κανη 61 cm 66cm η 71 cm

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 316 έως 330 (από 394 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1361
    samgunner62 στις #421459

    Καλημερα φιλε Δημητρη,τη βλητικη για να τη μαθεις λοιπων πρεπει να τριφτης πρακτικα,αφου κανεις επισκευες σε μηχανες καταλαβαινεις και τη διαφορα του χειρηστη και του τεχνικου,οσα εχουμε πει θα τα βρης μπροστα σου οταν αποφασισεις να ασχοληθεις και με τη βλητικη πρακτικα,που απο αυτα που γραφης το αποδικνειουν οτι δεν το εχεις ασχοληθει πρακτικα σε σοβαρο επιπεδο,μακρυα απο το πληκτρολογιο.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    31/10/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    323
    DimiX στις #421471

    Καλημερα φιλε Δημητρη,τη βλητικη για να τη μαθεις λοιπων πρεπει να τριφτης πρακτικα,αφου κανεις επισκευες σε μηχανες καταλαβαινεις και τη διαφορα του χειρηστη και του τεχνικου,οσα εχουμε πει θα τα βρης μπροστα σου οταν αποφασισεις να ασχοληθεις και με τη βλητικη πρακτικα,που απο αυτα που γραφης το αποδικνειουν οτι δεν το εχεις ασχοληθει πρακτικα σε σοβαρο επιπεδο,μακρυα απο το πληκτρολογιο.

    Το αποτελεσμα μετα τη δοκιμη Σαραντος

    Καλημερα Σαραντο, νομιζω αρκετες φορες εχεις γινει προσβλητικος απεναντι μου χωρις να δινω συνεχεια σε αυτα που μου λες καθε φορα ομως τωρα νομιζω εχει καταντησει κουραστικο ουτε χρειαζομαι συστασεις του στηλ “μακρυα απο το πληκτρολογιο”. Αν θελεις να κανεις συζητηση να την κανεις και να υποστηριζεις αυτα που λες χωρις να προσβαλεις τον αλλο. Οτι σου εγραψα στα εγραψα με το πινακακι που μου βρηκες. Επισης οπως σου ξαναεξηγησα το 0.10 της ποδολιβρας σε 1 σκαγι μπορει να το θεωρεις μικρο οταν ομως εχεις περισσοτερα σκαγια τοτε για καθε ενα εχεις 0.10 επιπλεον ποσο ενεργειας. Οσο μιλαμε για ιδια σκαγια (ιδια σε ολους τους τομεις και οχι διαφορετικα) τοτε η επιπλεον ενεργεια αυτη θα διοχετευθει εκτος των αλλων (οπως stopping power) και ενα ποσο σε διατρηση (στην οποια παιζει μεγα ρολο η ταχυτητα φυσικα οπου και αυτη ειναι μεγαλυτερη στο μακρυκαννο – δες βιντεο 8ms σε χρονο διαφορα λογο μεγαλυτερης ταχυτητας), διαβασε εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Stopping_power κι εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Terminal_ballistics κι εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Gunshot_injury κι εδω http://en.wikipedia.org/wiki/External_ballistics εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Transition_ballistics κι εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Internal_ballistics εδω γραφει και το εξης στο Peak vs area “it can be seen that the way to increase the energy of the bullet is to increase the area under that curve, either by raising the average pressure, or increasing the distance, the bullet travels under pressure (in other words, lengthen the barrel)” μεταφραση “μπορουμε να δουμε οτι ο τροπος για να αυξησουμε την ενεργεια μιας σφαιρας ειναι να αυξησουμε την περιοχη κατω απο αυτη την καμπυλη (εννοει στον πινακα στο πλαι), η με το να αυξησουμε τη μεση πιεση, η με το να αυξησουμε την αποσταση, την οποια η σφαιρα διανυει κατω απο πιεση (με λιγα λογια, κανοντας την καννη πιο μακρυα). Με λιγα λογια λοιπον πιστευω το εξης: με μακρυτερη καννη εχεις μεγαλυτερη ταχυτητα (ο λογος η συνεχομενη διαστολη των προωθητικων αεριων) η οποια με τη σειρα της εχει αμεσο αποτελεσματα στη διατρηση, επισης με τη μακρυτερη καννη εχεις και περισσοτερη ενεργεια η οποια με τη σειρα της εχει αποτελεσμα σε stopping power και καποιο ποσο σε διατρηση. Ξαναδες λοιπον το πινακακι σου, δες οτι διαφορα θελεις απο τα 1145 στα 1295 ειτε σε ταχυτητα, ειτε σε ενεργεια, βγαλε τα δικα σου συμπερασματα και επετρεψε μου να εχω τα δικα μου. Επισης την επομενη φορα καλο θα ειναι να συζητας χωρις να προσβαλεις με τα λεγομενα σου.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/10/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    766
    outlander στις #421474

    παιδια ευχομαι πραγματικα καλο πασχα σε ολους.πραγματικα με κανατε και θυμηθηκα ορους και ορολογιες απο τα φοιτιτικα μου χρονια τοτε στο τει μηχανολογιας.συγχαρητηρια σε οσους ασχοληθηκαν αλλα νομιζω οτι δεν αξιζει να τσακωνεστε για πραγματα που στο κυνηγι ειναι αμελητεα πραγματικα εγω με τα ματια μου εχω δει συναδελφο να κατεβαζει πουλια με 61 ποντους και μουφα απο εκει που τα κατεβαζαμε κι εμεις με 71 ποντους και 2 η 3 αστρα.ναι μεν η φυσικη και τα μαθηματικα ειναι απολυτα αλλα στη δικια μας περιπτωση ειναι δυσκολο να κατανοησουμε τη διαφορα αυτη.θα ηταν προτιμοτερο ασ πουμε να ασχοληθουμε με την εκτιμηση αποστασης του στοχου που πραγματικα οδηγει σε πολλες αστοχιεςΝΑ ΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1361
    samgunner62 στις #421502

    Σε αφηνω λοιπων να εχεις την αποψη σου

    samgunner62 wrote:
    Καλημερα φιλε Δημητρη,τη βλητικη για να τη μαθεις λοιπων πρεπει να τριφτης πρακτικα,αφου κανεις επισκευες σε μηχανες καταλαβαινεις και τη διαφορα του χειρηστη και του τεχνικου,οσα εχουμε πει θα τα βρης μπροστα σου οταν αποφασισεις να ασχοληθεις και με τη βλητικη πρακτικα,που απο αυτα που γραφης το αποδικνειουν οτι δεν το εχεις ασχοληθει πρακτικα σε σοβαρο επιπεδο,μακρυα απο το πληκτρολογιο. Το αποτελεσμα μετα τη δοκιμη Σαραντος

    Καλημερα Σαραντο, νομιζω αρκετες φορες εχεις γινει προσβλητικος απεναντι μου χωρις να δινω συνεχεια σε αυτα που μου λες καθε φορα ομως τωρα νομιζω εχει καταντησει κουραστικο ουτε χρειαζομαι συστασεις του στηλ «μακρυα απο το πληκτρολογιο». Αν θελεις να κανεις συζητηση να την κανεις και να υποστηριζεις αυτα που λες χωρις να προσβαλεις τον αλλο. Οτι σου εγραψα στα εγραψα με το πινακακι που μου βρηκες. Επισης οπως σου ξαναεξηγησα το 0.10 της ποδολιβρας σε 1 σκαγι μπορει να το θεωρεις μικρο οταν ομως εχεις περισσοτερα σκαγια τοτε για καθε ενα εχεις 0.10 επιπλεον ποσο ενεργειας. Οσο μιλαμε για ιδια σκαγια (ιδια σε ολους τους τομεις και οχι διαφορετικα) τοτε η επιπλεον ενεργεια αυτη θα διοχετευθει εκτος των αλλων (οπως stopping power) και ενα ποσο σε διατρηση (στην οποια παιζει μεγα ρολο η ταχυτητα φυσικα οπου και αυτη ειναι μεγαλυτερη στο μακρυκαννο – δες βιντεο 8ms σε χρονο διαφορα λογο μεγαλυτερης ταχυτητας), διαβασε εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Stopping_power κι εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Terminal_ballistics κι εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Gunshot_injury κι εδω http://en.wikipedia.org/wiki/External_ballistics εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Transition_ballistics κι εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Internal_ballistics εδω γραφει και το εξης στο Peak vs area «it can be seen that the way to increase the energy of the bullet is to increase the area under that curve, either by raising the average pressure, or increasing the distance, the bullet travels under pressure (in other words, lengthen the barrel)» μεταφραση «μπορουμε να δουμε οτι ο τροπος για να αυξησουμε την ενεργεια μιας σφαιρας ειναι να αυξησουμε την περιοχη κατω απο αυτη την καμπυλη (εννοει στον πινακα στο πλαι), η με το να αυξησουμε τη μεση πιεση, η με το να αυξησουμε την αποσταση, την οποια η σφαιρα διανυει κατω απο πιεση (με λιγα λογια, κανοντας την καννη πιο μακρυα). Με λιγα λογια λοιπον πιστευω το εξης: με μακρυτερη καννη εχεις μεγαλυτερη ταχυτητα (ο λογος η συνεχομενη διαστολη των προωθητικων αεριων) η οποια με τη σειρα της εχει αμεσο αποτελεσματα στη διατρηση, επισης με τη μακρυτερη καννη εχεις και περισσοτερη ενεργεια η οποια με τη σειρα της εχει αποτελεσμα σε stopping power και καποιο ποσο σε διατρηση. Ξαναδες λοιπον το πινακακι σου, δες οτι διαφορα θελεις απο τα 1145 στα 1295 ειτε σε ταχυτητα, ειτε σε ενεργεια, βγαλε τα δικα σου συμπερασματα και επετρεψε μου να εχω τα δικα μου. Επισης την επομενη φορα καλο θα ειναι να συζητας χωρις να προσβαλεις με τα λεγομενα σου.

    Μεινε με τις αποψης σου,δεν εχω κανεννα προβλημα.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/04/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    31
    asxetos στις #421511

    Θα συμφωνήσω οτι τα σκάγια συνεχίζουν να προσλαμβάνουν κινητική ενέργεια καθόσο χρόνο βρίσκονται εντός της κάννης.

    Τα αέρια καύσης της πυρίτιδας έχοντας υψηλή πίεση ωθούν τα σκάγια μέχρι η πίεση των αερίων πίσω από τα σκάγια να εξισωθεί με την ατμοσφαιρική πίεση που υπάρχει εμπρός από τα σκάγια.

    Η μεταβίβαση κινητικής ενέργειας από τα αέρια στα σκάγια βαίνει μειούμενη όσο τα σκάγια πλησιάζουν την έξοδο της κάννης, αλλά δεν μηδενίζεται όσο υπάρχει πίσω από τα σκάγια πίεση μεγαλύτερη της ατμοσφαιρικής.

    Η τελικά μεταβιβασθείσα κινητική ενέργεια στα σκαγια, προσδιορίζει το μήκος της τροχιάς τους αν δεν προσκρούσουν κάπου, ή την διαθέσιμη ενέργεια διάτρησης αν τα σκάγια προσκρούσουν στο στόχο ή αλλού.

     

    Τέλος, θα συμφωνήσω οτι όλα τα παραπάνω έχουν νόημα όταν καταφέρνουμε να βρούμε στόχο και όχι όταν ρίχνουμε στο γάμο του καραγκιόζη…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    03/02/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    1598
    Παναγιωτης στις #421541

    samgunner62 wrote:
    Καλημερα φιλε Δημητρη,τη βλητικη για να τη μαθεις λοιπων πρεπει να τριφτης πρακτικα,αφου κανεις επισκευες σε μηχανες καταλαβαινεις και τη διαφορα του χειρηστη και του τεχνικου,οσα εχουμε πει θα τα βρης μπροστα σου οταν αποφασισεις να ασχοληθεις και με τη βλητικη πρακτικα,που απο αυτα που γραφης το αποδικνειουν οτι δεν το εχεις ασχοληθει πρακτικα σε σοβαρο επιπεδο,μακρυα απο το πληκτρολογιο. Το αποτελεσμα μετα τη δοκιμη Σαραντος

    Καλημερα Σαραντο, νομιζω αρκετες φορες εχεις γινει προσβλητικος απεναντι μου χωρις να δινω συνεχεια σε αυτα που μου λες καθε φορα ομως τωρα νομιζω εχει καταντησει κουραστικο ουτε χρειαζομαι συστασεις του στηλ «μακρυα απο το πληκτρολογιο». Αν θελεις να κανεις συζητηση να την κανεις και να υποστηριζεις αυτα που λες χωρις να προσβαλεις τον αλλο. Οτι σου εγραψα στα εγραψα με το πινακακι που μου βρηκες. Επισης οπως σου ξαναεξηγησα το 0.10 της ποδολιβρας σε 1 σκαγι μπορει να το θεωρεις μικρο οταν ομως εχεις περισσοτερα σκαγια τοτε για καθε ενα εχεις 0.10 επιπλεον ποσο ενεργειας. Οσο μιλαμε για ιδια σκαγια (ιδια σε ολους τους τομεις και οχι διαφορετικα) τοτε η επιπλεον ενεργεια αυτη θα διοχετευθει εκτος των αλλων (οπως stopping power) και ενα ποσο σε διατρηση (στην οποια παιζει μεγα ρολο η ταχυτητα φυσικα οπου και αυτη ειναι μεγαλυτερη στο μακρυκαννο – δες βιντεο 8ms σε χρονο διαφορα λογο μεγαλυτερης ταχυτητας), διαβασε εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Stopping_power κι εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Terminal_ballistics κι εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Gunshot_injury κι εδω http://en.wikipedia.org/wiki/External_ballistics εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Transition_ballistics κι εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Internal_ballistics εδω γραφει και το εξης στο Peak vs area «it can be seen that the way to increase the energy of the bullet is to increase the area under that curve, either by raising the average pressure, or increasing the distance, the bullet travels under pressure (in other words, lengthen the barrel)» μεταφραση «μπορουμε να δουμε οτι ο τροπος για να αυξησουμε την ενεργεια μιας σφαιρας ειναι να αυξησουμε την περιοχη κατω απο αυτη την καμπυλη (εννοει στον πινακα στο πλαι), η με το να αυξησουμε τη μεση πιεση, η με το να αυξησουμε την αποσταση, την οποια η σφαιρα διανυει κατω απο πιεση (με λιγα λογια, κανοντας την καννη πιο μακρυα). Με λιγα λογια λοιπον πιστευω το εξης: με μακρυτερη καννη εχεις μεγαλυτερη ταχυτητα (ο λογος η συνεχομενη διαστολη των προωθητικων αεριων) η οποια με τη σειρα της εχει αμεσο αποτελεσματα στη διατρηση, επισης με τη μακρυτερη καννη εχεις και περισσοτερη ενεργεια η οποια με τη σειρα της εχει αποτελεσμα σε stopping power και καποιο ποσο σε διατρηση. Ξαναδες λοιπον το πινακακι σου, δες οτι διαφορα θελεις απο τα 1145 στα 1295 ειτε σε ταχυτητα, ειτε σε ενεργεια, βγαλε τα δικα σου συμπερασματα και επετρεψε μου να εχω τα δικα μου. Επισης την επομενη φορα καλο θα ειναι να συζητας χωρις να προσβαλεις με τα λεγομενα σου.

    συμφωνώ και πιστεύω ότι η μακριά κάνη υπερέχει σε κάποια βαθμό και σε ενέργεια και σε ποιότητα κατανομής.

    Νομίζω ότι πρέπει να διαλέγουμε την μαρκύτερη κάνη που επιτρέπει ο σωματότυπός μας.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1361
    samgunner62 στις #421548

     

     

     

     

     

     

    Η μακρυτερη καννη εχει μεγαλυτερη αρχικη ταχυτητα απο μια πιο κοντη,δεν επαρκει ομως για να δωσει μεγαλυτερη διατρηση που ειναι και το ζητουμενο,απο τα 40 μετρα και πανω.Γιατι διατρηση δεν συμβαδιζει απολυτα με τη τιμη τις ταχυτητας/ενεργειας,και γιαυτο και οποιαδηποτε τιμη ταχυτητας/ενεργειας δεν ειναι παντοτε διατρηση.Χρονια πολλα σε ολους.

     

     

     

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    07/03/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    2396
    Δημητρης Benelli στις #421551

    Η μακρυτερη καννη εχει μεγαλυτερη αρχικη ταχυτητα απο μια πιο κοντη,δεν επαρκει ομως για να δωσει μεγαλυτερη διατρηση που ειναι και το ζητουμενο,απο τα 40 μετρα και πανω.Γιατι διατρηση δεν συμβαδιζει απολυτα με τη τιμη τις ταχυτητας/ενεργειας,και γιαυτο και οποιαδηποτε τιμη ταχυτητας/ενεργειας δεν ειναι παντοτε διατρηση που ειναι και το ζητουμενο.Πριν καποιος ασχοληθει στη πραξη, με τη βλητικη, βλεπει μια τιμη ταχυτητας,και μιας αλλης, με καποια διαφορα,και παρασυρεται απο την ανωτερη τιμη της δευτερης.Και πραγματη, παρασυρεσαι ,και λες αφου εχω μεγαλυτερη ταχυτητα, εχω και πολυ σωστα και ενεργεια.Μονο που δεν θα εχεις παντα και περισσοτερη διατρηση, που ειναι και το ζητουμενο, στη δικια μας περιπτωση,γιατι?Γιατι για να παρω 5εκ.διατρηση, θελω 100μ/δ π.χ,και για να παρω εστω ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΕΡΓΟ,θελω 120μ/δ π.χ,ΟΛΕΣ Η ΕΝΔΙΑΜΕΣΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΘΑ ΔΙΝΟΥΝΟΥΝ 5ΕΚ.ΔΙΑΤΡΗΣΗ,καπως ετσι λοιπων λειτουργη η διατρηση,δεν συμβαδιζει απολυτα με της τιμες της ταχυτητας/ενεργειας.Και πανω απ ολα η διατρηση σκοτωνει,δεν ευελπιστουμε σε συγκεντρωσεις ανεπαρκεις, σε διατρησει σκαγιων, να μας καταβαλει το θηραμα,ειναι ανηθικο γιατι οδηγει σε τραυματισμους.Ενα σπουδαιο υλικο για δοκιμες,ειναι ο χαρτοπολτος<βρεγμενη καταλογη>,μην ασχολησθαι μα το ξερο καταλογο,ο αερας που διατηρει μεσα στα φυλλα του ακομα και σφιχτα δεμενος,οδηγει στο φαινομενο να εκρυγνεται κατα τη κρουση την σκαγιων.Συν την ιδιοτητα να σχιζονται τα φυλλα, αντι να διαπερνουνται, οπως συμβαινει με τον χαρτοπολτο.Η ιδιοτητα λοιπων αυτη του ξερου καταλογου,αλλοιωνει το αποτελεσμα,γιαυτο και μπορει με την ιδια ταχυτητα να δωση και………, 50 και παραπανω φυλλα,οδηγησε ολους τους βλητικους ανα το κοσμο να βρεχουν το καταλογο,και να το μετατρεπουν σε ενα σπουδαιο υλικο δοκιμης.Το προβλημα ειναι η εξαφανησει τον καταλογων των προσφατων χρονων,ιδιαιτερα στης προηγμενες χωρες πλεων δεν υπαρχουν,οποτε και ο β.ζελες πλεων καθιερωθηκε. Ολα τα παραπανω, οποιος αποφασισει να ασχοληθει σοβαροτερα πρακτικα με τη βλητικη, θα τα δει,ελπιζω να βοηθησα,και να εδωσα ενα εφαλτηριο μπρος την πραγματικη αληθεια βλητικα του λειοκαννου.Χρονια πολλα σε ολους.

    Το αποτελεσμα μετα τη δοκιμη Σαραντος

    Σαραντο αν θυμαμαι καλα , εχεις στην κατοχη σου αυτογεμη σχεδον ολων των εταιριων , και στενα και χωνια , γιατι δεν κανεις ενα τεστ διατρησης λοιπον και να ανεβασεις τα αποτελεσματα με φωτο , να τα δουμε και εμεις οι ασχετοι , να μαθουμε λοιπον τελικα τι ισχυει και να τριψουμε και λιγο τα ματακια μας , αμεροληπτα και δικαια παντα

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/04/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    31
    asxetos στις #421552

    Το φαινόμενο διαφοροποιείται ανάλογα με τις ταχύτητες στις οποίες κινούμαστε.

     

    Σε σημαντικά υποηχητικές ταχύτητες, π.χ. 300 m/s αρχική ταχύτητα εξόδου από την κάννη το φαινόμενο εξελίσσεται γραμμικά.

     

    Η διαθέσιμη κινητική ενέργεια δαπανάται εν μέρει για να αντισταθμίσει την αντίσταση του αέρα και η εναπομένουσα κινητική ενέργεια δαπανάται μετατρεπόμενη σε θερμική ενέργεια κατά την πλαστική κρούση στο στόχο (εφόσον βρούμε στόχο).

     

    Όταν όμως οι ταχύτητες προσεγγίζουν / ξεπερνούν την ταχύτητα του ήχου τότε το φαινόμενο δεν εξελίσσεται γραμμικά.

     

    Σε τέτοιες ταχύτητες κίνησης των σκαγιών απαιτείται δαπάνη σημαντικής επί πλέον ποσότητας από την διαθέσιμη κινητική ενέργεια για τη διάσπαση του μετώπου κύματος, το οποίο ήδη κινείται με την ταχύτητα του ήχου, διαδιδόμενο στον αέρα.

     

     

     

     

     

    Η μορφή του γραφήματος  στην περιοχή ταχυτήτων του ήχου εξηγεί επαρκώς τις αναφερόμενες παρατηρήσεις περί της μη γραμμικής σχέσης μεταξύ μετρούμενης διάτρησης και αρχικής ταχύτητας σκαγιών.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1361
    samgunner62 στις #421560

    Πολυ απλα γιατι δεν υπαρχει καμμια διατρητικη διαφορα αξια λογου μεταξυ ενους στενου και διευρημενου αυλο,με μια κανονικη γομωση,στα 40 μετρα,αρκει να χρησιμοποιεισεις το καταλογο με τη σωστη μορφη δηλαδη βρεγμενο,και οχι ξερο,και εσυ εχεις προσβαση σε πολλα οπλα,καταλογους εχεις.Oποιος λοιπων εχει ορεξη μπορει να τα δει απο μονος του,πολυ πιο πιστικα απο μια φωτογραφια,δεν ειναι μυστικα,πασιγνωστα γραμμενα εδω και 100 χρονια.Αν τωρα αυτα θα σε κανουν να τριψεις τα ματια σου δε ξερω,εγω παντως δεν τατριψα γιατι το διαβασα στο οπλα και φυσσιγκια του Gough Thomas απο τη  δεκαετια του 80,καθως και για το μακρος των καννων,οτι εγραψε δεν εχει φυγει ουτε χιλιοστο,απο αυτα που ειδα στη πραξη.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1361
    samgunner62 στις #421566

    Το φαινόμενο διαφοροποιείται ανάλογα με τις ταχύτητες στις οποίες κινούμαστε. Σε σημαντικά υποηχητικές ταχύτητες, π.χ. 300 m/s αρχική ταχύτητα εξόδου από την κάννη το φαινόμενο εξελίσσεται γραμμικά. Η διαθέσιμη κινητική ενέργεια δαπανάται εν μέρει για να αντισταθμίσει την αντίσταση του αέρα και η εναπομένουσα κινητική ενέργεια δαπανάται μετατρεπόμενη σε θερμική ενέργεια κατά την πλαστική κρούση στο στόχο (εφόσον βρούμε στόχο). Όταν όμως οι ταχύτητες προσεγγίζουν / ξεπερνούν την ταχύτητα του ήχου τότε το φαινόμενο δεν εξελίσσεται γραμμικά. Σε τέτοιες ταχύτητες κίνησης των σκαγιών απαιτείται δαπάνη σημαντικής επί πλέον ποσότητας από την διαθέσιμη κινητική ενέργεια για τη διάσπαση του μετώπου κύματος, το οποίο ήδη κινείται με την ταχύτητα του ήχου, διαδιδόμενο στον αέρα. Η μορφή του γραφήματος στην περιοχή ταχυτήτων του ήχου εξηγεί επαρκώς τις αναφερόμενες παρατηρήσεις περί της μη γραμμικής σχέσης μεταξύ μετρούμενης διάτρησης και αρχικής ταχύτητας σκαγιών.

    Αν και Ασχετος πολυ καλα τα λες,σωστος.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    07/03/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    2396
    Δημητρης Benelli στις #421634

    Πολυ απλα γιατι δεν υπαρχει καμμια διατρητικη διαφορα αξια λογου μεταξυ ενους στενου και διευρημενου αυλο,με μια κανονικη γομωση,στα 40 μετρα,αρκει να χρησιμοποιεισεις το καταλογο με τη σωστη μορφη δηλαδη βρεγμενο,και οχι ξερο,και εσυ εχεις προσβαση σε πολλα οπλα,καταλογους εχεις.Oποιος λοιπων εχει ορεξη μπορει να τα δει απο μονος του,πολυ πιο πιστικα απο μια φωτογραφια,δεν ειναι μυστικα,πασιγνωστα γραμμενα εδω και 100 χρονια.Αν τωρα αυτα θα σε κανουν να τριψεις τα ματια σου δε ξερω,εγω παντως δεν τατριψα γιατι το διαβασα στο οπλα και φυσσιγκια του Gough Thomas απο τη δεκαετια του 80,καθως και για το μακρος των καννων,οτι εγραψε δεν εχει φυγει ουτε χιλιοστο,απο αυτα που ειδα στη πραξη.

    Το αποτελεσμα μετα τη δοκιμη Σαραντος

    Σαραντο πρεπει να με παρεξηγησες , συμφωνω σε ολα μαζι σου , ειμαι τυχερος και εχω προσβαση σε παρα πολλα οπλα , μονο με Krieghof δεν εχω ριξει ακομα να δω τι κανει , τελος παντων , οπως εγραψες μονο με βρεγμενο καλα καταλογο και πατημενο σε μορφη τακου , μπορουμε να παρουμε μια ιδεα  περι διατρησης ,αλλα ακομα και  ετσι μπαινουν πολλοι  παραγοντες στην μεση που μπορουν να αλλαξουν τα παντα , τα συμπερασματα μου τα εχω βγαλει και τα εχω γραψει πολλες φορες , εχω αδυναμια σε καποια συγκεκριμενα πραγματα , γιατι εχω δει τι κανουν στην πραξη , αυτο που δεν μπορει να δει κανενας μας και αλλαζει τα παντα στην τουφεκια ειναι το σχημα της και η πορεια προς τον στοχο -πουλι , εκει ειναι ολο το εργο , τρομακτικο ρολο παιζει η λειανση της κανης , βγαζει αυτες τις φημισμενες τουφεκιες δηλητηριο ,πρεπει να βρεθουμε απο κοντα , να τα πουμε , καπως θα γινει να το κανονισουμε

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1361
    samgunner62 στις #421659

    samgunner62 wrote:
    Πολυ απλα γιατι δεν υπαρχει καμμια διατρητικη διαφορα αξια λογου μεταξυ ενους στενου και διευρημενου αυλο,με μια κανονικη γομωση,στα 40 μετρα,αρκει να χρησιμοποιεισεις το καταλογο με τη σωστη μορφη δηλαδη βρεγμενο,και οχι ξερο,και εσυ εχεις προσβαση σε πολλα οπλα,καταλογους εχεις.Oποιος λοιπων εχει ορεξη μπορει να τα δει απο μονος του,πολυ πιο πιστικα απο μια φωτογραφια,δεν ειναι μυστικα,πασιγνωστα γραμμενα εδω και 100 χρονια.Αν τωρα αυτα θα σε κανουν να τριψεις τα ματια σου δε ξερω,εγω παντως δεν τατριψα γιατι το διαβασα στο οπλα και φυσσιγκια του Gough Thomas απο τη δεκαετια του 80,καθως και για το μακρος των καννων,οτι εγραψε δεν εχει φυγει ουτε χιλιοστο,απο αυτα που ειδα στη πραξη. Το αποτελεσμα μετα τη δοκιμη Σαραντος

    Σαραντο πρεπει να με παρεξηγησες , συμφωνω σε ολα μαζι σου , ειμαι τυχερος και εχω προσβαση σε παρα πολλα οπλα , μονο με Krieghof δεν εχω ριξει ακομα να δω τι κανει , τελος παντων , οπως εγραψες μονο με βρεγμενο καλα καταλογο και πατημενο σε μορφη τακου , μπορουμε να παρουμε μια ιδεα περι διατρησης ,αλλα ακομα και ετσι μπαινουν πολλοι παραγοντες στην μεση που μπορουν να αλλαξουν τα παντα , τα συμπερασματα μου τα εχω βγαλει και τα εχω γραψει πολλες φορες , εχω αδυναμια σε καποια συγκεκριμενα πραγματα , γιατι εχω δει τι κανουν στην πραξη , αυτο που δεν μπορει να δει κανενας μας και αλλαζει τα παντα στην τουφεκια ειναι το σχημα της και η πορεια προς τον στοχο -πουλι , εκει ειναι ολο το εργο , τρομακτικο ρολο παιζει η λειανση της κανης , βγαζει αυτες τις φημισμενες τουφεκιες δηλητηριο ,πρεπει να βρεθουμε απο κοντα , να τα πουμε , καπως θα γινει να το κανονισουμε

    Μη το ξαναπεις φιλε,χρονια πολλα καλη ανασταση.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    31/10/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    323
    DimiX στις #421785

    Χριστός ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους.  Σαραντο, πες μου γιατί θεωρείς τον βρεγμένο κατάλογο καλύτερο από το βαλλιστικο τζελ το οποίο μάλιστα πριν την βολή μπορείς να καλιμπραρεις? Δηλαδη οι τύποι στο Fbi και Cia και όσοι ασχολούνται με ιατροδικαστικη δεν ξέρουν τι κάνουν? Είναι δυνατόν να ξέρεις ότι έχεις αφαιρεσει την ίδια ποσότητα νερού από τον κάθε κατάλογο? Μετράς με κάποιο όργανο την πυκνότητα του κάθε καταλόγου?

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/04/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    31
    asxetos στις #421788

    Επειδή ο κατάλογος είναι τζάμπα…

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 316 έως 330 (από 394 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων