Επικοινωνία με "GUN DOCTOR"

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 32 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/04/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    24
    gv στις #473408

    Παλαιότερα υπήρχε ένα θέμα με τίτλο “ΒΛΗΤΙΚΗ-ΟΠΛΑ ΓΙΑ GUN DOCTOR”
    Ψάχνω τον GUN DOCTOR για μερικές ερωτήσεις …

    Ξέρει κανένας το email του ?
    Συνεχίζει να γράφει εδώ με άλλο username ?


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    02/11/2014
    Αρ. μηνυμάτων:
    2232
    ZABALA213 στις #473962

    Καλημέρα παρέα. Ένας κολίτος έπαθε το εξης πρόβλημα στην καραμπίνα του : μετά από τουφέκια το κλειστρο η δεν κλείνει καθόλου η κλείνει μέχρι την μέση της διαδρομής του και σε αυτο το σημείο σηκώνεται η γλώσσα της αποθήκης με αποτέλεσμα να δαγκώνει επάνω της το κλειστρο και να φαρκάρει. Το όπλο το λύσαμε το καθαρισαμε το δενουμε και πάλι τα ιδια κανει. Ξεφαρκαρει μονο όταν βγάλω τον πυρο της σκανδαλοθηκης . Το όπλο είναι μια 304 . Μπορει κάποιος να φανταστεί τι μπορει να συμβαίνει η αλλιώς αν έχετε στα υπ οψην σας κάποιον οπλουργο στην περιοχη των Μεσογειων;

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/12/2006
    Αρ. μηνυμάτων:
    739
    accuracy lover στις #473964

    Κατ’ αρχήν Χρόνια Πολλά!

    Δοκιμάστε να βγάλετε τελείως την σκανδαλοθήκη και δείτε άν κινείται κανονικά το κλείστρο εμπρός-πίσω (ομαλά χωρίς σκαλώματα ή κολλήματα) και άν κλειδώνει κανονικά με την ουρά της κάννης. Άν είναι ΟΚ τότε το πρόβλημα είναι μάλλον στην σκανδαλοθήκη και κάποιο από τα εξαρτήματά της – κάτι έσπασε ή στράβωσε ή μετακινήθηκε από τη σωστή θέση του. Άν δεν κινείται σωστά το κλείστρο (όπως πρώτα δηλαδή) ίσως να έχει παραμορφωθεί ή ραγίσει κάπου από υπερβολικές πιέσεις του φυσιγγίου – δείτε και το πίσω μέρος της βάσης εκεί που τερματίζει το κλείστρο με έναν φακό μήπως και έχει σημάδια από έντονες κρούσεις ή ραγίσματα. Άν το σύνολο κλείστρο-βάση-κάννη λειτουργεί κανονικά τότε το αφήνετε κατά μέρος και ψάχνετε την σκανδαλοθήκη.

    Ελέγξτε την σκανδαλοθήκη με το μάτι με πολλή προσοχή και σε δυνατό φώς – κάποτε (σπάνια αλλά έχει γίνει) ξένα σώματα που πέφτουν μέσα στον μηχανισμό της σκανδάλης καταλήγουν να τον μπλοκάρουν – ακόμα και σκάγια από φυσίγγι με ελαττωματικό κλείσιμο. Δείτε άν λειτουργεί κανονικά ο μηχανισμός της σκανδάλης όταν τον έχετε έξω από το όπλο, άν οπλίζει η σφύρα κι άν πέφτει με το πάτημα της σκανδάλης. Άν “κολλάει” κάντε τον ένα μπάνιο σε καθαρή βενζίνη ή φωτιστικό πετρέλαιο και φυσήξτε τον με αέρα υπό πίεση. Άν πάλι δεν δουλεύει καλά ή δείτε κάτι σπασμένο ή ξεχαρβαλωμένο ίσως εκεί να είναι το πρόβλημα. Τον οπλουργό δεν θα τον αποφύγετε εύκολα – ειδικά άν έχει φθαρεί ή σπάσει κάτι.

    Σημασία έχει επίσης το φυσίγγι που ρίχτηκε τελευταίο και που ίσως προκάλεσε το πρόβλημα. Ήταν γνωστού Έλληνα κατασκευαστή πανελλαδικής εμβέλειας, ήταν εισαγόμενο, ήταν κάποιου τοπικού μικροπαραγωγού της επαρχίας (τοπικές βιοτεχνίες) ή ήταν ιδιογόμωση από ιδιώτη; Το έχετε κρατήσει μήπως;

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/07/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1278
    vagos-benelli1 στις #473965

    Κατ” αρχήν Χρόνια Πολλά!

