Αυτογεμες Tι Σύστημα;;;;;

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 17 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    913
    λιουφκα στις #456702

    Καλησπερα φιλοι καραμπινιεριδες

    τον τελευτεο καιρο ξυνομαι να παρω μια καραμπινα εχω εμπειρια μονο απο δικαννα γιατι ολα μου τα χρονια με αυτα κυνιγαω και με αυτα σχεδων θα συνεχισω αλλα οπως ειπα ξυνομαι και για μια καραμπινα που θα μου εκανε παρεα σε καποια κυνιγια .

    δεν θελω να επεκταθουμε σε μαρκες ουτε το τι κυνιγη θα διαπρατει

    θελω και με καιει να αναπτιξουμε το θεμα του συστιματος του αυτογεμες και ποια ειναι τα υπερ και τα κατα του καθε ενος οπως και ποιο συστιμα οφελει περισοτερο την βλητικη αποδοση του οπλου .
    εχουμε και λεμε λοιπων ελατηριου;;; αδρανιας;;; ή αεριων;;;
    ποιο κατα την γνωμη σας ειναι καλητερο και γιατι ;;


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    07/03/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    2396
    Δημητρης Benelli στις #456703

    Καλησπερα φιλοι καραμπινιεριδες

    τον τελευτεο καιρο ξυνομαι να παρω μια καραμπινα εχω εμπειρια μονο απο δικαννα γιατι ολα μου τα χρονια με αυτα κυνιγαω και με αυτα σχεδων θα συνεχισω αλλα οπως ειπα ξυνομαι και για μια καραμπινα που θα μου εκανε παρεα σε καποια κυνιγια .

    δεν θελω να επεκταθουμε σε μαρκες ουτε το τι κυνιγη θα διαπρατει

    θελω και με καιει να αναπτιξουμε το θεμα του συστιματος του αυτογεμες και ποια ειναι τα υπερ και τα κατα του καθε ενος οπως και ποιο συστιμα οφελει περισοτερο την βλητικη αποδοση του οπλου .<br>
    εχουμε και λεμε λοιπων ελατηριου;;; αδρανιας;;; ή αεριων;;;<br>
    ποιο κατα την γνωμη σας ειναι καλητερο και γιατι ;;

    δηλαδή η γνωμη σου είναι ότι το συστημα λειτουργιας κρινει και την βλητικη αποδοση του οπλου ?

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    913
    λιουφκα στις #456705

    οχι Δημητρη δεν λεω αυτο, σαφος και η βλητικη ενος οπλου δεν εξαρτατε απο αυτο αλλα συγουρα επιρεαζεται σε ενα μικρο ποσοστο και αυτο ειναι που θελω να συζητισουμε , επισεις δεν επικεντροθικα μονο σε αυτο αλλα γενικοτερα στα συστιματα τα υπερ και τα κατα τους , την πρακτικοτιτα τους στην χρηση και συντιριση , καθος και ποιο ειναι αυτο που οφελει περισοτερο την βλητικη αποδοση ..

    εσυ ποιο αποτα τρια θα επελεγες τωρα αν επερνες ενα αυτογεμες και γιατι ;

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/02/2013
    Αρ. μηνυμάτων:
    214
    Pashalis88 στις #456707

    Εγώ θα έπαιρνα αερίου γιατί είναι από τα πιο άπλα συστήματα κατά την γνώμη μου και πιο αξιόπιστα έτσι πιστεύω.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    3424
    ΛΕΩΝ στις #456711

    Η βλητική απόδοση είναι άλλο πράμα από την πρακτικότητα και την αξιοπιστία του συστήματος.Αν μιλάς για αξιοπιστία,ευκολία συντήρησης,κόστος συντήρησης,τότε η αδράνεια είναι μονόδρομος.Δες ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές στράφηκαν στην αδράνεια,πχ BROWNING new Auto 5.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1361
    samgunner62 στις #456712

    Η βλητικη αποδωση δεν επιρρεαζεται ουτε στο ελαχιστο απο το συστημα που χρησιμοποιει ενα αυτογεμη,ειναι μονο στη σφαιρα φαντασιας των φανατικων καποιων μοντελων,γιατι εχουν μπερδεψει το χειρησμο με τη βλητικη αποδωση του οπλου,απλα γιατι δεν κανουν ποτε δοκιμες.Εχουν αναλυθει απειρες φορες τα δυο συστηματα,κατα τη γνωμη μου στο κλοτσιμα δεν βλεπω και καμμια τεραστια διαφορα,εχει περισσοτερο να κανει με τη κληση του πελματος,και πως καθεται στο σκοπευτη.Απλα θα πω,οτι η ζυγαρια γερνει προς τα αερια,αλλα οχι αρκετα για να μην επαιρνα ξανα αδρανειας,και να εχω ενα καθαρο και ευκολο στη συντηρηση οπλο.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    913
    λιουφκα στις #456769

    αν δυο αυτογεμη αδρανια & αεριων ειναι σωστα συντηριμενα και τα δυο ποιο εχει ποιο πολες πυθανοτιτες εμπλοκων και ποσο επιρεαζει στο καθενα τα διαφορα βαρη γομωσεων κατα την λυτουργια τους;;

    πχ των αεριων ρυθμιζεται , της αδρανειας εχει διαφορετικη συμπεριφορα σε χαμηλα βαρη και σε υψηλα;;

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    30/08/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1545
    SpyrosBenelli στις #456777

    αν δυο αυτογεμη αδρανια & αεριων ειναι σωστα συντηριμενα και τα δυο ποιο εχει ποιο πολες πυθανοτιτες εμπλοκων και ποσο επιρεαζει στο καθενα τα διαφορα βαρη γομωσεων κατα την λυτουργια τους;;

    πχ των αεριων ρυθμιζεται , της αδρανειας εχει διαφορετικη συμπεριφορα σε χαμηλα βαρη και σε υψηλα;;

    αν είναι σωστά συντηρημένες τότε κατά την γνώμη μου δεν τίθεται θέμα εμπλοκών αλλά πάντα με τα σωστά φυσίγγια. για παράδειγμα η benelli supersport αδυνατούσε να ρίξει κάποια συγκεκριμένα 24γρ skeet λόγω χαμηλής ανάκρουσης. η browning phoenix κάποιες φορές τα έριχνε και κάποιες όχι.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    09/09/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    765
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1361
    samgunner62 στις #456781

    αν δυο αυτογεμη αδρανια & αεριων ειναι σωστα συντηριμενα και τα δυο ποιο εχει ποιο πολες πυθανοτιτες εμπλοκων και ποσο επιρεαζει στο καθενα τα διαφορα βαρη γομωσεων κατα την λυτουργια τους;;

    πχ των αεριων ρυθμιζεται , της αδρανειας εχει διαφορετικη συμπεριφορα σε χαμηλα βαρη και σε υψηλα;;

    Eνας οπλουργος σε μια συζητηση,μου ειχε πει,τα συντηρεις τα οπλα σου,αν ναι δεν προκειται να παθουν τιποτα,η εμπειρια μου ειναι βασικα στην αδρανεια,πανω απο 25 χρονια,στα αερια μολις 2 χρονια.Τα αδρανειας τη στιγμη που συντηρουνται δεν μπλοκαρουν ποτε,αν μπλοκαρουν συνηθως θελουν καποιο ανταλλακτικο,μετα απο χιλιαδες βολες.Τα αερια στα 2 χρονια δεν εχω καννενα παραπονο,αμα μεινει στα δικα μου χερια οπλο τοτε σιγουρα,θα μεινει στους υπολοιπους,αφου εχω ψυχωση με τη συντηρηση,και ελεγχω ολα τα ελατηρια και σημεια στο οπλο.Δεν το συζηταμε για κυνηγι σε βροχη εφ οσον γινει χρηση,κανονικο ξεβρακωμα.Μπορει να ακουσεις για το περιφημο ‘κλικ’,ολα τα κλειστρα,πρεπει να πατησουν κανονικα,και να κλεισουν,πολλοι κατεβασουν με το χερι το κλειστρο,οταν βαλουν φυσσιγγι,οτι θες κανεις,αλλα αμα το κλειστρο δεν πατησει καλα η βελονα δεν φτανει να σκασει το φυσσιγκι,και δεν ειναι ελλατωμα καποιου συγκεκριμενου συστηματος,οπως μπορει να εχεις ακουσει.Στα βαρη των γομωσεων,ολα τα συστηματα εφ οσον δεν εχουν λειτουργηκα προβληματα θα δουλεψουν τα κυνηγετικα φυσσιγκια,που βασικα ενδιαφερει το κατοχο,στα σκοπευτικα ειναι αλλου παπα ευαγγελλιο,μια σ.μαγνουμ καραμπινα μπορει να εχει προβλημα να τα δουλεψει,αφου εχει σκληρο ελαττηριο επαναφορας.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    02/02/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    192
    giorgos gm στις #456837

    Επειδή δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με τα αυτογεμή όπλα είχα την εντύπωση ότι το σύστημα ελατηρίου και αδρανείας ήταν το ίδιο , θα μπορούσε κάποιος συνάδελφος να μου αναφέρει τις διαφορές αυτών των δύο συστημάτων ;

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/05/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1516
    benetos στις #456861

    Αναρωτιέμαι αν κατασκευάζονται ακόμα καραμπίνες ελατηρίου στις μέρες μας ή έχουν ξεπεραστεί εντελώς από τις αδρανείας και αερίων. Στο κλείστρο αδρανείας η κεφαλή πίσω από το φυσίγγι στη θαλάμη, χωρίζεται απ’ το υπόλοιπο σώμα του με ένα μικρό αλλά χοντρό και ισχυρό ελατήριο. Με τον πυροβολισμό και την οπισθοδρόμηση του τουφεκιού, το κλείστρο λόγω αδράνειας, μένει στιγμιαία ακίνητο σε σχέση με το υπόλοιπο όπλο, συμπιέζεται αυτό το ελατήριο μέσα του και αποθηκεύει την ενέργεια που χρειάζεται για να γίνει ο κύκλος λειτουργείας, δίνοντάς την πάλι στη εκτόνωσή του. Για τα ελατηρίου δε γνωρίζω πολλά. Νομίζω είναι το παλιότερο σύστημα αυτογεμών στις αρχές του 20ου αιώνα, χωρίζονται σε μακράς παλινδρομήσεως και κοντής (short recoil-long recoil) και η κάννη τους έρχεται κι αυτή λίγο πίσω παρέα με το κλείστρο στην ανάκρουση και μετά συνεχίζει το κλείστρο μόνο του για να ολοκληρώσει την λειτουργία.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/07/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1278
    vagos-benelli1 στις #456866

    Αναρωτιέμαι αν κατασκευάζονται ακόμα καραμπίνες ελατηρίου στις μέρες μας ή έχουν ξεπεραστεί εντελώς από τις αδρανείας και αερίων. Στο κλείστρο αδρανείας η κεφαλή πίσω από το φυσίγγι στη θαλάμη, χωρίζεται απ” το υπόλοιπο σώμα του με ένα μικρό αλλά χοντρό και ισχυρό ελατήριο. Με τον πυροβολισμό και την οπισθοδρόμηση του τουφεκιού, το κλείστρο λόγω αδράνειας, μένει στιγμιαία ακίνητο σε σχέση με το υπόλοιπο όπλο, συμπιέζεται αυτό το ελατήριο μέσα του και αποθηκεύει την ενέργεια που χρειάζεται για να γίνει ο κύκλος λειτουργείας, δίνοντάς την πάλι στη εκτόνωσή του. Για τα ελατηρίου δε γνωρίζω πολλά. Νομίζω είναι το παλιότερο σύστημα αυτογεμών στις αρχές του 20ου αιώνα, χωρίζονται σε μακράς παλινδρομήσεως και κοντής (short recoil-long recoil) και η κάννη τους έρχεται κι αυτή λίγο πίσω παρέα με το κλείστρο στην ανάκρουση και μετά συνεχίζει το κλείστρο μόνο του για να ολοκληρώσει την λειτουργία.<br>
    <hr>
    <div class=”bbp-reply-signature”>
    Φιλικά Μπενέτος Κ.Σ.Πάρου-Αντιπάρου

    </div>

    Μπενετο αυτην την στιγμη αυτογεμες με συστημα λειτουργιας <ελατηριου> απο οσο ξερω σιγουρα κατασκευαζει η cosmi .Exω καποιες επιφυλαξεις εαν κατασκευαζονται ακομα τα μοντελα mc 21 της Toz και Franchi 48 al cal 20-28

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    02/02/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    192
    giorgos gm στις #456876

    Φίλε Μπενέτο ευχαριστώ πολύ για την απάντηση !!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    07/03/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    2396
    Δημητρης Benelli στις #456936

    Αναρωτιέμαι αν κατασκευάζονται ακόμα καραμπίνες ελατηρίου στις μέρες μας

    Beretta UGB 25 , Cosmi , Franki 48 AL cal 20

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 17 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων