ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 106 έως 120 (από 232 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    5016
    MICHEL123GR στις #465294

    Η ωραιότερη λέξη της ελληνικής γλώσσας!
    Posted by spitha80 στο Οκτωβρίου 3, 2014

    «Ποία είναι η ωραιοτέρα λέξις της ελληνικής γλώσσης;»

    αναρωτιόταν ο Πέτρος Χάρης (Ιωάννης Μαρμαριάδης 1902-1998) πριν από περίπου 80 χρόνια και ξεκινούσε ένα όμορφο δημοσιογραφικό παιχνίδι, δημοσιεύοντας τις απόψεις των σπουδαιότερων λογοτεχνών, δημοσιογράφων αλλά και πολιτικών της εποχής· μιας εποχής κατά την οποία κυρίως ο κόσμος των Τεχνών και των Γραμμάτων ερωτοτροπούσε με τη γλώσσα μας, επηρεασμένος σαφώς από την εθνική πολιτική και τον αστικό εκσυγχρονισμό της σχολικής γνώσης που διαμόρφωνε τη νέα ελληνική γλώσσα.
    Νομοσχέδια και γλωσσο-εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις από το 1913 και εντεύθεν, καθώς και το νεοφιλελληνικό γλωσσικό κίνημα που αναπτύχθηκε στο εξωτερικό –κυρίως στη Γαλλία με αιχμή την ίδρυση του Ινστιτούτου της Σορβόνης (1920) από τον Hubert Pernot (1870-1946)– έδιναν νέες διαστάσεις στην ευρεία κατανόηση και διάδοση του ελληνικού πνεύματος τόσο στο εσωτερικό όσο και στην Ευρώπη.
    Την ώρα που το παιχνίδι αυτό παιζόταν στον Τύπο της Γαλλίας, στην Ελλάδα ο Π. Χάρης, εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι στον τόπο μας ακόμη και η καθημερινή γλώσσα χώριζε τους ανθρώπους σε στρατόπεδα, καλούσε τους διανοούμενους να απαντήσουν.
    Έτσι, ο Κωστής Παλαμάς απάντησε ότι η ωραιότερη λέξη είναι ο «δημοτικισμός», ο Γρηγόρης Ξενόπουλος έβρισκε γοητεία στη λέξη «αισιοδοξία», ο Σπύρος Μελάς χωρίς δισταγμό έβρισκε πιο ελκυστική τη λέξη «ελευθερία» και ο στιλίστας Ζαχαρίας Παπαντωνίου εξήρε την ομορφιά της λέξης «μοναξιά».
    Ο ζωγράφος και καθηγητής της Σχολής Καλών Τεχνών Ουμβέρτος Αργυρός επέλεγε τη λέξη «χάρμα» διότι, όπως υποστήριζε, δεν υπάρχει σε καμία άλλη γλώσσα και στα πέντε γράμματά της κλείνει ό,τι χίλιες άλλες λέξεις μαζί.
    Ο Σωτήρης Σκίπης ανέσυρε τη λέξη «απέθαντος» από τα βυζαντινά κείμενα, διαχωρίζοντάς την από τη λέξη «αθάνατος», και ο Παντελής Χορν δήλωσε παντοτινή προτίμηση στη λέξη «νειάτα».
    Ο αλησμόνητος Αθηναιογράφος Δημήτριος Γρ. Καμπούρογλους, παρά τα χρόνια του, προτιμούσε τη λέξη «ιμερτή», δηλαδή την αγαπητή, την ποθητή. Ο θεατράνθρωπος Νικόλαος Λάσκαρις τη «ζάχαρη», ο ιστορικός Διονύσιος Κόκκινος τη λέξη «χίμαιρα», ο ζωγράφος Παύλος Μαθιόπουλος το «φως» και ο γλύπτης Μιχαήλ Τόμπρος τη λέξη «ουσία».
    Ο Παύλος Νιρβάνας (Πέτρος Κ. Αποστολίδης), προφανώς επηρεασμένος από τον τόπο του (Σκόπελο), αγαπούσε τη λέξη «θάλασσα». Οι ζωγράφοι αποκάλυπταν τις ευαισθησίες τους: Ο Δημήτριος Γερανιώτης ήθελε την «αρμονία», ο Κωνσταντίνος Παρθένης την «καλημέρα» και ο Δημήτριος Μπισκίνης το «όνειρο».
    Ως προς τις γυναίκες που κυριαρχούσαν στην πνευματική ζωή, η λαογράφος Αγγελική Χατζημιχάλη ήθελε «πίστη», ενώ η 25χρονη ηθοποιός Ελένη Παπαδάκη, η οποία έμελλε να δολοφονηθεί άδικα στα Δεκεμβριανά του 1944, δήλωνε πως «η λέξις που περικλείει τα περισσότερα πράγματα, τα πάντα θα έλεγα, είναι η λέξις «ΖΩΗ»»!
    Η ιατρός και συγγραφέας Άννα Κατσίγρα ήθελε «χαρά» και η καθηγήτρια του Ελληνικού Ωδείου Αύρα Θεοδωροπούλου αναζητούσε την «καλοσύνη».
    Ενδιαφέρουσες όμως ήταν και οι απαντήσεις των πολιτικών του 1933:
    Ο στρατιωτικός και Πρόεδρος της Γερουσίας Στυλιανός Γονατάς προτιμούσε το «εμπρός», ο Αλέξανδρος Παπαναστασίου τη λέξη «μάννα» και ο πρόεδρος της Βουλής Θεμιστοκλής Σοφούλης τη λέξη «φιλότιμο» διότι εκφράζει έναν ολόκληρο ηθικό κόσμο και δεν υπάρχει σε άλλη γλώσσα του κόσμου.
    Ο αρχηγός του Αγροτικού Κόμματος Ελλάδος Ιωάννης Σοφιανόπουλος πρότασσε την «ανατολή» και ο ιδρυτής του ίδιου κόμματος Αλέξανδρος Μυλωνάς τη λέξη «πόνος».
    Αισιοδοξία, ελευθερία, μοναξιά, νειάτα, ιμερτή, θάλασσα, αρμονία, καλημέρα, όνειρο, πίστη και ζωή είναι λέξεις με τις οποίες πορευόταν η Ελλάδα πριν από ογδόντα χρόνια. Ατένιζε την έξοδο από την οικονομική κρίση, έπαιζε με τη ζωντανή ελληνική γλώσσα και επέτρεπε στην παγκόσμια κοινότητα να βαφτίζεται στα νάματά της.
    Του Ελευθερίου Γ. Σκιαδά | Αναδημοσίευση κειμένου και εικόνας από: Ο Μικρός Ρωμηός
    Η ωραιότερη λέξη της ελληνικής γλώσσας!


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    5016
    MICHEL123GR στις #465492

    ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ: Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή, ο μαθηματικός που βοήθησε τον Αϊνστάιν και τον Βενιζέλο. Απορρίφθηκε από τους Έλληνες καθηγητές πανεπιστημίου…
    http://www.ramnousia.com/2014/07/konstantinos-karatheodori.html#.VDFl52d_uds

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    5016
    MICHEL123GR στις #466336

    «Δὲν ὑπήκουσα παρὰ εἰς μίαν Ιδέαν
    να φανώ χρήσιμος εἰς τὸν πλησίον καὶ τὸν τόπον μου. Αὐτὴ εἶναι ὂλη μου ἡ φιλοδοξίαν καὶ σαν καλὸς στρατιώτης θέλω να ὑπηρετήσω τὴν πατρίδα καὶ γι’ αὐτὴν να ἀποθάνω. Καμμιὰ δυσκολία δὲν θα με σταματήσει. Δεν θα ὑποχωρήσω ποτὲ πρὸ τῶν ἐμποδιῶν (…) Ευχηθεῖτε ὃπως ὁ Θεὸς με βοηθήσῃ να τηρήσῳ ἐντίμως τὸν ὃρκον μου»…

    Με τα λόγια αυτά πορεύθηκε ο μεγάλος Μακεδονομάχος Παύλος Μελάς από την αρχή ως το τέλος της ζωής του.

    http://www.pygmi.gr/%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82/%cf%80%ce%b1%cf%8d%ce%bb%ce%bf%cf%82-%ce%bc%ce%b5%ce%bb%ce%ac%cf%82-%ce%b7-%ce%b7%cf%81%cf%89%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%88%cf%85%cf%87%ce%ae-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%bc%ce%b1%ce%ba%ce%b5%ce%b4%ce%bf%ce%bd/

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    5016
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/11/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    5753
    Prowler ® στις #467867

    Αναρτώ τον παρακάτω σύνδεσμο, για να μαθαίνουμε ιστορικά γεγονότα που τα αγνοούμε οι περισσότεροοι, όπως η εξέργεση των Πομάκων εναντίων των Τούρκων!

    Από την Πομάκικη εφημερίδα “ΖΑΓΑΛΙΣΑ”:

    http://www.zagalisa.gr/content/i-epanastasi-ton-pomakon-kata-ton-kemaliston-o-pomakos-iroas-%C2%ABgkiaoyr-imam%C2%BB-16-febroyarioy-1

    Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΜΑΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΕΜΑΛΙΣΤΩΝ-Ο ΠΟΜΑΚΟΣ ΗΡΩΑΣ «ΓΚΙΑΟΥΡ ΙΜΑΜ»! 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1920!

    Το 1920 οι λαοί της Μικράς Ασίας γνώριζαν καλά ότι το κεμαλικό κίνημα στην Τουρκία είναι συνέχεια του Νεοτουρκικού κινήματος και ότι έτσι δεν θα αντέξει καμιά άλλη γλώσσα ή διαφορετική εθνική ταυτότητα. Οι Πομάκοι, όταν αντιλήφθηκαν πόσο επικίνδυνο ήταν για αυτούς το κίνημα του Κεμάλ Μουσταφά, προσπάθησαν να ξεσηκωθούν. Αρχηγός τους ήταν ένας Πομάκος ιμάμης, τον οποίο οι Τούρκοι υποτιμητικά απεκάλεσαν «Γκιαούρ Ιμάμ».

    Στην προσπάθειά τους οι Πομάκοι είχαν συμμάχους τους μουσουλμάνους Τσερκέζους (Κιρκασίους) και τον αρχηγό τους, Αχμέτ Ανζαβούρ. Ο Ανζαβούρ γύριζε τα χωριά των Τσερκέζων καλώντας τα να ξεσηκωθούν κατά των Τούρκων. Η επανάσταση των Πομάκων και των Τσερκέζων επικεντρώθηκε στην περιοχή των Δαρδανελίων.

    Στις αρχές του 1920, ο Πομάκος Καρά Αχμέτ μάζεψε χρήματα από τα πομακικά χωριά της περιοχής για την οργάνωση των ανταρτών. Ο κεμαλιστής Χαμδή Μπέη, ο οποίος είχε συγκεντρώσει στρατό και κλεμμένα πολεμοφόδια από τους Γάλλους, τον φυλάκισε στην πόλη Μπίγκα (ελλ. Πηγές). Ο Χαμδή Μπέη φερόταν βάναυσα προς τους Πομάκους και τους πίεζε να … προσφέρουν φαγητό και ρούχα στους κεμαλιστές στρατιώτες του.

    Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τη φυλάκιση του Πομάκου Καρά Αχμέτ, εξόργισε τους (Πομάκους) κατοίκους της περιοχής οι οποίοι ξεκίνησαν την επανάσταση. Στις 16 Φεβρουαρίου 1920 μία δύναμη 200 ανδρών εξοπλισμένων με όπλα και άλλων 1000, με μαχαίρια και τσεκούρια, έχοντας επικεφαλής οι μεν Πομάκοι, τον Γκιαούρ Ιμάμ, οι δε Τσερκέζοι τον Σαχ Ισμαήλ (Şah İsmail) επιτέθηκαν στην πόλη της Μπίγα.

    Στο στρατόπεδο της πόλης, οι στρατιώτες ήταν Πομακικής καταγωγής και έτσι αντί
    να αντισταθούν, αυτομόλησαν και ενώθηκαν με τους Πομάκους και τους Τσερκέζους επαναστάτες.

    Η Βίγα έγινε το κέντρο της επανάστασης γι αυτό και ο Τσερκέζος Αχμέτ Ανζαβούρ ήρθε και εγκαταστάθηκε στην πόλη. Δυστυχώς, οι Πομάκοι δεν είχαν προλάβει να απελευθερώσουν τον Καρά Αχμέτ και τους άλλους φυλακισμένους. Ο κεμαλιστής Χαμδή Μπέη έστειλε τον Κιανή Μπέη και δολοφόνησε στη φυλακή τον Καρά Αχμέτ και τους συντρόφους του. Η δολοφονία δεν έμεινε ατιμώρητη. Οι επαναστάτες, εντόπισαν τον Κιανή Μπέη στην κρυψώνα του, τον περικύκλωσαν και τελικά τον σκότωσαν μαζί με άλλους κεμαλιστές αξιωματικούς.

    Μετά τα γεγονότα αυτά, οι κεμαλιστές προσπάθησαν να οργανωθούν. Ο Χαμδή Μπέη, ηθικός υπεύθυνος της δολοφονίας του Πομάκου Καρά Αχμέτ, κατευθύνθηκε στο χωριό Εμίνομπα. Εκεί, τον αναγνώρισαν οι επαναστάτες χωρικοί και τον συνέλαβαν. Ο Χαμδή Μπέη τους έκανε προπαγάνδα κατά της επανάστασης των Πομάκων και των Τσερκέζων. Οι χωρικοί όμως δεν ήθελαν τον κεμαλικό ζυγό και τον εκτέλεσαν.

    Στις 21 Φεβρουαρίου 1920 οι Πομάκοι και οι Τσερκέζοι επαναστάτες μπήκαν στο χωριό Γιένιτζε και το κατέλαβαν.

    Οι κεμαλιστές, με αρχηγό τον αντισυνταγματάρχη Ραχμή Μπέη, συγκέντρωσαν στρατό και πυρομαχικά στο Γκιόνεν (ελλ. Άρτεμις Θερμαία) και προχώρησαν κατά των επαναστατών, που είχαν ελλιπή εξοπλισμό. Το μήνα Μάρτιο έγιναν σφοδρές συγκρούσεις. Οι επαναστάτες με τον Γκιαούρ Ιμάμ κέρδισαν την μάχη. Οι κεμαλιστές υποχώρησαν ξανά στο Γκιόνεν.

    Στις 4 Απριλίου οι δυνάμεις των Πομάκων και των Τσερκέζων υπό την ηγεσία του Αχμέτ Ανζαβούρ μπήκαν στο Γκιόνεν και διέλυσαν τα κεμαλικά στρατεύματα των Τούρκων. Απελευθέρωσαν και άλλα μέρη όπως το Καρατζά Μπέη και τη Μπαντίρμα (Πάνορμος). Οι επαναστάτες προχώρησαν στο Μπαλικεσίρ (ελλ. Παλαιόκαστρο). Οι Τούρκοι τρομοκρατήθηκαν και ο Μουσταφά Κεμάλ με ανακοίνωσή του κατηγόρησε την κυβέρνηση της Κωνσταντινούπολης για την εξέγερση των Πομάκων και των Τσερκέζων.

    Οι Τούρκοι προσέφυγαν στην προδοσία. Έβαλαν επικεφαλής του κεμαλικού στρατού έναν Τσερκέζο, τον Ετέμ Μπέη ο οποίος κατάφερε να νικήσει τους επαναστάτες (Πομάκους και Τσερκέζους) στις 16 Απριλίου 1920 στο Σουσουρλούκ. Οι κεμαλιστές κέρδισαν, οι επαναστάτες διαλύθηκαν και οι ηγέτες τους χάθηκαν μέσα στο λαό. Ο ίδιος ο Τσερκέζος Ετέμ Μπέη που πολέμησε για τον Κεμάλ Μουσταφά, αργότερα κατάλαβε το λάθος του. Είδε ότι στο κεμαλικό κράτος δεν αναγνωρίζονται τα δικαιώματα των άλλων λαών και έτσι προσεχώρησε στην ελληνική πλευρά και ζήτησε άσυλο.

    Σελίδες ιστορίας άγνωστες, που όλοι οι Πομάκοι πρέπει να τις γνωρίζουν, να μαθαίνουν για τους προγόνους τους που πολέμησαν τους κεμαλιστές Τούρκους. Η επανάσταση αυτή πέρασε στην τουρκική ιστοριογραφία ως «η Δεύτερη Εξέγερση του Ανζαβούρ». Για εμάς αποτελεί την Πρώτη Πομακική Επανάσταση. Η Επανάσταση των Πομάκων κατά του κεμαλικού καθεστώτος (16 Φεβρουαρίου 1920) πρέπει να καθιερωθεί ως Ημέρα Αντίστασης του λαού μας κατά των κεμαλιστών Τούρκων. Πρέπει να γίνει η επίσημη γιορτή των Πομάκων. Ως Ζαγάλισα δεσμευόμαστε να προβούμε σε όλες τις κατάλληλες κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση.

    Σημειώνουμε ότι, το σημερινό άρθρο βασίστηκε στο τεύχος 8 της Ζαγάλισα (22 Απριλίου 1998), όπου για πρώτη φορά στην Ελλάδα, παρουσιάσαμε (με τη συμβολή του κούρδου διανοούμενου και εκλεκτού συναγωνιστή Αλή Καρδούχου), το θέμα του Πομάκου ήρωα και επαναστάτη Γκιαούρ Ιμάμ. Η έρευνά μας συνεχίζεται και σύντομα θα επανέλθουμε.

    (τεύχος 51, Μάρτιος 2011)

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    5016
    MICHEL123GR στις #467906

    Μπράβο Μάριε καλά κάνεις και βάζεις αυτά τα θέματα για να ξεχωρίζει ο κόσμος, να εκτιμά και να συμπεριφέρεται ανάλογα!
    Πιτσιρικάς ήμουν όταν είχα βρεθεί εκεί για κυνήγι και ένας Πομάκος ο μπαρμα … δεν θυμάμαι το όνομά του (έχουν περάσει πολλά χρόνια αλλά ακόμα την φυσιογνωμία του την θυμάμαι) μας πήγαινε στα καλλίτερα μέρη για κυνήγι (μας έβαζε κάτω στο περπάτημα παρόλο που εμείς ήμασταν πιτσιρικάδες) και εκεί με τις κουβέντες που κάναμε μου έδωσε να καταλάβω ότι άλλο μουσουλμάνος και άλλος Πομάκος Έλληνας!
    Από αυτόν τον μπάρμπα από τότε έμαθα να σέβομαι τους Πομάκους Έλληνες!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/09/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    67
    DANAOS_master στις #467995

    Μπράβο Μάριε καλά κάνεις και βάζεις αυτά τα θέματα για να ξεχωρίζει ο κόσμος, να εκτιμά και να συμπεριφέρεται ανάλογα!
    Πιτσιρικάς ήμουν όταν είχα βρεθεί εκεί για κυνήγι και ένας Πομάκος ο μπαρμα … δεν θυμάμαι το όνομά του (έχουν περάσει πολλά χρόνια αλλά ακόμα την φυσιογνωμία του την θυμάμαι) μας πήγαινε στα καλλίτερα μέρη για κυνήγι (μας έβαζε κάτω στο περπάτημα παρόλο που εμείς ήμασταν πιτσιρικάδες) και εκεί με τις κουβέντες που κάναμε μου έδωσε να καταλάβω ότι άλλο μουσουλμάνος και άλλος Πομάκος Έλληνας!
    Από αυτόν τον μπάρμπα από τότε έμαθα να σέβομαι τους Πομάκους Έλληνες!

