Μπράβο σε όλους. ’ντε και την επόμενη φορά καλύτερα και βέβαια περισσότεροι
DOUBLE TRAP
-
ΕΓΩ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΑ ΤΟΥΦΕΚΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ -ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΕΕΕΕ?- & ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΝΗΣ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑΛΛΑΣΟΜΕΝΕΣ ΣΥΣΦΙΞΕΙΣ ΑΚΟΜΗ κ ΣΤΑ ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΑ ΟΠΛΑ! ΕΙΜΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΒΕΒΑΙΟΣ ΠΩΣ ΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΚΑΝΗ ΕΙΧΑΤΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΣΟΚΑΡΙΣΜΑ κ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΩ ΤΟ ΠΡΕΠΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΡΙΧΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΙΑΤΟ,ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΑΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ,ΟΧΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΘΟΛΑ! ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΣΧΟΛΗΘΗΤΕ ΤΟΣΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΚΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΑΣΧΟΛΕΙΑΣ ΣΑΣ κ ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ Η ΘΕΣΗ ΣΑΣ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ! ΕΥΓΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!! ΧΡΗΣΤΟΣ!
[indent]
[indent]το σιγουρο ειναι οτι του χρονου θα περασουμε πολυ ωραια…
Αυτό τώρα, πώς να το πάρω; Απειλή είναι;
ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΔΡΑΚΟΝΤΙΟ ΝΑ ΒΡΗΤΕ ΣΘΕΝΑΡΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΑΣ (ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ) ΑΠΟ ΒΟΡΕΙΟΛΛΑΔΙΤΕΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΣΑΣ!!!!! ΧΡΗΣΤΟΣ!
[/indent][/indent]
[indent]Μνημόνιο: Αρχική αποστολή από shotgun1 στίς 26 Ιούλιος 2005
ΕΓΩ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΑ ΤΟΥΦΕΚΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ -ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΕΕΕΕ?- & ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΝΗΣ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑΛΛΑΣΟΜΕΝΕΣ ΣΥΣΦΙΞΕΙΣ ΑΚΟΜΗ κ ΣΤΑ ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΑ ΟΠΛΑ! ΕΙΜΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΒΕΒΑΙΟΣ ΠΩΣ ΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΚΑΝΗ ΕΙΧΑΤΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΣΟΚΑΡΙΣΜΑ κ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΩ ΤΟ ΠΡΕΠΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΡΙΧΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΙΑΤΟ,ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΑΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ,
[/indent]
Χρήστο μου, όλοι είχαν ντουφέκια με τσοκάκια. Μόνο εγώ παιδευόμουν με σταθερά **/*. Και καλά πες, στην δεύτερη ντουφεκιά δεν τρέχει και τίποτα, τι full τι improved modified, αλλά η πρώτη κάννη ήθελε οπωσδήποτε βοήθεια από ανοικτότερο τσοκάρισμα σε συνδυασμό με ψιλότερα σκάγια. Όταν έρθει το “εργαλείο” με το καλό (περισσότερες λεπτομέρειες σε επόμενο επεισόδιο), τότε θα σετάρω σωστά τον συνδυασμό τσοκ – σκάγια.
Μέχρι τότε, οφείλω – έστω και καθυστερημένα – ένα μεγάλο ευχαριστώ στον demetrio που με “βόλεψε” με το 686 trap που μου δάνεισε.
Χρήστο, τα όπλα τα δικά μας ήταν
2 Baikal- το 1 full custom by old-timer το άλλο demi
2 Beretta 686- το ένα full custom by old-timer το άλλο καθόλου (yet)….
εγω από τσοκάκια είχα M/F καθότι είμαι αρκετά αργός στις αντιδράσεις και τους δίσκους τους τουφέκαγα λίγο πιο μακριά
Όπως είπε και ο ’λκης το πρωτάθλημα των κατασκευαστών είναι δικό του.
Δημήτρης
[indent]
[indent]ΕΙΜΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΒΕΒΑΙΟΣ ΠΩΣ ΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΚΑΝΗ ΕΙΧΑΤΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΣΟΚΑΡΙΣΜΑ [/indent]Χρήστο μου, όλοι είχαν ντουφέκια με τσοκάκια.
ΜΕ ΤΟ ΤΣΙΓΓΕΛΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ! ΜΕ ΤΙ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΤΣΟΚ ΕΡΙΧΝΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ TEAM (ΠΛΥΝ ΔΗΜΗΤΡΗ κ ΛΕΩΝΙΔΑ) ? ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΥΣΤΙΚΟ ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΥΝΗΜΑ!!!! ΧΡΗΣΤΟΣ!
[/indent]
Χρηστο,
το οπλο του androu ειναι 686 silver pigeon κυνηγετικο με 76 εκ κανες και βαρος κανων περιπου 1500 γρ.
επιλεχθηκε σαν βαση για τραποντουφεκο κυριως λογω του βαρους των κανων. το 682 με 76 εκ κανες για τραπ και double κριθηκε απαραδεκτο. οι πολυ ελαφρες κανες (1340 γρ) εκαναν το οπλο να αναπηδα εκτος ελεγχου μετα την πρωτη βολη.
μπηκε κοντακι τραπ που ο Γιαννης βρηκε μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση 100 ευρω. του βαλαμε ενα πελμα τραπ της πακμαγιερ και (φυσικα) εξτρα ριγα αλουμινενια με step φαρδια 10 mm για να ψιλοντουφεκαει λιγο.
τα τσοκ ηταν εσω-εξω εργοστασιακα LM και LF.
αν και ο γιαννης δεν ειχε τον χρονο να μαθει το οπλο (αγοραστηκε την Τεταρτη πριν τον αγωνα και το στησαμε σε δυο μερες με υπολογισμους στο χαρτι, οχι στην πραξη) το οπλο δουλεψε αψογα .
δυστυχως ισα-ισα ειχαμε χρονο για δοκιμη και ετσι δεν υπαρχουν ακομη φωτογραφιες. οταν θα μπουν θα λαβεις προσκληση…
εγινε καλη δουλεια, αληθινη μεταμορφωση και ελαβε πολυ καλες κριτικες και απο πολυ γνωστους του χωρου που ηταν παροντες και το ειδαν…
το δικο μου ηταν αυτο που ξερεις και απο το picture trail και εριξα με 4/10 και 7/10. για την ταχυτητα μου θα μπορουσα να ανοιξω και αλλο τα τσοκαρισματα αλλα δεν ηθελα να εχω αμφιβολιες για το οπλο…
τα λαθη ειναι μονο δικα μου, το οπλο “κενταει”…
ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ! ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ? ΑΠΟ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΕ ΔΙΣΚΟΥΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΡΙΞΑ ΑΠΟ ΒΑΤΗΡΑ ΤΩΝ 12,5 ΜΕΤΡΩΝ ΣΕ ΣΤΟΧΟ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΣΦΕΝΤΟΝΑ κ ΦΤΑΝΕΙ ΤΑ 85-90 ΜΕΤΡΑ,ΕΒΑΛΑ ΓΙΑ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ( + ΣΥΜΒΟΥΛΗ ) 1/10 ΤΣΟΚ! ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΕΤΡΗΣΗ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΠΑΩ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 28 ΜΕΤΡΑ.ΕΡΙΞΑ ΜΕ ΔΥΟ ΤΥΠΟΥΣ ΦΥΣΙΓΓΙΑ 24αρων ΓΡΑΜ. ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΩΝ ΣΚΑΓΙΩΝ. ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΧΕ 2,5 -ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ- κ ΤΟ ΑΛΛΟ 2,4 ΜΕ ΤΑΣΗ ΠΡΟΣ 2,3 ! ΤΟ Ν7 ΜΟΥ ΕΔΙΝΕ 4-5 ΚΟΜΜΑΤΙΑ κ ΤΟ 7 1/2 ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΛΩΒΗΤΟΣ! ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ=ΑΝ ΒΓΑΛΕΤΑΙ ΑΚΡΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΡΙΧΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΙΑΤΑ & ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΝΗ ΕΧΕΤΑΙ 8 ΜΕ 8 1/2 ΔΕΝ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ Η ΠΡΩΤΗ ΤΟΥΦΕΚΙΑ! ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΛΛΑ κ ΠΑΛΙ 6-7 ΔΕΚΑΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ! ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΠΑΣΙΜΑΤΑ ΤΩΝ 40+ ΜΕΤΡΩΝ ΜΟΝΟ ΜΕ 6/10 ΤΣΟΚ! ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΩΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΗΚΟΣ 81 ΕΚΑΤ. & ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΤΟΥ PORTING ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΟΠΕΣ! ΓΙΑΝΝΗ ΒΡΑΔΥ ΕΓΙΝΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΦΩΤΟ ! ΧΡΗΣΤΟΣ!
Τώρα που είμαι σπίτι , να οι φωτογραφίες του Alkis Custom 686 !!!!
Γενική άποψη :
Από τη θέση του οδηγού (1):
Από τη θέση του οδηγού (2):
Κοντάκι και πέλμα:
The Business End (που λένε και οι Αμερικάνοι):
Κοντινό στη Βάση :
Ψαρωτικό Ε;
Το ζύγισμα του δεν περιγράφεται ούτε φαίνεται σε φωτογραφία….όνειρο
Το μόνο που συγκρίνεται μαζί του είναι το εικονιζόμενο…
ΑΞΙΖΕ Η ΑΝΑΜΟΝΗ ! ΑΠΟ ΤΟ 1,500 ΤΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΑΝ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΤΑ ΕΣΩ-ΕΞΩ κ ΤΗΝ ΡΙΓΑ ΤΟ 1750 ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ? ΤΟ ΨΩΜΟΜΕΝΟ ΚΟΝΤΑΚΙ ΜΗΠΩΣ ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΣΤΟ ΚΑΛΟΖΥΓΙΣΜΕΝΟ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ “ΜΟΛΥΒΙΟΥ” κ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ? ΓΙΑΝΝΗ ΑΦΟΥ ΣΕ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ,ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟ ΑΤΟΜΟ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΔΙΣΚΟΣΠΑΣΙΜΑΤΑ. ΜΕΤΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΑΝΑΤΑΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.