Και εγώ έχω το l200 2008μοντ. με τα 136 άλογα
σε γενικά πλαίσια είμαι ευχαριστημένος από καταναλώσεις είναι 9,3 λίτρα στα 100χλμ βέβαια άμα το ταξιδεύεις πάνω από 120 -130 χλμ ρουφάει και το 9,3 γίνεται εύκολα 10,5
Βγαίνει σε δύο κατηγορίες μία με ESP και η άλλη με κάρο, εγώ έχω αυτό με το κάρο και μια φορά το έχω χρησιμοποιήσει στα τόσα χρόνια!
Άρα προτιμότερο είναι με το ESP
το d max δεν το έχω καβαλήσει αλλά είναι και αυτό άξιο, όπως όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας των.
Μια κατηγοριοποίηση δική μου είναι: ότι για άσφαλτο το καλύτερο είναι το navara απο κατανάλωση το toyota εκτός δρόμου το L200 ενώ τα masda, ford είναι ποιο σκληρά και ποιο καλά για εργασίες.
Για το d max ας γράψει κάποιος που το έχει
Θα πρέπει να δεις την χρήση που θες να κάνεις, τα οικονομικά σου και μετά αποφασίζεις εάν δεν έχεις αποφασίσει ακόμα μιας και μπορεί να το έχεις πάρει κιόλας!
ΑΓΟΡΑ 4X4 PICKUP ΑΓΡΟΤΙΚΟ
-
Toyota και ξερό ψωμί!
ΕΧΩ L200 SAFARI 167HP.ΜΟΝΤΕΛΟ 12/2007.ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.ΑΠΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΙΛΙΜΕΤΡΑ ΠΑΙΖΕΙ ΑΠΟ 8.2-11.4 ΛΙΤΡΑ.ΤΑ 100ΧΛΜ.ΑΠΟ ΕΜΑ ΖΗΜΙΩΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΣΤΑ 115000 ΧΚΛΜ ΒΑΒΙΔΑ AGR (ΛΟΓΟ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΕΤΡΑΙΛΕΟΥ….ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΒΑΖΟ ΠΛΕΟΝ V PAWOWER CHELL..ΚΑΘΕ ΠΕΜΤΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ)ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ….ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΛΟΓΟ ΑΝΤΙΠ/ΑΣ…ΑΚΡΙΒΑ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛ/ΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.ΑΝ ΘΕΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ…TOYOTA..ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΑΠΟ ΑΝΤΑΛ/ΚΑ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΣ.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ, ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ, ΟΤΙ Η ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ Φ.Ι.Χ ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΣΚΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ¨Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ, ΑΝ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΠΡΩΤΑ “ΑΚΙΝΗΣΙΑ” ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ, ΚΛΠ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΙΤΕ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΙΤΕ ΤΑ ΚΕΠ, ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
ΤΩΡΑ ΕΞ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΛΟΓΩ [ΚΑΙ] ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΕΩΝ ΜΟΥ, ΕΧΩ ΕΠΙ 20ΕΤΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΜΑΡΚΕΣ, NISSAN, TOYOTA, ISUZU, FORD… O ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΟΥΟΤΑ, ΠΡΙΝ ΕΙΧΑΜΕ NISSAN, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 2007/8 ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΟΥΝ ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΟΧΙΕΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΣΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΝΩΡΙΖΑ Ή ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ, ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΖΗΜΙΩΝ ΑΠΟ ΚΑΚΙΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ, ΝΟΘΕΥΜΕΝΟ, ΝΕΡΩΜΕΝΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΝΕΡΓΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΦΑΜΙΛΛΑ ΚΑΙ ΙΣΑΞΙΑ ΤΩΝ Ε.Ι.Χ
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕ ΕΝΤΟΝΑ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ, ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΗΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕ “ΜΑΝΤΡΑΣ”, ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΣΟΥ Ο ΠΩΛΩΝ, ΨΑΞΤΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΒΕΒΑΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΒΡΕΙΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ, ΜΕ ΟΤΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ…
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΤΙ ΒΡΗΚΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΕΚΔΟΣΗ ΜΟΝΟΚΑΜΠΙΝΗ ΓΙΑ ΦΟΡΤΩΜΑ, ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ NAVARA ΑΠΟ ΛΑΪΚΑΤΖΗΔΕΣ, ΤΟΥΟΤΑ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΛΠ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΟΜΩΣ “ΜΑΖΕΜΕΝΑ” ΧΙΛ. ΕΝΩ ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΑΠΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΑΘΗΤΙΚΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΤΣΕΚΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ, ΟΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ “ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ” ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΑΡΚΑ, “ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ” ΟΜΩΣ, ΧΩΡΙΣ “ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΜΑΤΑ” ΚΑΙ “ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ”…
ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑ ΑΚΡΗ, ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΦΟΒΗΘΗΚΑ, ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΙΛΑΩ, ΛΥΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛ.ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ¨Η ΗΞΕΡΑ,ΚΑΤΕΦΥΓΑ ΣΤΗ ΛΥΣΗ, ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ, ΤΟΥ ΝΕΟΥ ISUZU D-MAX, SINGLE/CAB, ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟΝ 2ο/2014, ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ISUZU, ΔΗΛ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ…
ΑΠΟ [ΝΕΑ] ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ EURO 5, ΡΟΠΗ, ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, EΞAΡI KIBΩTIO [ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ…], ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΝΕΡΓΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΛΠ,”ΤΥΦΛΑ” ΝΑΧΕΙ ΤΟ X-TRAIL NISSAN ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟ ΤΟ 2009…
ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ, ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΟΣΟ ΔΕ ΑΠΟ SERVICE ΔΗΛ. ΛΑΔΙΑ ΚΛΠ ΚΑΘΕ 10000 ΧΙΛ. ΣΤΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΑ.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΝ ΤΟ/ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ [ΗΔΗ] ΤΟ/ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ/ΤΑ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΩΝ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ISUZU!
ΕΞΑΛΛΟΥ ΑΝ Η ΤΙΜΗ ΕΝΟΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ, ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΕΓΩ, ΗΤΑΝ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ [ΕΝΟΣ] ΝΕΟΥ, ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΗΔΗ 150, 180, 200 χιλ. ΧΛΜ.,Έ ΤΟΤΕ ΤΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΟΛΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 80-100 χιλ. ΧΛΜ. ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ “ΒΑΡΙΑ ΚΟΣΤΗ”…Attachments:
You must be logged in to view attached files.Για δες και ένα ford καινούριο το είδα χθες στον δρομο
μεταξυ των 2 που εθεσες θα ελεγα το μιτσουμπισι.
και τα 2 τα εχουμε στην παρεα στο βουνο, τρομεροι κινητηρες και οι 2 με τρελη ροπη, αλλα το ισουζου, και σε βαφη, και σε πλαστικα εσωτερικου χωρου(τριγμοι), και σε αποσταση απο το εδαφος υστερει μακραν απο το μιτσουμπισι.
οποτε αναμεσα στα 2 μιτσουμπα αλλα με τα χαμηλα αλογα και αν θες με super select και θα εχεις ενα πολυεργαλειο για τα παντα.
αν εβαζες και αλλες μαρκες στο παιχνιδι τοτε το ξανασυζηταμεΠριν από δύο χρόνια μου κλέψανε το φορτηγάκι μου ΝΙΣΣΑΝ 15ετίας αλλά σε άριστη κατάσταση. Τέλος πάντων, έπρεπε να το αντικαταστήσω άμεσα. Ψάχνοντας στις αντιπροσωπίες βρέθηκα στη FORD και υπήρχε ετοιμοπαράδοτο το Ranger 2,2 μιάμιση καμπίνα. Μου άρεσε πολύ!!! ωφέλιμο φορτίο 1,1 τ. χωρητικότητα καλή και έτσι το ρισκάρισα και το πήρα. (Διότι δεν είχα προηγούμενη εμπειρία από FORD). Το αποτέλεσμα είναι ότι μετά από 36.000 χιλ. Έχοντας μεταφέρει αρκετές φορές φορτία, αρκετά πάνω από μισό τόνο, το αυτοκίνητο δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα. Στην εθνική κάνει ταξίδι άνετο. Όσο για εκτός δρόμου, έχει πολλές δυνατότητες μόνο που δεν του έχω βάλει χωμάτινα ελαστικά και αποφεύγω τα πολύ άγρια κατατόπια. Εδώ να τονίσω ότι μέχρι στιγμής δεν τρίζει τίποτα και δείχνει αρκετά δεμένο. Για όσους ενδιαφέρονται, η κατανάλωση με χαλαρούς ρυθμούς είναι περίπου 9 λιτρα. Αν το ζορίσεις (πολύ) μπορεί να δείς και 13 λιτρα. Σε γενικές γραμμές λοιπόν είμαι ευχαριστημένος . Α!! να σας πω επίσης οτι οι πίσω μισές πόρτες ανοίγουν, πράγμα το οποίο είναι πολύ εξυπηρετικό.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.