Καλημέρα παιδιά είμαι ανάμεσα σε 2 αγροτικά και θα ήθελα λίγο τα φώτα σε οποιον κατέχει και γνωρίζει από πρώτο χέρι τα 2 εξής αγροτικά ISUZU D-MAX 08′ 3000cc και MIUTSUBISHI L200 safari 08′ 2500cc ποιο έχει μικρότερη κατανάλωση εντός εκτός πόλης ποιο θα διαλέγατε και γιατί?Παω διαδρομές και εκτός δρόμου κυνήγι και ταξιδάκια θέλω να τα συνδυάσω και τα 2 καλό το jimny αλλά πολύ μικρό από χώρους.
ΑΓΟΡΑ 4X4 PICKUP ΑΓΡΟΤΙΚΟ
-
καλημερα φιλαρακι
λοιπον και τα δυο ειναι κουκλια….
να ξερεις οτη η ISUZU ηταν η πρωτη ετερια οπου εβγαλαι πετρελεο κυνητηρες
ποιο πολυ θορηβω απο μηχανη κανει το ισουζου βεβεα αποτη εχω ακουσει εδω κατω απο τους διαφορτους κτηνοτροφους οι ποιο πολοι εχουν μιτσουμπιση λογο οτη τους αρεσει ποιο πολυ λιγοτερη καταναλοση εχει το MIUTSUBISHI L200 safari βεβεα εχει βγαλει και καποια μηχανικα προβληματα κατα καιρους..εγω αν και εχω το ford ρειτζερ εαν επερνα ενα απο τα δυο θα διαλεγα τη ισουζου για να ειχα το κεφαλημου ησηχο//
καλημερα φιλαρακι<br>
λοιπον και τα δυο ειναι κουκλια….<br>
να ξερεις οτη η ISUZU ηταν η πρωτη ετερια οπου εβγαλαι πετρελεο κυνητηρες<br>
ποιο πολυ θορηβω απο μηχανη κανει το ισουζου βεβεα αποτη εχω ακουσει εδω κατω απο τους διαφορτους κτηνοτροφους οι ποιο πολοι εχουν μιτσουμπιση λογο οτη τους αρεσει ποιο πολυ λιγοτερη καταναλοση εχει το MIUTSUBISHI L200 safari βεβεα εχει βγαλει και καποια μηχανικα προβληματα κατα καιρους..εγω αν και εχω το ford ρειτζερ εαν επερνα ενα απο τα δυο θα διαλεγα τη ισουζου για να ειχα το κεφαλημου ησηχο//<br>
<hr>
<div class=”bbp-reply-signature”>
ΘΑ ΚΥΝΗΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΛΕΝΤΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΨΥΧΗΣΩ<br>
ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΩ<br>
</div>
φορντ ρειτζερ = μαζντα! παρα πολυ καλο! για μενα μιας και εχουν δει πολα τα ματια μου αν εισε αναμεσα στα 2 αυτα να παρεις το ισουζου και ας καιει λιγο παρα πανο!
εμενα ο μηχανικος μου ειχε πει οτι το l200 λογο τριτου διαφορικου ειναι πολυ καλυτερο απο ολα τα αλλα φορτηγακια…αν γνωριζει καποιος ας μας πει αν αυτο ισχυει!!!
Το toyota pickup hilux φίλε μου γιατί το έχεις αποκλείσει; Σε ρωτάω γιατί ίσως και εγώ κατευθυνθώ σε pickup και απ” ότι έχω διαβάσει, θεωρείται αρκετά καλό.<br>
Ακούω και γνώμες από άλλους που γνωρίζουν ή έχουν άποψη.<br>
<hr>
<div class=”bbp-reply-signature”>
Δημήτρης</div>
απλα το toyota pickup hilux ανεβενει πολυ πανω στην τημη απο τα αλλα δυο…
Αν και είμαι κάτοχος FORD RANGER θα σου έλεγα να πάρεις την πόρσε της Ιαπωνίας.ΤΟΥΟΤΑ φίλε εκατό χρόνια μπροστά αλλά και ακριβότερη από όλες τις άλλες εταιρίες. Εγώ έχω τοποθετήσει ένα σύστημα εξοικονόμησης καυσίμων που αποδίδει έως και 20% σε οικονομία και σε ροπή(ανάλογα τη χρήση) . Είναι ένα φίλτρο διάσπασης καυσίμου που τοποθετείται πριν την τρόμπα πετρελαίου και ταυτόχρονα ξενοιάζεις από νοθευμένα καύσιμα νερά κτλ.Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε όλους. Η εταιρεία λέγεται fpfilters .Εγώ έχω βάλει το διπλό και με έσωσε πρόσφατα από τρόμπα λόγω νερών στο πετρέλαιο.
φιλε d max k τελειωνεις απο προβληματα μακραν μπροστα..ενημερωσου…http://l200club.forumup.gr/viewtopic.php?t=404&postdays=0&postorder=asc&start=15&mforum=l200club
Παιδιά καλησπέρα και πάλι, δεν απέκλεισα το toyota (αν είχα λεφτά θα πήγαινα να το πάρω και δεν θα το συζητούσα)απλά είναι απαγορευτικό για εμένα λόγω τιμής. ‘Eχω οδηγήσει το l200, έχω παει και για κυνήγι και έχω μπει σαν συνοδηγος και έχω δει το dmax εντός και εκτός δρόμου απλά δεν έχω οδηγήσει το dmax.’Απο άποψη οικονομιας ξέρει κανείς έστω και στο περίπου πόσο κατανάλωση έχουν (διαφορές) περισσότερο ή λιγότερο από το jimny μέχρι τα 120 χλμ εννοώ όχι να τρέχεις.Αυτό το jimny με έχει φάει με την βενζίνη και δεν έχει και χώρο οπότε θέλω pickup οπωσδήποτε.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕ ΣΥΝΚΥΝΗΓΕ
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΤΡΑΦΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ NISSAN NAVARA 171PS
ΛΟΓΟ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ.
ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ.
ΑΠΙΑΣΤΗ ΠΟΙΟΤΙΤΑ ΚΥΛΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ (ΑΚΡΙΒΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΑΔΕΡΦΑΚΙ ΤΟΥ ΤΟ PATHFINTER) ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΚΤΩΣ ΔΡΟΜΟΥ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΥΓΟΥΡΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟ EΞΑΤΑΧΥΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ KAI TOY ΜΟΤΕΡ TΩΝ 2500ccΚαλημερα και απο εμενα . εγω εχω ενα L200 2008 μοντελο και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος . στο βουνο εκει που καποια TOYOTA (με χωματινο λαστιχο ) εμεναν εγω με 50-50 ατάραχος συνέχιζα . εχει μια εξτρα επιλογη απο ολα τα αλλα στο στην τετρακινηση του . στο δρομο ειναι λες και εισαι σε κουρσα , οι χωροι του μεσα ενετοτατα για 5 ατομα . 200000 χιλιομετρα και μονο σερβις τπτ αλλο .τα παλιοτερα απο το δικο μου εβγαζαν προβληματα με τα κεφαλαρια τους . το διορθωσαν . ενα μονο μικρο μυστικο δεν θελει πολυ αποτομες μεταβολες στο πως πατας το γκαζι . πχ δεν θελει να το πατας πολυ αποτομα και τερμα .
στον δρομο με 130 κανεις ενα ανετοτατο ταξιδι . και με 170 κανεις αλλα θελεις και συμβαση με εταιρια πετρελαιου.
το μονο μειονεκτημα ειναι οτι εχεις να κανεις σε ανταλλακτικο με τον Σαρακακη.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.