακές συνθήκες οπότε στις συνηθισμένες να είναι ακόμα χαμηλότερες έως καθόλου.
    Αρχικά η Φυσική προσέγγιση του γεγονότος
    Και είναι προσέγγιση γιατί η αναλυτική λύση του προβλήματος τραβαει πολύ μακριά … Παρόλα αυτά παραμένει μια καλή προσέγγιση με Φυσική γ λυκείου

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    236
    KIKLADES στις #453453

    Πάμε τώρα στις αποτυπώσεις των τιμών. Να υπογραμμίσουμε τα παρακάτω που είναι πολύ σοβαρά
    1. Η υπολογισμένη μετατόπιση αφορά το σύνολο της αποτύπωσης των σκαγιών !!! Δηλαδή αν στα 36 μ. το φυσίγγι έχει βάλει το 70% σε ένα στόχο 1Χ1 .. Η μετατόπιση δεν υπολογίζεται στο 1 μ. αλλά στο 1,5 μ. πχ γιατί σε αυτήν την απόσταση πρέπει να έχει μπει και το 100% των σκαγιών. Για να το κάνω πιο σαφές και παίρνοντας την οριακή περίπτωση που το πουλί πάει με 108 χιλιόμετρα την ώρα !!!!! …. η στήλη των σκαγιών είναι 3 μ. !!!!!! … στα 36 μ. φαίνεται ότι ο στόχος ανοίγει κατά 56 εκατοστά.. ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΟΧΗ.. στο σύνολο της αποτύπωσης . Αν λοιπόν θεωρήσουμε ότι τα σκάγια ανοίγουν 1,5 μ. ( λέω … δεν ξέρω .. κάπου εκεί πρέπει να είναι το 100% ) … τότε έχουμε τον στόχο 1,5Χ1,5 που έγινε τελικά 1,5Χ2,10 και με ανάγωγη στο ένα μέτρο ο 1Χ1 πρέπει να έγινε 1Χ1,4 δηλαδή άνοιξε 20 πόντους δεξιά και 20 αριστερά … ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΟΡΙΟ..
    Γιατί σε κοντινές αποστάσεις πχ στα 10 μ. πάει όλη η τουφεκιά στον στόχο και οι τιμές είναι χωρίς τροποποιηση
    2. Ο υπολογισμός αφορά τραβέρσα κάθετη στον άξονα του όπλου. Αυτό δεν γίνεται ΠΟΤΕ. Γιατί κυριολεκτικά για να σου κάνει το πουλί τραβέρσα συνεχεία κάθετα στον άξονα του όπλου θα πρέπει να κάνει ΗΜΙΚΥΚΛΙΟ γύρω σου σε απόσταση 36 μ. . Η ταχύτητα που ΒΛΕΠΕΙΣ στην κανονική τραβέρσα από δεξιά προς τα αριστερά ξεκινάει από 0 όταν είναι πολύ μακριά δεξιά , μεγαλώνει συνεχεία γίνεται μεγίστη όταν είναι ακριβώς μπροστά σου και ελατώνεται μέχρι να γίνει πάλι 0 όταν είναι πολύ μακριά αριστερά
    3. Οι φαινόμενες ταχύτητες εξαρτώνται από την γωνία προσέγγισης
    4. Προφανώς όσο πιο μακριά τόσο πιο μεγάλη η στήλη και τόσο πιο μεγάλο το άνοιγμα
    5. Κανένας δεν υπολογίζει την στήλη των σκαγιών από το πρώτο στο τελευταίο σκάγι γιατί δεν έχει νόημα . Όλοι ενδιαφέρονται για το κύριο κεντρικό όγκο γιατί τα πολύ πρώτα η τα πολύ τελευταία κάτι έχουν πάθει και βρίσκονται εκεί που είναι . ΠΧ μπορεί το τελευταίο σκάγι να είναι παραμορφωμένο και να πηγαίνει με την μισή ταχύτητα από όλα τα άλλα και το πρώτο να έχει φύγει ακριβώς από το κέντρο του ανοίγματος του αστεριού με μηδενική τριβή και αντίσταση γι΄αυτό υπολογιζουν καπου στο 70%- 80% νομιζω του κεντρικού μήκους
    ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗ

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/03/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    365
    bore στις #453476

    Χάρη στον φίλο μου leo που είχε βγάλει φωτοτυπία ολόκληρο το βιβλίο του BoB Brister -Shot gunning- κατάφερα να το διαβάσω μια κ είναι παλιά έκδοση και δεν είχα καταφέρει να το βρω πουθενά τότε που το λειόκανο κ η απόδοσή του με απασχολούσε αρκετά. Ο προηγούμενος που είχε πειραματικά ερευνήσει το θέμα της ατράκτου της γόμωσης ήταν ο sir Burrard κάπου στο 1923 παρακαλώ και σαν γενικό κανόνα από αυτά που είχε δει έγραψε πως κάπου στο 30% είχε απώλεια στις 40 γιάρδες (36,5μ) με βελτιωμένο κύλινδρο και 13% με full τσοκ στην ίδια απόσταση ! Η ταχύτητα που έκανε τα περισσότερα πειράματά του ήταν τα 30μίλια (48χιλ) την ώρα ! Επίσης έγραψε, σύμφωνα με τον bob πως υπολόγιζε το κυρίως νέφος των σκαγιών στην άτρακτο κατά την πτήση τους προς τα 36,5μ κάπου στα 4+πόδια για το full κ ένα πόδι(30,εκ.)περισσότερο για τον βελτιωμένο.
    Η winchester φωτογράφησε το νέφος στα 36,5 μ και μετρήθηκε στα 11 πόδια με απλά κυνηγητικά φυσίγγια,και το κυρίως νέφος στα 9 πόδια ,αφού αφαιρέθηκε το εμπρός 5% όπως και το πίσω 5% !
    Ο John Olin επίσης μελετητής της ατράκτου εκείνη την εποχή (1920) είδε οτι σε κάποιες τουφεκιές το μήκος της έφτανε τα 25πόδια δλδ κάπου 7,6μ !

    Υ.Γ πολλοί ασχολήθηκαν από το 1890 ίσως και παλιότερα με τη άτρακτο μα συνήθως αναφερόμαστε σε αυτούς που μπορέσανε και ασχολήθηκαν επί μακρόν και έβγαλαν κάποια συμπεράσματα έστω κ λαθεμένα.

Επισκόπηση 14 δημοσιεύσεων - 46 έως 59 (από 59 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων