ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ VS ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΑ SITE

Επισκόπηση 2 δημοσιεύσεων - 1 έως 2 (από 2 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    27/10/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    3673
    manosbmw στις #459233

    εδώ και αρκετό καιρό βλέπω μία έντονη δυσαρέσκεια απο την πλευρά
    των κυνηγετικών εντύπων σε προεδρους κυνηγετικών συλλόγον,σε επιχειρηματιες απο τον κυνηγετικό χώρο,και σε όποιον άλλον επιλέξη να δημοσιοποιηση της απόψης του η να διαφημηστή μέσω κάποιου κυνηγετικού site και όχι απο τα εντυπά τους.

    δείτε ένα παράδειγμα για να καταλάβετε το τι γίνετε και πώς βγάζουν στην σέντρα διακριτικά όσους πλήρωναν (η εδιναν κάποια δώρα)τόσα χρόνια για να διαφημηστουν απο τα κυνηγετικά έντυπα.

    ΑΝΑΛΗΤΙΚΆ ΤΟ ΑΘΡΟ

    Μας έφαγε το …διαδίκτυο!

    ’Τύπος Κυνήγι’’ (εβδομαδιαίο ένθετο κυνηγετικό περιοδικό που κυκλοφορεί κάθε Τετάρτη μαζι με την εφημερίδα ‘’Ελεύθερος Τύπος’’)

    Έγραψαν οι συντάκτες του καλού περιοδικού, στη στήλη De Profundis, στο τεύχος που κυκλοφόρησε την Τετάρτη 23 Απριλίου 2014:

    -Άλλαξε η εμπορική διάθεση ορισμένων φημισμένων επιχειρήσεων του χώρου. Γύρισαν την πλάτη στα παραδοσιακά κυνηγετικά έντυπα τα οποία τις στήριξαν παντί τρόπω για πολλά χρόνια και άρχισαν να χαμογελούν στο φτηνό -προς το παρόν – Διαδίκτυο.

    -Τα κυνηγετικά έντυπα ωστόσο, αντέχουν και είναι νωρίς να κατεβάσουν ρολά. Η αδέσμευτη ειλικρινής πληροφόρηση τους προς την κοινή γνώμη-που είναι δεδομένη- είναι από τους αναγνώστες αποδεκτή.

    -Ως προς τη ‘’νέα επιχειρηματική νοοτροπία’ έχουμε να σημειώσουμε τα εξής: Ότι είναι κακό κι επιλήψιμο να ξεχνούν κάποιοι επιχειρηματίες τα παρακάλια του παρελθόντος προκειμένου να παρουσιαστούν με τον καλύτερο τρόπο’’ τα προϊόντα τους..

    -Μέσα σε αυτόν τον ξεπεσμό ακόμα και οι κυνοφιλικοί αγώνες στους οποίους χορηγοί ήταν για χρόνια συνήθως μόνο εταιρίες τροφών για κατοικίδια, άρχισαν να δέχονται προτάσεις στήριξης’’ από ορισμένους κραταιούς κατά το παρελθόν οπλοπώλες και φυσιγγάδες. Κάτι είναι και αυτό.

    -Σαφέστατα στο χώρο των επιχειρηματιών παραμένουν ακόμα αρκετοί σοβαροί, οι οποίοι ίσως διαδραματίσουν ρόλο μετά τις αποτυχημένες πρακτικές άλλων που έχουν άτυπα συμπράξει σε μια αποτυχημένη συμμαχία.

    ΣΧΟΛΙΟ: Μπερδευτήκαμε! Τι σημαίνει ‘’’’τις στήριξαν παντί τρόπω’’, τι σημαίνει ‘’παρακάλια για να παρουσιαστούν με τον καλύτερο τρόπο τα προϊόντα τους’’ και τι σημαίνει ‘’Μέσα σε αυτόν τον ξεπεσμό’’;;

    -Κατά τα άλλα όσο πιο γρήγορα το καταλάβουν ορισμένοι τόσο το καλύτερο για αυτούς. Η ενημέρωση των κυνηγών γίνεται πλέον σε ποσοστό 80% από τα κυνηγετικά site και μόνο κατά 20% από τον κυνηγετικό τύπο. Οι καιροί άλλαξαν….

    http://kynoclub.gr/2014/04/24/%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CE%AD%CF%86%CE%B1%CE%B3%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF/


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/09/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    183
    gcreator στις #459293

    Οσα θα αναφέρω στο παρόν τόπικ ξεκαθαρίζω ότι είναι προσωπικές μου απόψεις και μόνο και δεν έχω ειλικρινά τη διάθεση ούτε να δυσφημίσω κανέναν αλλά ούτε και να προσβάλλω μέσα από τα γραφόμενά μου.

    Ξεκινώντας λοιπόν να διατυπωω την άποψή μου θα ήθελα να θέσω κάποια ερωτήματα και τις απαντήσεις μου:

    1) ΓΙατί τώρα αναρωτιέται το προαναφερόμενο έντυπο γιά την επιλογή των επαγγελματιών του χώρου του κυνηγιού της προβολής τους μέσα απο το διάδίκτυο?
    Απ: Γιατί τώρα είναι τα δύσκολα. ΓΙατί τώρα ζωρίστηκε ο κολ@ς τους οικονομικά και άρχισαν να στάζουν δηλητηριο για τους επαγγελματίες που τάχα μου στήριξαν. Δηλαδή για να καταλάβω το σκεπτικό τους : Εχω εγώ κατάστημα π.χ και οι πελάτες μου τόσα χρόνια αγόραζαν απο μένα και με στήριζαν και τώρα που ψωνίζουν από αλλου λέω εντάξει είστε αχάριστοι? Γιατι? Λες και τα αγόραζαν τα προιόντα μου τζάμπα? Λες και τους τα χάριζα? Δεν τους καταλαβαίνω πραγματικά!

    2)” Η αδέσμευτη ειλικρινής πληροφόρηση ”
    Απ: Λες και δεν ξερουμε με ποια λογική έγραφαν ότι έγραφαν τόσα χρονια…(και γραφουν ακομα)…Εγραφαν για δοκιμες οπλων,σκυλοτροφών,αξεσουαρ κλπ κλπ κλπ απο προιοντα εταιριων που διαφημίζονταν!τι ειλικρινης πληροφορηση!!!!!!!!!!!!

    3) Εχουν την εντύπωση οτι συμβαινει μονο σε αυτους…
    Απ: Οχι βέβαια!!! Ειναι η τάση του 21αιώνα η πληροφόρηση μέσα απο το διαδίκτυο! Και το αποτέλεσμά της είναι η συρρίκνωση όλων των εταιριών εντυπων,περιοδικών,εφημεριδων κλπ όχι μονο στα σχετικά με το κυνηγι αλλά σε όλα και οχι μονο στην Ελλάδα αλλά παγκοσμίως!
    Προσωπικη πάλι άποψή μου είναι ότι όσοι είναι ξύπνιοι και ευέλικτοι θα πρέπει να ακολουθήσουν αυτό το δρόμο του διαδικτύου. Παράδειγμα:
    Εχω μια εταιρία και εκδίδω ένα περιοδικό του οποίου βλέπω τις πωλήσεις να πέφτουν δραματικά! Εκεί τι κάνω? Η σταματώ την τύπωσή του για να μην φτάσω να μπαίνω μέσα ή κανω στροφή 180 μοίρες και αλλάζω κατεύθυνση! Παράδειγμά? Κανω ένα σοβαρό δικτυακό τόπο! ΚΑι πως βγάζω χρήματα απο αυτό ?? αλλά και πως πληρώνω τους αρθρογραφους? ΠΑΡΑ πολύ απλό!! π.χ βάζω διαφημίσεις! ή το καλύτερο ….βάζω ηλεκτρονικες συνδρομές και περιεχόμενο που μπορεί να δει μόνο όποιος έχει συνδρομη! Η ακόμα καλυτερα? Βάζω πληρωμή ανά άρθρο!

    Συγκριτικό πλεονεκτημα όποιου κινηθεί έτσι? ΤΕΡΑΣΤΙΟ!!!!

    Επεδή η δουλειά μου είναι το διαδικτυακό μάρκετινκ και το web development θα μπορούσα να γράψω ένα κατεβατό για το πως μπορουν να περάσουν στην νέα εποχή! Και ναι κύριοι…είμαστε στην ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ. Οσοι την ακολουθησουν μαλλον θα τα καταφέρουν. Οσοι δεν μπορεσουν πάλι θα τους φάει το σκοτάδι 🙂 🙂

    Τελος ξεχασα να αναφέρω……..οτι δεν αγοράζω κανένα περιοδικό ουτε για κυνηγι ουτε για ψαρεμα ουτε για υπολογιστες ουτε για ΤΙΠΟΤΑ! Δεν μου περισσεύουν 5-7 ευρώ για να διαβάζω κατεβατα απο διαφημίσεις ή για να διαβαζω στο 5-10 σελιδες που αξιζουν απο τις 100 που εχουν…
    …με μια μοναδικη εξαιρεση καποιες φορες μια εβδομαδιαια εφημεριδα…αλλα και αυτη σπανιως.

Επισκόπηση 2 δημοσιεύσεων - 1 έως 2 (από 2 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων