TO tetrapodologein ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝ…
Επειδή, κύριοι της Δ ΚΟΣΕ, μας δώσατε ρεσιτάλ λεξικογραφικής δεινότητας με την ερμηνεία του λογοτύπου μας, σας απαντούμε τα παρακάτω:
Το «Τετραποδολογείν», απαρέμφατο της αρχαίας ελληνικής και λόγιας γλώσσας, είναι νεολογισμός πλασθείς από μέλος της Ομάδας μας, κατ΄ αναλογίαν προς άλλα σύνθετα απαρέμφατα της αρχαιοελληνικής ή της λόγιας γλωσσικής μας παράδοσης. Και βέβαια, είναι διασκεδαστική η ερμηνεία σας «που όπως υποδηλώνει η ονομασία του εκφέρει
λόγο με τα πόδια» (!).
Ο λογότυπός μας σημαίνει: Ομιλείν, συζητείν, διαλέγεσθαι, εκφέρειν λόγον περί τετραπόδων. ’λλοι παρόμοιοι κι αναλογικοί τύποι είναι π.χ. «Βυζαντινολογείν» δηλ: ομιλείν περί Βυζαντινών, «Αρχαιολογείν» δηλ: ομιλείν περί Αρχαίων, «ζωολογείν» δηλ: ομιλείν περί ζώων, «νεκρολογείν», «αισχρολογείν», «κενολογείν» ή και «μπουρδολογείν»
Σας δίνουμε την ορθή απάντηση για να συμπεράνουν οι αναγνώστες μας, ίσως και οι δικοί σας, ποιος τελικώς και επιπολαίως εκφέρει λόγο «με τα πόδια»
Και κάτι που μας παρηγόρησε: Αν με την ευθυβολία που ετυμολογείτε και ερμηνεύετε τις λέξεις της μητρικής σας γλώσσας σκοπεύετε και τα τετράποδα ή τα πετεινά τ΄ Ουρανού τότε να κλείσουμε το φως και να κοιμηθούμε ήσυχοι!
Επειδή όμως δεν τολμούμε να πιστέψουμε ότι είστε τόσο ανελλήνιστοι το αποδίδουμε σε εσκεμμένη πρόθεσή σας να δυσφημήσετε το περιοδικό μας. Εκεί δεν βοηθούν τα λεξικά αλλά τα Δικαστήρια. Κι εκεί θα πρέπει να μας εξηγήσετε το παράδοξο πώς, ενώ η ελληνομάθειά σας χωλαίνει, η γερμανομάθειά σας με όλο τον παραγωγικό της πλούτο [Γκαίμπελ (το ορθό βεβαίως είναι Γκαίμπελς), γκαιμπελικός, φασίζουσα νοοτροπία], αριστεύει!
Επί της ουσίας όμως:
ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ τη χρήση ηλεκτρικών κολάρων και τους κυνηγούς χρήστες τους. Προφανώς η καταγγελία αφορά μόνον αυτούς και όχι όλους.
ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ όμως οι Κυνηγετικές Ομοσπονδίες τη χρήση τους;
ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
Θα μας βοηθήσουν να τα θέσουμε εκτός νόμου;
Θα συνυπογράψουν τη (δημοσιευμένη στην ενότητα των Οικόσιτων) διαμαρτυρία μας;
Γιατί αν δεν παίρνουν ΔΗΜΟΣΙΩΣ θέση και σιωπούν, αν ανέχονται, τότε ευθύνονται και ενέχονται σε μια πράξη που κάθε πολιτισμένος και λογικός άνθρωπος καταδικάζει. Θεωρούμε βάρβαρο και κτηνώδες να εκπαιδεύεις και να σωφρονίζεις για τις ανάγκες του κυνηγιού ένα σκύλο με τη χρήση ηλεκτρικού ρεύματος. Αυτές είναι πρακτικές που έχουν καταδικαστεί στη συνείδηση του σύγχρονου κόσμου είτε οι εκπαιδευόμενοι είναι πολιτικοί κρατούμενοι είτε τετράποδα. Κοντολογίς: Είναι προσβολή για τον πολιτισμό μας. Πάρτε θέση! Όλα τ΄ άλλα τα ποιητικά που γράφετε (στοχεύοντας στο συναίσθημα και όχι στη λογική) δεν αποκλείεται να αποτελούν βιωματικές καταστάσεις ορισμένων κυνηγών, τις σεβόμαστε αλλά δεν μας ενδιαφέρουν.
Ένα δεύτερο:
Είναι καιρός να σεβαστείτε κανόνες διαλόγου. Οι περισσότεροι από εσάς, όταν «αρθρογραφείτε» αντί να επιχειρηματολογείτε, υβρίζετε (1) ή χρησιμοποιείτε χυδαίους υπαινιγμούς. Χαρακτηριστικά είναι ορισμένα αρθρίδια, τα οποία μας αποκαλούν «οι-κωλο-κουνιστούς» (2) και ότι πρέπει να φοράμε «φούστες μάξι» (3), ενώ μερικοί θεωρείτε ότι οπωσδήποτε είμαστε «χωμένοι στα ευρωπαϊκά προγράμματα» και ροκανίζουμε κονδυλάκια και χορηγιούλες (4).
Αν πιστέψουμε δε ότι η καραμπίνα αποτελεί τεκμήριο ανδρισμού οδηγούμαστε σε πολύ θλιβερές σκέψεις
Σε διάφορα κυνηγετικά sites αμφισβητείται παγίως το φύλο των αρρένων διαφωνούντων. Υποβάλλονται όλοι στη διαδικασία της «αδερφοποίησης» (5). Αναρωτιόμαστε αν υπάρχει τόσης έκτασης και τόσης έντασης αρσενικάδα σε επαγγελματική ή άλλου τύπου συλλογικότητα εν Ελλάδι! Κι αν δεν σταματήσουν οι βέροι εκπρόσωποι του ανδρικού φύλου να διακηρύσσουν την ιδιότυπη αυθεντικότητά τους (με παράλληλη απαξίωση της «μειονεξίας» των διαφωνούντων), θα μας βάλουν στον πειρασμό να συντάξουμε Ανθολόγιο (και το υλικό είναι εκτυπωμένο και αποδελτιωμένο) κυνηγετικής αμετροέπειας και αισχρολογίας για να μάθει το Πανελλήνιο και μια άλλη διάσταση της ρωμέικης κυνηγεσίας. Αλλά μήπως η συνεχής, κατά κόρον και μέχρι σκασμού επίκληση μιας ιδιότητας συνεπάγεται την απουσία της; Και να ΄ταν μόνο αυτό
Είναι ντροπή! Εκτιμούμε ωστόσο το γεγονός ότι αποσύρατε αυτές τις ύβρεις μετά από διαμαρτυρίες μας (6).
Και ένα τελευταίο:
Το κυνήγι μας βρίσκει αντίθετους καθ΄ ολοκληρίαν. Και φυσικά ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ επειδή συνδέεται με όλες αυτές τις δραστηριότητες που αναφέρατε (μαγαζιά, εκπαιδευτές, εκτροφείς, περιοδικά, κ. ά.). Μήπως τότε και ο πόλεμος είναι «καλό πράγμα» επειδή υπάρχουν πολεμικές βιομηχανίες, εμπόριο όπλων και μισθοφόροι; Κι επειδή μπορεί να μας παρεξηγήσετε, στη θέση του πολέμου βάλτε το αλκοόλ ή τον καπνό. Αυτές είναι οι απόψεις μας. Συνιστούμε σεμνότητα, σοβαρότητα και προπάντων εγκράτεια
Δεν πρόκειται ποτέ να συμφωνήσουμε και ας λήξει εδώ ο διάλογος, αλλά μπορούμε να συνυπάρχουμε πολιτισμένα
Υ.Γ. Η διαγραφή των μηνυμάτων των κυνηγών από το Βιβλίο Επισκεπτών μας (για την οποία κατηγορηθήκαμε για έλλειψη δημοκρατικότητας και φασισμό), είναι η απόφαση της Ομάδας μας και προκλήθηκε από την «ποιότητα» των επιχειρημάτων και του λόγου που θησαυρίζεται αμέσως παρακάτω.
[Της Ομάδας του Τετραποδολογείν, Αθήνα 27/5/2004, (www.tetrapodologein.gr)]
Παραπομπές:
(1) Σ. Κ. Κυνηγός, 7/5/2004:
«Δεν έχουν απαντήσει σε κανέναν μας, ούτε σε σένα θα απαντήσουν. Γι αυτό ας σφίξουμε την δεξιά μας, και ας τους δείξουμε [/color]το μεσαίο μας δάκτυλο».
(2) Γ. Λ. Κυνηγός, 30/4/2004:
«ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΣ. ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ! ΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ..ΣΚΩΤΟΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣ, Η ΠΙΠΙΛΑ ΤΩΝ ΟΙ-ΚΩΛΟ-ΚΟΥΝΙΣΤΩΝ».
(3) Β. Φ. Κυνηγός, 16/5/2004:
«Καταλαβα…. Με τι ΚΥΡΙΕΣ εχω να κανω.. Να σας χαιρονται οι οποιοι Κ… σας εχουν
ΕΥΤΥΧΩΣ.
ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΙΕΣ ΚΥΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ…. ΓΕΛΙΕΣΤΕ… ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΜΑΧΙ ΦΟΥΣΤΕΣ ΤΟΥΣ».
(4) Βίκτωρας, Κυνηγός, 16/5/2004:
«Ολοι αυτοι ομως, κανουν οτι κανουν με μονο σκοπο τη προστασια του περιβαλλοντος, χωρις να εχουν κανενα οφελος, περα απο την ευχαριστηση της θετικης για το περιββαλον ενεργειας. Ομως, αν ηταν αυτο το κινητρο τους, τοτε η χρηματοδοτηση ακομα μιας δρασης προς αυτη την κατευθυνση δεν θα επρεπε να τους πειραζει, ετσι δεν ειναι; Εκτος και αν σκοπο εχουν το κερδος οποτε ειναι λογικο να φωναζουν για τα χρηματα που εχασαν».
[font=” ‘Times New Roman'”](5) [/font]Garfield[font=” ‘Times New Roman'”], Κυνηγός, 8/5/2004 (εκπεφρασμένη άποψη για τους ενάγοντες το Ελληνικό Δημόσιο με στόχο την κατάργηση εισαγωγής, εμπορίας και χρήσης των ηλεκτρικών κολάρων): [/font]
[font=” ‘Times New Roman'”]«Απο μία ματία που ξαναέρειξα στο “εν λόγω” σαιτ είδα ένα πλήθως απο γυναικούλες οι οποίες να οδείρωντε και να συνηπογράφουν “όχι στα ηλεκτ. κολάρα και στα τρέιλερ”. Αμφιβάλω άν καμία απο αυτές έχει σκύλο η είχε ποτέ. Νομίζουν με το κατινιάρικο τους μυαλουδάκι όλες τους κυνηγους σαν τέρατα τα αποία συνέχεια έχουν ένα κολάρο στο ζώο και για να διασκεδάσουν το βάζουν στην πρίζα. Καμία απο αυτές δεν είπε όχι την θανάτωση, στην εγκατάλυψη,στις φόλες αλλά όλλες φωνάζαν για τους κυνηγούς. Δεν αναρωτήθηκε καμία απο αυτές άν τα αδέσποτα είναι κυνηγόσκυλα ή σαλονιού. Λυπάμε ειληκρινά για το επίπεδο νόησης των ανθρώπων αυτών αλλά τι να κάνουμε στη μόδα τώρα είναι η φιλοζωία».[/font]
(6α) tetrapodologein, 16/5/2004:
«Ως προς τις επιχορηγήσεις και το εάν τα “πιάνουμε” από ευρωπαϊκά κονδύλια (όπως κατά κόρον αναφέρετε στην ιστοσελίδα σας e-artemis.gr στην οποία μας καλέσατε), πάμε στοίχημα ότι ΕΑΝ κληθείτε να τα υποστηρίξετε με αποδεικτικά στοιχεία θα ζοριστείτε;
Προσέξατε ότι το site μας δεν έχει την παραμικρή διαφήμιση; Σας λέει τιποτε αυτό; Περνάει από το μυαλό σας ότι υπάρχουν κι άνθρωποι που ΔΕΝ ΛΑΔΩΝΟΝΤΑΙ;
Έχετε γνωρίσει τέτοιους; Το αποκλείετε να υπάρχουν;
Έχετε την Τιμή, λοιπόν, να ομιλείτε με το Σπάνιο Αυτό Ανθρώπινο Είδος.
Θα μας πείτε: Εάν θέλω το πιστεύω. Αυτό θα σας πει όμως και ο Δικαστής αν προσέλθετε και μας κατηγορήσετε επί δωροδοκία, χορηγία, εξαγορά ή λαδώματι…»
(6β) tetrapodologein, 23/5/2004:
«Αγαπητέ κύριε Παπαδομαρκάκη,[font=” ‘Arial Unicode MS'”][/font]
Ορισμένοι από την παρέα σας (στο forum του e-artemis.gr) χυδαιολογούν προκλητικά εναντίον μας, χωρίς να μπορούν να αποδείξουν ό, τι ισχυρίζονται:
α) Ο κ. [
] με το τηλ. [
] μας αποκαλεί “ΟΙ-ΚΩΛΟ-ΚΟΥΝΙΣΤΟΥΣ” καλλιεργώντας την εντύπωση στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας ότι ο ανδρισμός κατάντησε σπάνιον είδος στις ημέρες μας και ότι εκπροσωπείται κατ΄ αποκλειστικότητα και κατ΄ εργολαβίαν από τον ίδιο τον φιλοξενούμενό σας, επιδοκιμαζόμενο ενθουσιωδώς και από άλλα αρσενικά της κυνηγετικής παρέας σας.
Επειδή υπάρχει μεγάλη σύγχυση γύρω από το μονοπώλιο του “αντριλικιού”, παρακαλούμε, μέχρι να μάθουμε ποιος είναι ο αποκλειστικός ατζέντης της “αρσενικάδας”, να αποσύρετε το μήνυμα αυτό, φιλικά και μεταξύ μας. Σε άμεση (τηλεφωνική) επικοινωνία που είχαμε με τον ίδιο υποσχέθηκε (προφασιζόμενος παντελή άγνοια) ότι θα το απαλείψει. Έχει καλώς! Αλλά…
β) Ο κύριος “Βίκτωρας” στο forum σας διατείνεται, επίσης, επειδή προφανώς διαφωνεί με τις απόψεις μας, ότι χρηματοδοτούμαστε (το λέγει με τον δικό του τον τρόπο) και ότι διακινούμε τις ιδέες μας με κριτήριο τη φόδρα της τσέπης μας. Ορθό είναι στις συζητήσεις να χρησιμοποιούμε λογικά επιχειρήματα και όχι ΥΒΡΕΙΣ και ΧΥΔΑΙΟΥΣ ΥΠΑΙΝΙΓΜΟΥΣ.
Όποιος διαφωνεί με τους παραπάνω λεβέντες δεν είναι κατ΄ ανάγκη ούτε ΟΙ- ΚΩΛΟ-ΚΟΥΝΙΣΤΟΣ ούτε ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ!
Κι επειδή πολλοί εμμέσως (από το forum της ιστοσελίδας της οποίας υπογράφετε ως διαχειριστής), μας κατηγορούν για χρηματισμό ή ευρωπαϊκές επιχορηγήσεις (κι αν βρείτε μια διαφήμιση στο site μας, γράψτε μας…), θα ήταν έτοιμοι και πρόθυμοι να καταθέσουν τα σχετικά ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ στοιχεία στον Εισαγγελέα;
Κύριε Παπαδομαρκάκη,
Το Διαδίκτυο είναι χώρος επικοινωνίας και όχι πεδίο χυδαιολογίας και ακοντισμού άθλιων υπαινιγμών. Όσοι δεν μπορούν αυτό να το καταλάβουν, θα μπλέξουν με τη Δικαιοσύνη!
Πιστεύουμε ότι σας δώσαμε να καταλάβετε την αξίωσή μας. Και σας λέμε, φιλικά, ότι δεν αστειεύομαστε…
Η Ομάδα του Τετραποδολογείν»
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Αυτά πριν δυο χρόνια σήμερα η καταξίωση με “σφραγίδα και βούλα” ΥΠΕΠΘ… θαυμάστε ιστοσελίδα…αντικειμενική που θα συμβάλλει “παιδευτικά”…και βέβαια καμία αναφορά στο “δαίμονα του διαδικτύου” που ζει στη σελίδα αυτή κι έφαγε πολλά μηνύματά μας , τότε, στο ακέραιο ή εν μέρει… έτσι αντιλαμβάνονταν το διάλογο…λέτε να “άλλαξαν” μετά την “αναβάθμισή” τους ;