Αγορά Μ2 Comfort

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 16 έως 30 (από 31 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Posted In: Benelli

  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/07/2014
    Αρ. μηνυμάτων:
    11
    Κώστας Κ. στις #461972

    Γειά σας παιδιά, καλησπέρα.

    Προσανατολίζομαι αν όχι αποκλειστικά, κυρίως όμως σε φτερωτά θηράματα. Ο κανόνας λέει ότι συνήθως σε φτερωτά θηράματα πάει μακρύκαννο όπλο, έτσι δεν είναι;


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/01/2013
    Αρ. μηνυμάτων:
    26
    bagian στις #461974

    Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τον ισχυρισμό ότι η 71 προσφέρει κάτι παραπάνω από την 67 ;

    Να σκεφτει κανεις οτι η Μ2 με 67 έχει περίπου την ίδια σκοπευτική γραμμή με ενα δικανο 71 εκατ

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    17/02/2013
    Αρ. μηνυμάτων:
    607
    Γιαννης-Χανια στις #461976

    http://win.isolservers.org/article.asp?AID=2838

    Επισης θα πω οτι στο compack sporting που οι βολες ειναι απo 10-40 μετρα,η πλειοψηφια ριχνει με 76-81 ποντους.αλλα εισαι σταματημενος καρτερατος και ξερεις απο που θα φυγει ο στοχος.μπεκατσα-περδικα-ορτυκι προσωπικη αποψη ειναι 61 αυτογεμες-66 δικανο.περπατητο τσιχλας 66 αυτογεμες-71 δικανο..καρτερια υδροβια-λαγος-φασσα-τσιχλα 76-81 δικανο,71-76 αυτογεμες..ΓΕΝΙΚΟ κυνηγι 66-71 αυτογεμες,71 οπωσδηποτε δικανο,ισως και 76 αν εβρισκα ενα ελαφρυ ζυγισμενο..

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/12/2006
    Αρ. μηνυμάτων:
    739
    accuracy lover στις #461979

    Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τον ισχυρισμό ότι η 71 προσφέρει κάτι παραπάνω από την 67 ;

    Να σκεφτει κανεις οτι η Μ2 με 67 έχει περίπου την ίδια σκοπευτική γραμμή με ενα δικανο 71 εκατ

    Με το ίδιο σκεπτικό το ερώτημα μπορεί άνετα να αντιστραφεί:

    Τι προσφέρει παραπάνω η κάννη των 67 cm έναντι αυτής των 71 cm ;

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/07/2014
    Αρ. μηνυμάτων:
    11
    Κώστας Κ. στις #462062

    Το 66 με κοντή αποθήκη μου κάθησε πολύ καλά. Ο λόγος είναι ότι δεν έχω ύψος και η 66ρα κάννη μου έρχεται καλύτερα.

    Ευχαριστώ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/01/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1432
    DIMAR1039 στις #462073

    <div class=”d4p-bbt-quote-title”>Kiriakos wrote:</div>
    Τωρα γιατι οσους ειδικους εχω διαβασει λενε οτι δεν παιζει ρολο το μηκος της καννης μεταξυ 66 εκ και 71 εκ., και οι περισσοτεροι συστηνεται μακρυα καννη δεν καταλαβαινω

    Κι εγώ διάβαζα τους «ειδικούς» ανελλιπώς για δεκαετίες ολόκληρες, το δε πρώτο μου όπλο το πήρα με βάση το σκεπτικό τους με κάννη 66 cm.

    Δεν έπαθα και καμιά ζημιά αλλά με την εμπειρία που απέκτησα στην χρήση του με τα χρόνια κατάλαβα πολλά – άν με κάποιο μαγικό τρόπο γύριζε πίσω ο χρόνος και ήμουν ξανά στο κατάστημα αμέσως πρίν την αγορά αλλά με την εμπειρία που έχω σήμερα θα πήγαινα κατευθείαν στα 71 cm.

    Τώρα πιά έχω σταματήσει να τα δέχομαι όλα εκ προοιμίου σαν σωστά και «ψαγμένα» και αναζητώ αυτό που με βολεύει προσωπικά κι όχι τις διαφημίσεις και τις συμβουλές των άρθρων «κατά γράμμα». Καλή είναι η γνώση και η προσφορά της πληροφόρησης αλλά πάντα πρέπει να μπαίνει στην μέση και η δική μας κριτική σκέψη.

    Μακαρι να μπορουσα ετσι “μαγικα” να γυρισω καμια 25αρια χρονια πισω και ας ξαναπερνα το ιδιο οπλο!!!Χαχαχαχαχαχα

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/10/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    6
    spiros στις #466369

    καλημέρα.

    σε μια M2 που αγορασα πριν κανα μηνα,δεν γραφει φαρδος αυλου.
    από ότι εχω διαβασει είναι 18,3 ή 18,4,σωστα?

    δοκιμασα να μετρησω τα εργοστασιακα τσοκακια του οπλου.
    οι μετρήσεις εγιναν με αναλογικο παχυμετρο,σχετικα φθηνο.
    λοιπον * 17.5
    ** 17.7
    *** 17.9
    **** 18.2
    ***** 18.5

    μου εκαναν εντυπωση το φουλ κ ο κύλινδρος. δεν μπορει να εκανα κ στα δυο λαθος μετρηση.
    μηπως τελικα ο αυλος είναι 18,5?

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/07/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1278
    vagos-benelli1 στις #466375

    καλημέρα.

    σε μια M2 που αγορασα πριν κανα μηνα,δεν γραφει φαρδος αυλου.
    από ότι εχω διαβασει είναι 18,3 ή 18,4,σωστα?

    δοκιμασα να μετρησω τα εργοστασιακα τσοκακια του οπλου.
    οι μετρήσεις εγιναν με αναλογικο παχυμετρο,σχετικα φθηνο.
    λοιπον * 17.5
    ** 17.7
    *** 17.9
    **** 18.2
    ***** 18.5

    μου εκαναν εντυπωση το φουλ κ ο κύλινδρος. δεν μπορει να εκανα κ στα δυο λαθος μετρηση.
    μηπως τελικα ο αυλος είναι 18,5?

    Σπυρο καλησπερα ευχομαι να εχεις 18,5 αυλο τον οποιο θεωρω ιδανικο.Αλλα φιλε το βλεπω δυσκολο, το πιο πιθανο ειναι να εχεις 18,4.Τα φθηνα παχυμετρα συνηθως το <<τσιμπανε>> το δεκατακι. Επισης τα εργοσταστασιακα τσοκ πολλες φορες ειναι!!!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/10/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    6
    spiros στις #466376

    Σπυρο καλησπερα ευχομαι να εχεις 18,5 αυλο τον οποιο θεωρω ιδανικο.Αλλα φιλε το βλεπω δυσκολο, το πιο πιθανο ειναι να εχεις 18,4.Τα φθηνα παχυμετρα συνηθως το <<τσιμπανε>> το δεκατακι. Επισης τα εργοσταστασιακα τσοκ πολλες φορες ειναι!!!!
    <hr>
    <div class=”bbp-reply-signature”>
    ΚΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Σ.Σ,Κ.Π

    </div>
    [/quote]

    καλησπερα Βαγγελη.
    ελπιζα σε δικη σου απαντηση,μιας κ εισαι επαγγελματιας του χωρου,αν θυμαμαι σωστα.
    δεν καταλαβα τι είναι πολλες φορες τα εργοστασιακα τσοκ…
    αν θεωρήσουμε τον αυλο 18.4, το φουλ είναι 0,9 συσφιξη κ ο κύλινδρος -0.1?
    τις μετρήσεις από τα υπολοιπα τσοκ τις βρίσκεις νορμαλ, τοσο είναι?
    σε ευχαριστω

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/07/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1278
    vagos-benelli1 στις #466381