    Σωστός ο Μιχάλης!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    5016
    MICHEL123GR στις #469341

    είναι ιστορικό γεγονός βρέθηκαν οστά στον τύμβο στην Αμφίπολη :yahoo:
    http://www.youtube.com/watch?v=TyNYEl3eFM8

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    1739
    Panagiotis Agiannitis στις #469353

    είναι ιστορικό γεγονός βρέθηκαν οστά στον τύμβο στην Αμφίπολη :yahoo:
    http://www.youtube.com/watch?v=TyNYEl3eFM8
    <hr>
    <div class=”bbp-reply-signature”>
    Μιχάλης
    Άγιος Στέφανος (Αττικής)

    </div>

    Ενα ακομη δειγμα για το τεραστιο επιπεδο των αρχαιων ελληνων.
    Να πω ομως και μια μαυρη σκεψη μου…
    αραγε εχουμε κρατησει αιμα απο αυτους, η υπερισχυσε το αιμα των τουρκων, των σλαβων, και δεν ξερω ποιων αλλων???
    Γιατι η ολη συμπεριφορα μας αυτο δειχνει.
    Το μονο σιγουρο ειναι οτι τρωμε ακομα απο την κληρονομια που μας αφησαν, σαν κατι κακομαθημενους που τρωνε την περιουσια των γονιων τους…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    07/10/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    2625
    berket στις #469356

    Παναγιώτη ,όλο και κάτι έχουμε κρατήσει στα γονίδια μας !! Εξάλλου και στην αρχαιότητα οι Ελληνικές πόλεις και επαρχίες έτσι φέρονταν μεταξύ τους,αλλά ενώνονταν στον κοινό εχθρό ,στόχο,για καλό της Ελλάδας!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    5016
    MICHEL123GR στις #469434

    Σίγουρα έχουμε κρατήσει στα γονίδια, αυτό που με ανησυχεί είναι ότι η συμπεριφορά μας σε καιρό ειρήνης είναι ίδια αλλά όταν έχουμε εχθρό τι θα κάνουμε; σε αυτό το σημείο ανησυχώ!
    Πάντως η Αμφίπολη θα μας ανεβάσει τουριστικά (για να τα μαζεύουμε εμείς και να τα δίνουμε ξέρετε που!)
    Αμφίπολη: Νέα σενάρια για τον νεκρό. Τα επόμενα βήματα και τα πρώτα συμπεράσματα
    http://news247.gr/eidiseis/psixagogia/politismos/amfipolh_nea_senaria_gia_ton_nekro_ta_epomena_vhmata_kai_ta_prwta_symperasmata.3139386.html

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/11/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    5753
    Prowler ® στις #469437

    Λοιπόν καλοί μου Ρωμιοί!!! :bye:

    Αν θέλετε να δείτε πόσο Ελληνικό αίμα κυλάει στις φλέβες σας ρίχτε μια ματιά στα πόδια σας!!! :good:

    Το Ελληνικό Πόδι! Ρίξτε μια ματιά στην καταγωγή σας!

    ……στην γλυπτική ονομάζεται Ελληνικό Πόδι. Είναι η κατάσταση κατά την οποία το δεύτερο δάχτυλο του ποδιού μας, αυτό δίπλα στο μεγάλο, είναι μακρύτερο από το πρώτο.

    Στα φυσιολογικά πόδια υπάρχουν 3 τύποι. Το Αιγυπτιακό Πόδι, στο οποίο από το μεγάλο δάχτυλο μέχρι το μικρότερο υπάρχει μια διαγώνιος ευθεία με το μεγάλο δάχτυλο μακρύτερο από όλα, το Ρωμαϊκό Πόδι ή και τετράγωνο, όπου όλα τα δάχτυλα είναι σε μία οριζόντια ευθεία και το Ελληνικό Πόδι όπως περιέγραψα πριν.

    Η μεγάλη (70 – 80%) πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού έχει το Αιγυπτιακό Πόδι, καθώς είναι το «κανονικό» οστεολογικά, αυτό το οποίο «πρέπει» να έχει ο κάθε άνθρωπος με βάση την οστεϊκή κατασκευή του είδους μας. ………
    ………..υτό σημαίνει ότι όποιος έχει μεγαλύτερο δεύτερο δάχτυλο στο πόδι του, έχει απαραίτητα Ελληνικά γονίδια; ΝΑΙ!! Και αυτό ΕΙΝΑΙ απίστευτο και είναι πιθανόν το στοιχείο το οποίο γίνεται προσπάθεια να «ξεχαστεί», μετατρέποντας το γενετικό αυτό χαρακτηριστικό σε οστεϊκή δυσμορφία…….

    http://www.elzoni.gr/html/ent/655/ent.20655.asp

    Υ.Γ. παρεμπιπτόντως ΚΑΙ οι Καρυάτιδες της Αμφιπόλεως έχουν Ελληνικό πόδι, :good:

    Αμφίπολη: Οι Καρυάτιδες έχουν ελληνικά γονίδια, δείτε το δάχτυλό τους!
    http://www.news.gr/ellada/nea-ths-perifereias/article-wide/180237/amfipolh-oi-karyatides-ehoyn-ellhnika-gonidia-de.html

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    5016
    MICHEL123GR στις #469502

    Λοιπόν καλοί μου Ρωμιοί!!! :bye:

    Αν θέλετε να δείτε πόσο Ελληνικό αίμα κυλάει στις φλέβες σας ρίχτε μια ματιά στα πόδια σας!!! :good:

    Το Ελληνικό Πόδι! Ρίξτε μια ματιά στην καταγωγή σας!

    ……στην γλυπτική ονομάζεται Ελληνικό Πόδι. Είναι η κατάσταση κατά την οποία το δεύτερο δάχτυλο του ποδιού μας, αυτό δίπλα στο μεγάλο, είναι μακρύτερο από το πρώτο.


    Στα φυσιολογικά πόδια υπάρχουν 3 τύποι. Το Αιγυπτιακό Πόδι, στο οποίο από το μεγάλο δάχτυλο μέχρι το μικρότερο υπάρχει μια διαγώνιος ευθεία με το μεγάλο δάχτυλο μακρύτερο από όλα, το Ρωμαϊκό Πόδι ή και τετράγωνο, όπου όλα τα δάχτυλα είναι σε μία οριζόντια ευθεία και το Ελληνικό Πόδι όπως περιέγραψα πριν.

    Η μεγάλη (70 – 80%) πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού έχει το Αιγυπτιακό Πόδι, καθώς είναι το «κανονικό» οστεολογικά, αυτό το οποίο «πρέπει» να έχει ο κάθε άνθρωπος με βάση την οστεϊκή κατασκευή του είδους μας. ………
    ………..υτό σημαίνει ότι όποιος έχει μεγαλύτερο δεύτερο δάχτυλο στο πόδι του, έχει απαραίτητα Ελληνικά γονίδια; ΝΑΙ!! Και αυτό ΕΙΝΑΙ απίστευτο και είναι πιθανόν το στοιχείο το οποίο γίνεται προσπάθεια να «ξεχαστεί», μετατρέποντας το γενετικό αυτό χαρακτηριστικό σε οστεϊκή δυσμορφία…….

    http://www.elzoni.gr/html/ent/655/ent.20655.asp

    Υ.Γ. παρεμπιπτόντως ΚΑΙ οι Καρυάτιδες της Αμφιπόλεως έχουν Ελληνικό πόδι, :good:

    Αμφίπολη: Οι Καρυάτιδες έχουν ελληνικά γονίδια, δείτε το δάχτυλό τους!
    http://www.news.gr/ellada/nea-ths-perifereias/article-wide/180237/amfipolh-oi-karyatides-ehoyn-ellhnika-gonidia-de.html

    <hr>
    <div class=”bbp-reply-signature”>
    Φιλικά Μάριος – Prowler ®

    </div>

    :good: :yahoo:

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/11/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    5753
    Prowler ® στις #473284

    Το βάζω εδώ γιατί αποτελεί όντως “ιστορικό θέμα” … μαρτυρίες που σπάνε κόκκαλα:

    http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2014/12/blog-post_428.html#.VJPiYsgKA

    Ευτυχισμένη επιχείρηση βιασμού
    Με τον Σενέρ Λεβέντ
    18/12/2014

    Στον Άγιο Σέργιο, δηλαδή στο Γενιμπογάζιτσι, που έχει μετατραπεί σε τουρκικό και μουσουλμανικό χωριό διαμέσου περιτομής, όπως πολλά χωριά μας το 1974, ζούσε μια νεαρή Ελληνοκύπρια μαζί με τους γονείς της. Ήταν ακόμα εκεί μετά την κήρυξη της κατάπαυσης του πυρός. Σε αυτό το χωριό εγκατέστησαν τους Τουρκοκυπρίους που ανάγκασαν με το ζόρι να φύγουν από το χωριό Άγιος Θεόδωρος στον νότο.

    Τους έδωσαν τα ελληνοκυπριακά σπίτια, τα ελληνοκυπριακά χωράφια. Εκείνη η ελληνοκυπριακή οικογένεια ήταν μια από τις ελληνοκυπριακές οικογένειες που έμειναν στο χωριό. Οι τουρκικές οικογένειες που πήγαν στο χωριό αργότερα αντιλήφθηκαν μιαν αλλαγή πάνω στο νεαρό κορίτσι. Είχε αρχίσει να μεγαλώνει η κοιλιά της. Για να μην φαίνεται ότι είχε μεγαλώσει η κοιλιά της, φορούσε πολλά ρούχα, αλλά πάλι δεν μπορούσε να το κρύψει. Και μια μέρα αυτοκτόνησε. Δεν μπορούσε να αντέξει άλλο αυτή την ντροπή. Επέλεξε τον θάνατο παρά να γεννήσει το παιδί του βιαστή της. Οι χωρικοί ακόμα θυμούνται πώς το φέρετρο εκείνο βγήκε από το σπίτι και μεταφέρθηκε στον νότο. Μετά από εκείνη την ημέρα έφυγαν από το χωριό και οι πονεμένοι γονείς.

    Μου το διηγήθηκε ένας χωρικός φίλος μου. Το Καζάφανι, δηλαδή το Οζάνκιοϊ, είναι ένα χωριό που του έγινε περιτομή. Ένας παπάς είχε μια πολύ ωραία κόρη, την οποία βίασαν Τούρκοι στρατιώτες. Έκλεισαν το κορίτσι σε ένα δωμάτιο και τη βίαζαν με τη σειρά για μέρες.

    Να ξέρατε τι άλλες τέτοιες ιστορίες υπάρχουν. Οι γυναίκες δεν μπορούν ακόμα να τις διηγηθούν από ντροπή. Μαραζώνουν. Μερικοί στρατιώτες δεν έμειναν μόνο στον βιασμό, αλλά σκότωσαν θηριωδώς τις γυναίκες και τα κορίτσια που βίασαν. Από γυναίκες τις οποίες βίασαν μπροστά στα μάτια των συζύγων τους μέχρι μικρά κορίτσια. Αυτός ο στρατός δεν είναι μόνο βιαστής, αλλά και εγκληματίας. Ένας φασιστικός.

    Στην Αμμόχωστο υπήρχε ένας διοικητής των αγωνιστών. Η δική του ιστορία είναι εντελώς διαφορετική. Όταν άνοιξαν τα οδοφράγματα το 2003 ήρθε μια Ελληνοκύπρια γυναίκα στην Αμμόχωστο. Μαζί της είχε και ένα νεαρό κορίτσι. Το κορίτσι ήταν 29 χρόνων. Μπήκαν σε ένα καφέ. Ρώτησαν για εκείνον τον διοικητή των αγωνιστών. Αν υπήρχε κανείς που τον γνώριζε. Όλοι είπαν ότι τον γνώριζαν. Κάποιος είπε ότι θα πήγαινε να τον φωνάξει. Ήρθε ο διοικητής, του οποίου είχαν ασπρίσει τα μαλλιά μετά από 29 χρόνια. Γνώρισε τη γυναίκα. Δείχνοντάς του το κορίτσι, η γυναίκα του είπε: «Να, αυτή είναι η κόρη σου». Ο διοικητής ήταν πολύ εθνικιστής. Και σοβινιστής μάλιστα. Αλλά νά που τώρα είχε μιαν κόρη από την Ελληνοκύπρια. Ο διοικητής πέθανε πριν από μερικά χρόνια. Αλλά μου διηγήθηκαν αυτή την ιστορία από τότε, όταν δηλαδή ήταν ακόμα ζωντανός. Για να τη γράψω και να του το κτυπήσω κατάμουτρα επειδή μας αποκαλούσε «οπαδούς των Ελληνοκυπρίων και προδότες της πατρίδας». Δεν την έγραψα. Δε μπόρεσα. Ένιωσα μεγάλο σεβασμό για τη γυναίκα και την κόρη της. Συγκινήθηκα πολύ από αυτή την τραγωδία.

    Ξέρω ότι ο τουρκικός στρατός, όπως και όλοι οι στρατοί, είναι φασιστικός και βιαστής. Δεν θα διστάζω να το λέω ακόμα και αν ξέρω ότι θα με απαγχονίσουν. Αυτός είναι ένας τέτοιος στρατός που έκανε πολύ χειρότερα πράγματα στον λαό του στη δική του την πατρίδα από αυτά που έκανε στην Κύπρο. Σκατά τάισε τον κόσμο. Απαγχόνισε παιδιά μεγαλώνοντας την ηλικία τους. Βίασε κρατούμενες γυναίκες και κορίτσια. Έκανε πολλαπλάσια βασανιστήρια. Τέτοιος ήταν και ο στρατός που αποβιβάστηκε στην Κύπρο. Έγραψε ιστορία εγκλημάτων και βιασμών εδώ, όχι ειρήνης. Αυτή είναι η πιο πονεμένη κληρονομιά του 1974. Δεν είναι ευτυχισμένη ειρηνευτική επιχείρηση, αλλά ευτυχισμένη επιχείρηση βιασμών και εγκλημάτων.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/11/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    5753
    Prowler ® στις #477043

    “Θέλω να ζήσω για να εκδικηθώ”: 70 χρόνια από το Άουσβιτς.

    Σαν σήμερα στις 27 Ιανουαρίου 1945 o σοβιετικός στρατός προελαύνοντας στην Πολωνία και συντρίβοντας τις ναζιστικές ορδές, ανοίγει τις πύλες του κολαστήριου γνωστού ως Άουσβιτς. Πρόκειται για την Πολωνική τοποθεσία Όβσετσιμ, που Γερμανοί ναζί ονόμασαν Άουσβιτς όταν δημιούργησαν το σύμπλεγμα στρατοπέδων εξόντωσης.

    Στο σύμπλεγμα αυτό εξοντώθηκαν γύρω στα 4 εκατομμύρια κρατούμενοι εκ των οποίων πάνω από 1 εκατομμύριο ήταν Εβραίοι από ολόκληρη την Ευρώπη. Μόλις έφταναν οι κρατούμενοι στο Άουσβιτς γινόταν η ταξινόμηση. Οι ικανοί προς εργασία έμεναν στο κυρίως στρατόπεδο, ενώ τα γυναικόπαιδα και οι γέροι σε ηλικία, αλλά και οι ανίκανοι προς εργασία μεταφέρονταν στο διπλανό στρατόπεδο Μπζεζίνκα (Μπιργκενάου).

    Εκεί, οι περισσότεροι, μετά από νέα επιλογή από τους Γερμανούς, διατάσονταν να γδυθούν για να κάνουν δήθεν μπάνιο. Τους έκλειναν κατόπιν σε μεγάλα λουτρά όπου αντί για νερό διοχετευόταν αέριο Zyklon B. Κατόπιν τα πτώματα στοιβάζονταν και μεταφέρονταν στους φούρνους των κρεματορίων όπου και καίγονταν. Οι στάχτες και όσα οστά απόμεναν σκορπίζονταν κατόπιν σε λειβάδια της γύρω περιοχής, είτε ρίχνονταν στο κοντινό ποτάμι.

    Στις αρχές του 1982 κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης στο Άουσβιτς, που η Πολωνία είχε μετατρέψει σε μουσείο, ανακαλύφθηκε ένας καλά παραχωμένος θερμός. Μέσα σ’ αυτόν υπήρχε μια επιστολή του Έλληνα κρατούμενου Μανώλη Νάτζαρη από την Θεσσαλονίκη. Η επιστολή αυτή γράφτηκε λίγο πριν την εκτέλεσή του στους θαλάμους αερίων κι ενώ είχε πληροφορηθεί ότι η Ελλάδα είχε μόλις απελευθερωθεί. Προοριζόταν για τους δικούς του ανθρώπους που την παρέλαβαν μετά από 37 ολόκληρα χρόνια.

    Στη σελίδα 2 της επιστολής γράφει: “Προς τους αγαπημένους μου Δημήτριο Αθανασ. Στεφανίδη, στον Ηλία, Γιώργο Γούναρη, στην αγαπημένη μου Μαρία, Σμάρω Εφραιμίδου – στην Αθήνα – και στους άλλους όλους που πάντα θυμάμαι και τέλος προς την αγαπημένη μου πατρίδα Ελλάδα, της οποίας πάντα ήμουν καλός πολίτης.”

    Στη σελίδα 8 της επιστολής γράφει: “…Πάντα με κυρίευε ένα αίσθημα εκδίκησης. Ήθελα και θέλω να ζήσω για να εκδικηθώ για το θάνατο του πατέρα μου, της μητέρας του και της αγαπημένης μου αδελφής Νέλλης. Γι’ αυτό αγαπημένε μου εξάδελφε Ηλία αν δεν ζήσω, θέλω να μάθεις… μία μοναδική μου επιθυμία είναι να επιζήσετε εσείς.

    Στη σελίδα 11 γράφει: “Στο Μπίργκεναου… δεν θλίβομαι που θα πεθάνω. Αλλά επειδή δεν θα μπορέσω να εκδικηθώ όπως θέλω και όπως εννοώ, και αν τυχόν λάβεις το γράμμα μου από τους συγγενείς μας στο εξωτερικό, σε παρακαλώ γράψε αμέσως ότι η οικογένεια Νάτζαρη δολοφονήθηκε από τους πολιτισμένους Γερμανούς – Νέα Ευρώπη – όπως ονομάζει αυτά ο Γιώργος μου…” Και καταλήγει: “Πεθαίνω ευχαριστημένος γιατί αυτή τη στιγμή η Ελλάδα μας είναι ελεύθερη. Εγώ δεν θα επιζήσω, ας ζήσουν άλλοι. Ζήτω η Ελλάδα…”

    Ο Μανώλης Νάτζαρης ήταν από τους εβραίους της Ελλάδας που έστειλαν οι ναζί και οι ντόπιοι συνεργάτες τους στα κρεματόρια. Όμως ποιός ήταν πιο Έλληνας; Αυτός που πέθανε με την Ελλάδα στο νου και στην καρδιά του, ή εκείνοι που ανυψώνουν την δεξιά και μοστράρουν για “πατριώτες” λατρεύοντας τους φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς των κρεματορίων;

    Η Νέα Ευρώπη των πολιτισμένων Γερμανών του Άουσβιτς μπορεί να ηττήθηκε τότε, αλλά σήμερα έχει ανοικοδομηθεί και απειλεί με νέα βάσανα τους λαούς της Ευρώπης. Κι όσο υπάρχουν πολιτικοί που δεν μπορούν να μιλήσουν και πράξουν για την ελευθερία και την αυτοδιάθεση των λαών, όσο υπάρχουν πολιτικοί που θέλουν να διαπραγματευθούν τα ιδανικά και τα αιτήματα που οι παλιότερες γενιές έδωσαν τόσο άδολα το αίμα τους, τότε η βαρβαρότητα είναι η μόνη προοπτική μας.

    http://dimitriskazakis.blogspot.gr/2015/01/70.html

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 106 έως 120 (από 232 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων