γεια σας συναδελφοι κυνηγοι .οσοι απο εσας εχετε το niva θα ηθελα τησ εντυπωσεισ απο αυτο το αμαξι ,γενικα σε καταναλωση ,σε βλαβες.και για τα σαμουραι μια γνωμη.ειμαι αναμεσα σε αυτα τα δυο.
ΑΓΟΡΑ LADA NIVA
-
Εχω ΝΙΒΑ του 2002.Κατανάλωση μέση γύρω στα 10,5 λίτρα,στον επαρχιακό δρόμο μπορεί να πέσει
κάτω από 10.Χρήση κοντού διαφορικού μόνο γιά να περνάς τα δύσκολα σημεία,διαφορετικά η κατανάλωση
ανεβαίνει..τρομακτικά.Πρόβλημα με τό δυναμό,σίγουρα κάποια στιγμή θα το αλλάξεις.Το αιρκοντίσιον
δεν με ικανοποίησε,δεν ξέρω αν βάζουν το ίδιο σήμερα.Είχε μικρή απόδοση και προβλήματα διαρροών
φρέον και πλέον το έχω σε αχρησία.Ο δείκτης βενζίνης είναι αναξιόπιστος,ανάβει πολύ νωρίς το λαμπάκι
και σε τρομάζει.
Μένω επαρχία,δεν κάνω πολλά μεγάλα ταξίδια και δεν το αλλάζω με τίποτα,ελπίζω να το κρατήσω 20 χρόνια.
Σκουριές ελάχιστες μέχρι σήμερα.Στο αυτοκίνητο κάνω συνετή χρήση,δεν το σπάω που λένε και άλλα σημαντικά
προβλήματα δεν μου έχει εμφανίση.
Το σλόγκαν “Το Νίβα δεν είναι λιμουζίνα,είναι εργαλείο” είναι απόλυτα σωστό.Η οδήγηση του πιό πολύ
θυμίζει φορτηγό,πρέπει να προσαρμοσθείς σ΄αυτό και τότε όλα καλά.Βέβαια τα τέλη κυκλοφορίας είναι
απαγορευτικά,για τα καινούργια αν δεν κάνω λάθος είναι 550 ευρώ.Για το δικό μου πληρώνω 265 γιατί
είναι παλιότερο μοντέλο.Νομίζω ότι τα ακριβά τέλη ισχύουν για κυκλοφορίες μετά το 2010.Εχω ΝΙΒΑ του 2002.Κατανάλωση μέση γύρω στα 10,5 λίτρα,στον επαρχιακό δρόμο μπορεί να πέσει<br>
κάτω από 10.Χρήση κοντού διαφορικού μόνο γιά να περνάς τα δύσκολα σημεία,διαφορετικά η κατανάλωση<br>
ανεβαίνει..τρομακτικά.Πρόβλημα με τό δυναμό,σίγουρα κάποια στιγμή θα το αλλάξεις.Το αιρκοντίσιον<br>
δεν με ικανοποίησε,δεν ξέρω αν βάζουν το ίδιο σήμερα.Είχε μικρή απόδοση και προβλήματα διαρροών<br>
φρέον και πλέον το έχω σε αχρησία.Ο δείκτης βενζίνης είναι αναξιόπιστος,ανάβει πολύ νωρίς το λαμπάκι<br>
και σε τρομάζει.<br>
Μένω επαρχία,δεν κάνω πολλά μεγάλα ταξίδια και δεν το αλλάζω με τίποτα,ελπίζω να το κρατήσω 20 χρόνια.<br>
Σκουριές ελάχιστες μέχρι σήμερα.Στο αυτοκίνητο κάνω συνετή χρήση,δεν το σπάω που λένε και άλλα σημαντικά<br>
προβλήματα δεν μου έχει εμφανίση.<br>
Το σλόγκαν «Το Νίβα δεν είναι λιμουζίνα,είναι εργαλείο» είναι απόλυτα σωστό.Η οδήγηση του πιό πολύ<br>
θυμίζει φορτηγό,πρέπει να προσαρμοσθείς σ΄αυτό και τότε όλα καλά.Βέβαια τα τέλη κυκλοφορίας είναι<br>
απαγορευτικά,για τα καινούργια αν δεν κάνω λάθος είναι 550 ευρώ.Για το δικό μου πληρώνω 265 γιατί<br>
είναι παλιότερο μοντέλο.Νομίζω ότι τα ακριβά τέλη ισχύουν για κυκλοφορίες μετά το 2010.ευχαριστω φιλε για τησ εντυπωσεισ σου.εγω θελο να παρω ενα αμαξι ειτε νιβα ειτε σαμουραι σαν δευτερο αυτοκινητο,θα το εχο μονο για το κυνηγι και αυτο οχι μακρινεσ αποστασεισ γυρω γυρω απο το χωριο σαν να λεμε.
Αν παρης νιβα ,μονο μεταχειρισμεμο παρε ποτε καινουργιο ,διοτι τα σπρωχνουν παιρνουν μπροστα και τα πουλανε [ παθων] τα μονου ingection εινια πιο ροπατα και καινε λιγο παραπανω ,ειναι σκυλι και τα δυσκολα τα κανει ευκολα οχι σαν κατι 4χ4 suv . ΠΡΟΣΕΧΕ δυναμο να εχει iskra η bosch ,σηκωσε το 5 ποντους ,οχι παραπανω ,εχει περισσοτερους χωρους απο το σαμουραι και καλυτερη ροπη στις χαμηλες στροφες για μενα το νιβα ειναι ενα μικρο κατερπιλαρ .
Να καταθέσω κι εγώ την άποψη μου ως ευτυχής κάτοχος εδώ και 12 χρόνια κι ως ιδρυτικό μέλος του http://www.nivaclub.gr όπου μπορείς να δεις τα πάντα,όταν λέω τα πάντα τα πάντα.Απλά θα σου πω ότι αυτό που έχω είναι το 2ο,είναι του 2008,πολλαπλού ψεκασμού,το έχω και το δουλεύω καθημερινά μες την Αθήνα με υγραέριο.Κώνω και τα κυνήγια μου και στο club έχουμε ένα σλόγκαν,εσείς πάτε γρήγορα,εμείς με το niva,παντού.Το κριτήριό μου πρίν 12 χρόνια,όταν πήρα το πρώτο ήταν το κυνήγι για τα γουρούνια.Όταν τα γουρούνια πέρασαν τον Ερύμνθο ποταμό οι μόνοι από την παρέα που τα ακολούθησαν ήταν με ένα Land Rover Defender diesel 68,΄1 Samurai & 1 Lada Niva.Οι υπόλοιποι με τα σουβλάκια και κάτι Vitara-μαντάρα(ωραίο είναι στο χωματόδρομο) απλά κοίταγαν.Η κατανάλωση για τα μονού ψεκασμού είναι γύρω στα 11-12 λίτρα εκτός πόλης(εθνική),10-11 για τα πολλαπλού.Είναι συγκριτικά φθηνό στη συντήρηση,έχω κάνει 300.000χλμ και με τα 2 και κάτι ξέρω.Αν έχεις να διαθέσεις σε βελτιώσεις γίνεται άλλο αμάξι με 1000-1500€.Συνιστώ σχάρα κιβωτίου-διαφορικών γιατί εξαλείφει το θόρυβο και το συντονισμό,αλλαγή σερβό-τρόμπας φρένων,αλλαγή τρόμπα συμπλέκτη,υγραέριο και θα έχεις άλλο αμάξι.Το αιρκοντισιον στα πριν του 2004 όντως καλύτερα να μην το έχουν καν.Είναι αυτοκίνητο αγαπησιάρικο που δέχεται πολλά.Μην το σηκώσεις πάνω από 5 πόντους πίσω,γιατί θα χρειαστείς πατέντες γιατί αλλάζει το φρένο και θες κι άλλες πατέντες.Μπες δες στο σαιτ.
Σίγουρα έχει καλύτερο πάτημα ,είναι πιο άνετο και σε χώρους και στην άσφαλτο από το Samurai.Αν θες επικοινώνησε και με το συνεργείο του club (2104000152 ΤΑΣΟΣ) για περισσότερες πληροφορίες.Πες του από μένα,με ξέρουν ως ΛΕΩΝ(Δημήτρης) κι εκεί.Να καταθέσω κι εγώ την άποψη μου ως ευτυχής κάτοχος εδώ και 12 χρόνια κι ως ιδρυτικό μέλος του http://www.nivaclub.gr όπου μπορείς να δεις τα πάντα,όταν λέω τα πάντα τα πάντα.Απλά θα σου πω ότι αυτό που έχω είναι το 2ο,είναι του 2008,πολλαπλού ψεκασμού,το έχω και το δουλεύω καθημερινά μες την Αθήνα με υγραέριο.Κώνω και τα κυνήγια μου και στο club έχουμε ένα σλόγκαν,εσείς πάτε γρήγορα,εμείς με το niva,παντού.Το κριτήριό μου πρίν 12 χρόνια,όταν πήρα το πρώτο ήταν το κυνήγι για τα γουρούνια.Όταν τα γουρούνια πέρασαν τον Ερύμνθο ποταμό οι μόνοι από την παρέα που τα ακολούθησαν ήταν με ένα Land Rover Defender diesel 68,΄1 Samurai & 1 Lada Niva.Οι υπόλοιποι με τα σουβλάκια και κάτι Vitara-μαντάρα(ωραίο είναι στο χωματόδρομο) απλά κοίταγαν.Η κατανάλωση για τα μονού ψεκασμού είναι γύρω στα 11-12 λίτρα εκτός πόλης(εθνική),10-11 για τα πολλαπλού.Είναι συγκριτικά φθηνό στη συντήρηση,έχω κάνει 300.000χλμ και με τα 2 και κάτι ξέρω.Αν έχεις να διαθέσεις σε βελτιώσεις γίνεται άλλο αμάξι με 1000-1500€.Συνιστώ σχάρα κιβωτίου-διαφορικών γιατί εξαλείφει το θόρυβο και το συντονισμό,αλλαγή σερβό-τρόμπας φρένων,αλλαγή τρόμπα συμπλέκτη,υγραέριο και θα έχεις άλλο αμάξι.Το αιρκοντισιον στα πριν του 2004 όντως καλύτερα να μην το έχουν καν.Είναι αυτοκίνητο αγαπησιάρικο που δέχεται πολλά.Μην το σηκώσεις πάνω από 5 πόντους πίσω,γιατί θα χρειαστείς πατέντες γιατί αλλάζει το φρένο και θες κι άλλες πατέντες.Μπες δες στο σαιτ.<br>
Σίγουρα έχει καλύτερο πάτημα ,είναι πιο άνετο και σε χώρους και στην άσφαλτο από το Samurai.Αν θες επικοινώνησε και με το συνεργείο του club (2104000152 ΤΑΣΟΣ) για περισσότερες πληροφορίες.Πες του από μένα,με ξέρουν ως ΛΕΩΝ(Δημήτρης) κι εκεί.<br>
<hr>
<div class=”bbp-reply-signature”>
Ένας αλλά ΛΕΩΝ και τσοπάνος του μαντριού</div>
σε ευχαριστω φιλε
Αν είσαι Αθήνα,πάρε τηλ.2104000152,τον Τάσο,είναι το συνεργείο του niva club,στη Γρ.Λαμπράκη στο Κερατσίνι.Εγώ το έχω αποσβέσει έχω κάνει 65000χλμ σε 2 χρόνια γιατί το χρησιμοποιώ καθημερινά.Η μπουκάλα είναι από κάτω στη θέση από το τελικό καζανάκι.Η εξάτμιση βγήκε στο πλάι κι έτσι έχω κι όλο το χώρο ελέυθερο.Εκεί θα βρείς και την πατέντα για τον κοτσαδόρο.Η μπουκάλα είναι 65 λίτρα.Αν δεν είχα το υγραέριο θα το είχα δώσει γιατί δε συμφέρει.Το δικό μου είναι το 2ο που έχω είναι του 4/2008.Με το υγραέριο ανεβαίνει λίγο η κατανάλωση κατά 1 λίτρο αλλά επειδή έχει άλλη τιμή και πάλι συμφέρει.Εμένα μου κόστισε πριν 2 χρόνια 1450,αλλά έκανα και τις αλλαγές στην εξάτμιση και τον κοτσαδόρο.Πρόσεχε τις <<προσφορές>> με τις φτηνοκατασκευές.Είναι φτηνά και κοστίζουν ακριβά.Εκεί θα βρείς ότι θες για το αμάξι σου και πράματα που δεν κυκλοφορούν εδώ κατευθείαν από τη Ρωσσία,βελτιώσεις που το κάνουν άλλο αμάξι.
1000 και δουλεύει ρολόι.Τις ξέρω τις προσφορές με τα 600 κι εγώ,εσύ έχεις δει πόσα καταστράφηκαν από φτηνοκατασκευές;Χώρια τα κρυφά κόστη που δε σου λένε και τα ανακαλύπτεις ύστερα.Δεν είπαμε κι αυτό,αυτό δεν είναι μέσα,ήθελε κι εκείνο…..πίστεψέ με δεν είμαι εκτός αγοράς…
αρκει να μην πασχεις απο αυχενικο διοτι ειναι λιγο’κουτσουρο’ ο ρωσος!!!!!!!
ρε μαγκες το αμαξι και το τουφεκι δεν ειναι σαν την γυναικα…..
μπορει οι ρωσιδες να ειναι αστερια,αλλα το lada και το baikal ειναι ‘μπαζα’….δεν συγκρινονται 😀Τα baikal δεν ειναι καθολου μπαζα οπλα ,επισης η ρωσιδα ειναι οντως μπαζο ψυχικα οχι σωματικα ,το νιβα ειναι οντως κατα καποιο τροπο καλο αυτοκινητο αλλα πρεπει να μαθεις τις ιδιαιτεροτητες του για να το οδηγας κανονικα και χωρις ελληψεις.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.