    Σπυρο καλησπερα ευχομαι να εχεις 18,5 αυλο τον οποιο θεωρω ιδανικο.Αλλα φιλε το βλεπω δυσκολο, το πιο πιθανο ειναι να εχεις 18,4.Τα φθηνα παχυμετρα συνηθως το <<τσιμπανε>> το δεκατακι. Επισης τα εργοσταστασιακα τσοκ πολλες φορες ειναι!!!!
    <hr>
    <div class=»bbp-reply-signature»>
    ΚΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Σ.Σ,Κ.Π

    </div>

    καλησπερα Βαγγελη.
    ελπιζα σε δικη σου απαντηση,μιας κ εισαι επαγγελματιας του χωρου,αν θυμαμαι σωστα.
    δεν καταλαβα τι είναι πολλες φορες τα εργοστασιακα τσοκ…
    αν θεωρήσουμε τον αυλο 18.4, το φουλ είναι 1,1 συσφιξη κ ο κύλινδρος -0.1?
    τις μετρήσεις από τα υπολοιπα τσοκ τις βρίσκεις νορμαλ, τοσο είναι?
    σε ευχαριστω
    [/quote] Εαν εχεις μετρησει σωστα κανονικα πρεπει εχεις[ 18,5 cyl ] [ 18,3-18.25 ic] [18,oo mod] [17,75 ,17,7 im mod] 17,5 full .Καποιες διαφορες δτο μισο δεκατο ειναι αποδεκτες

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    09/01/2015
    Αρ. μηνυμάτων:
    33
    Antonis στις #475694

    Η Μ2 Comfort βγαίνει σε ξύλινη έκδοση?

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/07/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1278
    vagos-benelli1 στις #475736

    Η Μ2 Comfort βγαίνει σε ξύλινη έκδοση?

    Ναι αντωνη βγαινει

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/12/2013
    Αρ. μηνυμάτων:
    86
    giwrgos7 στις #479034

    καλησπερα παιδια μια ερωτηση μπορω να βαλω μεγαλυτερη οπτικη ινα στο οπλο???

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/01/2013
    Αρ. μηνυμάτων:
    26
    bagian στις #486272

    Κατά την άποψή μου δεν υπάρχει διαφορά συμαντική σε κάνες 66 και 71 εκατοστών.

    Εκείνο που δεν υποδείχθηκε στον συνάδελφο είναι τα κυρια χαρακτηριστικα της Μ2 που είναι το αυξημένο βάρος της και τα πλαστικά μέρη της. Όπλο για στατικό κυνήγι, βαρειές γομώσεις και σκληρή χρήση.

    Δεν είναι τυχαίο ότι έχει καταξιωθεί σε χέρια γουρουνάδων και παπιοκυνηγών.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/10/2013
    Αρ. μηνυμάτων:
    256
    Μιχάλης Rem870 στις #487609

    Νομίζω ότι η Μ2 στα 3.2kg περίπου έχει το ιδανικό βάρος για μηχανισμό αδρανείας. Αναφορικά με το μήκος κάννης σίγουρα στο καρτέρι γουρουνιού ή στο βάλτο, θα προτιμούσε κάποιος την κάννη των 71cm, αφού δεν τον ενδιαφέρει καθόλου το ελαφρώς καλύτερο swing (κίνηση δεξιά-αριστερά) που του προσφέρει μία κάννη 66 ή και 61cm.

    Βλητικά πάντως, δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στα 2 μήκη καννών. Ίσως επειδή βλέπουμε περισσότερη ρίγα κατά τη σκόπευση με τη μακρύτερη κάννη, προτιμάται αυτή στην σκοπευτική χρήση.

    Πάντως, ήταν μονόδρομος η 71 ή 76cm κάννη στα κυνήγια που γίνονταν παλιότερα με τις Α5 και τις 1100, ενώ η 66cm είναι μάλλον μόδα των καιρών ή αναγκαιότητα λόγω π.χ. μικρότερου βάρους (ειδικά στα s/poze).

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 16 έως 30 (από 31 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων