Θα καταθέσω τη γνώμη και εγώ ελπίζοντας να δώσω κάποια βοήθεια από την δική μου οπτική. Καταρχήν το χρώμα δεν είναι “πολυφορεμένο” οπότε βοηθάει στο να μην δημιουργείται σύγχυση με ανταγωνιστές και άρα στην ευκολότερη εντύπωση και αναγνώριση του προϊόντος. Θεωρώ πως η όλη πρόσοψη παραμένει “βαριά”, ενώ οι φυλλωσιές δεν παραπέμπουν άμεσα σε κυνηγετική δραστηριότητα.
Η επωνυμία του φυσιγγίου φαίνεται εμφανώς, αλλά δεν βλέπω πουθενά χώρο ώστε να δηλώνεται ξεκάθαρα και εμφατικά και η επωνυμία του κατασκευαστή-εταιρική επωνυμία. Είναι βασικό να δηλώνεται και το corporate brand name γιατί έτσι με κάθε αγορά ή απλή οπτική επαφή με το κουτί γνωστοποιείται και χτίζεται και το corporate brand image.
Θετική εντύπωση από ένα προϊόν “ανεβάζει” στα μάτια του καταναλωτή ολόκληρη την εταιρία και αυξάνει τις πιθανότητες να προτιμήσει και άλλους τύπους φυσιγγίων της, να αναπτυχθούν δηλαδή διασταυρωμένες πωλήσεις (cross-selling).
Αν η εταιρική επωνυμία δεν είναι μέρος του brand name των προϊόντων ή δεν δηλώνεται ξεκάθαρα στις συσκευασίες είναι πολύ πιθανό ο καταναλωτής να μην κατανοεί πως πρόκειται για φυσίγγια του ίδιου κατασκευαστή και να μην κεφαλαιοποιείται η επιτυχία σε φήμη και πωλήσεις.
Δυστυχώς ή ευτυχώς η συσκευασία προστατεύει αυτό που πουλάει, αλλά πουλάει και αυτό που προστατεύει.