    Δοκιμάστε να βγάλετε τελείως την σκανδαλοθήκη και δείτε άν κινείται κανονικά το κλείστρο εμπρός-πίσω (ομαλά χωρίς σκαλώματα ή κολλήματα) και άν κλειδώνει κανονικά με την ουρά της κάννης. Άν είναι ΟΚ τότε το πρόβλημα είναι μάλλον στην σκανδαλοθήκη και κάποιο από τα εξαρτήματά της – κάτι έσπασε ή στράβωσε ή μετακινήθηκε από τη σωστή θέση του. Άν δεν κινείται σωστά το κλείστρο (όπως πρώτα δηλαδή) ίσως να έχει παραμορφωθεί ή ραγίσει κάπου από υπερβολικές πιέσεις του φυσιγγίου – δείτε και το πίσω μέρος της βάσης εκεί που τερματίζει το κλείστρο με έναν φακό μήπως και έχει σημάδια από έντονες κρούσεις ή ραγίσματα. Άν το σύνολο κλείστρο-βάση-κάννη λειτουργεί κανονικά τότε το αφήνετε κατά μέρος και ψάχνετε την σκανδαλοθήκη.

    Ελέγξτε την σκανδαλοθήκη με το μάτι με πολλή προσοχή και σε δυνατό φώς – κάποτε (σπάνια αλλά έχει γίνει) ξένα σώματα που πέφτουν μέσα στον μηχανισμό της σκανδάλης καταλήγουν να τον μπλοκάρουν – ακόμα και σκάγια από φυσίγγι με ελαττωματικό κλείσιμο. Δείτε άν λειτουργεί κανονικά ο μηχανισμός της σκανδάλης όταν τον έχετε έξω από το όπλο, άν οπλίζει η σφύρα κι άν πέφτει με το πάτημα της σκανδάλης. Άν «κολλάει» κάντε τον ένα μπάνιο σε καθαρή βενζίνη ή φωτιστικό πετρέλαιο και φυσήξτε τον με αέρα υπό πίεση. Άν πάλι δεν δουλεύει καλά ή δείτε κάτι σπασμένο ή ξεχαρβαλωμένο ίσως εκεί να είναι το πρόβλημα. Τον οπλουργό δεν θα τον αποφύγετε εύκολα – ειδικά άν έχει φθαρεί ή σπάσει κάτι.

    Σημασία έχει επίσης το φυσίγγι που ρίχτηκε τελευταίο και που ίσως προκάλεσε το πρόβλημα. Ήταν γνωστού Έλληνα κατασκευαστή πανελλαδικής εμβέλειας, ήταν εισαγόμενο, ήταν κάποιου τοπικού μικροπαραγωγού της επαρχίας (τοπικές βιοτεχνίες) ή ήταν ιδιογόμωση από ιδιώτη; Το έχετε κρατήσει μήπως;

    Καλημερα και χρονια πολλα σωστα αυτα που γραφεις Η ενεργεια που δεχεται ενα οπλο ειναι αθροιστικη δλδ η ζημια μπορει να εγινε πολυ αργοτερα απο καποιο ακαταληλο φυσιγγι απλα με την παροδο του χρονου και την κοπωση των μεταλλων την παρουσιασε τωρα.Και αυτο ομως δεν ειναι παντα απαραιτητο.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/08/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    92
    bighunt στις #473966

    Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους,

    Αυτό μου έτυχε πρόπερσι και σε εμένα σε beretta 390.
    Μόλις έβγαλα όλο τον μηχανισμό της σκανάλης στο βάθος της βάσης (ένωση με κοντάκη) υπήρχε ένα σκάγι και για τον λόγο αυτό έφτανε στην μισή διαδρομή το κλείστρο.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/12/2006
    Αρ. μηνυμάτων:
    739
    accuracy lover στις #473967

    Χρόνια Πολλά φίλε Βαγγέλη και Καλή Πρωτοχρονιά!

    Σαν ειδικός σε όλα αυτά τα ζητήματα η γνώμη σου έχει την μέγιστη βαρύτητα. Οι καραμπίνες ως γνωστόν έχουν πολλά κινούμενα μέρη κι έτσι οι φθορές εντοπίζονται συνήθως εκεί. Πολύ σωστή η παρατήρησή σου για την αθροιστική δράση που επέρχεται με τον χρόνο και την χρήση – την συσσώρευση των φθορών δηλαδή. Αυτός είναι κι ένας σημαντικός λόγος για να πηγαίνει το όπλο σε οπλουργό για έλεγχο προληπτικά, έστω κι άν δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα – κάτι σαν τον έλεγχο του ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητα (προσέχουμε για να έχουμε).

    Άν έχουν φθαρεί κάποια εξαρτήματα πόσο εύκολο είναι να βρεθούν καινούρια ανταλλακτικά για την Α 304 που συζητάμε εδώ; Παρεπιμπτόντως μήπως μπορείς να μας πείς για πόσα χρόνια περίπου διαθέτουν στόκ ανταλλακτικών οι διάφορες εταιρείες μετά το σταμάτημα της κατασκευής ενός μοντέλλου;

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    07/03/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    2396
    Δημητρης Benelli στις #473970

    Σημασία έχει επίσης το φυσίγγι που ρίχτηκε τελευταίο και που ίσως προκάλεσε το πρόβλημα. Ήταν γνωστού Έλληνα κατασκευαστή πανελλαδικής εμβέλειας, ήταν εισαγόμενο, ήταν κάποιου τοπικού μικροπαραγωγού της επαρχίας (τοπικές βιοτεχνίες) ή ήταν ιδιογόμωση από ιδιώτη; Το έχετε κρατήσει μήπως;

    κατά την γνωμη μου φιλε αστοχο το σχολιο σου , κατευθείαν βαζεις τους ιδιογομωτες στην μπουκα και τα φυσίγγια τους ακρως επικυνδυνα , εισαι παντα προσεκτικος σε αυτά που γραφεις , η ιδιογομωση σε ιδανικες συνθυκες και ακολουθώντας τις εργοστασιακες συνταγες ειναι παντα κατά πολύ πιο αξιοπιστη από κάθε εργοστασιακο φυσιγγι , 2 φορες εχω παει σε οφθαλμιατρο από ακαυτη πυριτιδα , τρεις φορες εχει μεινει κυαθιο μεσα σε κανη οπλου μου από φυσίγγια χωρις πυριτιδα , και μια φορα εχει σπασει κλειστρο από εργοστασιακα παντα φυσίγγια και από πολύ μεγαλες εταιριες

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/07/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1278
    vagos-benelli1 στις #473971

    Χρόνια Πολλά φίλε Βαγγέλη και Καλή Πρωτοχρονιά!

    Σαν ειδικός σε όλα αυτά τα ζητήματα η γνώμη σου έχει την μέγιστη βαρύτητα. Οι καραμπίνες ως γνωστόν έχουν πολλά κινούμενα μέρη κι έτσι οι φθορές εντοπίζονται συνήθως εκεί. Πολύ σωστή η παρατήρησή σου για την αθροιστική δράση που επέρχεται με τον χρόνο και την χρήση – την συσσώρευση των φθορών δηλαδή. Αυτός είναι κι ένας σημαντικός λόγος για να πηγαίνει το όπλο σε οπλουργό για έλεγχο προληπτικά, έστω κι άν δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα – κάτι σαν τον έλεγχο του ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητα (προσέχουμε για να έχουμε).

    Άν έχουν φθαρεί κάποια εξαρτήματα πόσο εύκολο είναι να βρεθούν καινούρια ανταλλακτικά για την Α 304 που συζητάμε εδώ; Παρεπιμπτόντως μήπως μπορείς να μας πείς για πόσα χρόνια περίπου διαθέτουν στόκ ανταλλακτικών οι διάφορες εταιρείες μετά το σταμάτημα της κατασκευής ενός μοντέλλου;

    Επειδη πολλα αντα/κα απο τα mod 390-391 ταιριαζουν στα 301-2-3-4 δεν προκειται να υπαρξει καποιο προβλημα επαρκειας αντ/κου Υπαρχουν εταιριες που διαθετουν αντ/κα για μοντελα 30ετιαςΟ κανονας λεει οτι απο την στιγμη που σταματαει η παραγωγη η εταιρια πρεπει να διαθετει αντα/κα για τα επομενα 10-15 χρονια

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/07/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1278
    vagos-benelli1 στις #473974

    <div class=”d4p-bbt-quote-title”>accuracy lover wrote:</div>
    Σημασία έχει επίσης το φυσίγγι που ρίχτηκε τελευταίο και που ίσως προκάλεσε το πρόβλημα. Ήταν γνωστού Έλληνα κατασκευαστή πανελλαδικής εμβέλειας, ήταν εισαγόμενο, ήταν κάποιου τοπικού μικροπαραγωγού της επαρχίας (τοπικές βιοτεχνίες) ή ήταν ιδιογόμωση από ιδιώτη; Το έχετε κρατήσει μήπως;

    κατά την γνωμη μου φιλε αστοχο το σχολιο σου , κατευθείαν βαζεις τους ιδιογομωτες στην μπουκα και τα φυσίγγια τους ακρως επικυνδυνα , εισαι παντα προσεκτικος σε αυτά που γραφεις , η ιδιογομωση σε ιδανικες συνθυκες και ακολουθώντας τις εργοστασιακες συνταγες ειναι παντα κατά πολύ πιο αξιοπιστη από κάθε εργοστασιακο φυσιγγι , 2 φορες εχω παει σε οφθαλμιατρο από ακαυτη πυριτιδα , τρεις φορες εχει μεινει κυαθιο μεσα σε κανη οπλου μου από φυσίγγια χωρις πυριτιδα , και μια φορα εχει σπασει κλειστρο από εργοστασιακα παντα φυσίγγια και από πολύ μεγαλες εταιριες

    Καλησπερα χρονια πολλα.Μητσο ξερεις πολυ καλα οτι ο σοβαρος ιδιογωμωτης με πειρα και γνωση ειναι σιγουρο οτι θα βγαλει ενα πολυ καλο φυσιγγι Υπαρχει ομως και ενα ΑΛΛΑ,οπως υπαρχουν κακοι κατασκευαστες ετσι υπαρχουν και κακοι ιδιογομωτες ,Αυτοι ειναι ομως η εξαιρεση και οχι ο κανονας Εχω παραδειγματα με κατεστραμενα οπλα και απο τις 2 κατηγοριες Για αυτο υπαρχει το τοπικ ιδιογομωση στο σαιτ οπου γραφουν σοβαρα ατομα [δεν θα αναφερω ατομα γιατι μπορει να ξεχασω καποιον]ωστε οποιος θελει να ασχοληθει με την ιδιογομωση να μπορει να παρει σωστες και ασφαλης πληροφοριες

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    07/03/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    2396
    Δημητρης Benelli στις #473976

    υπαρχουν κακοι κατασκευαστες ετσι υπαρχουν και κακοι ιδιογομωτες

    εισαι πολύ εμπειρος και παντα γραφεις αληθειες , μια ερωτηση θελω να σου κανω , ποια θεωρεις κατά την γνωμη σου συνηθεστερη αιτια πρόκλησης σοβαρης βλαβης σε ένα κυνυγητικο οπλο ?

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/07/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1278
    vagos-benelli1 στις #473978

    <div class=”d4p-bbt-quote-title”>vagos-benelli1 wrote:</div>
    υπαρχουν κακοι κατασκευαστες ετσι υπαρχουν και κακοι ιδιογομωτες

    εισαι πολύ εμπειρος και παντα γραφεις αληθειες , μια ερωτηση θελω να σου κανω , ποια θεωρεις κατά την γνωμη σου συνηθεστερη αιτια πρόκλησης σοβαρης βλαβης σε ένα κυνυγητικο οπλο ?

    Οι κυριοτερες αιτιες σοβαρης βλαβης ενος οπλου ειναι οι εξης 1) ελλειψη συντηρησης 2)Λανθασμενη επιλογη τυπου φυσιγγιου πχ[φυσιγγι magnum σε απλη θαλαμη] 3)κακη ποιοτητα φυσιγγιου 4)κακη ποιοτητα οπλου 5)τροποποιησεις απο ασχετους 6] φυσιολογικη φθορα

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/11/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    5748
    Prowler ® στις #473981

    7) ξένο σώμα στην κάννη 😉

    γεια σου Βάγγο :bye:

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/07/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1278
    vagos-benelli1 στις #473983

    7) ξένο σώμα στην κάννη ;-)

    γεια σου Βάγγο :bye:

    <hr>
    <div class=”bbp-reply-signature”>
    Φιλικά Μάριος – Prowler ®

    </div>

    :good:

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    02/11/2014
    Αρ. μηνυμάτων:
    2232
    ZABALA213 στις #473986

    Να ειστε καλα ρε παιδια αλλα το οπλο το καναμε φιλο και φτερο και δεν φαινεται πουθενα προβλημα τουλαχιστον με γυμνο ματι και αυτο μας τρελενει (δεν ειμαστε και εντελος ασχετοι). Εν πασει περιπτωσει αυριο το οπλο θα παει σε οπλουργο για να τελιωσει το θεμα. Παντος για αλλη μια φορα τις ευχαριστιες μου για τις αποψεις και τις γνωσεις που καταθεσατε.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/04/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    24
    gv στις #474846

    Αφού λοιπόν συζητήσατε για το πρόβλημα της 304, θα μπορούσατε να μου δώσετε μια απάντηση στην αρχική ερώτηση ?

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 32 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων