ΑΓΟΡΑ 4X4 PICKUP ΑΓΡΟΤΙΚΟ

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 23 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/10/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    56
    tzein στις #458351

    Καλημέρα παιδιά είμαι ανάμεσα σε 2 αγροτικά και θα ήθελα λίγο τα φώτα σε οποιον κατέχει και γνωρίζει από πρώτο χέρι τα 2 εξής αγροτικά ISUZU D-MAX 08′ 3000cc και MIUTSUBISHI L200 safari 08′ 2500cc ποιο έχει μικρότερη κατανάλωση εντός εκτός πόλης ποιο θα διαλέγατε και γιατί?Παω διαδρομές και εκτός δρόμου κυνήγι και ταξιδάκια θέλω να τα συνδυάσω και τα 2 καλό το jimny αλλά πολύ μικρό από χώρους.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    4009
    herbi στις #458353

    καλημερα φιλαρακι
    λοιπον και τα δυο ειναι κουκλια….
    να ξερεις οτη η ISUZU ηταν η πρωτη ετερια οπου εβγαλαι πετρελεο κυνητηρες
    ποιο πολυ θορηβω απο μηχανη κανει το ισουζου βεβεα αποτη εχω ακουσει εδω κατω απο τους διαφορτους κτηνοτροφους οι ποιο πολοι εχουν μιτσουμπιση λογο οτη τους αρεσει ποιο πολυ λιγοτερη καταναλοση εχει το MIUTSUBISHI L200 safari βεβεα εχει βγαλει και καποια μηχανικα προβληματα κατα καιρους..

    εγω αν και εχω το ford ρειτζερ εαν επερνα ενα απο τα δυο θα διαλεγα τη ισουζου για να ειχα το κεφαλημου ησηχο//

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    10/09/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    488
    panos citori στις #458356

    καλημερα φιλαρακι<br>
    λοιπον και τα δυο ειναι κουκλια….<br>
    να ξερεις οτη η ISUZU ηταν η πρωτη ετερια οπου εβγαλαι πετρελεο κυνητηρες<br>
    ποιο πολυ θορηβω απο μηχανη κανει το ισουζου βεβεα αποτη εχω ακουσει εδω κατω απο τους διαφορτους κτηνοτροφους οι ποιο πολοι εχουν μιτσουμπιση λογο οτη τους αρεσει ποιο πολυ λιγοτερη καταναλοση εχει το MIUTSUBISHI L200 safari βεβεα εχει βγαλει και καποια μηχανικα προβληματα κατα καιρους..

    εγω αν και εχω το ford ρειτζερ εαν επερνα ενα απο τα δυο θα διαλεγα τη ισουζου για να ειχα το κεφαλημου ησηχο//<br>

    <hr>
    <div class=”bbp-reply-signature”>
    ΘΑ ΚΥΝΗΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΛΕΝΤΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΨΥΧΗΣΩ<br>
    ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΩ<br>

    </div>

    φορντ ρειτζερ = μαζντα! παρα πολυ καλο! για μενα μιας και εχουν δει πολα τα ματια μου αν εισε αναμεσα στα 2 αυτα να παρεις το ισουζου και ας καιει λιγο παρα πανο!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    20/03/2013
    Αρ. μηνυμάτων:
    1214
    Hunter21GR στις #458358

    εμενα ο μηχανικος μου ειχε πει οτι το l200 λογο τριτου διαφορικου ειναι πολυ καλυτερο απο ολα τα αλλα φορτηγακια…αν γνωριζει καποιος ας μας πει αν αυτο ισχυει!!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    3430
    ΛΕΩΝ στις #458367

    Όντως το L200 υπερτερεί σε 4κίνηση και καμπίνα που είναι ανώτερη από επιβατικό.Έχω ταξιδέψει αρκετές φορές με αυτό του Nictas από δω μέσα και ξέρω.
    Βρε μεσα-NICTAS ακούς;Γράψε εντυπώσεις.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/10/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    766
    outlander στις #458369

    καλησπερα και χρονια πολλα.και σαν μηχανικος και σαν κυνηγος θα προτεινω στο φιλο το L200.σαν εκτος δρομου δεν θα δεις μεγαλες διαφορες απο τα αλλα του συναγωνισμου στην ασφαλτο ομως ειναι η μερα με τη νυκτα.,,,,,,

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/11/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    250
    jimis στις #458371

    Το toyota pickup hilux φίλε μου γιατί το έχεις αποκλείσει; Σε ρωτάω γιατί ίσως και εγώ κατευθυνθώ σε pickup και απ’ ότι έχω διαβάσει, θεωρείται αρκετά καλό.
    Ακούω και γνώμες από άλλους που γνωρίζουν ή έχουν άποψη.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    4009
    herbi στις #458373

    Το toyota pickup hilux φίλε μου γιατί το έχεις αποκλείσει; Σε ρωτάω γιατί ίσως και εγώ κατευθυνθώ σε pickup και απ” ότι έχω διαβάσει, θεωρείται αρκετά καλό.<br>
    Ακούω και γνώμες από άλλους που γνωρίζουν ή έχουν άποψη.<br>
    <hr>
    <div class=”bbp-reply-signature”>
    Δημήτρης

    </div>

    απλα το toyota pickup hilux ανεβενει πολυ πανω στην τημη απο τα αλλα δυο…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/01/2014
    Αρ. μηνυμάτων:
    5
    Δημήτρης Άνδρος!!! στις #458396

    Αν και είμαι κάτοχος FORD RANGER θα σου έλεγα να πάρεις την πόρσε της Ιαπωνίας.ΤΟΥΟΤΑ φίλε εκατό χρόνια μπροστά αλλά και ακριβότερη από όλες τις άλλες εταιρίες. Εγώ έχω τοποθετήσει ένα σύστημα εξοικονόμησης καυσίμων που αποδίδει έως και 20% σε οικονομία και σε ροπή(ανάλογα τη χρήση) . Είναι ένα φίλτρο διάσπασης καυσίμου που τοποθετείται πριν την τρόμπα πετρελαίου και ταυτόχρονα ξενοιάζεις από νοθευμένα καύσιμα νερά κτλ.Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε όλους. Η εταιρεία λέγεται fpfilters .Εγώ έχω βάλει το διπλό και με έσωσε πρόσφατα από τρόμπα λόγω νερών στο πετρέλαιο.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/10/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    121
    mpemphs στις #458399

    φιλε d max k τελειωνεις απο προβληματα μακραν μπροστα..ενημερωσου…http://l200club.forumup.gr/viewtopic.php?t=404&postdays=0&postorder=asc&start=15&mforum=l200club

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/10/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    56
    tzein στις #458607

    Παιδιά καλησπέρα και πάλι, δεν απέκλεισα το toyota (αν είχα λεφτά θα πήγαινα να το πάρω και δεν θα το συζητούσα)απλά είναι απαγορευτικό για εμένα λόγω τιμής. ‘Eχω οδηγήσει το l200, έχω παει και για κυνήγι και έχω μπει σαν συνοδηγος και έχω δει το dmax εντός και εκτός δρόμου απλά δεν έχω οδηγήσει το dmax.’Απο άποψη οικονομιας ξέρει κανείς έστω και στο περίπου πόσο κατανάλωση έχουν (διαφορές) περισσότερο ή λιγότερο από το jimny μέχρι τα 120 χλμ εννοώ όχι να τρέχεις.Αυτό το jimny με έχει φάει με την βενζίνη και δεν έχει και χώρο οπότε θέλω pickup οπωσδήποτε.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/12/2013
    Αρ. μηνυμάτων:
    15
    jack35 στις #458617

    για σου φιλε εγω εχω το d max 3,000κυβ.με 180αλογα μοντελο του 2008. με 30ευρο κανω 190-200χιλιομετρα.σε νορμαλ δρομουσ οταν παω offroad.κανω 170χιλ……με 30ευρο.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/09/2013
    Αρ. μηνυμάτων:
    7
    teo35 στις #458654

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕ ΣΥΝΚΥΝΗΓΕ
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΤΡΑΦΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ NISSAN NAVARA 171PS
    ΛΟΓΟ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ.
    ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ.
    ΑΠΙΑΣΤΗ ΠΟΙΟΤΙΤΑ ΚΥΛΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ (ΑΚΡΙΒΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΑΔΕΡΦΑΚΙ ΤΟΥ ΤΟ PATHFINTER) ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΚΤΩΣ ΔΡΟΜΟΥ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΥΓΟΥΡΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟ EΞΑΤΑΧΥΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ KAI TOY ΜΟΤΕΡ TΩΝ 2500cc

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/01/2014
    Αρ. μηνυμάτων:
    13
    vitriolis στις #459014

    Toyota Hi – Lux. Εγγύηση τίποτα άλλο δεν λέω

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    1288
    PRINCE στις #460571

    Καλημερα και απο εμενα . εγω εχω ενα L200 2008 μοντελο και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος . στο βουνο εκει που καποια TOYOTA (με χωματινο λαστιχο ) εμεναν εγω με 50-50 ατάραχος συνέχιζα . εχει μια εξτρα επιλογη απο ολα τα αλλα στο στην τετρακινηση του . στο δρομο ειναι λες και εισαι σε κουρσα , οι χωροι του μεσα ενετοτατα για 5 ατομα . 200000 χιλιομετρα και μονο σερβις τπτ αλλο .τα παλιοτερα απο το δικο μου εβγαζαν προβληματα με τα κεφαλαρια τους . το διορθωσαν . ενα μονο μικρο μυστικο δεν θελει πολυ αποτομες μεταβολες στο πως πατας το γκαζι . πχ δεν θελει να το πατας πολυ αποτομα και τερμα .
    στον δρομο με 130 κανεις ενα ανετοτατο ταξιδι . και με 170 κανεις αλλα θελεις και συμβαση με εταιρια πετρελαιου.
    το μονο μειονεκτημα ειναι οτι εχεις να κανεις σε ανταλλακτικο με τον Σαρακακη.

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 23 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων