ALTAIR_LUSSO wrote:
Επειδή διαβάζω για mail στην Ιταλία κτλ να σας πληροφορήσω από δική μου εμπειρία, πριν από δύο χρόνια, ότι δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα μια τετοια κίνηση. Έστειλα προσωπικά επιστολή στην υπεύθυνη επικοινωνίας της Benelli.it για ένα θέμα που είχε αναφερθεί παλιότερα εδώ και είχε να κάνει με την διάθεση της φλάντζας D για την Vinci. Φίλος είχε αγοράσει μία από τις πρώτες Vinci που είχαν έρθει Ελλάδα και ο αντιπρόσωπος του έλεγε ότι «…την άλλη εβδομάδα» θα φέρει φλάντζες τύπου D. Μετά από ένα χρόνο και αφού οι φλάντζες δεν ήρθαν ποτέ, αποφάσισα να στείλω μια επιστολή στην Ιταλία και να τους εξηγώ τα παραπάνω. Η άμμεση απάντηση που πήρα από κάποια κυρία Ιταλίδα ήταν ότι ο αντιπρόσωπος μας κ.Κύριας στην Ελλάδα θα σας δώσει όποιες απαντήσεις χρειάζεστε. Στο reply που μου έκανε έβαλε copy και τον αντιπρόσωπο, ο οποίος στην συνέχεια μου απάντησε και αυτός ότι οι φλάντζες αναμένονται. Οι φλάντζες φυσικά μετά από 2 χρόνια δεν ήρθαν ποτέ και ο φίλος πούλησε το όπλο αφού δεν κατάφερε ποτέ να το φέρει στα μέτρα του. Από την στιγμή που υπάρχει αντιπρόσωπος δεν ανακατεύονται. http://www.youtube.com/user/AltairLussoΕγω εχω μια διαφορετικη εμπειρια.Ειχα παραγγειλει και πληρωσει προκαταβολικα εναν εξολκεα και το ελατηριο του. Το ελατηριο δεν υπηρχε και με ενημερωσαν τηλεφωνικα οτι οταν θα γινοταν εισαγωγη θα το εστελναν κι αυτο.Το πολυ σε ενα μηνα το ειχα στα χερια μου.Εδω ομως δεν μιλαμε για ανταλλακτικο αλλα για ρηξη χρωμιου που μπορει να οδηγησει σε ταχυτετη καταστροφη της καννης μεχρι σε ενα επικινδυνο οπλο.Το ποτε μπορει να γινουν αυτα λιγη σημασια εχει.Ειμαι κατοχος δυο Benelli.Οι λογοι ειναι εκτος των καθαρα αριστερων μοντελων (αριστεροχειρας) τα λιγα εξαρτηματα του μηχανισμου και η χρωμιωμενη καννη τους.Τα οπλα καθαριζονται μετα απο 300-400 φυσιγγια εκτος εαν με πιασει βροχη στον κυνηγοτοπο.
Τι λύση δηλαδή εσένα στην έδωσε η Ιταλική Benelli ή ο Ελληνας αντιπρόσωπος;
Εμπειρία έχω και με ακριβά είδη ψαρέματος αλλά δεν είναι του παρόντος. Ας στείλει mail ο φίλος στην Ιταλία και ας του απαντήσουν, να δούμε τι θα του πουν. Θεωρώ ότι κατά 99% θα τον παραπέμψουν στον Έλληνα αντιπρόσωπο. Το πολύ-πολύ ο αντιπρόσωπος να “ζημιωθεί” μια κάννη. Το θέμα είναι κατά πόσο θέλει να το κάνει αυτό.
Πολλές εταιρίες αρνούνται μέχρι και την επικοινωνία με πελάτες από την στιγμή που υπάρχει αντιπρόσωπος, λογικά είναι όρος της συμφωνίας που υπογράφουν. Έχει τύχει αρκετές φορές να κάνω μια απλή ερώτηση σε εταιρίες και να αρνούνται οποιαδήποτε επικοινωνία-πληροφορία αν υπάρχει αντιπρόσωπος.