Προσπάθεια ή ταλέντο; Τι είναι προτιμότερο;

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 151 έως 165 (από 193 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1724
    kapnas 125+25 στις #198469


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/10/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1646
    samael ☭ στις #241333

    [size=2]

    Δεν πιστευω να ειναι και οι σκοπευτικες σου επιδοσεις τετοιες??[/size] :lol:

    [size=3]
    [color=”#8B0000″]Πλάκα κάνεις έτσι ???? ;) :o :lol: [/color] [/size]

    [/size]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/12/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1769
    Dimitris Al. στις #198473

    Αν και έχει ξεφύγει πολύ η συζήτηση από την αρχική ερώτηση και έχω ξανατοποθετηθεί επί του θέματος, θα ξανατοποθετηθώ. Η τελική απόδοση είναι ταλέντο επί προσπάθεια. Άρα και τα 2 είναι εξίσου απαραίτητα και αναγκαία. Έχουν όμως 1 μεγάλη διαφορά. Η προσπάθεια εξαρτάται άμεσα από το κάθε άτομο και δεν είναι κληρονομική, διαφορετικά κάποιος θα την έλεγε και επίκτιτη. Το ταλέντο όμως είναι κληρονομικό, το'χεις ή δεν το'χεις.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8970
    leo στις #241321

    [color=”#000000″][size=2]Για κάτσε ρε μεγάλε γιατί δεν μας τα λες καλά .. δηλαδή θες να μας πεις ότι αφού στο είπε ο Λεωνίδας πάει και τελείωσε… ότι αυτό είναι και δεν έχει άλλο ( αμ δε… κολλάμε ένα και δε είναι απαραίτητα και καθαρίσαμε) πως είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν υπάρχουν σκοπευτές που ανεβοκατεβαίνουν για πλακά τα περδικοβουνια της πατρίδας μας το ότι κυνηγανε με μανία την μπεκάτσα δεν παίζει ότι είχαν έχουν και θα έχουν σκυλαρους με μια οκά πραμάτεια .προφανώς η περισσότερη πιστεύετε ότι ο σκοπευτής είναι κατά βάση και καρτεριτσιδες και δεν ξέρω εγώ τι άλλο . σας πληροφορώ ότι έχει σκοπευτές και μάλιστα πολύ καλους οπου είναι και κυνηγαραδες και όχι (μυρωδιαδες) και τα παπια του τα κυνηγανε στον Έβρο ολόκληρα δεκαήμερα και σε σκηνές μένουν κυνηγώντας της φασσες και τα γουρούνια τους τα κυνηγανε άμα λάχει δεν κατάλαβα το πώς έτσι απλά βγάζουμε ένα συμπέρασμα και το κάνουμε κτήμα μας εγώ προσωπικά δεν το αποδέχομαι ο κόσμος να χαλάσει και εδώ που τα λέμε να σας ρωτήσω εγώ τη εννοείτε όταν εννοείτε καλός κυνηγός ……….δηλαδή θες να μου πεις ότι δεν υπάρχει στην κυνηγητική οικογένεια ο διαχωρισμός του καλου κυνηγού από του κακου κυνηγού του καρτερακια = καρεκλάκια από τον μεγάλομπεκάτσα άσχετου κάρπωσης δεν υπάρχει ο διαχωρισμός του κυνηγού του σαββατοκύριακου από αυτόν που κυνηγά με μανία ένα με δυο κυνηγητικά ειδή, γιατί θέλετε να βάλετε ταμπέλες σε κάποια ομάδα ανθρώπων. γιατί δεν παίζει αυτός που σας το είπε να κάνει λάθος πως είστε τόσο σίγουρη.. μάλλον θα ρωτήσω τι σας κάνει να είστε τόσο σίγουρη γιατί ορθότητα της απάντησης του … επειδή είναι και αυτός κυνηγός .και ξανά ρωτώ εγώ τι είναι τελικά ο καλός κυνηγός που μπορεί να κρίνει έτσι αβίαστα το ότι είναι ο ίδιος καλος κυνηγός και κάποιοι άλλη δεν είναι .

    ΥΡ… δεν αμφισβητώ την κρίσει και την αξία του Λεωνίδα σαν κυνηγό αλλά δεν την ασπάζομαι κιόλας γιατί για μένα έκρινε με τα δικά του προφανώς κυνηγητικά κριτήρια
    [/size][/color]

    Γιώργο μην εξάπτεσαι και μη βιάζεσαι να με χαρακτηρίσεις ως κυνηγό, βασισμένος σε μία αποσπασματική φράση από κάτι που έγραψα. Διάβασε αυτό που απάντησα σε αυτό που ερωτήθηκα και ύστερα πες μου αν διαφωνείς.

    Παράθεση (beretta1 @ 6/3/2012, 15:35)
    Διαβασα αρκετα απο το θεμα και εχω μια ΜΕΓΑΛΗ απορια.Ο σκοπευτης που σκονιζει 120 στα 125,συνεπαγεται οτι θα ειναι απαραιτητα και καλος κυνηγος??
    Μην βιαστειτε να απαντησετε,σκεφθειτε το λιγο

    Aν και έχω ήδη απαντήσει πως "όχι, ο καλός σκοπευτής δεν είναι απαραίτητα και καλός κυνηγός", το 120/125 που αναφέρεις είναι ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ νούμερο που αντιπροσωπεύει έναν σκοπευτή όχι απλά καλό, αλλά εξαιρετικό! Ο συγκεκριμένος λοιπόν θα είναι και πολύ καλός στο κυνήγι, αν ασχολείται φυσικά και με αυτό.

    Δεν χρειάζεται να το πολυσκεφτώ. Οι σκοπευτές που βγάζουν αυτά τα νούμερα στην Ελλάδα, είναι μετρημένοι στα δάχτυλα, και γνωρίζω όλων τους την απόδοση στο κυνήγι. Όσων ασχολούνται ξαναλέω, όχι αυτών που έτυχε να πάνε κάνα δυο φορές κυνήγι ύστερα από παρότρυνση φίλων τους.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8970
    leo στις #241308

    [size=3]Εξαιρετικό θέμα..

    Πριν πω και εγω την αποψή μου, θα ήθελα να μιλήσω γενικά για το ερώτημα ¨ταλέντο η προσπάθεια¨ .

    Καταρχήν πρέπει να ψάξουμε αν υπάρχουν εκ γενετής ταλέντα.Εμείς μπορεί να πιστεύουμε ότι τα ταλέντα γεννιούνται αλλά οι επιστήμονες και γενικότερα οι άνθρωποι που ασχολούνται με το συγκεκριμένο θέμα στην συντριπτική τους πλειοψηφία υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχουν εκ γενετής ταλέντα.

    Εδω μπορείται να διαβάσετε μια επιστημονική μελέτη επι του θέματος..[url=”http://www.alfavita.gr/artra/art7_3_10_1144.php”%5DΔεν υπάρχουν εκ γενετής ταλέντα και ‘παιδιά θαύματα’[/url]

    και εδω δείτε μερικά αποσπάσματα απο μελέτες που έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά οπως το ..[size=5][size=3]SCIENTIFIC AMERICAN

    [i][u]Οι πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι τα κίνητρα παίζουν σημαντικότερο ρόλο απ’ ό,τι οι έμφυτες ικανότητες. [/u][/i][/size]
    [/size]
    [size=4][font=”Times New Roman”][i]Η κατάκτηση άρτιας γνώσης σε οποιοδήποτε γνωστικό πεδίο προϋποθέτει περίπου [u]μια δεκαετία σκληρής δουλειάς[/u][/i][/font]
    [/size][font=”Times New Roman”][i][size=5]Η πλειονότητα των ευρημάτων της ψυχολογικής έρευνας δείχνει ότι [/size][u][size=5]οι ειδήμονες δεν γεννιούνται, αλλά γίνονται.[/size][/u][/i][/font]

    Κλείνοντας θέλω να αναφέρω μερικούς γνωστούς μέτριους που έγιναν οι καλύτεροι μετά απο σκληρή δουλειά.

    Albert Einstein..Δεν μίλαγε καθόλου μέχρι την ηλικια των τεσσάρων και δεν διάβαζε μέχρι τα εφτα.Οι καθηγητές του έλεγαν ότι είναι μειωμένης αντίληψης.

    Michel Jordan…Κόπηκε αρκετές φορές απο την ομάδα μπάσκετ του σχολείου του διότι κριθηκε επανειλημένως ανεπαρκής.

    ….υπάρχουν χιλιάδες γνωστοί και άγνωστοι μέτριοι που πέτυχαν μετά απο σκληρή προσπάθεια …οπότε και εγω πιστεύω ότι η προσπάθεια είναι αυτό που χρειάζεται.

    [/size]

    Διονύση, σε ευχαριστούμε πολύ για το εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο. Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα. Αλλά και έτσι να μην είχαν τα πράγματα, πάντα αξίζει να συνεχίζει κανείς την προσπάθεια, ακόμα κι όταν δείχνει να μην φέρνει κάποιο αποτέλεσμα. Πράγμα ουσιαστικά απίθανο, αφού οι προσπάθειες πάντα επιβραβεύονται.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    126
    DIMHUNTER στις #198485

    ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΙΖΜΑ, ΑΝΔΕΝ ΠΡΟΠΟΝΗΘΗ ΣΩΣΤΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ .ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΗ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΗ ΠΟΛΥ ΨΥΛΑ. ΟΠΩΣ Ο ΓΚΑΛΗΣ… Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΙΜΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ, ……. ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ. ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΙΞΑΝΕ ΜΠΑΣΚΕΤ ΕΠΙΠΕΔΟΥ. Ο ΕΝΑΣ ΕΙΧΕΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ, Ο ΑΛΛΟΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8970
    leo στις #241299

    ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΙΖΜΑ, ΑΝΔΕΝ ΠΡΟΠΟΝΗΘΗ ΣΩΣΤΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ .ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΗ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΗ ΠΟΛΥ ΨΥΛΑ. ΟΠΩΣ Ο ΓΚΑΛΗΣ… Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΙΜΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ, ……. ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ. ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΙΞΑΝΕ ΜΠΑΣΚΕΤ ΕΠΙΠΕΔΟΥ. Ο ΕΝΑΣ ΕΙΧΕΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ, Ο ΑΛΛΟΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.

    Ένα ακόμα στοιχείο που χαρακτηρίζει όσους αριστεύουν μέσω της προσπάθειας και όχι του ταλέντου, είναι ότι γνωρίζουν πολύ καλύτερα τα μυστικά της δραστηριότητάς τους, αφού αυτοί χρειάστηκαν να παλέψουν για να μάθουν, να ελιχθούν, να μοχθήσουν, να πειραματιστούν, για να καταφέρουν αυτά που σε άλλους ήρθαν εύκολα. Στο τέλος ο "ατάλαντος" είναι και ο πλουσιότερος σε γνώση και εμπειρίες, γνώση που έχει και πολύ μεγαλύτερη αξία.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    126
    DIMHUNTER στις #241297

    Πολύ ωραίο παράδειγμα και για άλλον ένα λόγο: Ποιος από τους δύο κορυφαίους αθλητές έγινε προπονητής και μάλιστα πετυχημένος; Φυσικά ο "ατάλαντος", που χρειάστηκε να παλέψει για να αποκτήσει τις δεξιότητές του, να πειραματιστεί, να ελιχθεί, να βρει τρόπους να ξεπεράσει τις αδυναμίες του. Όσοι καταφέρνουν να αριστεύσουν μέσω της προσπάθειας, είναι και αυτοί που γνωρίζουν τα περισσότερα σχετικά με τη δραστηριότητά τους.

    ΤΥΧΑΙΑ ΕΓΙΝΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8970
    leo στις #198487

    Υπάρχει άλλη μία παράμετρος γιατί κάποιοι αποκτούν μία δεξιότητα πιο εύκολα ή πιο δύσκολα από άλλους, άσχετη από το ταλέντο ή την προσπάθεια: Οι τυχαίες σωστές ή λάθος επιλογές. Αλλά δεν την ανέφερα για να μη σας μπερδέψω κι άλλο.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8970
    leo στις #241295

    ΤΥΧΑΙΑ ΕΓΙΝΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ

    Τον εαυτό μου τον θεωρούσα πάντα ατάλαντο στη σκόπευση. Οι επιτυχίες δεν ήρθαν ποτέ από μόνες τους. Διάβασα πολύ, προσπάθησα, πειραματίστηκα. Πριν από 21 χρόνια πρωτοπήγα στο σκοπευτήριο. Από εκείνη τη στιγμή άρχισε ουσιαστικά μία μεθοδική βελτίωση στη σκόπευση. Ήρθε σιγά σιγά η αυτοπεποίθηση, η συμμετοχή σε αγώνες, η αλλαγή αγωνισμάτων, οι επιτυχίες. Ότι και αν έκανα, η επιτυχία ερχόταν βασανιστικά αργά, αλλά ερχόταν. Ότι έμαθα, το κατέκτησα πασχίζοντας να νικήσω τις αδυναμίες μου. Παράλληλα ανέβαιναν και οι επιτυχίες στο κυνήγι, και μάλιστα πολύ πιο εύκολα απ' ότι στο σκοπευτήριο. Πάντα μου ήταν σαφές ότι η σκόπευση στο κυνήγι συγχωρεί πολλά λάθη ενώ στο σκοπευτήριο όχι. Παθιάστηκα με τη λεπτομέρεια, με την αποκρυπτογράφηση κάθε κίνησης του κορμιού, με την ανάλυση του τι δουλεύει και πάνω απ' όλα γιατί. Το αποτέλεσμα ήταν να σχηματίσω μία σκοπευτική μέθοδο ικανή να εξασφαλίσει την επιτυχία στον οποιοδήποτε. Πριν 5 χρόνια ξεκίνησα το επάγγελμα που κάνω τώρα. Έχοντας περάσει από σαράντα κύματα και γνωρίζοντας πλέον καλά όλες τις ανθρώπινες αδυναμίες που αποκαλούν τροχοπέδη στη σκόπευση, είμαι πλέον σε θέση να βοηθήσω κάθε μαθητή να τις ξεπεράσει και να φτάσει τους στόχους του. Αν μου είχαν έρθει όλα εύκολα, πολύ απλά δεν θα είχα τις γνώσεις για να εξασκήσω το σημερινό μου επάγγελμα.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    14/10/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    454
    Crellion στις #241258

    Υπάρχει άλλη μία παράμετρος γιατί κάποιοι αποκτούν μία δεξιότητα πιο εύκολα ή πιο δύσκολα από άλλους, άσχετη από το ταλέντο ή την προσπάθεια: Οι τυχαίες σωστές ή λάθος επιλογές. Αλλά δεν την ανέφερα για να μη σας μπερδέψω κι άλλο.

    Μηηηηηη θα αρχίσουμε με το αβγό και την κότα τώρα…

    Αν θες να δούμε το σύνορο ανάμεσα στο ταλέντο και την προσπάθεια ας μιλήσουμε, προτείνω, για τη διαφορά του να μαθαίνεις κάτι στα 20-30 και του να μαθαίνεις το ίδιο πράγμα στα 10-20 (η 7-14 ακόμα καλύτερα).

    Γιατί 3-4 χιλιάδες σφαιράκια αεροβόλου στα 7-14 δίνουν τόσο άμεση και ενστικτώδη γνώση των βασικών της σκόπευσης (χωρίς δάσκαλο ουσιαστικά) σε ακίνητο στόχο (ή και κινούμενο σε οριακές περιπτώσεις) με ραβδωτό που 30-40 χιλιάδες φυσίγγια στα 25-35 δεν πλησιάζουν καν στο να δημιουργήσουν το ίδιο ισχυρά και επιτυχή (αλάθητα θα έλεγα) ένστικτα για την σκόπευση του λειόκανου. [τα νούμερα αυθαίρετα μην πιαστούμε στις λεπτομέρειες.]

    Εγώ από το ελάχιστο και άρα ανασφαλές δείγμα των προσωπικών μου εμπειριών (ο εαυτός μου + γνωστοί και φίλοι) νομίζω ότι το να μαθαίνεις κάτι, έστω και αυτοδίδακτα, πριν την ενηλικίωση δίνει μια αίσθηση "έμφυτης" δεξιότητας και ενστίκτου στην επιτυχία που σε άλλες ηλικίες αυτοδίδακτα τουλάχιστον δεν γίνεται με ΤΙΠΟΤΑ. Με ένα χαρισματικό δάσκαλο ίσως γίνεται, δεν ξέρω / δεν απαντώ.

    Μήπως πρέπει να ξαναδούμε τους σχετικούς Νόμους στην Ελλάδα? Μήπως πρέπει να γίνει Νόμος ότι κάθε κυνηγός γονέας ή με τη συγκατάθεση αυτού και κάποιες διατυπώσεις (και για ουσία αλλά και για να περιβληθεί ένα μανδύα επισημότητας και σοβαρότητας όλο αυτό για το παιδί) να μπορεί να κυνηγήσει με ένα όπλο μαζί με τον ανήλικο με ελευθερία για το ποιος πραγματοποιεί τις βολές? Εναλλακτικά ίσως αν θεωρηθεί μεγάλη ευθύνη για το μέσω κυνηγό να χρειάζεται μια άδεια κυνηγίου επιπέδου ΙΙ (δημιουργία δηλαδή δασκάλων κυνηγίου και κυνηγετικής αγωγής και σκόπευσης).

    Στους σκοπευτικούς συλλόγους (συγνώμη δεν γνωρίζω) ποιο είναι το καθεστώς? Μπορείτε να κάνετε μαθήματα με βολές πραγματικές σε ανήλικους?

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/12/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1526
    ΒΙΚΤΩΡΟΣ στις #241248

    ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ 2 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ.

    1. ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ (ΚΥΝΗΓΟΥ-ΣΚΟΠΕΥΤΗ) ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΟΠΕΥΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΨΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΚΟΠΕΥΤΗΡΙΟ, πχ ΚΑΚΗ ΕΠΩΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΚΗ ΕΠΩΜΙΣΗ ΚΑΙ ΣΚΟΠΕΥΤΗΡΙΟ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΠΕΥΤΗΡΙΟ ΕΝΩ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΥΝΗΓΟΙ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΟΥΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΩΣΤΗ ΕΠΩΜΙΣΗ Ή ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΠΡΩΤΙΣΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΚΑΡΠΩΣΗ (ΚΑΚΩΣ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ) ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΣΥΝΗΔΕΙΤΑ ΚΑΡΠΩΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΑΡΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΚΥΝΗΓΟΣ ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ 2 ΣΤΟΙΧΕΙΟ..

    2. "ΚΑΛΟΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΥΝΗΓΟΣ" ΚΑΛΟΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ Ο ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ ΧΑΣΕΙ ΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΠΙΑΤΑ ΕΙΝΑΙ 25 ΠΑΝΤΑ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ Ο ΚΥΝΗΓΟΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΡΠΩΣΕΙΣ..ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ? ;) 5 ΠΕΡΔΙΚΕΣ ΣΤΙΣ 7? 'Η 5 ΠΕΡΔΙΚΕΣ ΣΤΙΣ 17? :o

    ΟΙ ΦΡΑΣΕΙΣ "ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ" ΚΑΙ "ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΥΝΗΓΟΣ" ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΘΩΣ Ο ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΟ ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΩ Ο ΚΥΝΗΓΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΥΝΗΓΟΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΑΡΠΩΣΕΙΣ, ΟΜΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΡΠΩΣΗ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΚΟΠΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΠΩΣΗΣ (ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΚΥΛΟΣ, ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΡΤΕΡΙ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΥΣΙΓΓΙΑ) :lol:

    ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΚΥΝΗΓΟΣ, Ο ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8660
    victz στις #198509

    Ο μαθητης, απο μονος του, εστω και με πολυ μικρη ηλικια, πιθανον να εχει κλιση προς καποια κατευθυνση, ομως λογω απειριας ειναι δυσκολο να το ξερει. Ενας μαθητης πχ που εχει μουσικο αυτι, κλιση στη καλλιτεχνια, ευπλαστο σωμα, μαθηματικο μυαλο, ειναι γενικως ενα καλο "υλικο" για να δουλεψει καποιος μαζι του. Ομως, ο μαθητης απο μονος του δεν μπορει σε αυτη την ηλικια να αντιληφθει τη κλιση του, πολυ περισσοτερο να τη εξελιξει οπως και οσο πρεπει, και εκει μπαινει ο ρολος του δασκαλου. Ο μαθητης δεν μπορει να γινει ποτε δασκαλος του εαυτου του γιατι θα τεινει να επαναλαμβανει τα λαθη του, τα οποια θεωρει σωστα και δεδομενα, μιας και κανεις δεν τον διδαξε τον σωστο τροπο. Η παρουσια και καθοδηγηση του δασκαλου ειναι απαραιτητη γιατι θα βλεπει ακριβως αυτα τα λαθη και θα τα διορθωνει αμεσως, οδηγωντας ουσιαστικα οπως λεει και ο Λεωνιδας, το μαθητη στο δυσκολο δρομο της επιτυχιας. Ειναι αυτονοητο οτι αλλιως μαθαινει κανεις στα 5 του, αλλιως στα 10 και αλλιως στα 40, ειναι αλλες οι εμπειριες που πολλες φορες αποτελουν και τροχοπεδη, και το μυαλο ειναι πιο δεκτικο στις μικρες ηλικιες.

    Ο Γκαλης πχ αν αρχιζε να παιζει μπασκετ 5 χρονια αργοτερα, θα ηταν διαφορετικα, αν επαιζε μονος του χωρις την καθοδηγηση ενος προπονητη θα ηταν αλλιως, και φυσικα δεν γεννηθηκε ξεροντας οτι ειναι ταλεντο στο μπασκετ, καποιος τον ειδε παιζοντας και τον ενθαρρυνε. Ομοιως κανεις μας δεν ηξερε στα 6 του οτι του αρεσει το κυνηγι, το ψαρεμα, το διαβασμα, ή η σκοποβολη.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    09/03/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    2190
    falcon στις #241241

    ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ 2 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ.

    1. ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ (ΚΥΝΗΓΟΥ-ΣΚΟΠΕΥΤΗ) ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η [b][size=3]ΣΚΟΠΕΥΣΗ[/size][/b] Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΨΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΚΟΠΕΥΤΗΡΙΟ, πχ ΚΑΚΗ ΕΠΩΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΚΗ ΕΠΩΜΙΣΗ ΚΑΙ ΣΚΟΠΕΥΤΗΡΙΟ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΠΕΥΤΗΡΙΟ ΕΝΩ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΥΝΗΓΟΙ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΟΥΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΩΣΤΗ ΕΠΩΜΙΣΗ [color=”#FF0000″]Ή ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΝΑ [/color][color=”#FF0000″]ΜΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ [/color][color=”#FF0000″]ΠΡΩΤΙΣΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΚΑΡΠΩΣΗ [/color]([color=”#FF0000″]ΚΑΚΩΣ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ [/color][color=”#FF0000″]ΕΙΝΑΙ[/color]) ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΣΥΝΗΔΕΙΤΑ ΚΑΡΠΩΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΑΡΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΚΥΝΗΓΟΣ ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ 2 ΣΤΟΙΧΕΙΟ..

    2. "ΚΑΛΟΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΥΝΗΓΟΣ" ΚΑΛΟΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ Ο ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ ΧΑΣΕΙ ΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΠΙΑΤΑ ΕΙΝΑΙ 25 ΠΑΝΤΑ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ Ο ΚΥΝΗΓΟΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΡΠΩΣΕΙΣ..ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ? ;) 5 ΠΕΡΔΙΚΕΣ ΣΤΙΣ 7? 'Η 5 ΠΕΡΔΙΚΕΣ ΣΤΙΣ 17? :o

    ΟΙ ΦΡΑΣΕΙΣ "ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ" ΚΑΙ "ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΥΝΗΓΟΣ" ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΘΩΣ Ο ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΟ ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΩ Ο ΚΥΝΗΓΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΥΝΗΓΟΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΑΡΠΩΣΕΙΣ, [color=”#0000FF”][size=3]ΟΜΩΣ[/size][/color] ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΡΠΩΣΗ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΚΟΠΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΠΩΣΗΣ (ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΚΥΛΟΣ, ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΡΤΕΡΙ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΥΣΙΓΓΙΑ) :lol:

    ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΚΥΝΗΓΟΣ, Ο ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ.

    [font=”Comic Sans MS”]AYTO ΔΕΝ ΤΟ
    ΚΑΤΑΛΑΒΑ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ
    ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ
    Η ΚΑΡΠΩΣΗ?
    ΚΟΨΤΕ ΛΙΓΟ ΤΙΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ.
    ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΜΕ ΕΤΣΙ ΜΠΡΟΣΤΑ… :lol: :lol:
    [/font]

    [font=”Comic Sans MS”]ΥΓ,Κ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΣΗΜΑΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ
    ΤΟ ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΠΩΣΗ.
    ΘΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ… :lol: :P
    [/font]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/12/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1526
    ΒΙΚΤΩΡΟΣ στις #241240

    [font=”Comic Sans MS”][b]AYTO ΔΕΝ ΤΟ
    ΚΑΤΑΛΑΒΑ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ
    ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ
    Η ΚΑΡΠΩΣΗ?
    ΚΟΨΤΕ ΛΙΓΟ ΤΙΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ.
    ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΜΕ ΕΤΣΙ ΜΠΡΟΣΤΑ… ;) :o [/b][/font]

    :lol: ΔEN EIΠA OTI EINAI KAKO..ΕΙΠΑ ΟΤΙ Η ΚΑΡΠΩΣΗ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΥΝΗΓΟ :lol: ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ…ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΠΕΣ "ΟΙΚΟΛΟΓΟ" ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΕΓΡΑΨΑ ΠΡΙΝ :lol:

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 151 έως 165 (από 193 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων