τα κυνηγετικά νέα ρίχνουν την ευθύνη στα κυνηγετικά σάιτ

Επισκόπηση 10 δημοσιεύσεων - 1 έως 10 (από 10 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    27/10/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    3673
    manosbmw στις #436898

    Ομολογό οτι δεν περίμενα να διαβάσω κάτι τέτοιο απο την συγκεκριμένη εφημερίδα και έμεινα έκπληκτος με το συγκεκριμένο κείμενο:

    Σελίδα 10

    πατήσαμε την πεπονόφλουδα¨!

    την πατήσαμε τελικά την πεπονόφλουδα που μας έριξαν οι φιλοζωικές οργανώσεις,για την δήθεν απαγόρευση των κουτιών μεταφοράς των κυνηγόσκυλων!

    Αυτές κάνουν την δουλειά τους,αλλά και εμείς είμαστε έτοιμοι να φάμε το ¨κουτόχορτο¨,σε οτιδήποτε μεταδοθεί ή αναμεταδοθεί στο…χάος του διαδυκτύου.Αρκεί μία ιστοσελίδα να γράψει ή να…αντιγράψει μία ”παπαρολογία¨,για να έρθει ο κόσμος ανάποδα!

    Ένα μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχουν και οι χειριστές ορισμένων ¨σάιτ¨.που δέν φιλτράρουν όπως πρέπει τις πληροφορίες που τους διοχετεύονται,ή που αναπαράγουν…

    Έτσι,μετατρέπονται αθελά τους σε ¨παπαγαλάκια¨μιάς σκόπιμης παραπληροφόρησης,που συχνά ούτε αθώα είναι,αλλά και πολλούς κινδύνους εγκυμονεί!

     

    Με το άθρο λοιπόν αυτό εμμέσος πλήν σαφώς μας φωτογραφίζει και εμάς σαν κυνηγετικό σάιτ,έτσι δεν είναι;;;

    1)Να τους θυμήσω λοιπόν οτι την παπαρολογία με τα σκυλόκουτα την κάνανε προτωσέλιδο στην εφημερίδα τους.

    2)Να ξαναθυμήσω λοιπόν ότι τόσα χρόνια όπως θα ξέρουν και οι ίδιοι που δέν υπήρχε καμία κυνηγετική εφημερίδα τα σάιτ ήταν που ενημέρωναν τους κυνηγούς για το παραμικρό που μπορούσε να απειλήση το κυνήγι πιο γρήγορα και απο τα κυνηγετικά περιοδικά.

    3)και τελευταίο πρέπει να καταλάβουν όλα τα κυνηγετικά έντυπα,οτι με το δικό μας το ιστέριμα δεν πρέπει να παίζουν,γιατί θα καταλήξουν εκεί που πήγαν όσα έντυπα δέν σεβάστηκαν ούτε το ιστεριμά μας αλλα ούτε και εμάς σαν νοήμων κυνηγούς….. 


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    4070
    ksap στις #436900

    Πάρτο αλοιώς Μάνοοοο!!!!!!
    Θα βρείς!

    Για μένα πολύ καλά το γράφουν αν το γράφουν (δεν το διάβασα)
    Βλέπεις ότι μερικοί προσπαθούν να μας μεταφέρουν ότι μαλακία βλέπουν στο internet χωρίς να βάλουν το μυαλουδάκι τους να σκεφτεί το ελάχιστο.
    Αντί να περιμένουν έστω και μερικές ώρες τις περισσότερες φορές για να δουν αν αληθεύει η πληροφορία κάνουν έναν αγώνα για το ποιός θα ανοίξει πρώτος ένα θέμα.
    Νομίζω ότι αυτό είναι αρμοδιότητα του Τσάμη και των συντονιστών να φιλτράρουν την είδηση και να την αναρτούν (όπως πολύ καλά κάνει ο κ. Τσάμης στην αρχική σελίδα του σαιτ) αλλά και να διαγράφουν οποιοδήποτε θέμα αποτελεί τουλάχιστον παραπληροφόρηση.
    Αν και το είπα παλιότερα θα το ξαναπώ κι από εδώ.
    Έχετε μια είδηση και θέλετε να μας ενημερώσετε όλους?
    Στείλτε ένα πμ στους συντονιστές με την είδηση κι αφήστε αυτούς να βγάλουν το φίδι απ’ την τρύπα.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/08/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    1164
    tzanampeths στις #436902

    @manosbmw Πολύ σωστά τα γράφει η εφημερίδα. Δυστυχώς…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    3430
    ΛΕΩΝ στις #436903

    Ορθώς εμίλησε ο Αρτινός αν και καθήμενος.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/09/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    183
    gcreator στις #436905

    Αν και σταμάτησα να αγοράζω την εφημερίδα τους (θεωρώ ότι αν και ειναι φθηνή,δεν διαβάζω τίποτα περισσότερο από αυτά που διαβάζω και ενημερώνομαι (κ πιο έγκαιρα) στο ίντερνετ) έχουν δίκιο με το στγκεκριμένο θέμα. Έίναι συχνή η τακτική ηλίθιων σάιτ στο  ίντερνετ και κυριότερα μέσω του facebook να αναρτούν άρθρα με παραπλανητικούς τίτλους, έτσι ώστε να σε κάνει να πατήσεις στο λίνκ του άρθρου και να μεταφερθείς στο κ@λ@σάιτ τους για να αποκτούν έτσι επισκεψημότητα.

     

    Ετσι παρολίγον να την πατήσω και εγώ ως πιο έμεπιρος χρήστης του διαδικτύου…. Είχαν άρθρο με τίτλο: “Τα ΚΛΟΥΒΙΑ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Η ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΟΥΤΙΑ ΜΕ ΤΡΥΠΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ 4Χ4 ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2000 ΕΥΡΩ!

    ΟΜΩΣ όποιος κάθονταν να διαβάσει όλο το άρθρο και μαζί και την εγκύκλιο ,αμέσως καταλάβαινε ότι τίποτα δεν άλλαξε στην νομοθεσία και ότι απλά ήταν ένας ακόμη παραπλανητικός τίτλος…….

     

    Γι αυτό στα “Κυνηγετικά Νέα” έχουν ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ….

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/12/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    139
    Evan στις #436906

    Δυστυχώς όπως τα λέει είναι…αλλά εγώ δεν  κατηγορώ (“κατηγορώ” τρόπος του λέγειν) μόνο τα σάϊτ και τους διαχειριστές αυτών,όπως λέει η εφημερίδα.Εγώ κατηγορώ όλους  τους συνάδελφους μας ,οι οποίοι χωρίς προφανώς να διαβάσουν την νομοθεσία, ποστάρανε διάφορα άρθρα με σχόλια του τύπου “…πρόστιμα 2000 ευρώ για τα σκυλόκουτα…” κλπ. Ο μεγάλος χαμός έγινε στο facebook ,όποιος παρακαολουθεί τις διάφορες κυνηγετικές ομάδες εκεί ,καταλαβαίνει.
    Και να τα σχόλια από κάτω και να η κινδυνολογία….Διαβάστε πρώτα ρε παιδιά,ενημερωθείτε σωστά και μετά σχολιάστε….

    Η γνώση είναι δύναμη!!!Πάρτε το χαμπάρι!!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    27/10/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    3673
    manosbmw στις #436907

    Εντάξει έχετε δίκιο,αλλά αφου βλέπουν κάτι στραβό γιατί δεν στέλνουν ένα email στους admin και να τους πούνε να κατεβάσουνε όλες αυτές της μ@λακίες,και αντι να το κάνουνε αυτό μας κράζουνε δημοσίως

    και τι νομίζουνε δηλαδή,οτι εμείς θα ξέρουμε απ έξω τους νόμους;;

    Αυτοί που ασχολούντε πιο πολύ κατεμέ θα έπρεπε να το κάνουν πιο διακριτικά,γιατί τώρα φανήκαμε μ@λάκες επειδή ε’ιχαμε άγνοια περι του θέματος(νόμου).

    Keymaster
    Ημ. εγγραφής:
    15/04/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    474
    tsamis στις #436930

    Συνάδελφοι, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ανατρέξετε στη ροή των ειδήσεων που έχουν αναρτηθεί στα νέα του
    e-artemis.gr και να δείτε τι έχει δημοσιευτεί για το θέμα της μεταφοράς των σκύλων. Θεωρώ λοιπόν ότι η εφημερίδα δεν αναφέρεται σε μας.

    Ο σχολιασμός των ειδήσεων πάντα ενέχει τον κίνδυνο να μεταφέρει ο σχολιαστής την υποκειμενική του άποψη και από την αγωνία του να μη δει καθαρά τα γεγονότα. Πολύ περισσότερο όταν προσπαθεί κάποιος να δημιουργήσει είδηση από το τίποτα.
    Επίσης θέλω να πω σε όποιον ενδιαφέρεται η διαβάζει αυτή την ανάρτηση ότι τα σχόλια των μελών στις συζητήσεις ενός forum η οι προσωπικές αναρτήσεις στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης δεν αποτελούν και δεν πρέπει να αναπαραγωνται ως ειδήσεις…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    278
    vangelisf στις #436960

    Επιπροσθέτως δε,

    Ότι η Ελλάδα δεν πάσχει απο νόμους και απο ρυθμιστικά άρθρα νόμων αλλά απο όργανα εφαρμογής τους… που στις περισσότερες των περιπτώσεων αγνοούν αυτό που κλήθηκαν να εφαρμόσουν.. !!!

    Και επειδή υπάρχει συγκεκριμένο άρθρο στον Κ.Ο.Κ το παραθέτω αυτούσιο…  δεν έχει να κάνει με το τι μεταφέρεις (σκυλιά, γατιά ή καναπέ μετακόμισης..) αλλά πως το μεταφέρεις.
    <p align=”center”>ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ</p>
    <p align=”center”>ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ:</p>
    <p align=”center”>ΟΔΙΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ – ΚΑΝΟΝΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ</p>
    <p align=”center”>ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α</p>
    <p align=”center”>ΓΕΝΙΚΑ – ΟΡΙΣΜΟΙ</p>
    <p align=”center”><b><i>Άρθρο 1 </i></b></p>
    <p align=”center”>…….</p>
    <p align=”center”><b><i>Άρθρο 32 </i></b></p>
    <p align=”center”><b><i>Φόρτωση οχημάτων. </i></b></p>
    1. Το μεικτό βάρος οχήματος δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος του.

    2. Το φορτίο του οχήματος πρέπει να τακτοποιείται και να στοιβάζεται κατά τρόπον ώστε:

    α) Να μην εκτίθεται σε κίνδυνο πρόσωπα και να μην προκαλούνται ζημιές από διαρροή ή πτώση αυτού στην οδό.

    β) Να μην περιορίζεται ή παρεμποδίζεται η ορατότητα του οδηγού, να μην εμποδίζεται η οδήγηση του οχήματος και να μη μειώνεται η σταθερότητα αυτού.

    γ) Να μην προκαλούνται θόρυβοι ή σκόνη ή άλλες ενοχλήσεις οι οποίες μπορούν να αποφευχθούν.

    δ) Να μην καλύπτονται οι φανοί, συμπεριλαμβανομένων και των φανών στάθμευσης και πορείας, τα αντανακλαστικά στοιχεία, οι πινακίδες αριθμού κυκλοφορίας και το διακριτικό σήμα την χώρας απογραφής του οχήματος, ως και τα σήματα που δίνονται με το χέρι, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος Κώδικα.

    3. Τα εξαρτήματα, ως καλώδια, σκοινιά, αλυσίδες, καλύμματα κ.λπ. που χρησιμοποιούνται για εξασφάλιση ή προστασία του φορτίου πρέπει να σφίγγονται και να στερεώνονται καλά. Ιδιαιτέρως τα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται για την προστασία του φορτίου πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις της προηγούμενης παραγράφου. Το φορτίο των ανοικτών φορτηγών αυτοκινήτων που αποτελείται από υλικά που μπορούν, κατά τη διαδρομή, να εκφύγουν από το αμάξωμα ως π.χ. αδρανή υλικά, δημητριακά, χορτάρι, άχυρα, κουρέλια, πρέπει να καλύπτεται με ειδικό κάλυμμα, οι προδιαγραφές του οποίου θα καθοριστούν με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών.

    4. Το φορτίο απαγορεύεται να εξέχει από το πίσω τμήμα του οχήματος περισσότερο από 30% του μήκους του αμαξώματος. Ειδικά, στα μοτοποδήλατα και μοτοσυκλέτες το φορτίο απαγορεύεται να προεξέχει από τις πλευρές του ή του μπρος ή πίσω ακραίου σημείου αυτών περισσότερο από 0.50μ. Προκειμένου για ειδική μεταφορά αντικειμένων που προεξέχουν από το πίσω τμήμα των αυτοκινήτων οχημάτων πέρα του 30% του μήκους του αμαξώματος, απαιτείται προηγούμενη άδεια της κατά τόπον αρμόδιας Υπηρεσίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων.

    5. Τα προεξέχοντα φορτία από το μπρος ή πίσω τμήμα ή τις πλευρές του οχήματος, αν αυτό επιτρέπεται, πρέπει να επισημαίνονται με σταθερή προσαρμοσμένη πινακίδα διαστάσεων τουλάχιστον 0,50 Χ 0,50μ. λευκού χρώματος με διαγώνιες ερυθρές λωρίδες, κατασκευασμένη από υλικά υψηλής αντακλαστικότητας και τοποθετημένη με το πάνω άκρο όχι πιο ψηλά από 1,60μ. και το κάτω άκρο όχι πιο χαμηλά από 0,40μ από το οδόστρωμα, όταν δεν μπορούν την προεξοχή να αντιληφθούν οι οδηγοί των άλλων οχημάτων.

    Κατά την νύκτα, όπως αυτή ορίζεται στην παρ. 1 του άρθρου 2 του παρόντος Κώδικα, για την επισήμανση αυτήν πρέπει να χρησιμοποιείται λευκό φως και λευκό αντανακλαστικό στοιχείο μπροστά, ερυθρό δε φως και ερυθρό αντανακλαστικό στοιχείο πίσω.

    6. Ειδικότερα προκειμένου για μηχανοκίνητα οχήματα και αν αυτό επιτρέπεται:

    α) Τα προεξέχοντα φορτία περισσότερο από ένα (1) μέτρο πέραν του μπρος ή πίσω τμήματος του οχήματος, πρέπει να επισημαίνονται οπωσδήποτε.

    β) Τα φορτία τα οποία προεξέχουν κατά πλάτος περισσότερο από 0,40μ από το εξωτερικό άκρο του μπρος φανού ή του πίσω ερυθρού φανού του οχήματος, πρέπει να επισημαίνονται την νύκτα.

    7. Η μεταφορά αντικειμένων που σύρονται στο έδαφος, επιτρέπεται μόνο εφόσον αυτά δεν φθείρουν το οδόστρωμα και ύστερα από ειδική άδεια της αρμόδιας κατά τόπον Τεχνικής Υπηρεσίας.

    8. Ο κάτοχος ή ο οδηγός αυτοκινήτου οχήματος που παραβαίνει τη διάταξη της παρ. 1 του άρθρου αυτού, με υπέρβαση του μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους του οχήματος κατά ποσοστό μέχρι 10% τιμωρείται με πρόστιμο “δεκαπέντε χιλιάδων (15.000)” δραχμών. Αν η υπερφόρτωση υπερβαίνει το 10% του μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους του οχήματος ο κάτοχος ή οδηγός αυτού τιμωρείται με πρόστιμο “εβδομήντα τεσσάρων χιλιάδων (74.000)” δραχμών και σε περίπτωση που η υπερφόρτωση υπερβαίνει το 20% του μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους του οχήματος επιβάλλεται στον κάτοχο ή οδηγό αυτού πρόστιμο “εκατόν σαράντα οκτώ χιλιάδων (148.000)” δραχμών, και επί τούτου αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας μετά των κρατικών πινακίδων του οχήματος για τριάντα (30) ημέρες, από το αρμόδιο όργανο που βεβαιώνει την παράβαση σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 103 του παρόντος Κώδικα. Με τα ως άνω πρόστιμα τιμωρούνται και όποιοι συνεργούν στις ως άνω υπερφορτώσεις. Αυτός που παραβαίνει τις λοιπές διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με πρόστιμο “τριάντα χιλιάδων (30.000)” δραχμών.

    9. Σε περίπτωση επικίνδυνης φόρτωσης, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου αυτού ή υπερφόρτωση με υπέρβαση του μέγιστου επιτρεπόμενου μικτού βάρους πάνω από 10%, επιβάλλεται και η ακινητοποίηση του οχήματος κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 46 του παρόντος Κώδικα.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/04/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    243
    kinigos67 στις #437058

    Καλησπέρα σας.
    Λοιπόν επειδή εχει παρά τραβήξει το θέμα,εχω να πω οτι κακώς λέτε οτι λέει πουθενα τη λέξη σάιτ.
    Απλώς φωτογραφίζει,άμα το βλέπατε πιο ορθά,μέσω των φίλο ζωικών οργανώσεων και της παρερμηνείας που έγινε,κατι σαν τον Νίκο Φωτακοπουλος και το kynoclub,που έπεσε στη φάκα και έλεγε παπαρολογιες και αυτός.
    Αλλά τι περιμένουμε,όταν ενας δημοσιογράφος που υποτίθεται οτι ασχολείται με το θέμα κυνηγιού,κινδυνολογει;βέβαια ειναι μεγάλος πολέμιος κατα του εξωτερικού σκυλόκουτου.
    Απλά αξιοπρεπή σκυλόκουτα,άνετα,μέσα στα πλαίσια που ορίζει το άρθρο 32 του κοκ και η εγκύκλιος 1969,που ερμηνεύει τον νόμο 4039/12, δεν αναφέρει πουθενα τη λέξη σκυλόκουτα.
    Αναφέρει την υγιεινή διαβίωση και τον εμβολιασμό των σκύλων κλπ…
    Ομως μην καθησυχαζόμαστε,διότι οι οικολόγοι και οι φιλοζωικες καραδοκούν.Αυτα να τα βλέπει η ΚΣΕ,αλλά και εμείς και να έχουμε το νου μας.

Επισκόπηση 10 δημοσιεύσεων - 1 έως 10 (από 10 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων